JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140530/184038-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184038 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy inwestycji na której inżynier kontraktu będzie pełnił funkcję:
      I. Projekt nr 1
- termomodernizacja Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego przy ul. Paderewskiego 46a w Katowicach, o powierzchni 2 212,5 m2 i kubaturze 8 727,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Szkoły Mistrzostwa Sportowego wraz z internatem przy ul. Techników 5-7 w Katowicach, o powierzchni 6 471,8 m2 i kubaturze 31 001,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
Projekt nr 2
- instalacja kolektorów słonecznych wspomagających system ciepłej wody użytkowej w Domu Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul. Traktorzystów 42, o powierzchni 2 272,0 m2 i kubaturze 9 087,0 m3, zawierająca m.in.:
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Gliwickiej 74a w Katowicach, o powierzchni 1 154,0 m2 i kubaturze 5 006,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Oblatów 24 w Katowicach, o powierzchni 708,4 m2 i kubaturze 4 966,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- ocieplenie tarasów,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Świdnickiej 35a w Katowicach, o powierzchni 1 047,8 m2 i kubaturze 2 968,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- ocieplenie tarasów,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Głogowskiej 23 w Katowicach, o powierzchni 580,0 m2 i kubaturze 1 570,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Morcinka 19a w Katowicach, o powierzchni 1 047,0 m2 i kubaturze 4 579,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- ocieplenie tarasów,
- wymianę drzwi,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Domu Dziecka Stanica przy ul. Plebiscytowej 46 w Katowicach, o powierzchni 1 987,0 m2 i kubaturze 7 503,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
Projekt nr 3
- termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Grzegorzka 2 w Katowicach, o powierzchni 530,0 m2 i kubaturze 2 968,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Ligonia 43 w Katowicach, o powierzchni 1 400,0 m2 i kubaturze 5 310,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach, o powierzchni 976,9 m2 i kubaturze 3 742,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Bytomskiej 8a w Katowicach, o powierzchni 943,0 m2 i kubaturze 4 804,3 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Wojciecha 23a w Katowicach, o powierzchni 945,0 m2 i kubaturze 4 804,3 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Tysiąclecia 45 w Katowicach, o powierzchni 867,0 m2 i kubaturze 5 048,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Ordona 3a w Katowicach, o powierzchni 983,0 m2 i kubaturze 4 899,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
Projekt nr 4
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 94 przy ul. Rataja 10 w Katowicach, o powierzchni 1 227,0 m2 i kubaturze 4 037,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 85 przy ul. Kwiatkowskiego 20 w Katowicach, o powierzchni 789,3 m2 i kubaturze 2 929,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Jankego 65 w Katowicach, o powierzchni 2 560,0 m2 i kubaturze 12 677,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- regulację hydrauliczną instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Techników 11 w Katowicach, o powierzchni 6 313,8 m2 i kubaturze 24 830,7 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 82 przy ul. Bytomskiej 8b w Katowicach, o powierzchni 2 313,0 m2 i kubaturze 11 307,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
Projekt nr 5
- termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Paderewskiego 46 w Katowicach, o powierzchni 3 725,5 m2 i kubaturze 16 817,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 55 przy ul. Szeptyckigo 3 w Katowicach, o powierzchni 1 140,8 m2 i kubaturze 3 992,7 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 84 przy ul. Targowej 13 w Katowicach, o powierzchni 899,6 m2 i kubaturze 3 181,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Gimnazjum nr 16 przy ul. Wojciecha 9 w Katowicach, o powierzchni
3 202,0 m2 i kubaturze 15 750,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 5 przy ul. Gallusa 5 w Katowicach, o powierzchni 3 473,0 m2 i kubaturze 14 866,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 89 przy ul. Zadole 26a w Katowicach, o powierzchni 731,0 m2 i kubaturze 3 110,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- ocieplenie tarasów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
Projekt nr 6
