JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140506/150868-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni 
- Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150868 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowy Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni 
- Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres czynności dla zadań częściowych nr 1, 3, 5-10, 12 do wykonania w ramach jednorazowej usługi sprzątania budynków Stacji Hydrologiczno - Meteorologicznej:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy).
- zamiatanie, odkurzanie, mycie na mokro przy pomocy właściwych środków chemicznych (w przypadku powierzchni innych niż wykładzina dywanowa, chodniki, dywany) i  zabezpieczenie (woskowanie, pastowanie, lakierowanie itp.)  wszystkich powierzchni podłóg, schodów;
- ręczne usuwanie kurzu i mycie (na mokro, a następnie na sucho) z wszystkich parapetów wewnętrznych, drzwi                        (z obydwu stron), framug, poręczy, balustrad, listew ozdobnych,  oraz wszelkich mebli: biurek, szaf, półek, blatów  i pozostałych mebli, dotyczy również  części  metalowych, plastikowych i drewnianych w krzesłach, środkami odpowiednimi  do mebli, po usunięciu kurzu konserwacja mebli również przy użyciu odpowiedniego środka; 
- usuwanie kurzu przy pomocy odpowiednich  środków ze sprzętów: komputery, monitory, drukarki, telefony (dezynfekcja telefonów przy użyciu odpowiedniego środka), wentylatorów,  lampek,   itp. 
- usuwanie kurzu (wilgotną ściereczką, a następnie na sucho)  z żyrandoli, lamp, kloszy, opraw świetlnych;
- usuwanie kurzu ze ścian, sufitów, kratek wentylacyjnych; (powierzchnie wodoodporne na mokro z użyciem odpowiedniego środka, a następnie na sucho);
- czyszczenie wycieraczek (wytrzepanie oraz zmycie lub pranie w zależności od surowca);
- mycie grzejników (osłony na grzejniki); rur c.o.;  
- pranie wykładzin; 
- odkurzanie, czyszczenie - pranie mebli tapicerowanych; 
- czyszczenie powierzchni szklanych, luster, gablot, wywieszek informacyjnych , dekoracji; 
- mycie okien (wewnątrz i na zewnątrz) ram, parapetów na zewnątrz, balkonów, czyszczenie rolet;
-  sprzątanie toalet: czyszczenie i dezynfekowanie armatury sanitarnej przy użyciu środków dezynfekujących, mycie glazury i terakoty, czyszczenie luster, powierzchni chromowanych, baterii,  emaliowanych i ceramicznych oraz wyposażenia dodatkowego - kosze, wiadra, podajniki, dozowniki itp.;
- kuchnia: mycie, czyszczenie mebli, wyposażenia i sprzętu kuchennego, odmrożenie i mycie lodówki,  
   zamrażarki; 
- piwnice: zamiatanie, mycie podłóg, wyposażenia, mycie lamperii.  
- jeżeli w poszczególnych zadaniach częściowych zakres czynności obejmuje dodatkowe czynności zostały one wykazane w opisie dla każdej części. 
2. 
Zakres czynności dla zadań częściowych nr 2, 4 i 11 do wykonania w ramach sprzątania budynku Stacji Hydrologiczno - Meteorologicznej opisano przy charakterystyce zadania  częściowego. 
3. 
Warunki dla wszystkich zadań częściowych :
3.1. Wykonawca do wykonywania usługi będzie używał własnych, profesjonalnych sprzętów,  środków czystości, które będą dobrej jakości  i będą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania. 
Wykonawca na własny koszt zapewnia środki czyszczące, dezynfekujące, pielęgnacyjne, zapachowe,  worki na śmieci. Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie           z przeznaczeniem i zaleceniem producenta, nie będą przeterminowane. 
3.2. Usługa sprzątania pomieszczeń będzie świadczona w terminach i godzinach ustalonych z kierownikiem stacji z zastrzeżeniem pkt 3.1. i zapisów dla poszczególnych zadań częściowych. Szczegółowe ustalenie terminów i godzin wykonywania usługi nastąpi przed podpisaniem umowy. 
3.3. Wykonawca w czasie wykonywania usługi jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP i Ppoż, zapewnienia ładu i porządku na terenie obiektu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe                    w  mieniu Zamawiającego wynikłe  realizacji usług oraz wskutek działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 
3.4. Wykonawca będzie  zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom ochrony indywidualnej (obuwie, fartuch, rękawiczki. Pracownicy, którzy będą wykonywać prace na wysokości (np. mycie okien) muszą  być odpowiednio przeszkoleni..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym          zakresie, działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia nie wymaga          posiadania uprawnień;  Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 SIWZ, zgodnie z formułą  spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże  wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie co najmniej dwóch usług sprzątania,   w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to  w tym okresie wraz z podaniem ich  wartości,  przedmiotu,  dat wykonania                                           i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywana należycie.  Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 SIWZ, zgodnie z formułą  spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 SIWZ, zgodnie z formułą  spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 SIWZ, zgodnie z formułą  spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 SIWZ, zgodnie z formułą  spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć    w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy: 
a.  nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, wynikną  rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej  zapisów  przez strony;
b.  zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy.   Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec.    W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna.
c.  konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnym do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiana osób uprawnionych do kontaktów, zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz                                 z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej etc. 
d.  zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania     o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 
e.  ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej przez Wykonawcę,  na realizację                           z udziałem podwykonawców, a także zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom lub zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu,  pod warunkiem,  że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia, pok. 226.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2014 godzina 09:45, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia, pok. 114 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> - dla zadań częściowych  nr 1,  3 , 5 - 10 i 12, usługa będzie wykonywana  dwukrotnie w okresie 12 miesięcy od  dnia podpisania umowy.   
Pierwsza usługa będzie wykonana nie później niż do dnia 31 lipca 2014, druga nie później niż do dnia 30.04.2015r. 
Szczegółowy termin - harmonogram  realizacji zamówienia zostanie ustalony przed podpisaniem umowy.; 

- dla zadania częściowego nr 2, 4 umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, usługa będzie świadczona raz w tygodniu; Szczegółowy termin - harmonogram realizacji zamówienia zostanie ustalony przed podpisaniem umowy. 