- termomodernizacja Gimnazjum nr 4 przy ul. Graniczna 44-46 w Katowicach, o powierzchni 6 241,0 m2 i kubaturze 16 881,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 87 przy ul. Graniczna 44 w Katowicach, o powierzchni 1 496,0 m2 i kubaturze 4 338,4 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 27 przy ul. Łętowskiego 18 w Katowicach, o powierzchni 9 350,0 m2 i kubaturze 49 720,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o + c.w.u. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 62 przy ul. Ordona 3b w Katowicach, o powierzchni 5 331,6 m2 i kubaturze 19 543,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 6 przy ul. Uniwersyteckiej 15 w Katowicach, o powierzchni 1 933,6 m2 i kubaturze 6 121,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
VII. Projekt nr 7
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 12 przy ul. Ligockiej 3 w Katowicach, o
powierzchni 1 012,0 m2 i kubaturze 4 897,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 93 przy ul. Łętowskiego 24 w Katowicach, o powierzchni 1 824,0 m2 i kubaturze 9 598,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 65 przy ul. Ciesielskiej 1 w Katowicach, o powierzchni 890,8 m2 i kubaturze 2 581,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- ocieplenie tarasów,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 66 przy ul. B. Krzywoustego 7 w Katowicach, o powierzchni 4 643,0 m2 i kubaturze 15 812,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- ocieplenie tarasów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- modernizację oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Gimnazjum nr 19 przy ul. Spółdzielczości 21 w Katowicach, o powierzchni 3 921,6 m2 i kubaturze 12 781,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów
- wymianę okien
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,
- termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. K. Lepszego 2 w Katowicach, o powierzchni 2 799,0 m2 i kubaturze 8 835,0 m3, zawierająca m.in.:
- ocieplenie ścian,
- ocieplenie stropów,
- wymianę drzwi,
- wymianę/modernizację/montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- wymianę/modernizację instalacji c.o.,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.w.u. z automatyką,
- wymianę/modernizację źródła ciepła na potrzeby c.o. z automatyką,
- modernizację oświetlenia wewnętrznego,
- wykonanie instalacji kolektorów słonecznych,
- instalację na potrzeby usługi monitoringu i eksploatacji,.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, w wysokości nie większej niż 50%na czynności opisane w Sekcji II.1.3) ogłoszenia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.53.00.00-2, 71.54.00.00-5, 71.54.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium przetargowe: 7 000,- (słownie: siedem tysięcy złoty)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj w okresie ostatnich trzech lat przed upływem      terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie      wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej dwie      usługi w zakresie jn.
a) pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji co najmniej dwóch zadań, z których każde polegało na termomodernizacji lub budowie budynku ,(min. 4 branż tj. branża sanitarna, konstrukcyjno-budowlana, elektryczna, telekomunikacyjna) o powierzchni minimum 1 500 m2 i wartości inwestycji co najmniej 1 000 000,00 zł brutto
oraz przedłożą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przy ocenie wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie (np. konsorcjum) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie tych podmiotów. Wykazanie się doświadczeniem przez jednego uczestnika konsorcjum zwalania pozostałych z tego obowiązku.
Dla uzyskania powyższych parametrów  oraz wartości inwestycji  Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych zamówień wykonanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,     w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości tj. posiadającymi     uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie     odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadające     im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących     przepisów w specjalnościach jn:
a) Kierownik Zespołu - musi posiadać wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mieć co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w nadzorowaniu prac budowlanych, w tym w okresie ostatnich 3 lat musi wykazać się pełnieniem jednej z niżej wymienionych funkcji:
- nadzorowanie,
- kierowanie,
- koordynowanie,
- zarządzanie,
robotami budowlanymi podczas realizacji dwóch inwestycji o wartości każdej min.
1 000 000,00 zł (Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania wymaganej kwoty 1 000 000,00 zł).
b) Inspektor nadzoru branży sanitarnej -(trzy osoby) - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń , odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane.
W przypadku gdy wskazane osoby będą posiadały uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winny wykazać, że posiadają  uprawniania budowlane w  zakresie sieci i instalacji sanitarnych.
Dodatkowo osoby wskazane do pełnienia tej funkcji winny posiadać min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami sanitarnymi.
c) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej -(trzy osoby) - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane.
W przypadku gdy osoby wskazane będą posiadały uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winny wykazać, że posiadają  uprawniania budowlane w/w specjalności.
Dodatkowo osoby wskazane do pełnienia tej funkcji winny posiadać min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami konstrukcyjno- budowlanymi.
d) Inspektor nadzoru branży elektrycznej -(trzy osoby) - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane.
W przypadku gdy osoby wskazane będą posiadały uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winny wykazać, że posiadają  uprawniania budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji.
Dodatkowo osoby wskazane do pełnienia tej funkcji winny posiadać min 5 letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami elektrycznymi.
e) Inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej - (trzy osoby) - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej, bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane.
W przypadku gdy wskazane osoby będą posiadały uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winny wykazać, że posiadają  uprawniania budowlane bez ograniczeń w  telekomunikacji przewodowej.
Dodatkowo osoby wskazane do pełnienia tej funkcji winny posiadać min 5 letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami telekomunikacyjnymi.
f) Geodeta - Osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 ust. ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027) w następujących zakresach:
- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
- rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
- geodezyjna obsługa inwestycji
i)  Specjalista ds. kosztorysowania - (dwie osoby) - min. 5-cio letnie doświadczenie      w kosztorysowaniu.
UWAGI:
1. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji i doświadczenia.
2. Zamawiający wymaga aby kluczowy personel Inżyniera Kontraktu posiadał biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy kluczowy personel nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy.
Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa kształtuje się w wysokości co najmniej 100.000 PLN
Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie wykonawcy w zakresie:pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji co najmniej dwóch zadań, z których każde polegało na termomodernizacji lub budowie budynku ,(min. 4 branż tj. branża sanitarna, konstrukcyjno-budowlana, elektryczna, telekomunikacyjna) o powierzchni minimum 1 500 m2 i wartości inwestycji co najmniej 1 000 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załacznik do SIWZ.Uwaga 1 - Dowodami, o których mowa wyżej, są:
a) poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług     okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej     niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym     charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym     mowa w punkcie a
c) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi     wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 , zostały wcześniej     wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów,     o których mowa w ppkt a lub b.
Uwaga 2 - w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.
Uwaga 3 - Jeżeli wymagane wartości inwestycji w ramach w/w doświadczenia wyrażone będą w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. Ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

II. Oferty wspólne
1) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3)W przypadku, gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2)ogłoszenia oraz pkt III.4.3 ogłoszenia (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.
4) W przypadku, gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2 ogłoszenia a także III.4.3 ogłoszenia (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, z tym że:
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego należy przedstawić osobno dla spółki w zakresie podatku VAT i osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego, 
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS należy przedstawić osobno dla wspólników spółki oraz w przypadku, gdy spółka cywilna zobowiązana jest do odprowadzania składki ZUS - również dla spółki. 
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia składają w/w Wykonawcy wspólnie.
6) Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w pkt III.4.4. ogłoszenia wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7) Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawców wspólnie ubiegających się  o zamówienia będzie oceniana łącznie, co oznacza, ze w szczególności:
  - w zakresie posiadanych środków - zsumowaniu będą podlegały środki finansowe,  którymi dysponują wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których   wysokość łącznie nie będzie niższa niż określona w sekcji III.3.5) ogłoszenia, lub  których zdolność kredytowa będzie nie mniejsza niż określona w sekcji III.3.5) ogłoszenia.