- dla zadania cześciowego nr 11 umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy od dnia podpisania umowy , usługa będzie świadczona  2 razy w tygodniu. ; Szczegółowy termin - harmonogram realizacji zamówienia zostanie ustalony przed podpisaniem umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddział Morski w Gdyni
- Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne
Zadanie cześciowe nr 1 - Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna   w Milejewie,  ul. Szkolna 11, (usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku: 
Korytarze, klatki schodowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - wiatrołap	parter	4,6 (gres)
2 - hall/korytarz	parter	12,20 (gres)
3 - korytarz do serwerowni, garaż	parter	3,30 (gres)
4 - klatka schodowa	parter	17,00 (gres)
5 - korytarz	I piętro	7,70 (deska podłogowa)
6 - Strych	II piętro	6,00
 	 	50,80
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	4,00 (gres)
2	I piętro	3,10 (gres)
	 	7,10
Pomieszczenia biurowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - serwerownia	parter	7,50 (gres) 
2 -garaż	parter	24,00 (gres)
3 - pomieszczenia magazynowe w budynku	parter	11,10(gres) 
4 - kotłownia	parter	10,10 (gres)
5 - pokój kierownika	parter	12,60 (wykładzina dywanowa)
6- pokój obserwatora meteo	parter	25,00 (wykładzina dywanowa)
 		90,30
Kuchnie
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	5,00 (gres)
2	I piętro	13,50 (gres)
 	 	18,50
Pokoje socjalne
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	I piętro	42,00 (deska podłogowa)
2	I piętro	35,00(deska podłogowa)
 	 	77,00
Budynek II pomieszczenia magazynowe
	Zewnętrzne pomieszczenia oraz tarasy	Powierzchnia [m2]
1- pomieszczenia magazynowe	parter	36,50 (gres)
2 - taras	parter	12,00 (gres)
3 - balkony x 3 	I piętro 	14,50 (gres)
 	 	63,00

Żaluzje	92/252	149/230	142/145	82/145	Suma
Parter	-	1	4	4	9
? piętro				1	1
I piętro	3 	 -	-	 5	8
 	 	 	 	 	18

Okna	92/252	70/108	142/145	82/145	36/36 luksfery	Suma
Parter	-	1	4	4	6	14
? piętro	-	-	-	1	6	7
I piętro	3 	 4	-	 5	-	12
 	 	 	 		 	33

Drzwi	90/200	90/200 szklane	100/210	Suma
Parter	4	2	 3	10
I piętro	4	-	-	4
 	 	 	 	14
Drzwi 	         Suma
wejściowe szklane  142/210 x 2	2
pokój obserwatora 149/230 x1 	1
	3

Wyposażenie 	Ilości/pow.
Wykładzina	 (37,60) m2
(Deska podłogowa)	(84,7) m2
(Gres)	(184) m2
Grzejniki	(78) m2
Meble tapicerowane	(5,72) m2
Biurka, meble, krzesła	(30) m2
Piwnica powierzchnia:	(brak piwnic)
Sprzęt: drukarki, komputery:	1 szt. drukarka
2 szt. komputery
2 szt. monitory)
Lodówki	2 małe lodówki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomiessczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne 
Zadanie częściowe nr 2 Toruń:
(usługa będzie świadczona raz w tygodniu)
Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna  w Toruniu,  ul. Storczykowa 124.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku: 
Korytarze, klatki schodowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - korytarz	parter	6,4 (terakota)
2 -  hall	parter	9,7 (wykładzina dywanowa)
3 - korytarz między biurami a klatką schodową	parter	7,8 (wykładzina PCV)
4 - klatka schodowa	parter, I piętro, wyjście na dach	29,0 (lastryko)
 	 	52,9
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	4,7 (terakota)
2	piwnica	3,2 (terakota)
 	 	7,9

Pomieszczenia biurowe

	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - terenowcy hydro	parter	22,5 (wykładzina dywanowa)
2 - pokój obserwatorów	parter	24,8 (wykładzina dywanowa)
3 - pokój kierownika	parter	15,4 (wykładzina dywanowa)
4 - serwerownia	piwnica	7,0 (terakota)
 		69,7
Kuchnie
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	1,3 (terakota)
 	 	1,3
Pokoje socjalne
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	piwnica	8,0 (wykładzina dywanowa)
 	 	8,0
Kotłownia, pomieszczenia magazynowe, korytarz
	kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - kotłownia	piwnica	19,1 (terakota)
2 - pomieszczenia magazynowe	piwnica	42,3 (posadzka betonowa)
3 - korytarz + schody	piwnica	29,1 (posadzka betonowa)
 	 	90,5

Okna	175/163	235/163	85/163	110/145	90/85	45/80	80/80	45/45	Suma
Parter	4	1	1					1	7
I piętro				2					2
wyjście na dach					1				1
piwnica						4	2	4	10
 	 	 	 	 	 	 	 	 	20

Drzwi	60/200	70/200	80/200	90/200	100/200	70/170	120/210	80/190	80/230	Suma
Parter	1	1	5	2			1		1	11
I piętro			1							1
wyjście na dach						1				1
piwnica		1	1	3	1			2		8
 	 	 	 	21


Wyposażenie 	Ilości/pow. 
Drzwi wejściowe PCV	3 szt.
Drukarki	3 szt. 
Monitory ekranowe 	5 szt. 
Komputery 	 5 szt. 
Skanery 	3 szt.
Grzejniki 	9 szt.
Meble tapicerowane	krzesła skóropodobne - 3szt.
fotele tapicerowane - 2 szt.
krzesła tapicerowane - 6 szt.
narożnik tapicerowany - 2szt. 
Szafy z witrynami szklanymi 	3 szt.
Szafy pełne 	4 szt.
Szafa metalowa ubraniowa 	5 szt. 
Biurka 	6 szt.
Kontenery pod biurka 	9 szt.
Lodówka 	2 szt.
Kuchenka mikrofalowa 	2 szt. 

Czynności wykonywane raz w tygodniu:
- zamiatanie, odkurzanie, mycie na mokro przy pomocy właściwych środków chemicznych (w przypadku powierzchni innych niż wykładzina dywanowa, chodniki, dywany) i  zabezpieczenie (woskowanie, pastowanie, lakierowanie itp.)  wszystkich powierzchni podłóg, schodów;
- ręczne usuwanie kurzu i mycie (na mokro, a następnie na sucho) z wszystkich parapetów wewnętrznych, drzwi                        (z obydwu stron), framug, poręczy, balustrad, listew ozdobnych,  oraz wszelkich mebli: biurek, szaf, półek, blatów  i pozostałych mebli, dotyczy również  części  metalowych, plastikowych i drewnianych w krzesłach, środkami odpowiednimi  do mebli, po usunięciu kurzu konserwacja mebli również przy użyciu odpowiedniego środka; 
- usuwanie kurzu przy pomocy odpowiednich  środków ze sprzętów: komputery, monitory, drukarki, telefony (dezynfekcja telefonów przy użyciu odpowiedniego środka), wentylatory,  lampki,   itp. 
- czyszczenie powierzchni szklanych, luster, gablot, wywieszek informacyjnych , dekoracji; 
-  sprzątanie toalet: czyszczenie i dezynfekowanie armatury sanitarnej przy użyciu środków dezynfekujących, mycie glazury i terakoty, czyszczenie luster, powierzchni chromowanych, baterii,  emaliowanych i ceramicznych oraz wyposażenia dodatkowego - kosze, wiadra, podajniki, dozowniki itp.;
- kuchnia: mycie, czyszczenie mebli, wyposażenia i sprzętu kuchennego: lodówka, kuchenka mikrofalowa. 
Czynności wykonywane raz w miesiącu (termin do uzgodnienia z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego:
- usuwanie kurzu (wilgotną ściereczką, a następnie na sucho)  z żyrandoli, lamp, kloszy, opraw świetlnych;
- usuwanie kurzu ze ścian, sufitów, kratek wentylacyjnych; (powierzchnie wodoodporne na mokro z użyciem odpowiedniego środka, a następnie na sucho);
- czyszczenie wycieraczek (wytrzepanie oraz zmycie lub pranie w zależności od surowca);
- mycie grzejników (osłony na grzejniki); rur c.o.;  
- odkurzanie, czyszczenie  mebli tapicerowanych; 
- piwnice: zamiatanie, mycie podłóg, wyposażenia, mycie lamperii.  
Czynności wykonywane 2 razy w  okresie wykonywania umowy czyli w okresie  12 miesięcy, w terminach uzgodnionych z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego:
- pranie wykładzin; 
- mycie okien (wewnątrz i na zewnątrz) ram, parapetów na zewnątrz, balkonów, czyszczenie żaluzji okiennych;
- pranie mebli tapicerowanych
- odmrożenie i mycie lodówki; 

Wykonawca na własny koszt zapewnia środki czyszczące, dezynfekujące, pielęgnacyjne, zapachowe,  mydła                  w płynie (białe zapachowe), ręczniki papierowe, papier toaletowy, worki na śmieci, zawieszki do WC.  Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie           z przeznaczeniem i zaleceniem producenta, nie będą przeterminowane. 

W terminie 5 dni od podpisania umowy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wyznaczonej osobie                            z ramienia Zamawiającego listę środków, produktów, które będą używane przez Wykonawcę przy świadczeniu usługi, celem akceptacji.  Wykonawca nie może używać produktów niezaakceptowanych przez Zamawiającego  lub przeterminowanych. Upoważniony pracownik  Zamawiającego w ramach kontroli realizacji umowy może żądać okazania środków, których używa pracownik Wykonawcy w trakcie wykonywania  usługi.

Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi imienną listę pracowników, którzy będą wykonywać usługę. Zmiany osobowe w personelu wykonującym usługę mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą  Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany personelu w przypadku niewłaściwego wykonywania usługi, zmiana pracownika Wykonawcy powinna nastąpić w ciągu 5 dni roboczych  od dnia zgłoszenia żądania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno - Meteprologiczne.
Zadanie częściowe nr 3 Koszalin:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy).
Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna w Koszalinie,  ul. Morska 101,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku:
Korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne.
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - przedsionek	parter	8,42
            2 - korytarz	parter	                                                          10,31
            3 - schody	          wejście	9,64
 	 	                                                         28,37
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	Wc damski                                        4,92
2	parter	Wc męski                                        10,61
 	 	15,53
Pomieszczenia biurowe

	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - biuro	parter	33,71
                   2 - biuro	parter	16,91
 		50,62

Kuchnie
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	                                                       15,36
 	 	15,36
Agregatornia, pomieszczenie gospodarcze, magazynek
	Piwnice	Powierzchnia [m2]
1 - Agregatornia		7,46
  2 - pomieszczenie   gospodarcze		19,32
        3 - magazynek		4,13
 	 	30,91

Okna	0,53x1,10	0,75x1,40	1,75x1,40	1,45x1,40	Suma
Parter	1	1	2	8	12
 	 	 	 	 	12


Drzwi	90/220 z szybą	90/200 z szybą	94/202 z szybą	94/202	Suma
Parter	1	1	5 	5   	12
 	 	 	 		12
Drzwi wejściowe 	2 szt