III.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
IV. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia;
- charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
V. Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4 Katowice 40-098 pok. 472 Koszt SIWZ 5,64 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4 Katowice 40-098 pok. 364.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadań i czynności mających na celu prawidłową realizację inwestycji, w szczególności do:
a) zapoznania się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia BZP.271.1.34.2014 na wybór Jednostki Projektowej wykonującej prace projektowe, a na etapie realizacji - sprawującej nadzór autorski oraz warunkami umownymi w tym zakresie,
b) zapoznania się z zasadami finansowania Inwestycji oraz planem wydatków jakie Zamawiający planuje ponieść w danym roku budżetowym
c) weryfikowania, sprawdzania każdej dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku użyteczności publicznej (w tym także wersji roboczej) wykonanej na podstawie zamówienia opisanego w pkt. 1 powyżej, w zakresie wynikającym z umowy o prace projektowe,
d) weryfikowania, sprawdzania audytów energetycznych i studium wykonalności opracowanych dla danego budynku pod względem zgodności z wykonanymi dokumentacjami projektowymi i wytycznymi zawartymi w zamówieniu, o którym mowa w pkt.1) powyżej,
e) weryfikowania, sprawdzania wszelkich kosztorysów, przedmiarów i wycen na etapie projektowania oraz na etapie realizacji robót budowlanych, w tym także zatwierdzania ich za zgodność mas
f) weryfikowania, sprawdzania projektów zamiennych lub dodatkowych opracowywanych w ramach nadzoru autorskiego oraz przekazywanie ostatecznych wersji Wykonawcy robót budowlanych,
g) opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji Technicznej, Programów Funkcjonalno - Użytkowych, zapytań ofertowych oraz innych dokumentów niezbędnych - w świetle Prawa zamówień publicznych i procedur wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego - do udzielenia zamówienia publicznego i wyboru Wykonawcy robót termomodernizacyjnych, a także innych wykonawców, którym Zamawiający powierzy wykonanie usług lub dostaw niezbędnych do prawidłowego wykonania Inwestycji (w tym usługi związanej z monitoringiem i eksploatacją budynku po zakończeniu robót),
h) udziału w pracach komisji przetargowych powołanych w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadach eksperta ds. technicznych i ekonomicznych, w tym:
- weryfikowania, sprawdzania ofert, dokumentów,kosztorysów ofertowych itp.
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania zadawane przez oferentów w trakcie trwania postępowania, które dotyczyć mogą przyjętych rozwiązań projektowych, technologii, rozwiązań konstrukcyjno - materiałowych, ilości robót ujętych w przedmiarach robót oraz innych wynikających z dokumentacji projektowo - kosztorysowej lub specyfikacji technicznej (STWIORB),
i) przekazania wykonawcom robót budowlanych (za potwierdzeniem) papierowej formy dokumentacji projektowej,
j) powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia (ew. wznowienia) robót z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie,
k) protokolarnego przekazania lub udostępniania całości lub części placu budowy wykonawcom robót w terminie ustalonym przez Zamawiającego w umowie o roboty budowlane wraz z określeniem zasad prowadzenia prac przez wykonawców na placu budowy,
l) pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami,
ł)sprawdzania zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę z zachowaniem Polskich Norm przenoszących umowy europejskie lub innych państw członkowskich, obowiązującego prawa i zasad wiedzy technicznej,
m)sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
n) dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku budowy,
o) pełnienia nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy prawa,
p) weryfikowania oraz akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego złożonego przez Wykonawcę i przedłożenia go Zamawiającemu. Zapis stosuje się również do sporządzanych w trakcie realizacji inwestycji wszelkich korekt harmonogramów,
r) współdziałanie z Projektantem pełniącym nadzór autorski, w tym: wzywanie do nadzoru autorskiego, potwierdzanie kart nadzoru, dokonywanie weryfikacji wycen projektów dodatkowych lub zamiennych wykonywanych w ramach nadzoru autorskiego, przyjmowanie projektów lub dokumentów dla nowych rozwiązań technicznych, technologicznych lub zamiennych, które zostały wykonane w ramach nadzoru autorskiego oraz przekazywanie ich wykonawcom robót do realizacji, po uprzednim ustaleniu warunków zamówienia na prace zamienne lub dodatkowe,