Wyposażenie	Ilości/pow. 
Parkiet	50,62 m2
Gres	90,17 m2
Glazura (łazienki, kuchnia)	80 m2
Grzejnik 100x50x10	3 szt.
Grzejnik 80x50x10	1 szt.
Grzejnik 50x50x7	1 szt.
Grzejnik 50x90x7	1 szt.
Grzejnik 40x50x10	3 szt.
Kanapa tapicerowana 1 część (D 265xG 90xWys. siedzisko 40xWys. z oparciem 95) 2 część (D 120xG 90xWys. siedzisko 40xWys. z oparciem 95) 	1 szt.
Fotel typu Finka - siedzisko i oparcie tapicerowane, stelaż drewniany. Siedzisko (Szer. 50 x Gł. 55 x Gr. 8), oparcie (Szer. 50 x Wys. 75 x Gr. 8)	4 szt.
Krzesło obrotowe z siedziskiem i oparciem tapicerowanym. Siedzisko (Szer. 46 x Gł. 41), Oparcie (Szer. 46 x Wys. 52)	2 szt.
Szafa (W 170 x S 90 x Gł. 50) 	3 szt.
Szafa (W 200 x S 50 x Gł. 60)	6 szt.
Szafa (W 180 x S 110 x Gł. 40)	1 szt.
Szafa (W 75,5 x S 100 x Gł. 85)	1 szt.
Stół (biurko) (Dł. 180 x Gł. 85)	2 szt.
Zadaszenie PCV  przed wejściem - Wiatrołap (Szer. 150 x Gł. 90)	1 szt.
Oprawa świetlna (61cmx61cm)	6 szt.
Oprawa świetlna (126cmx17cm)	4 szt.
Oprawa świetlna (65cmx17cm)	4 szt.
Oświetlenie na 1 żarówkę (plafony i 2 żyrandole)	12 szt.
Lampka biurkowa	2 szt.
Telefon	2 szt.
Drukarka	2 szt.
Monitor	3 szt.
Skaner	1 szt.
komputer	2 szt.
Lodówka	1 szt.
Mikrofala	1 szt.
Kratka wentylacyjna	8 szt.
Wycieraczki	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne
Zadanie częściowe nr 4 Chojnice:
(usługa będzie świadczona raz w tygodniu)
Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna/ DSSP w Chojnicach,  ul. Meteorologiczna 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku:
Korytarze, klatki schodowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - wiatrołap	parter	3.57
2 - hall	parter	5.29
3 - korytarz 	parter	16.35
4 - schody 	parter	7.2
5 - korytarz i półpiętro	półpiętro	16.56
6 - korytarz	I piętro	8.75
 	 	57.72
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	9.86
2	I piętro	10.15
3	półpiętro	8.7
 	 	28.71

Pomieszczenia biurowe

	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - DSSP	parter	19.0
2 -DSSP terenowcy	parter	12.95
3 - terenowcy hydro	parter	16.5
4 - biuro kierownika	 I piętro	12.58
5 - biuro meteo	I piętro	19.0
 		80.03
Kuchnie
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	11.6
 	 	11.6
Pokoje socjalne
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	4.13
2	półpiętro	12.21
3	I piętro	16.0
 	 	32.34
Kotłownia, pomieszczenia magazynowe, korytarz
	Piwnice	Powierzchnia [m2]
1	Piwnica z kotłownią	191.0
2	schron	76,04
 	 	267.04

Okna	60/120	90/140	120/140	150/120	210/150	220/120	320/120	Suma
Piwnica	6		1					7
Parter		4			1	1	1	7
Półpiętro	3 			3				6
I piętro	 	 	2 	 	2 	 	1 	5
 	 	 	 	 	 	 	 	25

Drzwi	80/200	90/200	Suma
Schron		8	8
Piwnica		10	10
Parter	8		8
Półpiętro	3		3
I piętro	7		7
 	 	 	36
Drzwi wejściowe 	4 szt.

Wyposażenie 	Ilości/pow. 
Wykładzina dywanowa  gr.  5mm	 66,21m2
Grzejniki	12 szt. 
Meble tapicerowane	Tapczany 3 szt.
Fotele 4 szt. 
Biurka, meble, krzesła	biurka - 10szt. 
krzesła -  10 szt. 
Piwnica powierzchnia 	191m2
Czynności wykonywane raz w tygodniu:
- zamiatanie, odkurzanie, mycie na mokro przy pomocy właściwych środków chemicznych (w przypadku powierzchni innych niż wykładzina dywanowa, chodniki, dywany) i  zabezpieczenie (woskowanie, pastowanie, lakierowanie itp.)  wszystkich powierzchni podłóg, schodów;
- ręczne usuwanie kurzu i mycie (na mokro, a następnie na sucho) z wszystkich parapetów wewnętrznych, drzwi                        (z obydwu stron), framug, poręczy, balustrad, listew ozdobnych,  oraz wszelkich mebli: biurek, szaf, półek, blatów  i pozostałych mebli, dotyczy również  części  metalowych, plastikowych i drewnianych w krzesłach, środkami odpowiednimi  do mebli, po usunięciu kurzu konserwacja mebli również przy użyciu odpowiedniego środka; 
- usuwanie kurzu przy pomocy odpowiednich  środków ze sprzętów: komputery, monitory, drukarki, telefony (dezynfekcja telefonów przy użyciu odpowiedniego środka), wentylatory,  lampki,   itp. 
- czyszczenie powierzchni szklanych, luster, gablot, wywieszek informacyjnych , dekoracji; 
-  sprzątanie toalet: czyszczenie i dezynfekowanie armatury sanitarnej przy użyciu środków dezynfekujących, mycie glazury i terakoty, czyszczenie luster, powierzchni chromowanych, baterii,  emaliowanych i ceramicznych oraz wyposażenia dodatkowego - kosze, wiadra, podajniki, dozowniki itp.;
- kuchnia: mycie, czyszczenie mebli, wyposażenia i sprzętu kuchennego: zamrażarka, lodówka, kuchenka mikrofalowa. 
Czynności wykonywane raz w miesiącu (termin do uzgodnienia z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego:
- usuwanie kurzu (wilgotną ściereczką, a następnie na sucho)  z żyrandoli, lamp, kloszy, opraw świetlnych;
- usuwanie kurzu ze ścian, sufitów, kratek wentylacyjnych; (powierzchnie wodoodporne na mokro z użyciem odpowiedniego środka, a następnie na sucho);
- czyszczenie wycieraczek (wytrzepanie oraz zmycie lub pranie w zależności od surowca);
- mycie grzejników (osłony na grzejniki); rur c.o.;  
- odkurzanie, czyszczenie mebli tapicerowanych; 
- piwnice: zamiatanie, mycie podłóg, wyposażenia, mycie lamperii.  Powierzchnia 191m2 posadzka betonowa. 
Czynności wykonywane 2 razy w  okresie wykonywania umowy czyli w okresie  12 miesięcy, w terminach uzgodnionych z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego:
- pranie wykładzin; 
- pranie mebli tapicerowanych;
- mycie okien (wewnątrz i na zewnątrz) ram, parapetów na zewnątrz, balkonów, czyszczenie rolet;
- odmrożenie i mycie lodówki i zamrażarki. 