s) analizowania kosztów inwestycji w oparciu o Harmonogram Inwestycji oraz sporządzanie stosownych raportów określonych w § 5 ust. 2 pkt. 6) umowy,
t) sprawdzania dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności, w szczególności faktur zgodnie z zapisem § 5 ust. 2 pkt. 7) umowy,
u) weryfikowania zakresu robót wykonywanych przy pomocy podwykonawców oraz określania nazw podwykonawców biorących udział w wykonywaniu robót w okresie rozliczeniowym, poprzez dokonywanie stosownych zapisów w protokołach odbioru,
w) inicjowania wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami inwestycji przez przygotowanie stosownych dokumentów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ograniczeń narzuconych przez Zamawiającego,
y) organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych na etapie projektowania i wykonawstwa,
z) weryfikowania materiałów przygotowanych przez wykonawcę do odbioru końcowego robót lub usług oraz - po sprawdzeniu ich kompletności - przeprowadzenie odbioru końcowego każdego budynku użyteczności publicznej, osobno,
aa) uzyskiwania, po zakończeniu procesu inwestycyjnego, wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień itp.,
bb) rozliczenia końcowego każdej budowy zrealizowanej w ramach inwestycji (każdego budynku osobno), w tym przygotowanie niezbędnych materiałów i danych (zakres rzeczowy i finansowy) do rozliczenia majątku trwałego wytworzonego w ramach tej budowy,
cc) przekazania wraz z Zamawiającym, gotowego obiektu do użytkowania wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym, zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania,
dd) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i sądami w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw,
ee) zawiadamiania Zamawiającego o konieczności naliczenia wykonawcom kar umownych,
ff) przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie rękojmi,
gg) archiwizowania wszelkiej korespondencji i dokumentacji wynikającej z realizacji inwestycji, z podziałem na akta sprawy, które prowadzone będą osobno dla każdego budynku oraz przekazanie całości dokumentacji Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu i rozliczeniu końcowym robót danego budynku (danej sprawy) lub gdy dojdzie do rozwiązania bądź odstąpienia od umowy. Archiwizowaniu podlegają w szczególności: protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu, protokoły odbioru robót częściowych i końcowych, wyniki badań kontrolnych, decyzje, uzgodnienia i inne pisma w sprawie,
hh) zawiadamiania Zamawiającego o wszystkich istotnych nie przewidzianych robotach, usługach dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, potrzebnych do wykonania inwestycji oraz przygotowanie - na żądanie Zamawiającego - procedur i dokumentów niezbędnych do zlecenia tych robót lub usług,
ii) w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z PRAWA OPCJI lub jedna ze Stron odstąpi od umowy lub Zamawiający rozwiąże umowę, wówczas Inżynier Kontraktu w zależności od charakteru zaprzestania realizacji:
- dokona stosownych wpisów w dzienniku budowy,
- przeprowadzi nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem placu budowy,
- sporządzi szczegółową inwentaryzację wykonanych usług i robót w postaci raportu z przebiegu zakończenia prac zawierającego co najmniej stan zaawansowania rzeczowego i finansowego wykonanych prac, usług lub robót,
jj) podejmowania decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie, zgodnie z zapisem § 8 ust. 2b) umowy,
kk) wykonywania wszelkich kontrolnych badań laboratoryjnych i operatów geodezyjnych potwierdzających należyte wykonanie robót przez wykonawcę,
ll) koordynowania (prowadzenia bieżących uzgodnień z projektantami oraz wykonawcami robót,
łł) nadzorowania terminowości realizacji inwestycji w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego Harmonogram Inwestycji,
mm) zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji zadania inwestycyjnego wraz z uzasadnieniem faktycznym,
mm) udział w przekazaniu zakończonej inwestycji Podmiotowi, któremu Zamawiający powierzył monitoring i eksploatację zrealizowanych w ramach inwestycji obiektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
nn) wykonanie czynności niewymienionych w niniejszym ustępie, które winny być wykonane gdyż mają wpływ na realizację inwestycji , a ich brak spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie inwestycji,
 W celu należytego wykonywania czynności związanych z prowadzeniem i realizacją inwestycji Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do:
a) zorganizowania, wyposażenia i utrzymania Biura Inżyniera Kontraktu na terenie Katowic oraz zaopatrzenia go w niezbędne sprzęty, materiały i urządzenia,
b) zatrudnienia i opłacenia personelu Inżyniera Kontraktu, a także zapewnienia personelowi zakwaterowania i zwrotu kosztów podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz kosztów podróży lokalnych i delegacji,
c) zapewnienia obsługi biurowo - administracyjnej, obsługi laboratoryjnej i geodezyjnej, obsługi prawnej, obsługi kosztorysowej oraz obsługi językowej ( tłumacza),
d) opracowania harmonogramu czynności związanych z realizacją inwestycji (zwanego - Harmonogram Inwestycji), który będzie uwzględniał co najmniej:
- realne terminy dla wykonawców, przy uwzględnieniu środków finansowych, które może zapewnić Zamawiający,
- terminy postępowań administracyjnych, przetargowych,
- terminy przewidziane dla procesu budowlanego,
e) opracowania aktualizacji Harmonogramu Inwestycji w sytuacji, gdy stanie się on niespójny z faktycznym postępem prac,
f) składania Zamawiającemu pisemnych Raportów z postępu prac,
g) rejestrowania faktur,
h) sprawdzania i potwierdzania przez branżowego inspektora nadzoru inwestorskiego różnic między ilością robót określoną przedmiarem robót planowanych do wykonania a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru (zatwierdzanie za zgodność mas) wraz z zatwierdzaniem kosztorysów różnicowych, powykonawczych oraz przekazanie wszystkich dokumentów do Zamawiającego,
i) powiadamiania Zamawiającego na piśmie o planowanych odbiorach,
j) bieżącego weryfikowania każdej dokumentacji projektowej wchodzącej w skład inwestycji pod względem formalno - technicznym,
k) weryfikowania, sprawdzania lub sporządzania kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, kosztorysów powykonawczych robót, kosztorysów robót zamiennych lub dodatkowych,
l) sprawdzania, czy akceptowani przez Zamawiającego podwykonawcy robót wykonywali prace w okresie rozliczeniowymi odnotowywanie w protokole odbioru robót sporządzanym pomiędzy Inżynierem Kontraktu i wykonawcą, tych podwykonawców, którzy uczestniczyli w wykonywaniu robót w tym okresie,
ł) organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych,
m) akceptowania kart nadzoru autorskiego lub weryfikowania i akceptowania wyceny prac projektowych związanych z wykonaniem w ramach nadzoru autorskiego projektów zamiennych,
n) w ramach wynagrodzenia umownego realizowanie w okresie zgłaszania wad uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji poprzez wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności faktycznych i prawnych do usunięcia ujawnionych wad lub usterek, w tym czynności zastrzeżonych umowami o roboty budowlane oraz przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych ( 1 przegląd dla każdego budynku) i przeglądu pogwarancyjnego ( 1 przegląd dla każdego budynku), a także sporządzania stosownych dokumentów z przeprowadzonych czynności ,
o) przekazywania niezbędnych informacji do przygotowania wniosków o dofinansowanie lub płatność oraz sprawozdań zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej.
Ograniczenie zakresu uprawnień i obowiązków Inżyniera Kontraktu
Pomimo uprawnień i obowiązków Inżynier Kontraktu nie będzie miał m.in. prawa do:
a)   wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanych przez Zamawiającego umów,
b)   zwolnienia Wykonawców robót budowlanych z jakichkolwiek ich obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym,
c)   ograniczenia bądź rozszerzenia zakresów robót Wykonawców lub przekazania robót innym Wykonawcom nie tym, którzy zostali wskazani w podpisanych umowach,
d)   polecenia Wykonawcom wykonania robót wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia bez zgody Zamawiającego.
e)   podejmowania w imieniu własnym lub Zamawiającego czynności niezgodnych z prawem, w tym w szczególności z Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym oraz Kodeksem Cywilnym
Szacunkowa wartość zamówienia łącznie z zamówieniem uzupełniającym: 537 584,27 zł.
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pzp.
II. Zadanie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
III. Prawo opcji
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność zmniejszenia ilości usług w zależności do potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 30% w stosunku do całego zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com