Wykonawca na własny koszt zapewnia środki czyszczące, dezynfekujące, pielęgnacyjne, zapachowe,  mydła                  w płynie (białe zapachowe), ręczniki papierowe, papier toaletowy, worki na śmieci, zawieszki do WC.  Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie           z przeznaczeniem i zaleceniem producenta, nie będą przeterminowane. 

W terminie 5 dni od podpisania umowy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wyznaczonej osobie                            z ramienia Zamawiającego listę środków, produktów, które będą używane przez Wykonawcę przy świadczeniu usługi, celem akceptacji.  Wykonawca nie może używać produktów niezaakceptowanych przez Zamawiającego  lub przeterminowanych. Upoważniony pracownik  Zamawiającego w ramach kontroli realizacji umowy może żądać okazania środków, których używa pracownik Wykonawcy w trakcie wykonywania  usługi.

Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi imienną listę pracowników, którzy będą wykonywać usługę. Zmiany osobowe w personelu wykonującym usługę mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą  Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany personelu w przypadku niewłaściwego wykonywania usługi, zmiana pracownika Wykonawcy powinna nastąpić w ciągu 5 dni roboczych  od dnia zgłoszenia żądania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne
Zadanie częściowe nr 5 Kołobrzeg:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy).
Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna   w Kołobrzegu,  ul. J. Kasprowicza 7,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku: 

Korytarze, klatki schodowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - klatka schodowa	parter (terakota)	6,53
2 - klatka schodowa, korytarz	I piętro (wykładzina PCV)	11,13
3 - klatka schodowa, poddasze, wieża obserwacyjna	II piętro (wykładzina PCV)	7,24
4- poddasze	II piętro (deska)	38,34
 	 	63,24
Schody
1 -klatka schodowa	wykładzina PCV	10,20
2- wieża obserwacyjna	metalowe	6,27
3 - piwnica	drewno	3,06
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1- łazienka, wc	parter (lastriko)	3,66
2	I piętro (lastriko)	3,43
	 	7,09
Pomieszczenia biurowe

	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 	parter (wykładzina PCV)	19,49
 		19,49
Kuchnie
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter (lastriko)	7,69
 	 	7,69
Pokoje socjalne
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter (płytki  PCV, wykładzina dywanowa)	48,92
2	I piętro (wykładzina PCV)	14,98
	I piętro (dywan)	9,82
3	II piętro (wykładzina PCV)	15,84
 	 	89,56
Kotłownia, pomieszczenia magazynowe, korytarz
	Piwnice	Powierzchnia [m2]
1	kotłownia (beton)	18,88
2	pomieszczenia magazynowe  (beton)	50,21
3	korytarz (beton)	17,40
 	 	86,49

Okna	222/235	222/165	160/150	263/165	112/260	152/165	300/125	114/62	54/82	54/76	Suma
Piwnica								9			9
Parter	1	2	1	2	1				 1	1 	9
I piętro	 	 1	4	 	 	1		 			6
II piętro	 	 	 	 	 	 	1 	 	 	 	1
 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	25

Drzwi	90/180	107/170	97/190	68/207	92/203	82/206	64/201	92/207	82/195	82/174	133/205	Suma
Piwnica	1	1	1									3
Parter	1			1	2	 1					1	6
I piętro						1	1	2				4
II piętro						 			2	1		3
 	 	 	 	19

Drzwi wejściowe 	1 szt.


Wyposażenie	Ilości/pow.
Grzejniki żeliwne żeberkowe	9 szt.
Meble tapicerowane	sofa - 2 szt. 
krzesła - 5szt. 
Biurka, meble, krzesła	biurko z przystawką - 2 szt. 
szafa ubraniowa - 2 szt.
szafka - 9szt.
szafka kuchenna 5 szt. 
Lodówka 	1 szt. 
Sprzęt: drukarki, komputery	drukarka - 1 szt.
komputer - 2 szt.
monitor - 2 szt.
skaner - 1 szt. 
Czynności dodatkowe nie opisane w pkt 2.3 SIWZ czyszczenie rynien z liści i igliwia  - 50mb..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno -Meteorologiczne 
Zadanie częściowe nr 6 Świbno:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy).

Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna   w Świbnie,  ul. Świbnieńska 40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku: 
Korytarze, klatki schodowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 weranda	parter	8,55
1 korytarz	parter	11,73
 	 	20.28
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 w.c.	parter 	2,40
1 prysznic	parter	2,40
 	 	4,80
Pomieszczenia biurowe

	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - terenowcy	parter	21,58
1-  obserwatorzy	parter	14,95
 		36,53
Pokoje socjalne
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	13,50
 	 	13,50
Kotłownia, pomieszczenia magazynowe, korytarz
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 magazyn	parter budynek  warsztat garażowy	10,35
1warsztat	parter budynek  warsztat garażowy	16,33
		
 	 	26,68

Okna	55/60	80/116	82/142	85/136	85/142	87/200	142/142	146/138	146/142	202/140	205/142	Suma
Parter					4		4		1	1	4	14
I piętro	 4	 	1	2	 	1	1	1			 	10
Budynek warsztatowo garażowy	 	 2	 	 	 	 	 	 	 	 		2
 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	26

Drzwi	90/200	80/200	70/20	226/215	Suma
Parter	3	2	3		8
I piętro					
Budynek warsztatowo garażowy				2	2
 	 		 		10

Wykładzina:	ceramiczna podłogowa 22m2+warsztat magazyn,  wyk. dywanowa 15m2, pcv 34m2,
Grzejniki:	6szt
Meble tapicerowane:	1 sofa, 2 fotele,7 krzeseł
Biurka, meble, krzesła:	5 biurka, 11 szaf, 2 komoda ,4 boksy, 3 stoły, 5 foteli obrotowych,    5 szafek wiszących,2 segmenty biurowe
Sprzęt: drukarki, komputery 	2 drukarki, 3 komputery, 3 monitory, 1skrzynia serwerowa
oprawy oświetleniowe 	13szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno -Meteorologiczne
Zadanie częściowe nr 7 Hel:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy).

Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna   w Helu,  ul. Leśna 13,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku: 
Korytarze, klatki schodowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
 korytarz 	parter	2,60
 	 	2,60
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	3,43
2	parter	3,76
	 	7,19
1 - Meteo	     parter	21,55
 		21,55
Kuchnie
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	9,24
 	 	9,24

Pokoje socjalne
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	 parter	17,69
 	 	17,69


Okna	170/152	68/46	91/31	Suma
Parter	3	1	1	5
 	 	 	 	5

Drzwi	94/200	84/200	100/210	Suma
Parter	2	5	 	7
 	 	 	 	7
Drzwi wejściowe 	2 szt.

Wyposażenie 	Ilości/powierzchnia
Wykładzina	brak
Grzejniki ścienne elektryczne	5
Meble tapicerowane	4
Biurka	3
Kontenery (szafki z szufladami)	3
 Stół 1,2m x 0,7m	1
Stół  0,7m x 0,7m	1
Krzesła + taborety (drewniane)	6+3
Stolik biały z półką 0,9m x 0,5m	1
Aneks kuchenny - meble - szafki górne wys. 0,7m x szer. 1,1m, głęb. 0,4m, szafki dolne  wys. 0,85m x wys. 1,1 x głęb. 0,4 m	1
Meble kuchenne -
szafki górne szer. 1,95m x wys. 0,7m x głęb. 0,3m
szafki dolne  szer. 1,95m x wys. 0,85m x głęb. 0,5m 	1
Szafa szer. 0,9m x głęb. 0,5m  x  wys. 1,8m	1
Szafka pokojowa szer. 0,4m x głęb. 0,4m x wys. 0,75m	1
Szafka łazienkowa
szer. 0,3m x głęb. 0,3m x wys. 2,0m	2
Lustro łazienkowe
 0,72m x 0,5m	2
Lustro 0,9 x 0,7 	1
Ścianka drewniana lakierowana  2,0m x 1,0m i 0,9m x 1,0m  	1
Kuchenki gazowe typu inox montowane w blat	2
Lodówki	2
Telewizory	2
Szafy biurowe wys. 2,0m x szer. 0.9m x głęb. 0,44m	3
Szafa typu zabudowa wys. 3,0m x szer. 0,9 m x głęb.0,5m	1
Szafa typu zabudowa wys. 3,0m x szer.0,7m x głęb. 0,25m	1
Szafa wbudowana w ścianę 2,8m x 2,55m	
Lampy wiszące dł.1,5m	2
Kabiny prysznicowe szklane 0,8m x 0,8m x 2,0 m	
Piwnica powierzchnia 	brak
Sprzęt: drukarki, 
komputery ,	1+2

Skaner	1
Monitory	2
Fotele komputerowe	3
Kiosk multimedialny wolnostojący na zewnątrz
szer. 0,85m x wys. 2,0m x grub. 0,28m	1
Czynności dodatkowe  nieopisane                    w    pkt 2.3 SIWZ	- kostka granitowa wokół budynku biurowego: czyszczenie i mycie kostki (122,1 m2)
- czyszczenie rynien z liści i igliwia budynek biurowy (60 mb)
- podłoga w biurze: mycie i konserwacja środkami zabezpieczającymi deskę barlinecką (21,55 m2)
Budynek delegacyjno - socjalny
- czyszczenie rynien z liści i igliwia  (48 mb)
Budynek gospodarczy
- czyszczenie rynien z liści i igliwia  (52 mb).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne,

Zadanie częściowe nr 8 Łeba:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy).

Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna  w Łebie,  ul. Rąbka1a.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku: 
Korytarze, klatki schodowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - wiatrołap	parter	  3,25
                 2-korytarz	parter	14,54
             3 - klatka schodowa	parter	 10,69
4 - korytarz	I piętro	12,25
 	 	40,73

 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	3,56
2	I piętro	3,97
 	 	7,54

Pomieszczenia biurowe

	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
                1 - pokój obserwatorów	parter	33,59
2 -aerologia	parter	12,37
  3 - pracownia	parter	24,42
            4 - pokój pomiarowy	parter	  7,80
                 7 - pokój kierownika	     I piętro 	12,60
                8 - sala konferencyjna	     I piętro	25,62
 		                                               116,40
Kuchnie
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	I piętro	                                             11,61
 	 	                                             11,61
Pokoje socjalne
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	5,88
2	I piętro	                                              10,41
 	 	16,29
Pomieszczenia gospodarcze i techniczne
		Powierzchnia [m2]
1-kotłownia	parter	1,85
         2-techniczne	parter	                                              5,69
        3-agregat	parter	  6,26
         4-garaż	parter	18,89
 	 	32,69

Okna	połaciowe70/110	90/150	115/150	145/150	36/36	Suma
Parter		3		8	9	20
I piętro	6 	2 	1	1 	 	      10
 	 	 	 	 	 	      30

Drzwi	90/200	80/200		Suma
Parter	10		 	10
I piętro	4	2		6
Drzwi balkonowe	100/240	100/230	145/230 	
Parter			1	1
I piętro	1	1		2
Drzwi wejściowe	130/205			
Parter	2			2
Brama garażowa	270/250	210/250		
Parter	1	1		2
 	 	 	 	23

Wykładzina	 25,62m2
Grzejniki	18 szt.
Meble tapicerowane	2 szt. - kanapy
10 szt. - krzeseł
1 szt. - fotel  
Biurka, meble, krzesła	6 szt. - biurek, 
10 szt. -  krzeseł, 
18 szt. -  szaf,
 regały, szafki itp.  - 27 szt.; 
3  szt. - stoliki
Kuchnia, łazienka 	1 szt. - lodówka,
1 szt. -  prysznic
Sprzęt: drukarki, komputery , 	5 szt. -  komputerów
2 szt. - drukarki
Oprawy świetlne 	68 szt. 
Czynności  dodatkowe nieopisane                   w  pkt 2.3. SIWZ 	Tarasy (terakota) umycie, zabezpieczenie 70m2
odkurzenie rolet i werticali zamontowanych na oknach                          i drzwiach balkonowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno -Meteorologiczne
Zadanie częściowe nr 9  Ustka:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy).

Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna  w Ustce,  ul. Marynarki Polskiej1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka pomieszczeń: 
Korytarze, klatki schodowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
Korytarz, klatka schodowa	I piętro	15,5
Przed pokój	I piętro	3,5
 	 	19,00

 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	3,75
 	 	3,75
Pomieszczenia biurowe

	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	1 piętro	22,5

 
Okna	100x190	50x110	40x110	Suma
Parter				
I piętro	 2	 1	2	5
II piętro	 	 	 	
 	 	 	 	5

Drzwi	90/200	100/200	110/185	Suma
	1	1	1	3

Wyposażenie 	Ilości/powierzchnia
Wykładzina	 20m2
Grzejniki	1 x 1,5m2
Meble tapicerowane	1 fotel rozkładany 4m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW-PIB Oddziału Morskiego w Gdyni  - Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne
Zadanie częściowe nr 10 Świnoujście:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy).

Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna  w Świnoujściu,  ul. S. Żeromskiego  124.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka budynku: 
Piwnica
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 Kotłownia	piwnica (gres)	20
2 Komunikacja - korytarz	piwnica (gres)	14
3 - Punkt dystrybucji IT	piwnica (gres)	15
4 - SPSP	piwnica (gres)	26
5 - pozostałe pomieszczenia niewykorzystane	piwnica (beton)	15+16+17 = 48
6 - Schody	piwnica (gres)	4
 	 	127
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter (gres)	4
2	piętro (gres)	12
 	 	16
Parter

	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 Przedsionek	parter (gres)	3
2 Schody na piętro	parter	4
3 Hall wejściowy	parter (gres)	26
4	Pokój Obserwatora (wykładzina dywanowa)	26
 		59
Kuchnie
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 Aneks kuchenny	piętro (wykładzina pcv)	3
 	 	3
Piętro + strych
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 Pok. delegacyjny	piętro (wykładzina)	18
2 Pok. delegacyjny	piętro (wykładzina)	25
3 Komunikacja (korytarz)	piętro (deska)	8
4 Laboratorium SPSP	piętro (wykładzina pcv)	14
5 Pokój SPSP	piętro (wykładzina)	17
6 Pokój Kierownika	piętro (wykładzina)	17
7 Strych	poddasze (deska)	75
 	 	174




OKNA:

Wymiary okien:

Parter:

- pokój obserwatora:244/130, 158/129

- hall (z kominkiem):244/130

- łazienka 49/75 (x2)

Piętro:

- pokój gościnny (warszawski):159/110, 119/188 (balkonowe)

- pokój gościnny (gdyński):135/101, 78/111 (przy balkonie), 71/190 (balkonowe)

- łazienka :110/104, 49/104

- pokój skażeń (z lampami):80x101 (x2)

- pokój skażeń (z komputerami):118/110

- pokój kierownika:119/111,  119/193 (balkonowe)

- półpiętro (obok aneksu kuchennego):118/101

- aneks kuchenny: 57/79


Piwnica (wszystkie pomieszczenia):
100/47 (podwójne lufciki) (x4)
100/47 (pojedyncze) (x2)
77/47 (pojedyncze)


Poddasze:
118/82 (szczytowe) (x2)
109/67 (dachowe dolne) (x4)
(dachowe górne) (x2)


Razem 34 okna.


Wymiary drzwi: Razem 20

- wejściowe:110/223

- przed hallem (pomieszczeniem z kominkiem):106/195

- do pokoju obserwatora:96/195

- do łazienki (parter):84/199 (zewnętrzne)74/198 (wewnętrzne)

- do piwnicy:84/202

- w piwnicy:89/202 (x6)

- do aneksu kuchennego (półpiętro):76/170

- do pokojów gościnnych:94/197 (x2)

- do pokoju skażeń (z lampami):94/197

- do pokoju skażeń (z komputerami):94/197

- do pokoju kierownika:94/197

- na poddasze:76/197

- do łazienki (piętro):76/197

Wyposażenie/ilości/pow. 
Grzejniki	11 szt.	70/60 x2, 90/60 x3, 100/60, 
120/60, 140/60x2, 160/60, 160/90
Meble tapicerowane	9x kanapy tapicerowane	
Biurka, meble, krzesła	 5x biurko komputerowe; 10x krzesło tapicerowane; 3x fotele biurowe (1x materiał, 2x ekoskóra); 4 krzesła drewniane (nieobite);	
Sprzęt: drukarki, komputery:	5x komputer PC z monitorem; 2x drukarka; 1x skaner	
Lodówka	2 szt.	
Zamrażarka	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne
Zadanie częściowe nr 11 Szczecin:
(usługa będzie świadczona 2 razy w tygodniu)

Biuro Meteorologicznych Prognoz Morskich, Zespół w Szczecinie, Stacja Hydrologiczno - Meteorologiczna                         w Szczecinie,  ul. Przestrzenna 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka pomieszczeń: 

Korytarze, magazyny
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - magazyn	parter	30,08
2 - korytarz	I piętro	49,40
3 - korytarz 	I piętro	22,04
4 - korytarz	I piętro	12,87
 	 	114,39
 Łazienki
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	I piętro	6,50
 	 	6,50
Pomieszczenia biurowe
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1 - stacja	parter	17,92
2 -biuro	parter	48,10
3 - serwerownia	parter	10,39
 		76,41
Kuchnie-pomieszczenie socjalne
	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
1	parter	6,93
 	 	6,93
Okna	48/145	48/48	135/200	195/205	Suma
I piętro	 1	 1	1	4
 	7
 	 	 	 	 	 	 	 	 	 
 
                  19,62

Drzwi	110/210	95/105	Suma
I piętro	5	2	7
 	 	 	 	15,55




Sprzątanie pomieszczeń obejmuje:
1.
każdorazowo: sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych:  odkurzanie podłóg (terakota),  opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków, opróżnianie niszczarek z wymianą worków,  mycie podłóg płynami przeznaczonymi do tego celu, przecieranie (odpowiednim produktem przeznaczonym do tego celu) biurek                       i stołów, mebli biurowych (szafy, regały, półki itp.); parapetów, blatów,  bieżące usuwanie plam, zabrudzeń                        z mebli,  czyszczenie zlewu na stacji;
raz w tygodniu: usuwanie kurzu z lamp, ścian, sufitów, dekoracji,  odkurzaniu mebli tapicerowanych ( dwie kanapy pokryte materiałem obiciowym, 10 krzeseł biurowych pokrytych materiałem obiciowym);
raz w miesiącu:  myciu drzwi pokojowych ( 5 sztuk) oraz grzejników ( 7 sztuk). 
2. 
Sprzątanie  korytarzy obejmuje:
zamiatanie i mycie podłóg (terakota), (odpowiednim do tego celu  preparatem, w tym korytarza nr 4 każdorazowo a także wycieranie mebli znajdujących sie na tym korytarzu a korytarze 2 i 3 raz na dwa tygodnie). 
3. Sprzątanie toalety obejmuje każdorazowo: czyszczenie i mycie armatury oraz urządzeń sanitarnych środkami czyszczącymi, antybakteryjnymi -  na etapie świadczenia usługi środki muszą zostać zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego, zamiatanie i mycie podłóg, luster, opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków,  bieżące dostarczanie - uzupełnianie  papieru toaletowego  (dobrej jakości; biały -  dwuwarstwowy) mydła w płynie, ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza w aerozolu  - raz w tygodniu mycie glazury,  drzwi.  
4. Pomieszczenia magazynowe: raz w miesiącu (w terminach ustalonych z Zamawiającym) zamiatanie podłóg, odkurzanie, wytarcie kurzu i pajęczyn (odpowiednim preparatem), umycie podłóg, drzwi. 
Ponadto:
5. Pranie krzeseł i kanap - 2 razy w roku (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym) ( 2 kanapy 10 krzeseł).
6.. Mycie okien obejmuje: mycie szyb (wewnątrz i na zewnątrz), ram, parapetów -  2 razy w roku. 
7. Czyszczenie żaluzji i moskitier  2 razy w roku  - w terminach ustalonych z Zamawiającym.
8. Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnego, profesjonalnego sprzętu, właściwego dla zakresu czynności. 
9. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasad segregacji śmieci. 
10. Wykonawca na własny koszt zapewnia środki czyszczące, dezynfekujące, pielęgnacyjne, zapachowe,  mydła                    w płynie (białe zapachowe), ręczniki papierowe, papier toaletowy (biały dwuwarstwowy),  worki na śmieci, zawieszki do WC i inne niezbędne do wykonywania usługi produkty. Wykonawca gwarantuje, że materiały                        i środki czystości, które będą wykorzystywane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniem producenta, nie będą przeterminowane. 
(W terminie 5  dni od podpisania umowy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wyznaczonej osobie                            z ramienia Zamawiającego listę środków, produktów, które będą używane przez Wykonawcę przy świadczeniu usługi, celem akceptacji.  Wykonawca nie może używać produktów niezaakceptowanych przez Zamawiającego  lub przeterminowanych. Upoważniony pracownik  Zamawiającego w ramach kontroli realizacji umowy może żądać okazania środków, których używa pracownik Wykonawcy w trakcie wykonywania  usługi.)
11. Usługa sprzątania pomieszczeń będzie świadczona dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i czwartki                            w godzinach od  godz. 15:00 - 19:00 w obecności pracownika komórki organizacyjnej.  Szczegółowy harmonogram wykonywania usługi zostanie ustalony przed podpisaniem umowy. 
12. Wykonawca ma obowiązek sprzątania po wykonywanych pracach remontowych bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający nie obniży wynagrodzenia Wykonawcy  na skutek tymczasowego wyłączenia pomieszczeń ze sprzątania w skutek przeprowadzanego remontu pomieszczeń. 
13. Wykonawca w czasie wykonywania usługi jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP i Ppoż, zapewnienia ładu i porządku na terenie obiektu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe                    w  mieniu Zamawiającego wynikłe  realizacji usług oraz wskutek działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 
14. Wykonawca będzie  zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom ochrony indywidualnej (obuwie, fartuch, rękawiczki. Pracownicy, którzy będą wykonywać prace na wysokości (mycie okien) muszą  być odpowiednio przeszkoleni. 
15. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi imienną listę pracowników, którzy będą wykonywać usługę. Zmiany osobowe w personelu wykonującym usługę mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą  Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany personelu w przypadku niewłaściwego wykonywania usługi, zmiana pracownika Wykonawcy powinna nastąpić w ciągu 5 dni roboczych  od dnia zgłoszenia żądania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - Stacje Hydrologiczno - Meteorologiczne
Zadanie częściowe nr 12 LSM Bydgoszcz:
(usługa będzie świadczona dwukrotnie  w okresie obowiązywania umowy).

Lotniskowa Stacja Meteorologiczna w budynku VIP Portu Lotniczego  w Bydgoszczy,  ul. I. J. Paderewskiego 1, Białe Błota.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> charakterystyka pomieszczeń: 
Pomieszczenie biurowe
Wyszczególnienie	Kondygnacja	Powierzchnia [m2]
Wykładzina dywanowa	parter	29,9
Terakota	parter	3.3
Serwerownia/pomieszczenie socjalne
Wykładzina dywanowa	parter	5,8
 Łazienka
Terakota	parter	4,1
Płytki na ścianach	parter	6,3
Korytarz
Terakota	Parter	11,1

Okna	148/85	148/91	148/94	148/100
Parter	1	5	1	1
Żaluzje	132/71	132/78	132/81	132/91
parter	1	5	1	1

Drzwi	90/200
Parter	3
Drzwi wejściowe 	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com